Parhaat vaipat

Windeleitä

Pitkästä aikaa ostin Tena vaippoja, muovipintainen Tena Slip Original jonka pakkauksessa lukee "New design". Harvoin tulee vastaan yhtä hyvin istuvaa vaippaa, tukeva ja melko ohut hyvästä imukyvystä huolimatta. Imuosan reunavuotosuojat hyvin suunniteltu ja mukavat. Tämä vaippa tuntuu todella hyvältä yllä ja pysyy napakasti paikoillaan, ei valu kiristä tai lösötä. Imuosa on hiukan kova, pitäisin pehmeämmästä. Tosin se ei paisu kastuessaan liiaksi eikä tunnu märältä. Tätä vaippaa ostan jatkossakin.

Olen myös pitänyt kangaspintaisesta Attends Slip regularista, joka istuu hyvin ja on miellyttävän pehmeä. Kangaspintaisena polyuretaanihousujen kanssa on hyvä yövaippa kesäaikaan. Paksuhkona sopii kotikäyttöön.

Olen myös käyttänyt Kolibri Comslip Extraa koska se on aika huomaamaton housujen alla ulkonaliikkumisessa, vielä kun vetää Tena fix housut niiden päälle. Imukyly on vaatimaton 1500ml mutta päiväkäytössä riittävä ja tekee vaipasta huomaamattomamman. Istuvuus tässä vaipassa vain on kehno, reisiosa kiertää jalan liian alhaalta ja vaippa on ikävän näköinen yllä.

Jos tuota Tena Slip orginalia saisi myös 1000-1500ml vaippana en muuta varmaan käyttäisikään, mutta kaikki Tenat (muutkin merkit) ovat vähintään yli 2000ml. Harmi ettei vaipoissa juuri ole tarjontaa 800-1500ml imukyvyissä, moni varmasti käyttäisi mieluummin ohutta teippivaippaa kuin kouruvaippaa joissa reunavuodot ja paikallaan pysyminen ongelma. Kolibri on ohuin teippivaippa jonka tiedän, harmi vain huono istuvuus.

21

2778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyviä huomioita !
      Itsellä öissä better dry vaippa ja päivisin attends slip active 8

    • Antti27v

      Mulla on käytössä Tena Slip Active Fit Maxi -vaipat, jotka ovat kokonaan muovipintaiset. Ohuet, huomattomat ja hyvin imukykyiset. Niiden lisäksi käytän Abena Abri-Form M4 -vaippoja, muovipintaisia nekin.

    • Mulla Tena slip maxi muovihousujen kanssa öisin ja päivisin attends slip active 8

      • Juttu ja kaveriseuraa vailla olis myös


    • Ö-Ö2

      Saatan liittyä joukkoon. Katetri ollut helmikuusta lähtien. Kun se otetetaan pian pois, tuskin sulkijalihaksissa on enää puhtia. Tyrkytettiin itsekatetrointia, mutta pidin mahdottomana ajatuksena.

      • Ö-Ö2

        Päädyin sittenkin katetroimaan itse. Ei täysin kivuton, mutta siisti homma


    • Mitä.häh

      Mikä on short onesie suomeksi?

      • Jepsisss

        Lyhytlahkeinen yksiosainen yöhaalari/body tms.


    • Mitä.häh

      Pitäisi saada sellainen body, jossa nepparit eivät ole hankalassa paikassa haarojen välissä, vaan reilusti alavatsan päällä. Mistähän löytyisi?

    • better dry meni tilaukseen tänään

      • Mitä.häh

        Mikä se on? Parempi Dry Vodka? Mistä saa?


      • Ö-ö2

        Muhkea on. Mahdoton pukea itse seisaallaan. Tuntuu teipit juuttuvan pysyvästi siihen, mihin ne ensin osuvat. Vyövaippa on keksitty. Ensin vyö kiinni ja sitten etulappu sopivalle kireydelle. Näin sen pitää käydä


      • Blokej

        Käytän duunissa TENA SLIP MAXIA. Se on mielestäni huomaamaton ja imukykyinen. Olen jatkuvasti ihmisten edessä, joten vaippa ei saa pullottaa, muttei myöskään falskata. Mielestäni TENA myös istuu hyvin, eikä ahdista.

        Vapaa-ajalla käytän mitä milloinkin. Kunhan eivät törkeästi rapise.


      • Antti27v
        Blokej kirjoitti:

        Käytän duunissa TENA SLIP MAXIA. Se on mielestäni huomaamaton ja imukykyinen. Olen jatkuvasti ihmisten edessä, joten vaippa ei saa pullottaa, muttei myöskään falskata. Mielestäni TENA myös istuu hyvin, eikä ahdista.

        Vapaa-ajalla käytän mitä milloinkin. Kunhan eivät törkeästi rapise.

        Saanko kysyä, oletko mies vai nainen ja minkä ikäinen tai millainen duuni, kun joudut olemaan ihmisten edessä? Ai löydät jostain vielä Tena Slip Maxeja? Tuo Tena Slip Maxin korvannut Tena Slip Active Fit Maxi on ainakin minulle ollut hyvä noiden Abena Abri-Form M4 -vaippojen lisäksi, jotka kyllä ovat paksumpia.


      • Blokej
        Antti27v kirjoitti:

        Saanko kysyä, oletko mies vai nainen ja minkä ikäinen tai millainen duuni, kun joudut olemaan ihmisten edessä? Ai löydät jostain vielä Tena Slip Maxeja? Tuo Tena Slip Maxin korvannut Tena Slip Active Fit Maxi on ainakin minulle ollut hyvä noiden Abena Abri-Form M4 -vaippojen lisäksi, jotka kyllä ovat paksumpia.

        Sorry,

        tarkoitin tietty näitä uusia Active Fit-malleja. Abena M4 on tosiaan paksumpi, mutta tuskin sitäkään kukaan huomaa,..? Kai sitä voisi käyttää melkein mitä tahansa. Epämukavilta tuntuvat kaikki pidemmän päälle vai mitä? Ja missä niitä aina vaihtaa? Se ottaa aina välillä hermoon ;-)

        Olen viisikymppinen mies. Sanotaanko, että olen puheammattilainen. Minä seison ja puhun, ja porukka kuuntelee (toivottavasti) :-)


    • Noh kukin tavallaan . Itseltä käy jo kokemuksesta nuo teipit kohdilleen.

      • Ö-ö2

        Ihanko seisten sujuu teippaaminen? Miksi ei vyövaippa?


    • minulla ainakin sujuu hyvin . selkäpuolelle vaippa ensin ja nojaus seinää vasten ja sitten etuosan veto ylös haaroista ja teipit kiinni :)

      • Ö-ö2

        Nojaaminen seinää vasten ratkaisee asian. Pitää kokeilla. Kiitos neuvosta


    • KiinnostaisiTietää

      Mikähän teippivaippa on kaikkein ohuin ja siten huomaamattomin? Pelkkä imukyky ei asiaa välttämättä kerro.

    • Esim toi attends 8 on ohut

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe