Nainen kontio saappaissa

Juulia98

Voiko nainen käyttää mustia kontio kumisaappaita? Olin kaveri porukalla retkellä jossa tarvi kumppareita,mulla ainoastaan mustat kontiot ja jotkut nauroivat ku minulla "komeat miehiset" saappaat. Eihä 37 koko edes oo miesten koko.

24

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko tosissasi kysyessäsi tätä? Vai oletko aineiden alaisena?

    • Aloittajalla on kumisaapasfetissi ja todennäköisesti hän on kypsään ikään etsinyt mieshenkilö, eikä mikään "juulia".

      • Holdie

        Vähän niin kuin Oldiekin joka päivystää aamusta iltaan nuorten palstalla.


      • Holdie kirjoitti:

        Vähän niin kuin Oldiekin joka päivystää aamusta iltaan nuorten palstalla.

        Aijaii, kun se älähti, johon kalikka kalahti! 😂😂😂

        En ole koskaan salaillut olevani kypsässä iässä, mutta "juuliaksi" en ole koskaan tekeytynyt.

        Ei fetisseissä eikä fetisisteissä (noinko se kirjoitetaan?) mitään vikaa ole, mutta niitä koskevia juttuja vonkaavat ihmiset voisivat silti päivystää tuolla leikit ja fetissit - palstalla! Tuollainen aloituspostauksen tyylinen feikkaaminen on typerää.


      • Oldie kirjoitti:

        Aijaii, kun se älähti, johon kalikka kalahti! 😂😂😂

        En ole koskaan salaillut olevani kypsässä iässä, mutta "juuliaksi" en ole koskaan tekeytynyt.

        Ei fetisseissä eikä fetisisteissä (noinko se kirjoitetaan?) mitään vikaa ole, mutta niitä koskevia juttuja vonkaavat ihmiset voisivat silti päivystää tuolla leikit ja fetissit - palstalla! Tuollainen aloituspostauksen tyylinen feikkaaminen on typerää.

        Se koira älähtää, ja vaikeneminenkin on myöntymistä....


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Se koira älähtää, ja vaikeneminenkin on myöntymistä....

        Missasin pointtisi.

        Olisiko minun kenties pitänyt vaieta ja samalla myöntyä johonkin? :)


      • Oldie kirjoitti:

        Missasin pointtisi.

        Olisiko minun kenties pitänyt vaieta ja samalla myöntyä johonkin? :)

        Että sekä hiljaa oleminen, että vastaaminen, ovat vanhan kansan sananlaskujen mukaan myöntymistä. Se ei vain käy järkeen.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Että sekä hiljaa oleminen, että vastaaminen, ovat vanhan kansan sananlaskujen mukaan myöntymistä. Se ei vain käy järkeen.

        No nyt tajusin.

        Itse en kuitenkaan pidä noita kahta sananlaskua kovin paljoa toisiaan "vastustavina". Älähtäminen kalikan kalahtaessa on ennemminkin osui ja upposi - tilanne, eikä pelkkä "tavallinen vastaus."

        Hankala selittää tuota nyanssieroa, jota tarkoitan, mutta yritin parhaani ja offtopicciahan tämä on muutenkin. :D


      • Metsästäjänvaimo

        Sain joskus synttärilahjaksi mieheltäni mustat Kontiot, että saappaathan ne on muiden joukossa :-)


      • Mielenkiintoinen_Tapaus
        Oldie kirjoitti:

        Aijaii, kun se älähti, johon kalikka kalahti! 😂😂😂

        En ole koskaan salaillut olevani kypsässä iässä, mutta "juuliaksi" en ole koskaan tekeytynyt.

        Ei fetisseissä eikä fetisisteissä (noinko se kirjoitetaan?) mitään vikaa ole, mutta niitä koskevia juttuja vonkaavat ihmiset voisivat silti päivystää tuolla leikit ja fetissit - palstalla! Tuollainen aloituspostauksen tyylinen feikkaaminen on typerää.

        Mielenkiintoista että olet vanhempi mieshenkilö ja sinulla on 49 sivun historia kirjoituksia joista 99% on kirjoitettu nuorten palstalle... Mitä tästä mielestäsi pitäisi ajatella..?

        Pelkäätkö ikäistäsi seuraa, kenties naispuolista ja sen takia et uskalla ottaa kontaktia saman ikäisiin ihmisiin? Ehkä siksi viihdyt nuorten palstalla ja "elät" elämääsi tämän kautta koska koet hallitsevasi tilannetta. Pelkäät että oikeassa elämässä näin ei olekaan...

        Kirjoituksistasi päätellen asut yksin, lähde rohkeasti ulos ja etsi ikäistäsi seuraa, saatat yllättyä.

        Kaikesta huolimatta Hyvää Juhannusta.


      • Mielenkiintoinen_Tapaus kirjoitti:

        Mielenkiintoista että olet vanhempi mieshenkilö ja sinulla on 49 sivun historia kirjoituksia joista 99% on kirjoitettu nuorten palstalle... Mitä tästä mielestäsi pitäisi ajatella..?

        Pelkäätkö ikäistäsi seuraa, kenties naispuolista ja sen takia et uskalla ottaa kontaktia saman ikäisiin ihmisiin? Ehkä siksi viihdyt nuorten palstalla ja "elät" elämääsi tämän kautta koska koet hallitsevasi tilannetta. Pelkäät että oikeassa elämässä näin ei olekaan...

        Kirjoituksistasi päätellen asut yksin, lähde rohkeasti ulos ja etsi ikäistäsi seuraa, saatat yllättyä.

        Kaikesta huolimatta Hyvää Juhannusta.

        Mielenkiintoista, että alat heittelemään epämääräisiä vihjauksia ja "pohdintoja" iästäni ja motiiveistani täällä nuorten palstalla heti sen jälkeen, kun olen nostanut pöydälle jälleen yhden ilmeisen fetissijutuilla feikkaajan...

        Loppuun vielä vihjaukset syrjäytyneestä elämäntilanteestani, "ystävällismieliset neuvot" hankkia elämä sekä kaikesta huolimatta toivotetut hyvät juhannukset... Ah, miten klassista! Ei kai vaan ihan pedofiilikortin reuna pilkota rintataskustasi...?

        Kaiken kaikkiaan vastauksesi on suunnilleen oppikirjatason esimerkki viestistä, jolla pyritään epämääräisin vihjauksin murentamaan toisen keskustelijan uskottavuutta turvautumalla verhottuun mustamaalaamiseen ja piilovittuiluun ja tähän tunnetusti turvaudutaan silloin, kun keskustelun asiasisältö ei jostain syystä miellytä.

        Mikähän se sinun motiivisi minun sormella osoittelemiseeni on? Ovatko laukaukset alkaneet osua liikaa maaliinsa ja on tullut tarve yrittää levittää savuverhoa todellisen kohteen häivyttämiseksi? Et suinkaan olisi ensimmäinen, joka on tuohon turvautunut.

        Viihdyn muuten täällä nuorten palstalla mm. siksi, että saan nostaa erilaisia "piilotettuja agendoja" ajavia postauksia päivänvaloon. Huoltasi elämäni sisällöstä hälventänee se, että saan jopa rahallista korvausta täällä roikkumiseen käyttämästäni ajasta. Minulle on myös täysin yhdentekevää, mitä sinä asiasta ajattelet.


      • Mielenkiintoinen_Tapaus

        Mielenkiintoista miten karvasi nousivat kirjoituksesta pystyyn, nythän itse yrität kääntää taas asian päälaelleen... Pedofiliasta en ole puhunut mitään, ettei se kuuluisa kalikka nyt kalahtanut omaan nilkkaan kun tuli tuollainen älähdys, syystä tai toisesta... xDD

        Besservisserismisi on saamassa aivan uuden tason, ehkäpä se saa tietynlaisen reaktion aikaan. Minua se ei häiritse, minusta on vain mielenkiintoista keskustella saivartelijoiden kanssa.

        Se saatko täällä roikkumisesta rahaa on taas minulle yhdentekevää.

        Kaikesta huolimatta, Hyvää Juhannuksen jatkoa sinulle, vaikka se sinua suunnattomasti ärsyttääkin.


      • Mielenkiintoinen_Tapaus kirjoitti:

        Mielenkiintoista miten karvasi nousivat kirjoituksesta pystyyn, nythän itse yrität kääntää taas asian päälaelleen... Pedofiliasta en ole puhunut mitään, ettei se kuuluisa kalikka nyt kalahtanut omaan nilkkaan kun tuli tuollainen älähdys, syystä tai toisesta... xDD

        Besservisserismisi on saamassa aivan uuden tason, ehkäpä se saa tietynlaisen reaktion aikaan. Minua se ei häiritse, minusta on vain mielenkiintoista keskustella saivartelijoiden kanssa.

        Se saatko täällä roikkumisesta rahaa on taas minulle yhdentekevää.

        Kaikesta huolimatta, Hyvää Juhannuksen jatkoa sinulle, vaikka se sinua suunnattomasti ärsyttääkin.

        Otin pariin otteeseen esille keskustelun aloituspostauksen hyvin ilmeisen fetissikytköksen ja sen jälkeen sinä ja joku toinenkin (tai ehkäpä silloinkin sinä) ovat yrittäneet mustamaalata minua. Ei tuossa ole mitään päälaelleen käännettävää. Jopa keskinkertaisella päättelykyvyllä varustettu henkilö pystyy näkemään sen, kenen karvat tässä ensin pystyyn nousivat: Se olit sinä, jota alkoi ottaa päähän se, että pilasin jälleen yhden fetissifeikkauskeskustelun.

        Mitäpä muutakaan sinä koetit vihjailevalla puhetavallasi saada ihmiset ajattelemaan, kuin iäkästä kyseenalaisin motiivein nuorten "lähellä" hengailevaa niljakasta papparaista. Ei sanaa pedofiili tarvitse sanoa ääneen, sen voi istuttaa ihmisten mieleen juuri tuollaisella käyttämälläsi sanataituroinnilla.

        "Sinä sen sanoit, en minä" - toteamuksesi ja viittauksesi besserwisserismiini ovat nekin erittäin klassinen jatkumo siihen, mitä ensimmäisessä mustamaalausviestissäsi sanoit.

        Sinun ei ollutkaan tarkoitus välittää siitä, että saan täällä käytetystä ajasta rahallista korvausta. Unohdin selventää, että sen vuoksi kirjoitan joskus palstalle vanhalle miehelle sopimattomiin kellonaikoihin ja joskus useinkin. Se selittää sitäkin, että roikun täällä juhannuksenakin, tällaisena juhlapyhänä kun meille töissä olijoille maksetaan normaalia viikonloppuakin paremmin. :)

        Väännetään nyt tähän loppuun vielä kerran rautalangasta se syy, joka veti sinut mukaan tähän keskusteluun: Minä nostin kissan pöydälle paljastamalla jälleen yhden feikkaavan piilofettarin ja se ottaa sinua päähän. Sokea Reettakin pystyy näkemään tuon.

        Jokainen lukija voi omasaa mielessään miettiä, että miksi em. asia ottaa sinua päähän. Tuskin kovin moni kuitenkaan uskoo, että keskusteluun liittymisesi motiivi olisi kaltaisteni saivartelijoiden kanssa keskustelemisesta saamasi nautinto.


      • Mielenkiintoinen_Tapaus

        Minua ei feikkaavat aloittajat kiinnosta tai harmita, eiköhän kaikki normaalit ihmiset erota feikit aloitukset/kirjoitukset täällä, niin kuin tämänkin ketjun aloituksen, siksi ne tulisikin jättää omaan mitättömään arvoonsa.

        Feikki sinustakin tulee ensimmäisenä mieleen. Niin kuin itse olet kertonut että olet vanhempi mies tai "kalkkis" ja kun satuin katsomaan kirjoitushistoriaasi mikä paljasti sinun yksinomaan roikkuvan nuorten palstalla niin totta kai se herätti kysymyksiä. Eiköhön se herättäisi ihan kenessä vain normaalissa ihmisessä, tuskin olen poikkeus.

        Klassista siellä ja kalassista täällä, tuohon takerrut nyt joka viestissä ja vähän pakenet tuon sanan taakse, olet siis saanut muulloinkin samanlaista palautetta ja "klassisia" ovat ilmeisesti olleet nekin arvostelun aiheet. Itse en ole tästä aikaisemmin kirjoittanut. Sokeat Reetat jätän sinulle ja Paavo Lipposelle.

        Rahallinen korvaus-väite on taas vain ja ainoastaan sinun tiedossasi onko se totta vai pakenetko myös tuon lauseen taakse kirjoitustesi suhteen. Hiukan kieltämättä oudolta tuntuu, mutta varmaankin mahdollista, että joku saisi palkkaa kirjoitusten nostolla nuorten palstalla keskellä yötä. Noh, ihmisten elintavat ja -ajat ovat moninaiset ja että tällainen ammattikin on oikeasti olemassa... mitäpä tuohon mitään lisäämään.

        Ja toden totta, jokainen lukija voi tehdä tästä ketjusta omat päätöksensä!

        Ja Juhannuksen jatkoa sinne (piilovittuilulla tai ilman)!


      • Mielenkiintoinen_Tapaus kirjoitti:

        Minua ei feikkaavat aloittajat kiinnosta tai harmita, eiköhän kaikki normaalit ihmiset erota feikit aloitukset/kirjoitukset täällä, niin kuin tämänkin ketjun aloituksen, siksi ne tulisikin jättää omaan mitättömään arvoonsa.

        Feikki sinustakin tulee ensimmäisenä mieleen. Niin kuin itse olet kertonut että olet vanhempi mies tai "kalkkis" ja kun satuin katsomaan kirjoitushistoriaasi mikä paljasti sinun yksinomaan roikkuvan nuorten palstalla niin totta kai se herätti kysymyksiä. Eiköhön se herättäisi ihan kenessä vain normaalissa ihmisessä, tuskin olen poikkeus.

        Klassista siellä ja kalassista täällä, tuohon takerrut nyt joka viestissä ja vähän pakenet tuon sanan taakse, olet siis saanut muulloinkin samanlaista palautetta ja "klassisia" ovat ilmeisesti olleet nekin arvostelun aiheet. Itse en ole tästä aikaisemmin kirjoittanut. Sokeat Reetat jätän sinulle ja Paavo Lipposelle.

        Rahallinen korvaus-väite on taas vain ja ainoastaan sinun tiedossasi onko se totta vai pakenetko myös tuon lauseen taakse kirjoitustesi suhteen. Hiukan kieltämättä oudolta tuntuu, mutta varmaankin mahdollista, että joku saisi palkkaa kirjoitusten nostolla nuorten palstalla keskellä yötä. Noh, ihmisten elintavat ja -ajat ovat moninaiset ja että tällainen ammattikin on oikeasti olemassa... mitäpä tuohon mitään lisäämään.

        Ja toden totta, jokainen lukija voi tehdä tästä ketjusta omat päätöksensä!

        Ja Juhannuksen jatkoa sinne (piilovittuilulla tai ilman)!

        Eivät sinua feikkaavat aloittajat tietenkään kiinnosta, sehän on selvää... Sinua näköjään kiinnostavat ainoastaan ne postaajat, jotka julkeavat nostaa feikkaajien tekoset päivänvaloon. Tämä on kuitenkin nuorten palsta, jossa käy nuoriakin ihmisiä. Heistä kaikki eivät todellakaan välttämättä huomaa, mikä on feikkiä ja mikä ei.

        Kyllä, olen saanut vastaavanlaista ja -sävyistä palautetta pari kertaa aikaisemminkin (enkä pelkästään tällä foorumilla) ja yllätys yllätys se palaute (ja ennen kaikkea tuo sinunkin harrastama "ihmettelevä" sävy) on tullut sellaisten keskustelujen kohdalla, joissa on jollain tavalla sivuttu seksuaalisen sisällön "tuputtamista" nuorten nenän eteen.

        Ymmärsit muuten väärin. Kerroin saavani korvausta (siis palkkaa) siitä ajasta, jota käytän myös täällä roikkumiseen. Se ei ole sama asia, kun että saisin palkkaa juuri tämän palstan seuraamisesta. Siitäkin kyllä varmaan esim. joillekin Fobille maksetaan. Ja ennen kuin alat vänkäämään siitäkin niin sanon, että se palkallinen täällä käyttämäni aika ei ole keneltäkään pois.

        Motiivini täällä roikkumiseen on se, että ehkä edes jollekin saattaa edes joskus olla edes pientä apua siitä, mitä sanon. Suomi24 on valtaosaltaan melkoista roskaa, mutta ehkä täällä voi edes vähän vaikuttaa. Siksi käytän S24:ssä viettämäni ajan valtaosin juuri täällä, enkä esim. Toyota-palstalla.

        Minun viestihistoriani on tarkoituksella julkinen. Minulla ei ole tarvetta salailla sitä, että mitä olen kirjoittanut, eikä myöskään sitä, mille keskustelualueille olen ne kirjoittanut. Kyllä, netissä kuka tahansa voi esittää mitä tahansa ja juuri viestihistorian avoimuus on se ainoa keino, jolla voi edes yrittää olla mahdollisimman avoin. Seuraava vaihtoehto on olla hiljaa, mutta juuri tämän kaltaiset keskustelut ovat hyviä esimerkkejä siitä, että monesti on parempi olla olematta hiljaa.

        Viittauksesi Paavo Lipposeen sokean Reetan tapauksessa viittaa erittäin vahvasti siihen, että et itsekään ole enää mikään nuori, koska ko. kommenttiin pystyminen vaatii huomattavasti enemmän elämänkokemusta, kuin mitä keskiverrolla nuortenpalstalaisella on. Kuinka juuri sinä satuit törmäämään juuri nuorten palstalle ja juuri tähän feikkifetissikeskusteluun minua "ihmettelemään"? Mikä on motivoinut sinut penkomaan pitkät pätkät keskusteluhistoriaani ja käyttämään aikaasi minun arvostelemiseeni? Mikä saa teidät "huolestuneet ihmiset" tulemaan "ihmettelemään" motiivejani juuri näihin seksuaaliseen sisältöön liittyviin keskusteluihin? Sattumaltako? Sitä emme koskaan saa tietää. Oma veikkaukseni on, että saatoit löytää tänne esim. jonkinlaisen naisiin ja kumisaappaisiin liittyvän googlehaun kautta, enkä kyllä usko, että olisit tällöin ollut ostamassa kumisaappaita vaimollesi.

        Todennäköisempi vaihtoehto on kuitenkin edelleen se, että olet joko ketjun aloittaja tai joku muu, jota vaan ottaa päähän se, mitä minä tuolla ketjun alussa sanoin.

        Oli niin tai näin, niin varmoja vastauksia tänne ei koskaan saada kummankaan osalta. Yleisö arvioikoon sen, miltä asiat heidän silmiinsä näyttävät.


      • Mielenkiintoinen_Tapaus
        Oldie kirjoitti:

        Eivät sinua feikkaavat aloittajat tietenkään kiinnosta, sehän on selvää... Sinua näköjään kiinnostavat ainoastaan ne postaajat, jotka julkeavat nostaa feikkaajien tekoset päivänvaloon. Tämä on kuitenkin nuorten palsta, jossa käy nuoriakin ihmisiä. Heistä kaikki eivät todellakaan välttämättä huomaa, mikä on feikkiä ja mikä ei.

        Kyllä, olen saanut vastaavanlaista ja -sävyistä palautetta pari kertaa aikaisemminkin (enkä pelkästään tällä foorumilla) ja yllätys yllätys se palaute (ja ennen kaikkea tuo sinunkin harrastama "ihmettelevä" sävy) on tullut sellaisten keskustelujen kohdalla, joissa on jollain tavalla sivuttu seksuaalisen sisällön "tuputtamista" nuorten nenän eteen.

        Ymmärsit muuten väärin. Kerroin saavani korvausta (siis palkkaa) siitä ajasta, jota käytän myös täällä roikkumiseen. Se ei ole sama asia, kun että saisin palkkaa juuri tämän palstan seuraamisesta. Siitäkin kyllä varmaan esim. joillekin Fobille maksetaan. Ja ennen kuin alat vänkäämään siitäkin niin sanon, että se palkallinen täällä käyttämäni aika ei ole keneltäkään pois.

        Motiivini täällä roikkumiseen on se, että ehkä edes jollekin saattaa edes joskus olla edes pientä apua siitä, mitä sanon. Suomi24 on valtaosaltaan melkoista roskaa, mutta ehkä täällä voi edes vähän vaikuttaa. Siksi käytän S24:ssä viettämäni ajan valtaosin juuri täällä, enkä esim. Toyota-palstalla.

        Minun viestihistoriani on tarkoituksella julkinen. Minulla ei ole tarvetta salailla sitä, että mitä olen kirjoittanut, eikä myöskään sitä, mille keskustelualueille olen ne kirjoittanut. Kyllä, netissä kuka tahansa voi esittää mitä tahansa ja juuri viestihistorian avoimuus on se ainoa keino, jolla voi edes yrittää olla mahdollisimman avoin. Seuraava vaihtoehto on olla hiljaa, mutta juuri tämän kaltaiset keskustelut ovat hyviä esimerkkejä siitä, että monesti on parempi olla olematta hiljaa.

        Viittauksesi Paavo Lipposeen sokean Reetan tapauksessa viittaa erittäin vahvasti siihen, että et itsekään ole enää mikään nuori, koska ko. kommenttiin pystyminen vaatii huomattavasti enemmän elämänkokemusta, kuin mitä keskiverrolla nuortenpalstalaisella on. Kuinka juuri sinä satuit törmäämään juuri nuorten palstalle ja juuri tähän feikkifetissikeskusteluun minua "ihmettelemään"? Mikä on motivoinut sinut penkomaan pitkät pätkät keskusteluhistoriaani ja käyttämään aikaasi minun arvostelemiseeni? Mikä saa teidät "huolestuneet ihmiset" tulemaan "ihmettelemään" motiivejani juuri näihin seksuaaliseen sisältöön liittyviin keskusteluihin? Sattumaltako? Sitä emme koskaan saa tietää. Oma veikkaukseni on, että saatoit löytää tänne esim. jonkinlaisen naisiin ja kumisaappaisiin liittyvän googlehaun kautta, enkä kyllä usko, että olisit tällöin ollut ostamassa kumisaappaita vaimollesi.

        Todennäköisempi vaihtoehto on kuitenkin edelleen se, että olet joko ketjun aloittaja tai joku muu, jota vaan ottaa päähän se, mitä minä tuolla ketjun alussa sanoin.

        Oli niin tai näin, niin varmoja vastauksia tänne ei koskaan saada kummankaan osalta. Yleisö arvioikoon sen, miltä asiat heidän silmiinsä näyttävät.

        No sinähän voit vääntää ja kääntää asiaa niin kauan kuin haluat, tämä keskustelu voitaisiin käydä vaikka puutarhapalstalla jos sellainen on olemassa.

        Kaikki arvostelusi on "klassista", aaah niin klassista.

        Minä olen täällä kahden teinin isänä, sinä epämääräisenä kalkkiksena jota on syytä seurata. Jos itselläsi olisi lapsia ymmärtäisit asian.

        Niinkin itse kirjoitat: "On yhtä aikaa sekä huvittavaa että surullista, kun aikuisen ikäinen ihminen on jämähtänyt teinin tasolle"

        Olen samaa mieltä.

        Ugh!


      • Mielenkiintoinen_Tapaus kirjoitti:

        No sinähän voit vääntää ja kääntää asiaa niin kauan kuin haluat, tämä keskustelu voitaisiin käydä vaikka puutarhapalstalla jos sellainen on olemassa.

        Kaikki arvostelusi on "klassista", aaah niin klassista.

        Minä olen täällä kahden teinin isänä, sinä epämääräisenä kalkkiksena jota on syytä seurata. Jos itselläsi olisi lapsia ymmärtäisit asian.

        Niinkin itse kirjoitat: "On yhtä aikaa sekä huvittavaa että surullista, kun aikuisen ikäinen ihminen on jämähtänyt teinin tasolle"

        Olen samaa mieltä.

        Ugh!

        Nyt kyllä tuhosit hyvin rakennetun uskottavuutesi. Alat kuulostaa trollilta. Ei hyvä.


      • Mielenkiintoinen_Tapaus kirjoitti:

        No sinähän voit vääntää ja kääntää asiaa niin kauan kuin haluat, tämä keskustelu voitaisiin käydä vaikka puutarhapalstalla jos sellainen on olemassa.

        Kaikki arvostelusi on "klassista", aaah niin klassista.

        Minä olen täällä kahden teinin isänä, sinä epämääräisenä kalkkiksena jota on syytä seurata. Jos itselläsi olisi lapsia ymmärtäisit asian.

        Niinkin itse kirjoitat: "On yhtä aikaa sekä huvittavaa että surullista, kun aikuisen ikäinen ihminen on jämähtänyt teinin tasolle"

        Olen samaa mieltä.

        Ugh!

        Itsehän sinä täällä aloit vääntämään ja kääntämään ja nyt sitten meni herneet nenään niin että rohahti.

        Sinä et oikeasti tiedä minusta mitään (muuta kuin sen, minkä olen itse avoimesti kertonut) ja tuomitset minut pelkästään omien spekulointiesi ja ennakkoluulojesi perusteella. Tai ehkä sittenkin siksi, että haluat yrittää vetää huomion pois itse asiasta, eli aloituspostauksen paljastumisesta fetissifeikkaamiseksi.

        Se, että sanot olevasi kahden teinin isä romauttaa uskottavuutesi vieläkin alemmas. Kun kerran syyllistät minut pelkästään ikäni (n.40) ja nuorten palstalle kirjoittamiseni takia, niin syyllistätkö myös lastesi harrastusten ohjaajat ja opettajat pelkästään sen perusteella, että he ovat valinneet sellaisen ammatin, harrastuksen tai harrastusmuodon, jossa voi olla lasten kanssa tekemisissä? Eikö sinun isänä tulisi olla puolellani "taistelemassa" aloituspostaajien kaltaisia kirjoittelijoita vastaan? Sen sijaan sinä menet isänä sanomaan, että sinua eivät aloituspostaajan kaltaiset feikkaajat kiinnosta eivätkä harmita... Minua he kuitenkin kiinnostavat ja myös harmittavat - vaikka en ole edes isä - koska sellainen käytös on yksinkertaisesti VÄÄRIN tällä palstalla käyviä lapsia ja nuoria kohtaan!

        Kumpikohan meistä oikein on se epämääräisempi: Minä, jolla on rekisteröity nimimerkki ja avoin ja julkinen keskusteluhistoria vai sinä, joka ilmaantuu rekisteröitymättömänä arvostelemaan minua ja "sattumalta" juuri tällaiseen fetissifeikkiketjuun? Käyttäydyt aivan kuin haluaisit puolustaa aloituspostaajan kaltaisia kirjoittelijoita.

        Ketähän tässä oikein olisikaan syytä seurata?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Nyt kyllä tuhosit hyvin rakennetun uskottavuutesi. Alat kuulostaa trollilta. Ei hyvä.

        Kiitos tuestasi. En näet yllättyisi, vaikka olisin täällä sanonut sellaisiakin asioita, joista sinä et erityisemmin ole pitänyt.

        (Pakko tunnustaa, mutta en vaan muista, onko joskus riidelty jostain pahemminkin. :D)


      • Oldie kirjoitti:

        Kiitos tuestasi. En näet yllättyisi, vaikka olisin täällä sanonut sellaisiakin asioita, joista sinä et erityisemmin ole pitänyt.

        (Pakko tunnustaa, mutta en vaan muista, onko joskus riidelty jostain pahemminkin. :D)

        Ja että minun pitäisi sitten olla eri mieltä kaikesta sellaisen kanssa, joka kerran on kanssani erimielinen jostain? Kyylätä jatkuvasti, ettei vain löydy yhteistä mielenkiinnonkohdetta tahi tutuntuttua. Savustaa pois palstalta tiimityössä aivokuolleen kanssa.... Ehkä en ryhdy siihen.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ja että minun pitäisi sitten olla eri mieltä kaikesta sellaisen kanssa, joka kerran on kanssani erimielinen jostain? Kyylätä jatkuvasti, ettei vain löydy yhteistä mielenkiinnonkohdetta tahi tutuntuttua. Savustaa pois palstalta tiimityössä aivokuolleen kanssa.... Ehkä en ryhdy siihen.

        * Ole hyvä.




        :)


    • kaimaani.puri.kaimaani

      Täytyy olla iso saapas että siinä mahtuu naimaan

    • Per-kel

      Muijalla 36:oset :)

    • Anonyymi

      Tietysti voi. Exäni esim veti taidenäyttelyä mustissa Kontioissa:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe