Kestää vielä vuosia ennen kuin Hua Hinin vesiongelmat saadaan kuntoon. Paskaista vettä siis jatkossakin. Näin siinä käy kun vuosia kymmeniä vanhoja putkistoa ei ole huollettu.
https://www.thaivisa.com/forum/topic/987835-ongelamt-water-quality-problems-in-hua-hin/
Hua Hin veden puhtausongelmat jatkuu pitkään
17
282
Vastaukset
- ThainAviomiesChiangMai10
Sitä saa mitä tilaa Maija.
- TaxiTeroJkl
Ennemminkin tämä Hua Hinin Lerppa joka on mielikuvitus asuntosijoittaja saa mitä tilaa. Sinä saisit lähettää ne Maija terveiset aijaan välityksellä. Valehtelijaksi muuten leimaudut.
- 5555555
Lerppa missään huassa asu.se on luonut hahmon joka asuu thaimaassa.
- molemmatSEKAISIN
Lerppa voi asuakin mutta persaukisena. Tämä Ching mai ei.
- KukaSekaisin
Tämä Chiang Mai varmaankin ja minäkin mielellään katsoisin Bimbon Aijaakuvia ihan mistä aiheesta tahansa, ettei Bimbo muuten leimautuisi Bimboksi.
- ThainAviomiesOrginal101
Minulla oli maija niminen tyttöystävä kun olin 27 vuotia. Menetin poikuuteni sille ja maija jätti minut viikon seurustelun jälkeen. Nyt minulla on luotettava vaimo joka työskentelee baarissa nimeltään Dennis sehän on englantia ja tarkoittaa hammaslääkäriä,
- PippelisPuppelis
No se on Puppe tässä hei.
Hupaisasti tuo Maija-juttu on alkanut vaikuttamaan.
Matkailupalsta näyttänee muuttuvan piirun verran hupaisammaksi, joka ei kaikille tunnu sopivan.
Siis kärsikää apinat.
- Numeromies
Siis Hua hissä ei ole koskaan tullut puhdasta vettä "hanasta" mutta se kelpaa suihkuun ja tiskaamiseen, juomavesi tulee vesimiehen kuskaamana 5x20l vesipulloja, jota maksaa 100b, uima-altaan ja kukkien kasteluun yms. vesi tulee valtakunnan verkosta maksaa kaudesta riippuen 100-500b, jos hätä tulee ja vesi loppuu säiliöstä, sen tulee toinen vesimies täyttämään 100b, joten ongelma ei ole kovin suuri, varsinkaan jos ei asu täällä, kuten avaajalla on asia.
On myös mahdollista hankkia puhdistuslaitteista, jolla "hana" vedestä tehdään juoma vettä, vesi kiertää kolmen eri suodattimen läpi, mutta laite vaatii huoltoa, enkä ole sellaista hommannut, tälläinen laite maksaa 2400b, ja sitä on saatavissa jokaisesta rautakaupasta, tai jopa lootatista. - EiOngelmaa
Hua Hinissä on aina tullut ruskeaa vettä hanasta. Thaimaan viranomaiset turhaan huolissaan.
- HupaisaHeppu
Se on sitten hupaisaa että tämä yksilö jolla lienee ruskeaa vettä päässä ja oma hana vailla maksutonta tyydytystä, ei saa tarvitsemaansa viranomaistukea, ei edes vertaistukea, puhumattakaan lääketieteellisestä tuesta.
Minun mielestäni tämä on erittäin hupaisaa.
- SuuriaOngelmia
Jos asuisit Hua Hinissä niin ei olisi niin hupaisaa
https://www.thaivisa.com/forum/topic/987835-resolving-water-quality-problems-in-hua-hin/ - yökhui
Veisitkö lapsesi tuonne? Huan johtovesi on niin paskaista, ettei se kelpaa keittämättä edes peseytymiseen, eikä ruskeutta saa pois keittämälläkään. No mitä odottaa paikalta, jossa keskellä kaupunkia on nähtävyytenä kaatopaikka.
- Numeromies
Ilmankos täällä asuvilla uima-altaallaan päivittäin oleskelevilla on havaittavissa tiettyä ruskettumista, eikä se johtu vesijohtovedestä.... Kaupungin vuora-asunnossa bunkkaavalla näion ei ole havaittu, mutta hygienia voi olla hyvinkin hukassa, eikö vain resuperse.
- Numeromies
Ilmankos täällä asuvilla uima-altaallaan päivittäin oleskelevilla on havaittavissa tiettyä ruskettumista, eikä se johtu vesijohtovedestä.... Kaupungin vuokra-asunnossa bunkkaavalla näin ei ole havaittu, mutta hygienia voi olla hyvinkin hukassa, eikö vain resuperse.
- LekFaiOnLerpanHaave
Lerppa sen hyvin tietää Hiekkaharjun sossun vuokraamassa kämpässä kun asut.
- HaaveitaKehiin
Mikä mahtaa olla tämän toisten haaveista tietävän henkilön oma haave ?
- ItseniRakasYstävä
HuaHininYstävät23.9.2017 10:31
Uusi päivä jälleen menossa ja joku ahkera kynämies on monistanut minun aikoinaan aloittamani lerpanpäivän vieton ja todella vauhdikkaasti, joten osallistun taas talkoisiin saadaksemme tästä palstasta minun palstani, siis......
Lerpanpäivää lerpan päivää taas vietetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875