a5100 vs a6000

kertokaa53

5

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Canonisti______minäkin

      Ei kumpaakaan, koska Sonyyn on tosi vaikea saada objektiiveja. Ei ole käytännössä kuin muutama, kallis Zeiss.

      Kun videokuvaus on vaatimuksena ja halutaan peilittön, niin valinta kannattaa tehdä Panasonicin vaihtoehtojen ja Fujin X T2:n välillä. Molempiin merkkeihin saa hyvin objektiiveja.

      • eitunteellavaajärjell

        et taas vastannut kysäriin. älä tarjoa sontaa jos haluan lantaa.! 6000on hybridi joka vaihtaa tilaa kun taas 5100 pelkkä vaihetarkennus. eli parempi ei soutaa ja huopaa liian nopeesti. panalla ei ole tuossa hintaluokassa mitään vastinetta eikäfujillakaan. ajat varmaan alfalla kun se on tarpeeks erikoinen tunneauto.


      • Canonisti______minäkin
        eitunteellavaajärjell kirjoitti:

        et taas vastannut kysäriin. älä tarjoa sontaa jos haluan lantaa.! 6000on hybridi joka vaihtaa tilaa kun taas 5100 pelkkä vaihetarkennus. eli parempi ei soutaa ja huopaa liian nopeesti. panalla ei ole tuossa hintaluokassa mitään vastinetta eikäfujillakaan. ajat varmaan alfalla kun se on tarpeeks erikoinen tunneauto.

        Mitäs ajattelit sillä Sonylle tarkentaa? Sonyyn on nuo Zeissit, jotka eivät ole kovin halpoja. Kun katsot koko paketin hinnan, niin sekä Panasonic että Fuji ovat hyvinkin kilpailukykyisiä Sonyyn verrattuna.


      • rkuvaa

        Hyvin on Sony 6000 tarkentanut ilman niitä Zeissiäkin yli vuosi kokemusta ja riittää ihan hyvin normaalille kuvaajalle .On ollut Canon ja kiinteitä linssejäkin en huomaa kuvissa mitään eroa . Yksi kiinteä on tässä Sonyssa 30mm sigma.


    • uskojo

      ihan kuule sigmaa tai sonyn 35/1.8. mitä sä sitä kallista seissiäs tunget joka paikkaan. sonyn kans pärjää jopa 16-50llä vrt muihin kittilinsseihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe