Olisit varmaan aika tarmokas ja vaativa. Koti olisi tip top kunnossa. Kun heräisin, olisit jo jakkupuvussa touhuamassa keittiössä super foodia minulle, koska olisit itse syönyt 6:30 ja käynyt sitten lenkillä.
Nuorempi nainen
16
1088
Vastaukset
- imepersettä
Kivaa vittuilua, Haista vittu.
- Businesslikd
Eikä ole. :D Jakkupuvussa voi näyttää aika hyvältä, jos on kampaus kunnossa ja korkokengät.
- seikkailusta
Jakkupuku on aina lupaus,
- enkäkoskaantuleolemaan
Hyi jos olet T-mies niin älä kirjota minusta enää mitään ikinä!!!!!! En ole sinusta edelleenkään kiinnostunut!!!!!!!!
- Kukatmies
No voi hmmmmt
- taikeneltä
Laitappa alkukirjainta kenelle.
- Jakkup
Tuosta pitäisi tunnistaa.
- Kesälomallakerrottua
Minusta T-mies saa kirjoittaa, koska ne jutut jää aina vain fantasian tasolle. Siitä ei siis ole kenellekään harmia.
En kyllä käytä yleensä jakkupukua.
Tulevaisuudessa opiskelen viikonloppuisin, joten varmaan heräisin klo 6:00, hieroisin sinua ja kun olisit lauennut klo 6:02 menisin keittämään kahvit ja valmistamaan aamupalan.- Mikdietkäytä
Olisit Koivukylän asemalla 7:43 ja palelisit, koska todellakin käytät. Pukua, pukua!
T-mies on täysi mysteeri minulle.
- huomattuon
T mies taitaa olla luusereiden pohjanoteeraus.
- Tsorry
Sellaiseksi oppii, kun on vaativa puoliso. Mutta joo, kirjoitit aamustani. Kiitos!
- edelliseen_jatkoa
Koivukylä on kyllä kaukana mun unelmasta. Viihdyn maalla, pikkukaupungissa. Rautatiet on haisunäädän ahterista!
- Mullaoniksua
On mulla huoliakin vaikka herään aikaisin, käyn heti lenkillä, syön maittavasti ja lounaallakin treenaan..
- Gjbkkbbfhjjvb
Aikuistun joka pv. Olishan tollane kahdenkeskinen bisneselo hienoo
- anfaongoaen
mikä vitun erotomaaninen creeppaaja täällä selittää
Aikoinaan naista mikä oli pukeutunut tuohon kuvailemaasi asuun, sanottiin hyvin halveeraavasti kyökkipiiaksi.
Vain hilkka päästä puuttuu tuosta asuvaatimuksestasi, ja vakoinen röyhelöesiliina.
Koita nyt löytää se elämäsi sulostuttaja jollain keinoin, onnea yrityksellesi ;).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1937317Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1303310Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1161954"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?611912Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p611857- 191809
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am831796Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.61685Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171561- 721416