Aivan sairasta meininkiä

Rehellinen.Mirka

Tänään se taas nähdään miten tehokkaasti kirkon aivopesuleiri toimii. Sadat nuoret tunnustaa julkisesti uskonsa olemattomaan mielikuvitus olentoon. Eikö tälle hulluudelle saa loppua?

39

488

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikset itse mene ajamaan asiaa? Miten suoli24:ssä asiasta itkeminen auttaa mihinkään?

      • kfjejs

        Suomen Laki suojelee sananvapautta ja sinä ruikutat sistä Lakia vastaan...


      • kfjejs kirjoitti:

        Suomen Laki suojelee sananvapautta ja sinä ruikutat sistä Lakia vastaan...

        En koskaan kieltänyt sinua uikuttamasta täällä.


      • kjnhtgvcf
        yuggis_ kirjoitti:

        En koskaan kieltänyt sinua uikuttamasta täällä.

        Edustat sairasta meininkiä ruikuttamalla.


      • kjnhtgvcf kirjoitti:

        Edustat sairasta meininkiä ruikuttamalla.

        Kukahan täällä jaksaa päivästä ja vuodesta toiseen ruikuttaa samasta asiasta mutta ei tee mitään sen edistämiseksi.


      • Sivullinen.2
        yuggis_ kirjoitti:

        Kukahan täällä jaksaa päivästä ja vuodesta toiseen ruikuttaa samasta asiasta mutta ei tee mitään sen edistämiseksi.

        Sinä yuggis olet foorumin pahin häirikkö. Saat kirjoituksillasi aina riidan aikaiseksi. Ehdotan ettet enää tule tänne.


      • Sivullinen.2 kirjoitti:

        Sinä yuggis olet foorumin pahin häirikkö. Saat kirjoituksillasi aina riidan aikaiseksi. Ehdotan ettet enää tule tänne.

        Aina? Tuskin. Mutta usein? Ehkä se on tarkoitukseni.


      • siitäs.sait
        yuggis_ kirjoitti:

        Aina? Tuskin. Mutta usein? Ehkä se on tarkoitukseni.

        Rukoilen sinulle aivokasvainta, mikä tekee sinusta vihannekseen verrattavissa olevan olion.


      • siitäs.sait kirjoitti:

        Rukoilen sinulle aivokasvainta, mikä tekee sinusta vihannekseen verrattavissa olevan olion.

        Voiko vihannesta verrata juurekseen? Entä jos haluan olla juures? Onko tämä mahdollista vai voitko rukoilla vain vihannekseksi?


      • siitäs.sait kirjoitti:

        Rukoilen sinulle aivokasvainta, mikä tekee sinusta vihannekseen verrattavissa olevan olion.

        Todella kristittyä touhua.


      • vfcxw
        yuggis_ kirjoitti:

        En koskaan kieltänyt sinua uikuttamasta täällä.

        Siis pilkaat Lakiakin kuten "hyvänä rikollisena" kuuluukin!!!
        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        1.Johanneksen kirje:
        3:4 Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus.

        "syntisiä" = laittomuuden rikollisia
        "laittomuus" = rikoksellisuus
        ---käsikirjanne mukaan....


      • ygtrfrd
        yuggis_ kirjoitti:

        Aina? Tuskin. Mutta usein? Ehkä se on tarkoitukseni.

        Negatiivinen narsismisuus kukoistaa sinussa kaikkissa saatanallisuudessaan ja osaat olla siitä saanattanallisen ylpeä uskontunnustukses kaltaisuuksineen! saatana iloisee sinusta kaltaisistasi.


      • ygtrfrd kirjoitti:

        Negatiivinen narsismisuus kukoistaa sinussa kaikkissa saatanallisuudessaan ja osaat olla siitä saanattanallisen ylpeä uskontunnustukses kaltaisuuksineen! saatana iloisee sinusta kaltaisistasi.

        Negatiivinen narsistisuus? Eli erittäin paljon muiden etuja itsensä yli ajatteleva ihminen?

        Miten saatanallisuus edes liittyy tähän? Eikös tämä saatana ole eräästä nimeltämainitsemattomasta kirjasta..miksiköhän viittaat siihen..


      • vgvtcd7i

        Taas tunnustit uskontunnustuksen kaltaisuudes, ei järjetön ymmärrä noin selvää asiaa.


    • Tässä asiassa Yuggis puhuu asiaa ja olen hänen kanssaan samaa mieltä.

      Mirkan spämmiviestit täällä eivät vaikuta pätkän vertaa siihen, mitä nuoriso uskonnosta ajattelee.

      • hygtfrd4s

        Se, että olet jonkun toisen kanssa samaa mielipuolta todistaa ja vahvistaa sen että te molemmat uskontunnustuksen kaltaisina olette jakomielisiä aivopesu uhreja.


    • Rehellinen.Mirka

      Koen onnistuneeni jos yksikin nuori jättää riparin väliin kirjoitusteni johdosta. Tiedän että näin on tapahtunut ja tämä kannustaa ja motivoi minua jatkamaan.

      Teitä vain viituuttaa kun olen niin rehellinen, enkä hyväksy nuorten huijaamista.

      • Vähästäpä sinä ilahdut. Varmasti mahtava elämä sinullakin, trollailet internetissä.


      • Minua ainakin vituttaa, kun sinä, oikeassa oleva henkilö, spämmit niin ärsyttävästi, että luultavasti useampi lähtee teksteillesi vastareaktiona riparille, kuin perustelujesi vuoksi jää siltä pois.


      • hygtgt
        yuggis_ kirjoitti:

        Vähästäpä sinä ilahdut. Varmasti mahtava elämä sinullakin, trollailet internetissä.

        Nii-in! sinä ihmisyyttä turmelevana nautit jokaisesta ikuisesti turmeltuneesta lapsesta jotta et olisi ainoa sellainen kuten uskontunnustuksenkin kaltaisena ääliönä olet!!!
        Siis, todistat omaa järkyttävää ja raakaa petomaisuutta, peto eläimetkin ovat viisaampia, hyeenatkin, ne eivät anna uskontunnusta niikuin järjettömät ihmisyydestään luopuneet uskontunnustuksen antajat!


      • hygtgt kirjoitti:

        Nii-in! sinä ihmisyyttä turmelevana nautit jokaisesta ikuisesti turmeltuneesta lapsesta jotta et olisi ainoa sellainen kuten uskontunnustuksenkin kaltaisena ääliönä olet!!!
        Siis, todistat omaa järkyttävää ja raakaa petomaisuutta, peto eläimetkin ovat viisaampia, hyeenatkin, ne eivät anna uskontunnusta niikuin järjettömät ihmisyydestään luopuneet uskontunnustuksen antajat!

        Pitääkö minun oikeasti selittää sinulle miksi eläimet eivät ymmärrä tällaisia asioita vai osaatko itse Googlettaa?


      • ftf7o
        yuggis_ kirjoitti:

        Pitääkö minun oikeasti selittää sinulle miksi eläimet eivät ymmärrä tällaisia asioita vai osaatko itse Googlettaa?

        Aijaa! Siis et osaa googlatakkaan! Olisiko sinun aika etsiä apua; aivopesu järjettömyydes on todella järkyttävää, vaikka sellaisiahan rikollisuus tarvitseekin...


      • ftf7o kirjoitti:

        Aijaa! Siis et osaa googlatakkaan! Olisiko sinun aika etsiä apua; aivopesu järjettömyydes on todella järkyttävää, vaikka sellaisiahan rikollisuus tarvitseekin...

        Koen vastustamatonta halua hakata päätäni seinään.


    • Isonen___

      Rippikoulu on vapaaehtoinen luterilaisen kirkon järjestämä tapahtuma. Sen aikana ei pelkästään "aivopestä lapsia kristinuskoon" vaan käydään läpi monia nuorille ajankohtaisia asioita, kuten esim. kiusaaminen, parisuhde, oma suhtautuminen maailmaan yms. Maailmankatsomustaan saa kehittää riparin aikana haluamallaan tavalla eikä kukaan pakota sinua uskomaan. Uskontunnustuksen lausuminen sattuu nyt vain olemaan olennainen osa kristinuskoa, ja jos lapsi haluaa riparilla syventyä vapaaehtoisesti uskontoonsa enemmän, on se hyvä osata. Älä nää asioita kaltevalla pinnalla.

      • kcvjerjew3

        Valehtelet!
        sinutkin on ilmeisesti ja rikollisuuden pakko lapsikasteessa hengellisesti tapettu ja kuolleen merkillä OTSAAN merkattu (ristillä) kuolleeksi raadoksi. OLEN VARMA, ETTÄ ET SITÄ VALINNUT! Valitsijana olivat tällaisen rikollisuuden edutaja oppeineen....

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"

        Tuossa on neljä rikollisuuden törkeää VALETTA taivaan isän nimeen!

        Muuten, oletko muka Jeesuksen opetuslapsi?
        Jos olisit, niin et valehteleisi!!!
        Testaa jos haluat rehelliseksi mutta varo ettet tapa itsees:
        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201705152200138929_ul.shtml

        ehkä sinulla on ollut hauskaakin....
        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005076566.html


    • P1pp3l1

      En ikinä ole ymmärtänyt ateismin pakottajia. Usko on jokaisen oma asia. Fundamentalismin huonot puolet tiedetään yleisestikin, mutta "korkeamman entiteetin" kieltäminen on naurettavaa ottaen huomioon, miten vähän tiedämme edes omasta universumistamme. Lisätään tähän, että universumimme tuskin on edes ainoa.

      Ateismin pakottajat pakottavat aatettaan vain huomiohuorauksen vuoksi.

      Case closed.

      • Rehellinen.Mirka

        ""Usko on jokaisen oma asia. ""

        - Koskeeko tämä sylivauvoja jotka liitetään lahkon jäseneksi ja aloitetaan tämän lahkon uskomusten tuputtaminen? Kenenköhän uskonvapautta tässä ajetaan?
        Minun näkemykseni mukaan tässä käytetään törkeästi hyväksi lasten herkkäuskoisuutta. Vertaisin tälläisia hyväksikäyttäjiä pedoofiileihin. Siinä käytännössä raiskataan ja turmellaan lapsen mieli.

        Teillä ei ole mitään käsitystä, mitä on uskonvapaus.


      • fjej2

        Niinpä.... Tässähän se ateistisuuden alku onkin:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Tuollaisiksi ei ole yksikään, suomalaistenkaan lapsista syntynyt vaan tuollaisiksi valtion kirkko aivopesettää alaikäisiä lapsia. Ovat kai unohtaneet ihmisoikeuden kun senkin saa rikollisuus riistää, alaikäisiltäkin..:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'


    • bytvttv

      Jos se usko on vain oma asia
      niin
      mihin niitä rikolisuuden uskovaisiksi kouluttavia aivopesu ammattilaisia tarvitaan??

      Näihin töihinkö:
      http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005076566.html

      http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/spotlight-elokuvasta-tuttu-pedofiilipappi-pidatettiin-jalleen-hyvaksikaytosta-teki-itsemurhan-sellissaan/6020890

      http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/ainakin-30-tyttoa-raiskannut-hiv-pappi-selviaa-ilman-rangaistusta-meksikossa/6077338

      Kaikesta se rikollisuuden uskovainen joutuu maksamaan!!!
      Jos, siis JOS uskovaisissa olis hitunenkaan ihmisyyttä, että häpeäisitte mutta ette ole edes niin järkeviä kuin eläimet, koiratkin osavat hävetä!

    • Haluaisin oikaista ketjun aloittajan näkökulmaa maailmaan. Jumala ei ole mikään mielikuvitusolento.
      On hyvin surullista että keskuudessamme on ihmisiä jotka eivät yksinkertaisesti usko. Kannattaa kuitenkin muistaa että taivaaseen lipun saaminen voi tulla vaikeaksi ellei mahdottomaksi.

      Kiitos.

      • Tule joskus käymään meillä kirkossa niin voimme auttaa sinua.

        Kiitos.


      • R.Mirka

        ""Haluaisin oikaista ketjun aloittajan näkökulmaa maailmaan. Jumala ei ole mikään mielikuvitusolento""

        - Jumala on mielikuvitusta. Ei ole olemassa yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi.


      • hbgvtct

        Olet aivopesty!
        Yksikään rikollisen kristin jumalista ei ole maailman kaikkeuden luoja.
        Faaraotkin olivat aikanaan rikollisuuden jumalia ja sitä samaa, pappien ja ylipappien yllä pitämää ihmisyyden vastaista rikollisuutta rikollisuuden kristittyje aivopestyine uskovaineen edestuu...

        Suomen valtion kirkko rikollisineen on suomalaisia herra epäjumalineen turmellut satoja vuosia ja tappamalla, tapattamalla, raiskaamalla jne alaikäisiä lapsiakin lapsiuhreina käyttäen paavalilais-luterilaisuuden pakanallisuudensa osoittanut!
        Mm raamatun ristiriidaisuudesta tiedämme, että se ei ole Jumalan ja Jeesuksen Sanaa vaan jumalina ja herra jumalina palveltujen hallitsijoiden, kuninkaidenkin sanaa. Kuninkaan olivat jumalia viellä 1700-luvun alkuun. Sen vuoksi luder/luher (salanimi) käskyssään kieltä palvelemasta "muita jumalia."
        "Minä olen herra sinun jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        Huomaa, että "sinulla ei saa olla muita jumalia" on suomen perustuslain vastainen oppi uskonvapauden rajoittaminen on yksi uskonnollisen rikollisuuden tunnus.

        Näin epätäydellinen ei Jumala ja Jeesus ole kuten raamattua tutkineet todistavat:
        http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html

        Kuninkaiden jumallisuudesta.
        Suomalaisista kuninkaista tietoa täältäkin:
        https://www.youtube.com/watch?v=OGS4Y08tKd4

        Euroopassakin kuninkaita palveltiin jumalina vielä 1700 luvulla.
        Ja sen vuoksi katekismuksen "minä olen herra, sinun jumalasi. sinulla ei saa olla muita jumalia" käsky kieltää muiden /kuninkaiden/ palvelemiset.

        Näin se selvyys tulee faktana esiin raamatussa....
        TOINEN MOOSEKSEN KIRJA
        1 LUKU
        6:1 Mutta Herra vastasi Moosekselle: "Nyt saat nähdä, mitä minä faraolle teen; sillä väkevän käden pakottamana hän on päästävä heidät, ja väkevän käden pakottamana hän on ajava heidät maastansa." 6:2 Ja Jumala puhui Moosekselle ja sanoi hänelle: "Minä olen Herra. 6:3 Ja minä olen ilmestynyt Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille 'Jumalana Kaikkivaltiaana', mutta nimelläni 'Herra' en minä ole tehnyt itseäni heille tunnetuksi. 6:4 Ja minä tein myös liittoni heidän kanssansa, antaakseni heille Kanaanin maan, sen maan, jossa he muukalaisina asuivat. 6:5 Ja nyt minä olen kuullut israelilaisten vaikeroimisen, kun egyptiläiset pitävät heitä orjantyössä, ja olen muistanut liittoni. 6:6 Sano sentähden israelilaisille: 'Minä olen Herra, ja minä vien teidät pois egyptiläisten sorron alta ja vapautan teidät orjuudesta ja pelastan teidät ojennetulla käsivarrella ja suurilla rangaistustuomioilla.

        6:7 Niin minä otan teidät kansakseni ja olen teidän Jumalanne; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka vien teidät pois egyptiläisten sorron alta.

        ja uusia jumalia tullee esiin... luterilaisuuden jumala....
        "minä olen herra, sinun jumalasi. sinulla ei saa olla muita jumalia"
        Suomen perustuslaki EI KIELLÄ palvelemasta tai olla palvelemasta toisia jumalia joten paavalilais-luterilaisuuden luder/luther oppeineen vihaa uskonvapautta koskevaa Suomen Perustuslakia. Ja onhan heillä lahkoissaan omiakin jumalia omavanhurskaus oppeineenkin...
        suomessa elää; ties kuinka monta jumalien herroiksi itseään uskovia aivopestyjä...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."
        Sairaimmat kristittyjen aivopesemät ovat ihmisyydelle turmioksi joten ottakaa todisteetkin vakavasti vastaan.
        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201705152200138929_ul.shtml
        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005076566.html


      • hbgvtct kirjoitti:

        Olet aivopesty!
        Yksikään rikollisen kristin jumalista ei ole maailman kaikkeuden luoja.
        Faaraotkin olivat aikanaan rikollisuuden jumalia ja sitä samaa, pappien ja ylipappien yllä pitämää ihmisyyden vastaista rikollisuutta rikollisuuden kristittyje aivopestyine uskovaineen edestuu...

        Suomen valtion kirkko rikollisineen on suomalaisia herra epäjumalineen turmellut satoja vuosia ja tappamalla, tapattamalla, raiskaamalla jne alaikäisiä lapsiakin lapsiuhreina käyttäen paavalilais-luterilaisuuden pakanallisuudensa osoittanut!
        Mm raamatun ristiriidaisuudesta tiedämme, että se ei ole Jumalan ja Jeesuksen Sanaa vaan jumalina ja herra jumalina palveltujen hallitsijoiden, kuninkaidenkin sanaa. Kuninkaan olivat jumalia viellä 1700-luvun alkuun. Sen vuoksi luder/luher (salanimi) käskyssään kieltä palvelemasta "muita jumalia."
        "Minä olen herra sinun jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        Huomaa, että "sinulla ei saa olla muita jumalia" on suomen perustuslain vastainen oppi uskonvapauden rajoittaminen on yksi uskonnollisen rikollisuuden tunnus.

        Näin epätäydellinen ei Jumala ja Jeesus ole kuten raamattua tutkineet todistavat:
        http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html

        Kuninkaiden jumallisuudesta.
        Suomalaisista kuninkaista tietoa täältäkin:
        https://www.youtube.com/watch?v=OGS4Y08tKd4

        Euroopassakin kuninkaita palveltiin jumalina vielä 1700 luvulla.
        Ja sen vuoksi katekismuksen "minä olen herra, sinun jumalasi. sinulla ei saa olla muita jumalia" käsky kieltää muiden /kuninkaiden/ palvelemiset.

        Näin se selvyys tulee faktana esiin raamatussa....
        TOINEN MOOSEKSEN KIRJA
        1 LUKU
        6:1 Mutta Herra vastasi Moosekselle: "Nyt saat nähdä, mitä minä faraolle teen; sillä väkevän käden pakottamana hän on päästävä heidät, ja väkevän käden pakottamana hän on ajava heidät maastansa." 6:2 Ja Jumala puhui Moosekselle ja sanoi hänelle: "Minä olen Herra. 6:3 Ja minä olen ilmestynyt Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille 'Jumalana Kaikkivaltiaana', mutta nimelläni 'Herra' en minä ole tehnyt itseäni heille tunnetuksi. 6:4 Ja minä tein myös liittoni heidän kanssansa, antaakseni heille Kanaanin maan, sen maan, jossa he muukalaisina asuivat. 6:5 Ja nyt minä olen kuullut israelilaisten vaikeroimisen, kun egyptiläiset pitävät heitä orjantyössä, ja olen muistanut liittoni. 6:6 Sano sentähden israelilaisille: 'Minä olen Herra, ja minä vien teidät pois egyptiläisten sorron alta ja vapautan teidät orjuudesta ja pelastan teidät ojennetulla käsivarrella ja suurilla rangaistustuomioilla.

        6:7 Niin minä otan teidät kansakseni ja olen teidän Jumalanne; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka vien teidät pois egyptiläisten sorron alta.

        ja uusia jumalia tullee esiin... luterilaisuuden jumala....
        "minä olen herra, sinun jumalasi. sinulla ei saa olla muita jumalia"
        Suomen perustuslaki EI KIELLÄ palvelemasta tai olla palvelemasta toisia jumalia joten paavalilais-luterilaisuuden luder/luther oppeineen vihaa uskonvapautta koskevaa Suomen Perustuslakia. Ja onhan heillä lahkoissaan omiakin jumalia omavanhurskaus oppeineenkin...
        suomessa elää; ties kuinka monta jumalien herroiksi itseään uskovia aivopestyjä...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."
        Sairaimmat kristittyjen aivopesemät ovat ihmisyydelle turmioksi joten ottakaa todisteetkin vakavasti vastaan.
        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201705152200138929_ul.shtml
        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005076566.html

        Juuri näin. Osuit naulan kantaan.


    • nytmellastaatäällä

      Palstahäirikkö Mirka taas asialla. Ei voi käyttää edes rekisteröimäänsä nimimerkkiä, kun on saanut niin paljon viestiä ylläpidolle.

      • Äitivaan

        Mirka on sentään rehellinen, välittää lasten ja nuorten oikeuksista. Teistä uskovaisista ei voi sanoa samaa.


      • Kyllä tämä häiriköinniltä lievästi vaikuttaa. Toivon kuitenkin että kyseinen henkilö heräisi ja käyttäytyisi asiallisemmin.


      • sitäpeliätekee

        Luulen että tuo äitivaan on itse mirka, kysyy ja vastaan itselleen.


      • Herra, osoita minulle tiesi, opeta minua kulkemaan polkujasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      434
      3133
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      108
      2522
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      376
      2394
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1867
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 167
      1273
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe