ahdistuksesta

shoomaker

miten tätä vois selittää, ahdistun aina pienestäin asioista ja totta kai isommista..pelkään mennä kotonta pois kun pelkään ettäminulle sattuu jotain ja että minun näkeminen ahdistaa muita ja tuotan vain muille huonoa onnea..mielummin olen yksin silloin en tee muille pahaa, ansaitsen olla vain yksin...juhannus vietetän tietenkin yksinen uskalla poistua kotonta, ahdistus on kova..minulla lääkettä ahdistukseen mutta ei ne auta,mikään ei auta tätä oloa

2

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiyiyototut

      En tiedä mikä sinulle toimisi. Itse ajattelin käydä hakemassa pinon hyviä kirjoja joiden avulla voi poistua lukemattomiin maailmoihin. En suin surmin halua pilata kenenkään kivanpitoa olemassaolostani muistuttamalla. Eipä kyllä muutenkaan ole mitään erikoista motivaatiota juuri nyt hankkia seuraa. Vuositolkulla tässä on näin menty ja motivaatio sen kuin vähenee hankittujen yhä harvenevien kokemusten ja kontaktien myötä. Ahdistuskärsimykseen voi auttaa huomion siirto johonkin tekemiseen, mikä nyt sitten kenelläkin toimii. Toivottavasti sinäkin löydät jonkin keinon. Ahdistus on kyllä raskas olemisen riippa.

    • Entä, jos vika ei olekkaan Sinussa. Entä, jos vika onkin luonnottomissa olosuhteissa ja sinuun kohdistuvissa odotuksissa. Ehkä ahdistus ja paha olo ovatkin TERVE LUONNOLLINEN REAKTIO - singnaali, kipinä muutokselle. Ihminen ja luonto kätkee sisälleen avaruuden ja aarteet! Aiheesta enemmän: www.henkivene.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe