Jo vain on näin

1lesken

Luin tuota porvoo-rakkaus-ketjua ja olin äimän käkenä. En ole hetkiin lukenut moista teinihömppää ja vielä 60 palstalla. Kirjoituksista hohkasi lääkärisarjoista lainattua rakkauden ylistystä. Ja osa porukasta vastaa haltioituneena holipompeliin. Haetaan avuksi kaikenmaailman proffat, jotka mukamas tietävät kaikesta kaikkea. Anna mun kaikki kestää. Suomalaisen miehen rakkaudentunnustus menee näin " Mä rakastan kuule sua niin perkeleesti" Ja tämä sanotaan vain kerran. Lesken

72

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäähän viihdykettä olla, näin lepopäivän ratoksi ja toiset kun vaan ovat niin romanttisia.

      Kyllä perskeles on just noin, tosimies pitää sanansa, kun sen on kerran sanonut, ja ilmoittaa vasta mahdollisista muutoksista.
      :)

    • NamiNamiYök

      Taidan lähteä vetämään holipompelit.

    • egotusta

      Aloitus ainakin oli jonkun alaikäisen kirjoittama. Pidemmälle en viitsinyt mennä.
      Lapsenlapseni 21 v kirjoittaa huomattavasti parempaa tekstiä blogissaan ja viesteissään
      mihin tällä palstalla saa törmätä.
      Teini-ikäiset lapsenlapset kirjoittavat ruoista, vaatteista, musiikista ja omista tekemisistään,
      kaikki omaan napaan tuijotusta ja omaa egoa korostaen.

      • 1lesken

        egotus
        Mitä sinä itse kirjoitat. Lesken


    • Ja koirat ne haukkuu ja karavaani kulkee ;).Jos ei oe mitään sanotavaa ni takuuvarma aloitus on aian tehdä aloitus joissa moititaan toisia.

      • 1lesken

        siile
        Muutamalla rivillä hemmetisti virheitä. Huokaus. Lesken


      • sekö.oikein

        Ja sit tullaan moittimaan tätä alotusta.


      • 1lesken kirjoitti:

        siile
        Muutamalla rivillä hemmetisti virheitä. Huokaus. Lesken

        No jos tämän kerran muutaman virheen päästin tulemaan niin kannattaako sitä huokailla :DD.


      • 1lesken
        siilenä kirjoitti:

        No jos tämän kerran muutaman virheen päästin tulemaan niin kannattaako sitä huokailla :DD.

        siile
        Vetää vaan hiljaiseksi. Lesken


      • 1lesken kirjoitti:

        siile
        Vetää vaan hiljaiseksi. Lesken

        Mun kirjoitusvirheet käännös. Miksi ihmeessä? Ainahan mullon niitä ollu ja varppina tulee olemaankin.


    • Niinhän se on kuin Reginaa lukisi.

      • mikäpä.siinä

        lesken ja mennäänporvooseen on kuin samasta puusta veistettyjä.
        Vastaavatkin samalla tavalla.


      • mikäpä.siinä kirjoitti:

        lesken ja mennäänporvooseen on kuin samasta puusta veistettyjä.
        Vastaavatkin samalla tavalla.

        Eivätkä vastaa samalla tavalla.

        Porvoolaisellahan mielipide muuttui ketjun edetessä jatkuvasti siitä hänen aloituksen varmasta mielipiteestään sitä mukaa kuin mitä kukakin toinen asiantuntija lällytti.
        Silleen sopuisasti olla samaa mieltä kaikkien eri mieltä olevien kanssa kirjoittaen saman asian joka väliin kuin toinenkin, mutta vähän eri sanoilla. Enemmän niinkuin epun tyyliä.

        Taisin olla ainut siinä ketjussa, jonka kommentista hän pikkusen provosoitui. En ymmärrä miksi.

        Mielestäni lesken jyrää samaa mielipidettään ketjujensa alusta loppuun ja antaa sentään jotain vastapalautetta kommentoijille. Porvoolainen antaa vain kaikua.


      • mikäpä.siinä
        Tellukka kirjoitti:

        Eivätkä vastaa samalla tavalla.

        Porvoolaisellahan mielipide muuttui ketjun edetessä jatkuvasti siitä hänen aloituksen varmasta mielipiteestään sitä mukaa kuin mitä kukakin toinen asiantuntija lällytti.
        Silleen sopuisasti olla samaa mieltä kaikkien eri mieltä olevien kanssa kirjoittaen saman asian joka väliin kuin toinenkin, mutta vähän eri sanoilla. Enemmän niinkuin epun tyyliä.

        Taisin olla ainut siinä ketjussa, jonka kommentista hän pikkusen provosoitui. En ymmärrä miksi.

        Mielestäni lesken jyrää samaa mielipidettään ketjujensa alusta loppuun ja antaa sentään jotain vastapalautetta kommentoijille. Porvoolainen antaa vain kaikua.

        Tarkoitin tekstin ulkoasua en sisältöä. En jaksanut lukea kuin alun rakkaus-aloituksesta.


    • OOOsanctaSimplisitas

      Ja et sitten voinut kirjoittaa kommenttiasi samaan ketjuun, vaan piti avata ihan oma ketju uuteen aloitukseen. Mitä järkeä tässä on? Korottaako palstan älykkyys- tai viisaustasoa - sinun mielestäsi?

      • Hää haluaa olla ie ite :). Ei voi olla toisten ketjuissa hehhehhee


      • 1lesken

        OOOsancta
        Porvoo-ketju kävi vain imelämmäksi ja siirappimaisemmaksi mitä enemmän siihen sävellettiin. Ruotsalaisvahvistuksen entisen poikaystävän tapaaminen ja mesettäminen hänen kanssaan oli jo liikaa. Lesken


      • New-age

        No hienoa aloittajalle, että katkeruudelle avattiin oma purkautumiskanava.
        Katsotaan pääsettekö 140 kommenttiin. Muistakaa pitää tyylinne loppuun asti.
        Nyt säälin teitä sydämestäni:
        Ihan kuin katkeria vanhojapiikoja, jotka eivät ole saaneet aikoihin.
        Ostakaa mustat huivit ja pitäkää seurat.

        Törkeää käytöstä teiltä.

        Isohoo oli poissa toisesta, Luuraako täällä. Pyhä Yksinkertaisuusko, jos, olen samaa mieltä kanssasi.


      • en.kässää
        New-age kirjoitti:

        No hienoa aloittajalle, että katkeruudelle avattiin oma purkautumiskanava.
        Katsotaan pääsettekö 140 kommenttiin. Muistakaa pitää tyylinne loppuun asti.
        Nyt säälin teitä sydämestäni:
        Ihan kuin katkeria vanhojapiikoja, jotka eivät ole saaneet aikoihin.
        Ostakaa mustat huivit ja pitäkää seurat.

        Törkeää käytöstä teiltä.

        Isohoo oli poissa toisesta, Luuraako täällä. Pyhä Yksinkertaisuusko, jos, olen samaa mieltä kanssasi.

        Ketä sä tarkotat? Mikä katkeruus ja missä? Kuka on törkeä?


      • perässäkulkija
        New-age kirjoitti:

        No hienoa aloittajalle, että katkeruudelle avattiin oma purkautumiskanava.
        Katsotaan pääsettekö 140 kommenttiin. Muistakaa pitää tyylinne loppuun asti.
        Nyt säälin teitä sydämestäni:
        Ihan kuin katkeria vanhojapiikoja, jotka eivät ole saaneet aikoihin.
        Ostakaa mustat huivit ja pitäkää seurat.

        Törkeää käytöstä teiltä.

        Isohoo oli poissa toisesta, Luuraako täällä. Pyhä Yksinkertaisuusko, jos, olen samaa mieltä kanssasi.

        Miten isohoo tähän liittyy?


      • New-age kirjoitti:

        No hienoa aloittajalle, että katkeruudelle avattiin oma purkautumiskanava.
        Katsotaan pääsettekö 140 kommenttiin. Muistakaa pitää tyylinne loppuun asti.
        Nyt säälin teitä sydämestäni:
        Ihan kuin katkeria vanhojapiikoja, jotka eivät ole saaneet aikoihin.
        Ostakaa mustat huivit ja pitäkää seurat.

        Törkeää käytöstä teiltä.

        Isohoo oli poissa toisesta, Luuraako täällä. Pyhä Yksinkertaisuusko, jos, olen samaa mieltä kanssasi.

        """"Isohoo oli poissa toisesta, Luuraako täällä."""

        Vaikutat pettyneeltä ja aivan kuin etsisit kaipaillen jotakuta.
        Eihän se sitä tarkoita, etteikö viestisi hänelle olisi silti mennyt perille vaikka hän ei itse kommentoimalla välittänytkään osallistua siihen lällyttelyyn.


      • 1lesken kirjoitti:

        OOOsancta
        Porvoo-ketju kävi vain imelämmäksi ja siirappimaisemmaksi mitä enemmän siihen sävellettiin. Ruotsalaisvahvistuksen entisen poikaystävän tapaaminen ja mesettäminen hänen kanssaan oli jo liikaa. Lesken

        Happamia sanoi kettu Pihlajan marjoista. Jos ite saisit jonkun koiranomistajan kiinni, siirappina varppina vaan valuisit😂


      • New-age kirjoitti:

        No hienoa aloittajalle, että katkeruudelle avattiin oma purkautumiskanava.
        Katsotaan pääsettekö 140 kommenttiin. Muistakaa pitää tyylinne loppuun asti.
        Nyt säälin teitä sydämestäni:
        Ihan kuin katkeria vanhojapiikoja, jotka eivät ole saaneet aikoihin.
        Ostakaa mustat huivit ja pitäkää seurat.

        Törkeää käytöstä teiltä.

        Isohoo oli poissa toisesta, Luuraako täällä. Pyhä Yksinkertaisuusko, jos, olen samaa mieltä kanssasi.

        Vaikutat katkeralta new-age, syytät kaikkia yhdessä nipussa, outo tyyli.
        Missä olin törkeä?

        En ole katkera, älä suotta sääli, ei ole mustaa huivia päässä, en käy seuroissa.
        Enkä ole edes vanhapiika.


      • New-age kirjoitti:

        No hienoa aloittajalle, että katkeruudelle avattiin oma purkautumiskanava.
        Katsotaan pääsettekö 140 kommenttiin. Muistakaa pitää tyylinne loppuun asti.
        Nyt säälin teitä sydämestäni:
        Ihan kuin katkeria vanhojapiikoja, jotka eivät ole saaneet aikoihin.
        Ostakaa mustat huivit ja pitäkää seurat.

        Törkeää käytöstä teiltä.

        Isohoo oli poissa toisesta, Luuraako täällä. Pyhä Yksinkertaisuusko, jos, olen samaa mieltä kanssasi.

        """Ihan kuin katkeria vanhojapiikoja, jotka eivät ole saaneet aikoihin."""

        Sinähän heittäydyt oikein seksipommiksi. Vai mistä saamisesta kerskailet? Ymmärtääkseni et ole naimisissa sinäkään tätä nykyä. Katkerako siitä?

        Minua saa huoleti Wikipedian määritelmän mukaan sanoa vanhaksipiiaksi. Itsekin käytän sitä sanaa itsestäni, enkä ole katkera.
        """"Määritelmä: vanhempi nainen, joka ei ole ikinä ollut naimisissa."""

        Avioliitto ei ole koskaan ollut minun juttuni, eikä tule olemaankaan. Aivoliitto sitävastoin ihan minun makuuni ja ok.


      • kiähkiäh
        Ancelina kirjoitti:

        Vaikutat katkeralta new-age, syytät kaikkia yhdessä nipussa, outo tyyli.
        Missä olin törkeä?

        En ole katkera, älä suotta sääli, ei ole mustaa huivia päässä, en käy seuroissa.
        Enkä ole edes vanhapiika.

        Älä välitä Ancelina newagen purkauksesta. Hän halusi vain tuoda tiettäväksi, että HÄNELLÄ naimahommia piisaa ja saanti on varmaa.


      • kiähkiäh kirjoitti:

        Älä välitä Ancelina newagen purkauksesta. Hän halusi vain tuoda tiettäväksi, että HÄNELLÄ naimahommia piisaa ja saanti on varmaa.

        Käsittääkseni aloituksessa taisi olla kysymys siitä, että suomalainen mies ei jaarittele rakkauden tuntemuksillaa, mikä nyt ei pidä paikkaansa lainkaan.

        Ymmärsin, että....aloittajaa siis leskeä ovat rakastaneet "tosimiehet" ne panee eivätkä puhu eivätkä pussaa.


      • kiähkiäh kirjoitti:

        Älä välitä Ancelina newagen purkauksesta. Hän halusi vain tuoda tiettäväksi, että HÄNELLÄ naimahommia piisaa ja saanti on varmaa.

        Enpä jonkun tuntemattoman, nimimerkillä kirjoittavan purkauksista välitä, noitahan riittää.
        Melkoinen rimanalitus sarjassaan.


      • rimanylitys
        Ancelina kirjoitti:

        Enpä jonkun tuntemattoman, nimimerkillä kirjoittavan purkauksista välitä, noitahan riittää.
        Melkoinen rimanalitus sarjassaan.

        Nimimerkillä? Kirjoitatko sinä nimelläsi?


      • rimanylitys kirjoitti:

        Nimimerkillä? Kirjoitatko sinä nimelläsi?

        En tietenkään kirjoita ja siksi olen sinulle yhtä tuntematon kuin sinä minulle, vai?


      • 1lesken
        New-age kirjoitti:

        No hienoa aloittajalle, että katkeruudelle avattiin oma purkautumiskanava.
        Katsotaan pääsettekö 140 kommenttiin. Muistakaa pitää tyylinne loppuun asti.
        Nyt säälin teitä sydämestäni:
        Ihan kuin katkeria vanhojapiikoja, jotka eivät ole saaneet aikoihin.
        Ostakaa mustat huivit ja pitäkää seurat.

        Törkeää käytöstä teiltä.

        Isohoo oli poissa toisesta, Luuraako täällä. Pyhä Yksinkertaisuusko, jos, olen samaa mieltä kanssasi.

        New
        Kirjoitat täyttä hebreaa. Ei olla saatu mustien huivien kanssa mitään ja siitä katkeroiduttu. Iso Hoo on jossain. Kuka lienee. Tästä ei ota loviisalainenkaan selkoa. Lesken


      • 1lesken
        siilenä kirjoitti:

        Happamia sanoi kettu Pihlajan marjoista. Jos ite saisit jonkun koiranomistajan kiinni, siirappina varppina vaan valuisit😂

        siile
        Sinulle on jäänyt joku koiralevy päälle. Lesken


      • 1lesken
        korpikirjailija kirjoitti:

        Käsittääkseni aloituksessa taisi olla kysymys siitä, että suomalainen mies ei jaarittele rakkauden tuntemuksillaa, mikä nyt ei pidä paikkaansa lainkaan.

        Ymmärsin, että....aloittajaa siis leskeä ovat rakastaneet "tosimiehet" ne panee eivätkä puhu eivätkä pussaa.

        korpi
        Taidat tuntea hyvinkin suomalaiset miehet, kun noin tunnut tietävän. Lesken


      • 1lesken kirjoitti:

        korpi
        Taidat tuntea hyvinkin suomalaiset miehet, kun noin tunnut tietävän. Lesken

        Ai, minäkö..... sinähän se kirjoitit ..

        "Suomalaisen miehen rakkaudentunnustus menee näin " Mä rakastan kuule sua niin perkeleesti" Ja tämä sanotaan vain kerran".

        Kyllä minulla n suomalaisista miehistä kokemusta. Ei heidän rakkauden ilmaisut ole jääneet yhteen kertaan eikä ikään kiroilun säestämänä.

        Ulkolaiset ovat suomalaisia aktiivisempia rakkauden lurituksissaan. Kivaahan se on.


      • 1lesken kirjoitti:

        siile
        Sinulle on jäänyt joku koiralevy päälle. Lesken

        Ei ole vaan minä olen Koira-Ihminen.


      • siilenä kirjoitti:

        Ei ole vaan minä olen Koira-Ihminen.

        Ohhoh!
        Ja minkäs näköinen sellainen on? Puolet koiraa ja puolet ihmistä?


      • 1lesken
        korppis kirjoitti:

        Ai, minäkö..... sinähän se kirjoitit ..

        "Suomalaisen miehen rakkaudentunnustus menee näin " Mä rakastan kuule sua niin perkeleesti" Ja tämä sanotaan vain kerran".

        Kyllä minulla n suomalaisista miehistä kokemusta. Ei heidän rakkauden ilmaisut ole jääneet yhteen kertaan eikä ikään kiroilun säestämänä.

        Ulkolaiset ovat suomalaisia aktiivisempia rakkauden lurituksissaan. Kivaahan se on.

        korppi.
        En ole koskaan käyttänyt jotain jenkkiläistä, teennäistä
        Iloveyou-kieltä. Eikä sitä käyttänyt exäkään. Kaunista oli, kun hän sanoi vihkimisen jälkeisenä aamuna minulle "Tulehan eukkoseni kahville" Lesken


      • 1lesken
        siilenä kirjoitti:

        Ei ole vaan minä olen Koira-Ihminen.

        siile
        Minä olen Hevonen. Lesken


      • Tellukka kirjoitti:

        Ohhoh!
        Ja minkäs näköinen sellainen on? Puolet koiraa ja puolet ihmistä?

        No vaikka niin :)


      • 1lesken kirjoitti:

        siile
        Minä olen Hevonen. Lesken

        No oleppa vaikka norsu, miten se tähän liittyy?


      • 1lesken
        siilenä kirjoitti:

        No oleppa vaikka norsu, miten se tähän liittyy?

        siilen
        Ehkä olet kiinalalaisessa horoskoopiss koira. Minä olen hevonen. Lesken


      • 1lesken
        siilenä kirjoitti:

        No oleppa vaikka norsu, miten se tähän liittyy?

        siilen
        Ehkä olet kiinalalaisessa horoskoopiss koira. Minä olen hevonen. Lesken


    • Niinsetekikin

      Luin tai kuulin joskus kauan sitten, että suomalainen mieäs ei sano koskaan niitä kolmea sanaa. Sen sijaan hän rakentaa talon asian merkiksi.

      • 1lesken

        Niinsetekikin
        Suomalainen mies sanoo yhden sanan, Tahdon. Lesken


    • hmpff

      Mieluummin hunajaa kuin näkkileipää, se on mun mielipiteeni. Ymmärrän kylläkin että näkkileivälläkin on kannattajansa. Makunsa kullakin.

      • Rukiinrakastaja

        Vaikka hinajallakin sanotaan olevan terveysvaikutuksia, niin näkkäri on terveellisempää; kuituista ja sokeritonta, hampaillekin paree.


      • aika.aikaansa

        Joo, hapankorppuja minä rouskuttelen. Joskus iskee oikein himo :)
        Mitään imelää, jiäk!


      • Rkstnruokaa

        Eix hapankorpussa ollutkin hivveesti kaloreita? Vai muistanko väärin vai väistänkö muurin?
        Hapankorpusta saa muuten aika hyvän suolaisen palan kun kostuttaa sen, täyttää jollakin hyvällä tahnalla ja panee sen rullalle. - Näkkäri on edelleen terveellisempää.


      • Rkstnruokaa kirjoitti:

        Eix hapankorpussa ollutkin hivveesti kaloreita? Vai muistanko väärin vai väistänkö muurin?
        Hapankorpusta saa muuten aika hyvän suolaisen palan kun kostuttaa sen, täyttää jollakin hyvällä tahnalla ja panee sen rullalle. - Näkkäri on edelleen terveellisempää.

        Mulla on noita Vaasan hapankorppuja.
        Siinä lukee, että 347 kaloria/100gr ja 22 kaloria palassa.


      • 1lesken
        Rkstnruokaa kirjoitti:

        Eix hapankorpussa ollutkin hivveesti kaloreita? Vai muistanko väärin vai väistänkö muurin?
        Hapankorpusta saa muuten aika hyvän suolaisen palan kun kostuttaa sen, täyttää jollakin hyvällä tahnalla ja panee sen rullalle. - Näkkäri on edelleen terveellisempää.

        Rkastnr
        En ole oikein kartalla ja tajua, mikä on hapankorpun sanoma tässä ketjussa. Onko liian hapokasta tai jotain. Lesken


      • aika.aikaansa
        eppu2 kirjoitti:

        Mulla on noita Vaasan hapankorppuja.
        Siinä lukee, että 347 kaloria/100gr ja 22 kaloria palassa.

        Yllättävän paljon noissa hapankorpuissa on proteeinia. Kuidusta nyt puhumattakaan.


      • aika.aikaansa
        1lesken kirjoitti:

        Rkastnr
        En ole oikein kartalla ja tajua, mikä on hapankorpun sanoma tässä ketjussa. Onko liian hapokasta tai jotain. Lesken

        Tuota tuota. Hapankorppu ei ole imelää niin kuin tuo hunajamaisuus tuolla mennäporvooseen ketjussa.
        Hapankorpuissa on myös juurevuutta. Nämä ovat näitä kielikuvia, uskon, että sinulla on mielikuvitusta ymmärtämään.


      • aika.aikaansa
        1lesken kirjoitti:

        Rkastnr
        En ole oikein kartalla ja tajua, mikä on hapankorpun sanoma tässä ketjussa. Onko liian hapokasta tai jotain. Lesken

        Tuota tuota. Hapankorppu ei ole imelää niin kuin tuo hunajamaisuus tuolla mennäporvooseen ketjussa.
        Hapankorpuissa on myös juurevuutta. Nämä ovat näitä kielikuvia, uskon, että sinulla on mielikuvitusta ymmärtämään.


    • ÄimänKäeksikös

      Mikä ketju ja missä? En ole nähnyt ja minäkin voisin mielelläni muuttua äimänkäeksi.

      • käimänäki

        Mennäänporvooseen alotus rakkauvesta 😍


    • Ikävää, jos ketjusta koitui sinulle harmeja, aloittaja. Minä tykkäsin siitä, kiva lukea, kiva kirjoittaa.
      Kun tuossa aloituksessa vähän viittasit minuunkin niin täytyy puolustautua..))
      Keskustelussa siteeraan mielelläni itseäni viisaampia, koska minulla ei mielestäni ole varaa väheksyä tutkimustietoa, jonka kyllä katson valaisevan asiaa enemmän kuin itse pystyn. Aika usein se katsotaan jonkinlaiseksi itsekorostukseksi minun puoleltani.
      Eikö itsekorostusta ole pikemminkin se, että väheksyy muiden esittämää tietoa ja kertoo asioiden oikean laidan, kuten tuossa aoituksessa mielestäni teit, 1lesken ?

      Mutta myöntää täytyy, että perkeleitä viljelevä mies voi olla vahvasti tunteva ja ainakin uskollinen, periaatteen mies..))

      • Ainakin yksi virhe. Toiseksi viimeinen kappale, viimeinen sivulause po: "aloituksessa"...


      • 1lesken

        deme
        Eihän siitänyt mitään harmeja koitunut. Itsehän vapaaehtoisesti luin silmät ymmyrkäisinä porvooketjua miettien, että noinko porukat oikeasti ajattelevat. Olen sitten elänyt elämäni jossain tynnyrissä, kun koko loveteema oli luotaantyöntävä ja jotenkin niin teatterimainen. Aitoa tunnetta sieltä ei löytynyt millään ilveellä. Lesken


      • 1lesken kirjoitti:

        deme
        Eihän siitänyt mitään harmeja koitunut. Itsehän vapaaehtoisesti luin silmät ymmyrkäisinä porvooketjua miettien, että noinko porukat oikeasti ajattelevat. Olen sitten elänyt elämäni jossain tynnyrissä, kun koko loveteema oli luotaantyöntävä ja jotenkin niin teatterimainen. Aitoa tunnetta sieltä ei löytynyt millään ilveellä. Lesken

        Sinun kokemasi tunneko on ainoa oikea?


      • 1lesken kirjoitti:

        deme
        Eihän siitänyt mitään harmeja koitunut. Itsehän vapaaehtoisesti luin silmät ymmyrkäisinä porvooketjua miettien, että noinko porukat oikeasti ajattelevat. Olen sitten elänyt elämäni jossain tynnyrissä, kun koko loveteema oli luotaantyöntävä ja jotenkin niin teatterimainen. Aitoa tunnetta sieltä ei löytynyt millään ilveellä. Lesken

        Varmasti tällaisena aikana, jolloin media tarjoaa ihmisille tunne- ja toimintamalleja sopiikin kysellä aitouden perään.
        Uskon kuitenkin, että vaikka ihminen mielellään vetää itselleen edullista roolia, hän ei voi olla ihan toista kuin on, se huomataan ja nähdään falskina.
        Toisaalta, jokainen on varmasti omasta mielestään aito ja luultavasti loukkaantuu tai väittää vastaan jos sitä epäillään..))
        Mutta kuten sanoin, jos suomalainen mies sanoo rakastavansa perkeleesti sitä ei kenenkään sovi epäillä..)) Kuten ei mielestäni sitäkään, että joku kokee ja ilmaisee rakkauden tunteita toisin. Kukin luontonsa mukaan, taitaa päteä tässäkin...


      • siilenä kirjoitti:

        Sinun kokemasi tunneko on ainoa oikea?

        Siis äläpä väheksy toisten tunteita.


    • Ei rakkaus ja rakastuminen ole kaikkien juttu. Kaikki eivät pysty rakastamaan toista ihmistä aidosti; heiltä puuttuu siihen tarvittava empatia.
      Kyllä tää nyt vähän haiskahti happamille pihlajanmarjoille.
      Eikä se puhumattomuus ja pussaamattomuus ole mikään ihanne. Mutta taas toisaalta: vakka kantensa valitsee. Karski ja karu nainen valitsee samanlaisen miehen rinnalleen ja ovat onnellisia yhdessä. Sen heille suon mielelläni, mutta en sitä että tämä asetetaan esimerkiksi muille mukamas "oikeasta " rakkaudesta."

      • eikäkkää

        Vaikken tykkääkään imellyksistä, spanielin katseesta kostein silmin, niin en tykkää kyllä tällaisistakaan teksteistä kuin tässä ketjussa oli:
        ""tosimiehet" ne panee eivätkä puhu eivätkä pussaa".
        Kalskahtaa kovasti naisen esineellistämiseltä.


      • 1lesken

        Palo
        Nyt puhumme eri asiasta. Sinä puhut sanahelinästä ja arvostat sitä kun vastapuoli vannoo joka päivä ikuista rakkautta sinuun. Kuinka olet hänen täydellinen valintansa jumalattareksi ja miten hän palvoo jo pelkkää varjoasi. Minulle tärkeätä on ollut, että mies pienillä eleillä ja teoilla osoitti, että hän välittää minusta ja olen hänelle tärkeä. Ja yksi asia oli, että hän puolusti minua, jos joku henkilö käyttäytyi minua kohtaan törkeästi. Empatia puuttuu. Mutta keneltä. Lesken


      • 1lesken kirjoitti:

        Palo
        Nyt puhumme eri asiasta. Sinä puhut sanahelinästä ja arvostat sitä kun vastapuoli vannoo joka päivä ikuista rakkautta sinuun. Kuinka olet hänen täydellinen valintansa jumalattareksi ja miten hän palvoo jo pelkkää varjoasi. Minulle tärkeätä on ollut, että mies pienillä eleillä ja teoilla osoitti, että hän välittää minusta ja olen hänelle tärkeä. Ja yksi asia oli, että hän puolusti minua, jos joku henkilö käyttäytyi minua kohtaan törkeästi. Empatia puuttuu. Mutta keneltä. Lesken

        Oho.
        Etpä olisi voinut olla enempää väärässä.
        Missä kohtaa olen sanonut että arvostan sanhelinää ja korvan lämmittämistä? Tai sitä että minut nostetaan jalustalle ja palvotaan? En todellakaan ole kiinnostunut siirappisentimentaalisuudesta enkä bolerojen valhemaailmasta. Cockerspanielin kostea katse ja kioskiromantiikka eivät ole koskaan olleet minun alaani.
        Mutta ei myöskään mitkään perkeleet ja mees muija räplää itsesi märäksi sillä aikaa kun minä käyn p*****a (hämäläinen esileikki), turpiin lätkiminen tai muu luolamiesrakkaus ei ole minun juttujani.
        Rakkauden ei tarvi olla sanoja, teot ja se että ollaan solidaarisia toista kohtaan on jo suuri osoitus rakkaudesta. Minun mieheni ovat aina olleet minun puolellani jos on ollut konfliktitilanne, jopa omia vanhempiaan vastaan. Rakkaudesta ei olla koskaan luriteltu, se on ollut itsestäänselvyys, koska rakkaudeton liitto on mahdoton vankila elää.


      • 1lesken kirjoitti:

        Palo
        Nyt puhumme eri asiasta. Sinä puhut sanahelinästä ja arvostat sitä kun vastapuoli vannoo joka päivä ikuista rakkautta sinuun. Kuinka olet hänen täydellinen valintansa jumalattareksi ja miten hän palvoo jo pelkkää varjoasi. Minulle tärkeätä on ollut, että mies pienillä eleillä ja teoilla osoitti, että hän välittää minusta ja olen hänelle tärkeä. Ja yksi asia oli, että hän puolusti minua, jos joku henkilö käyttäytyi minua kohtaan törkeästi. Empatia puuttuu. Mutta keneltä. Lesken

        Oho.
        Etpä olisi voinut olla enempää väärässä.
        Missä kohtaa olen sanonut että arvostan sanhelinää ja korvan lämmittämistä? Tai sitä että minut nostetaan jalustalle ja palvotaan? En todellakaan ole kiinnostunut siirappisentimentaalisuudesta enkä bolerojen valhemaailmasta. Cockerspanielin kostea katse ja kioskiromantiikka eivät ole koskaan olleet minun alaani.
        Mutta ei myöskään mitkään perkeleet ja mees muija räplää itsesi märäksi sillä aikaa kun minä käyn p*****a (hämäläinen esileikki), turpiin lätkiminen tai muu luolamiesrakkaus ei ole minun juttujani.
        Rakkauden ei tarvi olla sanoja, teot ja se että ollaan solidaarisia toista kohtaan on jo suuri osoitus rakkaudesta. Minun mieheni ovat aina olleet minun puolellani jos on ollut konfliktitilanne, jopa omia vanhempiaan vastaan. Rakkaudesta ei olla koskaan luriteltu, se on ollut itsestäänselvyys, koska rakkaudeton liitto on mahdoton vankila elää.


      • 1lesken kirjoitti:

        Palo
        Nyt puhumme eri asiasta. Sinä puhut sanahelinästä ja arvostat sitä kun vastapuoli vannoo joka päivä ikuista rakkautta sinuun. Kuinka olet hänen täydellinen valintansa jumalattareksi ja miten hän palvoo jo pelkkää varjoasi. Minulle tärkeätä on ollut, että mies pienillä eleillä ja teoilla osoitti, että hän välittää minusta ja olen hänelle tärkeä. Ja yksi asia oli, että hän puolusti minua, jos joku henkilö käyttäytyi minua kohtaan törkeästi. Empatia puuttuu. Mutta keneltä. Lesken

        Oho.
        Etpä olisi voinut olla enempää väärässä.
        Missä kohtaa olen sanonut että arvostan sanhelinää ja korvan lämmittämistä? Tai sitä että minut nostetaan jalustalle ja palvotaan? En todellakaan ole kiinnostunut siirappisentimentaalisuudesta enkä bolerojen valhemaailmasta. Cockerspanielin kostea katse ja kioskiromantiikka eivät ole koskaan olleet minun alaani.
        Mutta ei myöskään mitkään perkeleet ja mees muija räplää itsesi märäksi sillä aikaa kun minä käyn p*****a (hämäläinen esileikki), turpiin lätkiminen tai muu luolamiesrakkaus ei ole minun juttujani.
        Rakkauden ei tarvi olla sanoja, teot ja se että ollaan solidaarisia toista kohtaan on jo suuri osoitus rakkaudesta. Minun mieheni ovat aina olleet minun puolellani jos on ollut konfliktitilanne, jopa omia vanhempiaan vastaan. Rakkaudesta ei olla koskaan luriteltu, se on ollut itsestäänselvyys, koska rakkaudeton liitto on mahdoton vankila elää.


      • aika.aikaansa

        Näyttää jumittavan taas tämä palsta .


      • aika.aikaansa kirjoitti:

        Näyttää jumittavan taas tämä palsta .

        Joku erikoinen uudistus meneillään taas kerran?


      • Jumi.tilanne
        Tellukka kirjoitti:

        Joku erikoinen uudistus meneillään taas kerran?

        Postiahan nuo päivittävät ja samalla jumittui kaikki muukin.


      • aika.aikaansa

        Mikäs tässä on päivitellä.
        Murrekielessä eräässä "päivitellä" tarkoittaa ihmettelemistä.
        "Se jäi siihen päivittelemään", saattoi joku tokaista, kun toinen jäi patsastelemaan. Noh, tavallaanhan se patsastelija päivitti itselleen tilanteen ;)

        Pähkäilyä sadepäivän ratoksi, siis päivittelyä :)


      • 1lesken
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Oho.
        Etpä olisi voinut olla enempää väärässä.
        Missä kohtaa olen sanonut että arvostan sanhelinää ja korvan lämmittämistä? Tai sitä että minut nostetaan jalustalle ja palvotaan? En todellakaan ole kiinnostunut siirappisentimentaalisuudesta enkä bolerojen valhemaailmasta. Cockerspanielin kostea katse ja kioskiromantiikka eivät ole koskaan olleet minun alaani.
        Mutta ei myöskään mitkään perkeleet ja mees muija räplää itsesi märäksi sillä aikaa kun minä käyn p*****a (hämäläinen esileikki), turpiin lätkiminen tai muu luolamiesrakkaus ei ole minun juttujani.
        Rakkauden ei tarvi olla sanoja, teot ja se että ollaan solidaarisia toista kohtaan on jo suuri osoitus rakkaudesta. Minun mieheni ovat aina olleet minun puolellani jos on ollut konfliktitilanne, jopa omia vanhempiaan vastaan. Rakkaudesta ei olla koskaan luriteltu, se on ollut itsestäänselvyys, koska rakkaudeton liitto on mahdoton vankila elää.

        Palo
        Nyt sitten vedät lokaan raavaan suomalaisen, kainuulaisen kirvesmiehen rakkaudentunnustuksen. Lesken


      • 1lesken kirjoitti:

        Palo
        Nyt sitten vedät lokaan raavaan suomalaisen, kainuulaisen kirvesmiehen rakkaudentunnustuksen. Lesken

        Missä kohtaa mainitsin kainuulaisen kirvesmiehen?
        (Törkeys jonka kirjoitin tulee suomalaisen ns. sivistyneen miehen suusta, mukamas vitsinä. Mitään kuvottavampaa en ole kuullut ja se vain jäi jonnekin takaraivoon esimerkkinä suomalaisen miehen seksuaalisuudesta. Kaunista! .)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe