Tunteeko kukaan..

yuggis_

33

3201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomuttasehänon

      Mukavarauno, nuori eläkeläinen.

    • Punapäähänse

      Kyllä, kyseessä on hermoheikko latvakakkonen nimeltä Rauno. Hän kehottaa aina kaikkia tulemaan "piipittämään" eteensä. Ei taakse, sivulle eikä edes takavasemmalle vaan nimenomaan eteen. Kuulemma on kaappihomo joka jakaa persettään uimahallin parkkipaikalla ja jäähallin pukkarilla.

    • merkillepannutmyös

      Tällä punapääsedällä on myös tietokoneen näppäimistö rikki koska hän yrittää vongata pesää aina CAPS LOCK päällä.

      • Anonyymi

        NÄITÄ PETOJA NETTI TÄYNNÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NÄITÄ PETOJA NETTI TÄYNNÄ

        siviilissä myös linnaan joutaisivat !


    • cheijou

      Taas tämä kyseinen hupiukko on kunnostautunut piipittämään seksipalstalla.

      • Välillä hän on nuorten palstalla etsimässä epätoivoisesti "15-20 vuotiaita"


      • Hän on 171-senttinen ja 69-kiloinen (ainakin omien sanojensa mukana).


      • voivoivoijavoi
        yuggis_ kirjoitti:

        Hän on 171-senttinen ja 69-kiloinen (ainakin omien sanojensa mukana).

        jäänyt lapseksi näköjään


      • Anonyymi
        yuggis_ kirjoitti:

        Välillä hän on nuorten palstalla etsimässä epätoivoisesti "15-20 vuotiaita"

        voi helvetti


    • näinhänseon

      Kateellisten panettelua. Varmasti tiedätte, ettei tuossa iässä ei ole mitää laitonta. Tai sitten olette tyhmiä. Pervoja kuitenkin hyvin suurella varmuudella.

      • No eipä se pedofiili yhtäkään pikkutyttöä ole vielä saanut.


      • Anonyymi
        yuggis_ kirjoitti:

        No eipä se pedofiili yhtäkään pikkutyttöä ole vielä saanut.

        hyi helvetti kaikkia tähän maailmaan mahtuukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyi helvetti kaikkia tähän maailmaan mahtuukin.

        totta aika kauheaa luettavaa !


    • Se_on_varmaan
    • luulettevaan

      Ei ihme että väki vähenee. No, onneksi muualta tulee lisääntymiskykyistä väkeä.

    • Anonyymi

      onko yuggiksella joku ogelma? mitä helvettiä sinulle kuuluu toisen seuranhaku?

      • Anonyymi

        Hieman vanhentunutta tietoa!


    • Anonyymi

      Tämähän on joku Salkkareita katsova friikki! Olisiko jo korkea aika lopettaa koko saastainen pylly-yhdyntään kannustava sarja. Katsokaa nuorison pahoinvointia ja teinimurhien määrää sarjan aloittamisen jälkeen. Kaikki on peppua ja loppu tappamista - missä olet hyvinvointiyhteiskunta?

      • Anonyymi

        Minkäs takia nuoriso kyttää jotain kämästä telkkua. Miksei opiskele tai tee töitä?


    • Anonyymi

      Tämähän on joku Salkkareita katsova friikki

    • Anonyymi

      Aloituksen linkki on varmaan poistettu jo vuonna 2017. Mutta tehdään silti kattava analyysi Heinolan tilanteesta. Pommitalon ja Lusin välistä aluetta hallitsi, ja varmaan vieläkin hallitsee, farmari Audilla porhaltava rehellinen kaunokainen, joka harrastaa hiihtoa ja fitness-urheilua sekä pukeutuu pitkään hameeseen. Sen minkä nuoruudessa häviää 16-vuotiaille, sen kehon notkeudessa voittaa!

      • Anonyymi

        Olisiko jo korkea aika lopettaa koko saastainen pylly-yhdyntään kannustava sarja


      • Anonyymi

        Sulla on joku pakkomielle kyseiseen naiseen. Anna olla! Ei hän sua huoli!


    • Anonyymi

      kuka tämä peto on !

      • Anonyymi

        hyi hitto !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyi hitto !

        heinolassa hyi hitto !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heinolassa hyi hitto !

        hyh hyh..!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heinolassa hyi hitto !

        🤬🤬🤬


      • Anonyymi

        jammu j.h


    • Anonyymi

      missä olet hyvinvointiyhteiskunta?

      • Anonyymi

        halooo!!


    • Anonyymi

      friikki!

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe