elikkäs, tämmöstä olen haikailllut ostavani..
kertokaapas vähän kommentteja kyseisestä autosta, onko hyvä valinta?, en ole omistanut ikinä nissania..
mitä eroa tällä invitationilla on tavalliseen malliin? muuta ku ovenkahvat...
kyseisellä autolla on ajettu n.120000km onko 9000eur liikaa liikkeestä ostettuna?
niin ja mitä kannattaa erityisesti kattoa autosta ku menee kattoo, ps. sormi keskellä kämmentä autojen kans:(
1.6 primera invitation-96
8
1201
Vastaukset
- miäs
Invitationissa on ainaki isommat puskurit ku esim LX mallissa.Ja sähkölasit ym.hilppeet pitäs myös löytyä....
- Järki käteen
Invation on vanhan P10 primeran viimeinen versio ts. kohtuu hyvin varusteltu malli, mutta... Seuraava P11 malli on tavallaan parannettu painos P10 mallista. P11:ssa on P10:n muutamia ruosteherkkiä rakenteita tehty toisella tavalla, sisusta ja etenkin varustelu parempaa.
P10 ja P11 primerat ovat tekniikaltaan lähes täysin samat autot. Tekniikaltaan primerat ovat lujia, erityisesti moottoria on huollettuna äärettömän luja. 500tkm ajettu ei ole harvinaisuus. Lyhyesti sanottuna primerat on vähävikaisia tankkaa ja aja autoja, joita ei liiemmin tarvitse korjailla, kestävät kyllä vertailun muihin merkkeihin ja malleihin.
Kehotan hankimaan 2,0 koneella, koska koneen tehot juuri oikeassa suhteessa auton kokoon. Kulutus isommilla kuormilla jopa 1,6 pienempi. Lisäksi 2,0 on luotettavaa 1,6 vieläkin luotettavampi.
On kuitenkin järjetöntä maksaa P10 korisesta 1,6 primerasta 9000e hintaa. 5000e max. 9000e ja halvemmallakin saa -98 P11 korisen ilmastoidun primeran ja pienellä etsimisellä jopa 2,0 koneella. Itse ostaisin ehdottomasti P11. - Järki käteen
Kromatuista ovenkahvoista on ollut juttua palstalla. Monilla lähteynyt ruostumaan ripojen ympäriltä ja tämän olen itsekkin todennut primeroita silmäillessä. Ongelmaa ei ole muovikahvaisissa.
Kuten sanottua itse ottaisin välittömästi 200tkm ajetunkin P11 2,0 koneella kuin 1,6 P10:n 120tkm.- järkeilijä
kiitos vastauksista, joo toi hinta on kyllä aika suolanen..
- kaupat
järkeilijä kirjoitti:
kiitos vastauksista, joo toi hinta on kyllä aika suolanen..
tein kaupat..vaihdoin 1.6fantasyn pois sen takia kun jäi jalkoihin..on aika tehoton 1.6l,varsinkin lastin kanssa.
ja nyt ostin invitation 2.0 litraisen tilalle,on iso ero,ja tässä on vielä ilmastointi..
osta samalla 2.0,kuitenkin kohta harmittelet että olis sittenkin pitännä ostaa isompi,tiedän kokemuksesta.
2.0 litrasia on vähemmän mutta löytyy kyllä ja niistä kromisista oven kahvoista,kromiset ruostuttaa tosiaan ovia kahvojen vierestä..johtuu kuulemma jostain sähköparista..tiedä sitä. - järkeilijä
kaupat kirjoitti:
tein kaupat..vaihdoin 1.6fantasyn pois sen takia kun jäi jalkoihin..on aika tehoton 1.6l,varsinkin lastin kanssa.
ja nyt ostin invitation 2.0 litraisen tilalle,on iso ero,ja tässä on vielä ilmastointi..
osta samalla 2.0,kuitenkin kohta harmittelet että olis sittenkin pitännä ostaa isompi,tiedän kokemuksesta.
2.0 litrasia on vähemmän mutta löytyy kyllä ja niistä kromisista oven kahvoista,kromiset ruostuttaa tosiaan ovia kahvojen vierestä..johtuu kuulemma jostain sähköparista..tiedä sitä.no mistähän liikkeestä saa 120000 ajetun 1.6 primeran mukamas 5 tonniin? ei mun haulla ainakaa...7-8 on toki.. voikohan niitä ovenkahvoja sit kenties vaihtaa jos se on niin hirveä ruostumaan? tossa oli ainaki pellit tip top, pidetty ku kukkaa kämmenellä, 1 omistaja 50wee..noo, etsiskellään...kiitoksia hienoista kommenteista!
- miäs
järkeilijä kirjoitti:
no mistähän liikkeestä saa 120000 ajetun 1.6 primeran mukamas 5 tonniin? ei mun haulla ainakaa...7-8 on toki.. voikohan niitä ovenkahvoja sit kenties vaihtaa jos se on niin hirveä ruostumaan? tossa oli ainaki pellit tip top, pidetty ku kukkaa kämmenellä, 1 omistaja 50wee..noo, etsiskellään...kiitoksia hienoista kommenteista!
Joo tosiaan on aika suolanen hinta toi 9000e.Paljon halvemmalla saat 2lirasella koneella olevan rimeran.1.6 ei ole kokemuksia mutta 2litraset on ainaki pirun kestäviä pelejä!kyllä kori lahoo ennen ku moottori.Mulla -94 2.0 Primera eikä oo ollut mitään suurempaa häikkää koskaan.Tietty pakolliset huollot tehty ajallaan mutta siinä ne.
- Järki käteen
järkeilijä kirjoitti:
no mistähän liikkeestä saa 120000 ajetun 1.6 primeran mukamas 5 tonniin? ei mun haulla ainakaa...7-8 on toki.. voikohan niitä ovenkahvoja sit kenties vaihtaa jos se on niin hirveä ruostumaan? tossa oli ainaki pellit tip top, pidetty ku kukkaa kämmenellä, 1 omistaja 50wee..noo, etsiskellään...kiitoksia hienoista kommenteista!
Osta yksityiseltä tai tee hävyttömiä tarjouksia autoliikkeisiin. Parempikuntoisen saat lähes varmasti yksityiseltä tuon ikäisestä autosta.
Suosittelen kuitenkin ostamaan -97 -98 P11 korisen ja 2,0 koneella. On hinta ja laatu paremmin kohdallaan. Aivan varmasti löytyy 9000e hyvä ~150tkm ajettu.
P10 on hyvä auto, mutta uusinkin korimallin auto on käytännössä 9 vuotias. Nyt on jo se tilanne, että vaihdossa ei P10 tarjota kuin naurettavia summia, kokemusta on. Yksi syy lienee juuri se, että alku vuosien P10 mallia saa jo 1500e -> tiputta uudempien malisarjan autojen hintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894