Mitä teen väärin?

Rehellinen.Mirka

Mitä teen väärin, kun niin moni haluaisi häätää minut täältä pois?

- Olen yksi rehellisimmistä ja totuuden mukaisimmistä kirjoittelija täällä.
- En johdattele ketään harhaan totuudesta.
- Haluan tuoda esille asioita mitä voi olla seurauksena jos käy riparin.
- Tuoda kaikkien tietoisuuteen, mikä on kirkon rooli ja mikä motivoi kirkkoa.
- Haluan auttaa ja suojella lapsia ja nuoria huuhaan tuputtajilta ja aivopesulta.
- Kaikki kirjoitukseni on todistettavissa olevaa faktaa.
- Kaikilla ihmisillä, myös vauvoilla ja lapsilla on suojana uskonvapauslakimme. Haluan että tätä lakia myös noudatetaan. Lasten ja nuorten on myös tiedettävä että tälläinen laki on olemassa ja koskee myös heitä.
- Jne ....
- Jne ...

Kysyn edelleen, mitä teen väärin?

111

1118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etkö osaa lukea vai miksi et vielä ole asiaa ymmärtänyt?

      • yttfrd4

        Se, että uskontunnustuksen kaltainen on ymmärtämätön, ei tarkoita, että Mirka olis sellainen!


      • Totuuden.puolesta

        Meinaatko ettei lapsille saa kertoa totuutta?


      • Hämmästyny

        Mitä Mirka ei ymmärrä?


    • muumi.peikkooo

      Nimenomaan Suomessa on uskonnonvapaus eli jokainen kansalainen saa uskoa ihan mihin haluaa. Itse olen kristitty ja uskossa sekä käynyt riparin. Kaikki se on minun päätökseni.
      Rippikoulu on jokaisen nuoren oma päätös. Osa käy vain rahan ja rippilahjojen takia, osa koska se on kiinnostavaa ja osa kokee sen omakseen jos on uskossa. Näin minä koin ja minua ei koskaan ole pakotettu mihinkään. Vanhempani eivät ole uskossa joten minua ei kasvatettu uskoon. Se oli ihan oma vapaa päätökseni ja niin sen pitää olla kaikilla muillakin. Kunnioitan jokaisen päätöstä olla uskossa tai olla olematta tai kuulua mihin tahansa muuhun uskontoon.
      Sinäkin voisit kokeilla hyväksyä asiat tai sitten lopettaa netissä paskan kirjoittamisen, työntää sen tietokoneen syvälle lihavaan perseeseesi ja muuttaa johonkin korpeen yksinäsi jos et kestä sitä että maailmassa on omasta tahdostaan uskossa olevia ihmisiä.

      • Rehellinen.Mirka

        Päätitkö itse kirkon kasteesta ja kirkkolahkon jäsenyydestäsi?
        Päätitkö itse pyhäkoulusta, siitä että sinulle opetettiin, tuputettiin uskontoa kun olit vauva/lapsi? Saitko itsevalita kirkossa käynnit jne.
        Päätitkö itse uskonnon opetuksestasi koulussa?

        Jne .... et saanut tehdä mitään itsenäisiä päätöksiä uskontosi suhteen. Heti synyttyäsi oli selvää että sinusta tehdään kristitty uskis. Et voinut mitään tälle valinnalle.

        Vanhempasi eivät sallineet sinulle mitään uskonvapautta.

        Te olette ihan pihalla uskonvapaudesta. Ette edes tiedä mitä se on. 14v uskonnollisen aivopesun jälkeen tulette tänne kertomaan että saitte ihan itse valita menettekö rippikouluun. Teidät lähes pakotetaan menemään rippikouluun. Lahjoilla ja rahalla teidät houkutellaan sinne. Olette koko suvun häpeä pilkku jos ette mene ripariin.

        Voin kertoa että minä sain kokea uskonvapauden. Minua ei kastettu eikä liitetty minkään lahkon jäseneksi sylivauvana. Minun ei tarvinnut osallistua uskonnon tunneille.
        Vanhempani suojeli minua uskonnon tuputtajilta ja halusivat että teen uskontoihin liittyvät valintani vasta sitten kun ymmärrän täysin mitä se on. Olen kiittänyt tästä vanhempiani ja tämän takia omat lapseni saivat myös uskonnoista vapaan kasvatuksen. Kukaan ei manipuloinut eikä aivopesseet heistä uskovaisia. Saivat uskonnoista vapaan kasvatuksen. Voivat nyt täysi ikäisinä miettiä omia valintojansa.
        Miksi te uskikset ette salli lapsillenne uskonvapautta?


      • frd4d4

        Hyvä Mirka!
        Jokainen lapsena hengellisesti tapettu ja raadoksi otsaa asetetulla kuolleen merkillä, ristillä, merkitty on rikollisuuden uhri. Muutamat heistä selviää huomatessaan jo ennen rippikoulua sen, että lapsiakin rikollisesti kohdelleiden rikollisuus on saatanasta!

        Mirka, teet kaiken ihan oikein ja oppisi sekä asenteesi ovat ihmisyyden kannalta ja sitä kohdallaan joten luota itseesi tietoisena, että rehellisyytäsi ei voi rikollisuuden valheellisuudella voittaa. Annat paljon hyvää monille mutta monet ovat arkoja tunnustamaan sitä, etenkin nuoret jotka pelkää tulevansa leimatksi rikollisuutta edustavien taholta.

        Älä ihmeessä lopeta, jos vain aikaa riittää sillä kaltaisiasi tulisi olla enemmän!


      • muumi.peikkooo

        Mähän juuri sanoin selkeästi ettei mua ole pakotettu mihinkään eikä mun vanhemmat ole uskossa tai kuulu kirkkoon. En käynyt edes pyhäkoulussa pienenä eikä mua kastettu vauvana tai viety kirkkoon. Liityin kirkkoon 18 täytettyäni.
        Uskonnoista kiinnostuin kun olin omasta tahdostani uskonnontunneilla ala-asteella (olisin voinut jäädä poiskin, asiasta kysyttiin mielipidettä erikseen lapselta ja vanhemmilta) ja luin itse materiaalia joka käsittelee kristinuskoa.
        Joskus kun lapsia saan lapsia, aijon kasvattaa heidät ilman uskontoa, se on minusta reilua koska haluan antaa heillekin vapauden päättää omasta uskonnostaan kun tulevat ymmärtävään ikään.
        En ole itse mikään "tuputtaja" koska olen itse valinnut uskoni ja kaikkien muidenkin pitäisi saada päättää itse uskostaan.
        Se on kyllä totta minustakin että on väärin raahata lasta vauvasta pyhäkouluun, kirkkoon jne. koska lapsi ei ole tietoinen mihin sitoutuu. Siksi kuten sanoin, kasvatan omat lapseni tulevaisuudessa ilman uskontoa.


      • muumi.peikkooo

        Mähän juuri sanoin selkeästi ettei mua ole pakotettu mihinkään eikä mun vanhemmat ole uskossa tai kuulu kirkkoon. En käynyt edes pyhäkoulussa pienenä eikä mua kastettu vauvana tai viety kirkkoon. Liityin kirkkoon 18 täytettyäni.
        Uskonnoista kiinnostuin kun olin omasta tahdostani uskonnontunneilla ala-asteella (olisin voinut jäädä poiskin, asiasta kysyttiin mielipidettä erikseen lapselta ja vanhemmilta) ja luin itse materiaalia joka käsittelee kristinuskoa.
        Joskus kun lapsia saan lapsia, aijon kasvattaa heidät ilman uskontoa, se on minusta reilua koska haluan antaa heillekin vapauden päättää omasta uskonnostaan kun tulevat ymmärtävään ikään.
        En ole itse mikään "tuputtaja" koska olen itse valinnut uskoni ja kaikkien muidenkin pitäisi saada päättää itse uskostaan.
        Se on kyllä totta minustakin että on väärin raahata lasta vauvasta pyhäkouluun, kirkkoon jne. koska lapsi ei ole tietoinen mihin sitoutuu. Siksi kuten sanoin, kasvatan omat lapseni tulevaisuudessa ilman uskontoa.


      • muumi.peikkooo

        Mähän juuri sanoin selkeästi ettei mua ole pakotettu mihinkään eikä mun vanhemmat ole uskossa tai kuulu kirkkoon. En käynyt edes pyhäkoulussa pienenä eikä mua kastettu vauvana tai viety kirkkoon. Liityin kirkkoon 18 täytettyäni.
        Uskonnoista kiinnostuin kun olin omasta tahdostani uskonnontunneilla ala-asteella (olisin voinut jäädä poiskin, asiasta kysyttiin mielipidettä erikseen lapselta ja vanhemmilta) ja luin itse materiaalia joka käsittelee kristinuskoa.
        Joskus kun lapsia saan lapsia, aijon kasvattaa heidät ilman uskontoa, se on minusta reilua koska haluan antaa heillekin vapauden päättää omasta uskonnostaan kun tulevat ymmärtävään ikään.
        En ole itse mikään "tuputtaja" koska olen itse valinnut uskoni ja kaikkien muidenkin pitäisi saada päättää itse uskostaan.
        Se on kyllä totta minustakin että on väärin raahata lasta vauvasta pyhäkouluun, kirkkoon jne. koska lapsi ei ole tietoinen mihin sitoutuu. Siksi kuten sanoin, kasvatan omat lapseni tulevaisuudessa ilman uskontoa.


      • muumi.peikkooo

        No nyt kone mokasi kun triplasi viestini. No, toivottavasti asiani on selvä.


      • R.Mirka
        muumi.peikkooo kirjoitti:

        Mähän juuri sanoin selkeästi ettei mua ole pakotettu mihinkään eikä mun vanhemmat ole uskossa tai kuulu kirkkoon. En käynyt edes pyhäkoulussa pienenä eikä mua kastettu vauvana tai viety kirkkoon. Liityin kirkkoon 18 täytettyäni.
        Uskonnoista kiinnostuin kun olin omasta tahdostani uskonnontunneilla ala-asteella (olisin voinut jäädä poiskin, asiasta kysyttiin mielipidettä erikseen lapselta ja vanhemmilta) ja luin itse materiaalia joka käsittelee kristinuskoa.
        Joskus kun lapsia saan lapsia, aijon kasvattaa heidät ilman uskontoa, se on minusta reilua koska haluan antaa heillekin vapauden päättää omasta uskonnostaan kun tulevat ymmärtävään ikään.
        En ole itse mikään "tuputtaja" koska olen itse valinnut uskoni ja kaikkien muidenkin pitäisi saada päättää itse uskostaan.
        Se on kyllä totta minustakin että on väärin raahata lasta vauvasta pyhäkouluun, kirkkoon jne. koska lapsi ei ole tietoinen mihin sitoutuu. Siksi kuten sanoin, kasvatan omat lapseni tulevaisuudessa ilman uskontoa.

        ""Liityin kirkkoon 18 täytettyäni""
        - Sinä olet valehtelija.

        ""Uskonnoista kiinnostuin kun olin omasta tahdostani uskonnontunneilla ala-asteella ""
        - Aivopesusi alkoi kun olit pieni lapsi.


      • muumi.peikkooo

        Oletko sä tyhmä? Kuten sanoin aikaisemmin, kiinnostuin ala-asteella uskonnosta mutta en kuulunut silloin vielä kirkkoon. Ihan vapaasta tahdostani kävin koulussa uskonnontunneilla ja kun täytin 18 liityin kirkkoon. Kaikki tapahtui minun tahdostani. Vanhempani itseasiassa vähän vastustelivat minun kirkkoon liittymistä ja uskomista mutta en välittänyt enkä välitä edelleenkään.
        Ihan turha sulle on mitään väittää kun olet noin ehdoton mutta sinä et minun päätäni käännä, uskon mihin haluan.
        Sinä joudut helvettiin mätänemään.


      • Rehellinen.Mirka
        muumi.peikkooo kirjoitti:

        Oletko sä tyhmä? Kuten sanoin aikaisemmin, kiinnostuin ala-asteella uskonnosta mutta en kuulunut silloin vielä kirkkoon. Ihan vapaasta tahdostani kävin koulussa uskonnontunneilla ja kun täytin 18 liityin kirkkoon. Kaikki tapahtui minun tahdostani. Vanhempani itseasiassa vähän vastustelivat minun kirkkoon liittymistä ja uskomista mutta en välittänyt enkä välitä edelleenkään.
        Ihan turha sulle on mitään väittää kun olet noin ehdoton mutta sinä et minun päätäni käännä, uskon mihin haluan.
        Sinä joudut helvettiin mätänemään.

        ""Oletko sä tyhmä? Kuten sanoin aikaisemmin, kiinnostuin ala-asteella uskonnosta mutta en kuulunut silloin vielä kirkkoon. Ihan vapaasta tahdostani kävin koulussa uskonnontunneilla ja kun täytin 18 liityin kirkkoon. Kaikki tapahtui minun tahdostani."""

        - Sinä se vasta tyhmä olet kun tuollaista sontaa yrität minulle tyrkyttää.


      • 6f5d5d
        muumi.peikkooo kirjoitti:

        Oletko sä tyhmä? Kuten sanoin aikaisemmin, kiinnostuin ala-asteella uskonnosta mutta en kuulunut silloin vielä kirkkoon. Ihan vapaasta tahdostani kävin koulussa uskonnontunneilla ja kun täytin 18 liityin kirkkoon. Kaikki tapahtui minun tahdostani. Vanhempani itseasiassa vähän vastustelivat minun kirkkoon liittymistä ja uskomista mutta en välittänyt enkä välitä edelleenkään.
        Ihan turha sulle on mitään väittää kun olet noin ehdoton mutta sinä et minun päätäni käännä, uskon mihin haluan.
        Sinä joudut helvettiin mätänemään.

        Kyllä se uskoon liittymisen "siemen" on sinuun lapsena istutettu vaikka et sitä itse ymmärrä!
        Katsos, asian on TARKALLEEN NIIN, ETTEI TÄLLAISEKSI VOI SYNTYÄ, joten tällaiseksi aivopestään...:
        uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        YKSIKÄÄN IHMISENÄ SYNTYNYT, ei ole syntynyt tuollaiseksi. Joten jos olisit tuollaiseksi syntynyt, niin olisit joko piru tai saatana, pahaa tarkoittamatomalla selvyydellä.
        Huomaa, ettei tuollaista uskontunnustusta OLE EDES RIKOLLISUUDEN KÄSIKIRJASSA, väärennetyssä RAAMATUSSAKAAN
        joten
        ihmisenä ole syntynyt ja ulkopuolisuuksien vaikutuksista olet uskon itsellesi saannut!

        Järjettömyyden yksi jännä jakomielisyydelle on se, että "uskotte jumalaan ja jeesukseen" JA kumminkin olette uskontunnustuksenne mukaan heistä luopuneita!!!
        Huomatteko sairaudenne?!
        JA
        tuo ilmiönä muodostuu teille tosi sairaaksi kun käsikirja raamatussa Jeesus on uskomissen kieltänyt!!!
        JOTEN
        ketähän te todellisuudessa palvelette????
        tiedän sen,
        ja Mirka tietää sen paremmin

        mutta te ette tiedä sitä sillä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        joten luette käsikirjaanne kuin piru konsanaan raamattua!
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

        Jos jotain ilmaisin epäselvästi niin se johtuu puhelin akviteeleistä..
        Saa asiallisesti kysyä jatkossa....


      • selent
        frd4d4 kirjoitti:

        Hyvä Mirka!
        Jokainen lapsena hengellisesti tapettu ja raadoksi otsaa asetetulla kuolleen merkillä, ristillä, merkitty on rikollisuuden uhri. Muutamat heistä selviää huomatessaan jo ennen rippikoulua sen, että lapsiakin rikollisesti kohdelleiden rikollisuus on saatanasta!

        Mirka, teet kaiken ihan oikein ja oppisi sekä asenteesi ovat ihmisyyden kannalta ja sitä kohdallaan joten luota itseesi tietoisena, että rehellisyytäsi ei voi rikollisuuden valheellisuudella voittaa. Annat paljon hyvää monille mutta monet ovat arkoja tunnustamaan sitä, etenkin nuoret jotka pelkää tulevansa leimatksi rikollisuutta edustavien taholta.

        Älä ihmeessä lopeta, jos vain aikaa riittää sillä kaltaisiasi tulisi olla enemmän!

        Mene pois mirka olet häirikkö.


      • näinseon

        Eikä ole. Et voi valita uskoasi jumalaan.Olet joko vakuuttunut tai sitten et ole. Siihen et voi paljoa vaikuttaa. Eli ei, tämä ei ollut sinun päätöksesi, vaan joku/jokin elämässäsi vakuutti sinut.


      • T..Mirka

        "". Itse olen kristitty ja uskossa sekä käynyt riparin. Kaikki se on minun päätökseni.""

        Uskoontulosi oli vanhempiesi päätös. He aloitti sinun aivopesun yhdessä kirkon kanssa ja liittivät sinun evlut lahkon jäseneksi. Tietenkin kävit riparin. Aivopesu oli onnistunut kohdallasi.


      • 4942
        Rehellinen.Mirka kirjoitti:

        Päätitkö itse kirkon kasteesta ja kirkkolahkon jäsenyydestäsi?
        Päätitkö itse pyhäkoulusta, siitä että sinulle opetettiin, tuputettiin uskontoa kun olit vauva/lapsi? Saitko itsevalita kirkossa käynnit jne.
        Päätitkö itse uskonnon opetuksestasi koulussa?

        Jne .... et saanut tehdä mitään itsenäisiä päätöksiä uskontosi suhteen. Heti synyttyäsi oli selvää että sinusta tehdään kristitty uskis. Et voinut mitään tälle valinnalle.

        Vanhempasi eivät sallineet sinulle mitään uskonvapautta.

        Te olette ihan pihalla uskonvapaudesta. Ette edes tiedä mitä se on. 14v uskonnollisen aivopesun jälkeen tulette tänne kertomaan että saitte ihan itse valita menettekö rippikouluun. Teidät lähes pakotetaan menemään rippikouluun. Lahjoilla ja rahalla teidät houkutellaan sinne. Olette koko suvun häpeä pilkku jos ette mene ripariin.

        Voin kertoa että minä sain kokea uskonvapauden. Minua ei kastettu eikä liitetty minkään lahkon jäseneksi sylivauvana. Minun ei tarvinnut osallistua uskonnon tunneille.
        Vanhempani suojeli minua uskonnon tuputtajilta ja halusivat että teen uskontoihin liittyvät valintani vasta sitten kun ymmärrän täysin mitä se on. Olen kiittänyt tästä vanhempiani ja tämän takia omat lapseni saivat myös uskonnoista vapaan kasvatuksen. Kukaan ei manipuloinut eikä aivopesseet heistä uskovaisia. Saivat uskonnoista vapaan kasvatuksen. Voivat nyt täysi ikäisinä miettiä omia valintojansa.
        Miksi te uskikset ette salli lapsillenne uskonvapautta?

        Itse loppujen lopuksi päätät, mitä siitä huuhaasta uskot.


      • Anonyymi

        ""Nimenomaan Suomessa on uskonnonvapaus eli jokainen kansalainen saa uskoa ihan mihin haluaa.""
        - Jännää että itse uskovainen kirjoittaa näin. Uskovaiset ei hyväksy uskonvapautta herkkäuskoisille lapsille. He aivopesevät omat ja vieraat lapset omaan uskoonsa.
        Liittävät lapsensa uskonnollisen yhteisön jäseneksi jo sylivauvana. Tämä on uskovaisten käsitys uskonvapaus.

        ""Rippikoulu on jokaisen nuoren oma päätös.""
        Osa lapsista lähes pakotetaan ripariin. Houkuttimena on lähes aina raha ja isot juhlat. Vanhemmat ja sukulaisten mielestä on hienoa että lapset käyvät kirkon aivopesuleirin. Tämä on järkyttävää.

        ""Osa käy vain rahan ja rippilahjojen takia, osa koska se on kiinnostavaa ja osa kokee sen omakseen jos on uskossa.""
        Houkuttimena raha ja lahjat. Joku kokee riparin omakseen, koska aivopesu on onnistunut jo ennen riparia.

        "" Vanhempani eivät ole uskossa joten minua ei kasvatettu uskoon.""
        Miksi vanhempasi liittivät sinut kirkko lahkon jäseneksi, vaikka olit vielä sylivauva, vaikka eivät ole edes uskossa?
        Taidat valehdella vanhempiesi uskosta.
        Joku sinut manipuloi ja aivopesi sinut jesse uskoo.

        ""Se oli ihan oma vapaa päätökseni ja niin sen pitää olla kaikilla muillakin ""
        Tietysti onnistuneen aivopesun jälkeen mennään ripariin.

        ""Kunnioitan jokaisen päätöstä olla uskossa tai olla olematta tai kuulua mihin tahansa muuhun uskontoon.""
        Hyväksytkö lasten uskonnollisen aivopesun?

        ""Sinäkin voisit kokeilla hyväksyä asiat tai sitten lopettaa netissä paskan kirjoittamisen, työntää sen tietokoneen syvälle lihavaan perseeseesi""
        PUUAAAHHHHH HEH HEH HEH ...

        ""jos et kestä sitä että maailmassa on omasta tahdostaan uskossa olevia ihmisiä.""
        Kaikki uskovaiset on lapsena aivopesty uskoon. Tämä ei ole heidän oma valinta, vaan aikuisten ihmisten valinta.


      • Anonyymi
        muumi.peikkooo kirjoitti:

        Mähän juuri sanoin selkeästi ettei mua ole pakotettu mihinkään eikä mun vanhemmat ole uskossa tai kuulu kirkkoon. En käynyt edes pyhäkoulussa pienenä eikä mua kastettu vauvana tai viety kirkkoon. Liityin kirkkoon 18 täytettyäni.
        Uskonnoista kiinnostuin kun olin omasta tahdostani uskonnontunneilla ala-asteella (olisin voinut jäädä poiskin, asiasta kysyttiin mielipidettä erikseen lapselta ja vanhemmilta) ja luin itse materiaalia joka käsittelee kristinuskoa.
        Joskus kun lapsia saan lapsia, aijon kasvattaa heidät ilman uskontoa, se on minusta reilua koska haluan antaa heillekin vapauden päättää omasta uskonnostaan kun tulevat ymmärtävään ikään.
        En ole itse mikään "tuputtaja" koska olen itse valinnut uskoni ja kaikkien muidenkin pitäisi saada päättää itse uskostaan.
        Se on kyllä totta minustakin että on väärin raahata lasta vauvasta pyhäkouluun, kirkkoon jne. koska lapsi ei ole tietoinen mihin sitoutuu. Siksi kuten sanoin, kasvatan omat lapseni tulevaisuudessa ilman uskontoa.

        ""Uskonnoista kiinnostuin kun olin omasta tahdostani uskonnontunneilla ala-asteella""
        Kiinnostuit uskonnoista kun olit 7v. HALOO
        Tuon ikäisenä sinua vedettiin kuin pässiä sarvesta ja uskoit kaiken siitä, mitä sinulle tuputettiin. Herkkäuskoisuuttasi käytettiin törkeästi hyväksi.

        Kirjoitit myös valheen. Sinut nimittäin liitettiin sylivauvana kirkon jäseneksi.


    • Mirka: olet tyypillinen "vapaa-ajattelija", jolle uskonnonvastaisuus on muodostunut tavallaan omaksi uskonnoksi.

      Näkökulmasi on yksipuolinen ja keskityt siihen, että uskontojen vuoksi on tehty paljon pahaa (mikä on kyllä totta, mutta maailmassa ei ole montaa asiaa, jota ei joskus olisi käytetty keppihevosena pahanteossa), mutta sivuutat täysin sen, että monille ihmisille uskonto on myös antanut toivoa ja positiivista sisältöä elämään.

      Maailmassa on paljon asioita, joita ei pysty ns. järjellä selittämään. Uskonnot ja ehkä jopa "kirkot" ovat yksi niistä asioista. Se asia on vaan hyväksyttävä. Ihmisillä on ollut kautta aikojen yleinen tarve uskoa johonkin, eikö tämä asia ole vieläkään kovin paljoa muuttunut, eikä sinun ärsyttävä jankuttamisesi tule sitä muuttamaan.

      Aliarvioit myös nuoria, sillä kenestäkään ei tehdä "uskovaista" rippileirillä.

      • Ehkä Mirka on kaappikommunisti ja kannattaa uskontojen täyskieltoa.


      • tfrdes3s

        Oldie..:lle;

        Vai aliarvio Mirka muka nuoria!!!
        Asetat lahkosi rikokset ilmeisesti muoretan "yliarvioinniksi" vai????
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        Ohan se kirkko antanut paljon hyvää, saatanalle eksytettyjä palveljoita!
        Yritöt asetteilasi tehdä rikollisen kristinuskon satojen miljoonien ihmisten. pienten lapsetenkin tappamiset "PALJON HYVÄÄ" ja sillä todista tarkellaan milläinen ääliö todellisuudessa olet.
        TUTKI ITSEES JA JÄRKIINNY JOS SINUSTA ON EDES SIIHEN...
        uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Mirkalla ei ole uskoa asioiden suhteen VAAN SELVÄÄ YMMÄRRYSTÄ JOTA USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISILLA EI OLE!

        SE USKOO JOKA TIEDÄ!

        uskovaiset pitää rikollisuuden käsikirjaksi väärennettyä raamattua jumalan sanana, YMMÄRTÄMÄTTÄ, edes omaa oppiaan...

        Kuninkaiden jumallisuudesta.
        Suomalaisista kuninkaista tietoa täältäkin:
        https://www.youtube.com/watch?v=OGS4Y08tKd4

        Euroopassakin kuninkaita palveltiin jumalina vielä 1700 luvulla.
        Ja sen vuoksi katekismuksen "minä olen herra, sinun jumalasi. sinulla ei saa olla muita jumalia" käsky kieltää muiden /kuninkaiden/ palvelemiset.

        Näin se selvyys tulee faktana esiin raamatussa....
        TOINEN MOOSEKSEN KIRJA
        1 LUKU
        6:1 Mutta Herra vastasi Moosekselle: "Nyt saat nähdä, mitä minä faraolle teen; sillä väkevän käden pakottamana hän on päästävä heidät, ja väkevän käden pakottamana hän on ajava heidät maastansa." 6:2 Ja Jumala puhui Moosekselle ja sanoi hänelle: "Minä olen Herra. 6:3 Ja minä olen ilmestynyt Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille 'Jumalana Kaikkivaltiaana', mutta nimelläni 'Herra' en minä ole tehnyt itseäni heille tunnetuksi. 6:4 Ja minä tein myös liittoni heidän kanssansa, antaakseni heille Kanaanin maan, sen maan, jossa he muukalaisina asuivat. 6:5 Ja nyt minä olen kuullut israelilaisten vaikeroimisen, kun egyptiläiset pitävät heitä orjantyössä, ja olen muistanut liittoni. 6:6 Sano sentähden israelilaisille: 'Minä olen Herra, ja minä vien teidät pois egyptiläisten sorron alta ja vapautan teidät orjuudesta ja pelastan teidät ojennetulla käsivarrella ja suurilla rangaistustuomioilla.

        6:7 Niin minä otan teidät kansakseni ja olen teidän Jumalanne; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka vien teidät pois egyptiläisten sorron alta.

        ja uusia jumalia tullee esiin... luterilaisuuden jumala....
        "minä olen herra, sinun jumalasi. sinulla ei saa olla muita jumalia"
        Suomen perustuslaki EI KIELLÄ palvelemasta tai olla palvelemasta toisia jumalia joten paavalilais-luterilaisuuden luder/luther oppeineen vihaa uskonvapautta koskevaa Suomen Perustuslakia. Ja onhan heillä lahkoissaan omiakin jumalia omavanhurskaus oppeineenkin...

        TEISTÄ, rikollisuudeb aivopestyistä tulee uuden sukupolven sairaita jumalaksi itseään uskovia joita suomessa elää; ties kuinka monta jumalien herroiksi itseään uskovia aivopestyjä...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        Yrittäisitte edes ihmistyä sillä uskonnusuksen mukaan olette helevetiin matakalla:
        Kolimaisuus on rikollisuuden eksytyt oppia joten luopumalla yhdestä on lupunut Heistä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
        Luopumalla HEISTÄ yhdestä, luopuu HEISTÄ!
        HUOM!
        Pilkkaamalla HEISTÄ yhtä, PILKKAA HEITÄ:
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaa;
        3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."


      • tfrdohh7
        tfrdes3s kirjoitti:

        Oldie..:lle;

        Vai aliarvio Mirka muka nuoria!!!
        Asetat lahkosi rikokset ilmeisesti muoretan "yliarvioinniksi" vai????
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        Ohan se kirkko antanut paljon hyvää, saatanalle eksytettyjä palveljoita!
        Yritöt asetteilasi tehdä rikollisen kristinuskon satojen miljoonien ihmisten. pienten lapsetenkin tappamiset "PALJON HYVÄÄ" ja sillä todista tarkellaan milläinen ääliö todellisuudessa olet.
        TUTKI ITSEES JA JÄRKIINNY JOS SINUSTA ON EDES SIIHEN...
        uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Mirkalla ei ole uskoa asioiden suhteen VAAN SELVÄÄ YMMÄRRYSTÄ JOTA USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISILLA EI OLE!

        SE USKOO JOKA TIEDÄ!

        uskovaiset pitää rikollisuuden käsikirjaksi väärennettyä raamattua jumalan sanana, YMMÄRTÄMÄTTÄ, edes omaa oppiaan...

        Kuninkaiden jumallisuudesta.
        Suomalaisista kuninkaista tietoa täältäkin:
        https://www.youtube.com/watch?v=OGS4Y08tKd4

        Euroopassakin kuninkaita palveltiin jumalina vielä 1700 luvulla.
        Ja sen vuoksi katekismuksen "minä olen herra, sinun jumalasi. sinulla ei saa olla muita jumalia" käsky kieltää muiden /kuninkaiden/ palvelemiset.

        Näin se selvyys tulee faktana esiin raamatussa....
        TOINEN MOOSEKSEN KIRJA
        1 LUKU
        6:1 Mutta Herra vastasi Moosekselle: "Nyt saat nähdä, mitä minä faraolle teen; sillä väkevän käden pakottamana hän on päästävä heidät, ja väkevän käden pakottamana hän on ajava heidät maastansa." 6:2 Ja Jumala puhui Moosekselle ja sanoi hänelle: "Minä olen Herra. 6:3 Ja minä olen ilmestynyt Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille 'Jumalana Kaikkivaltiaana', mutta nimelläni 'Herra' en minä ole tehnyt itseäni heille tunnetuksi. 6:4 Ja minä tein myös liittoni heidän kanssansa, antaakseni heille Kanaanin maan, sen maan, jossa he muukalaisina asuivat. 6:5 Ja nyt minä olen kuullut israelilaisten vaikeroimisen, kun egyptiläiset pitävät heitä orjantyössä, ja olen muistanut liittoni. 6:6 Sano sentähden israelilaisille: 'Minä olen Herra, ja minä vien teidät pois egyptiläisten sorron alta ja vapautan teidät orjuudesta ja pelastan teidät ojennetulla käsivarrella ja suurilla rangaistustuomioilla.

        6:7 Niin minä otan teidät kansakseni ja olen teidän Jumalanne; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka vien teidät pois egyptiläisten sorron alta.

        ja uusia jumalia tullee esiin... luterilaisuuden jumala....
        "minä olen herra, sinun jumalasi. sinulla ei saa olla muita jumalia"
        Suomen perustuslaki EI KIELLÄ palvelemasta tai olla palvelemasta toisia jumalia joten paavalilais-luterilaisuuden luder/luther oppeineen vihaa uskonvapautta koskevaa Suomen Perustuslakia. Ja onhan heillä lahkoissaan omiakin jumalia omavanhurskaus oppeineenkin...

        TEISTÄ, rikollisuudeb aivopestyistä tulee uuden sukupolven sairaita jumalaksi itseään uskovia joita suomessa elää; ties kuinka monta jumalien herroiksi itseään uskovia aivopestyjä...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        Yrittäisitte edes ihmistyä sillä uskonnusuksen mukaan olette helevetiin matakalla:
        Kolimaisuus on rikollisuuden eksytyt oppia joten luopumalla yhdestä on lupunut Heistä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
        Luopumalla HEISTÄ yhdestä, luopuu HEISTÄ!
        HUOM!
        Pilkkaamalla HEISTÄ yhtä, PILKKAA HEITÄ:
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaa;
        3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."

        hallitsijoita jumalinaan palvelevilla saatanan enkeleille on koti varattu...

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • hygf5f5
        yuggis_ kirjoitti:

        Ehkä Mirka on kaappikommunisti ja kannattaa uskontojen täyskieltoa.

        siinä tapauksessa itse ole paratiisin käärme ihmisyyttä rikollisesti pilkkaava järjetön sontaluukku. Tutki uskontunnustus niin tiedät millainen olet, jos sen joskus oppisit ymmärtämään!!!
        Ja
        Mitä tulee poliittisesti asiaan liittyen niin koska sinua se kiinnostaa, niin valkeuden enkeleitä teidän herra, Jeesuskin on vatoittanut kaltasistanne. Joten natseina olette juuutalaistenkin vihaajia ja sitenkin Jeesuksenkin tappaneen rikollisuuden tukijoita.

        Olette muka uskossa jumalaan ja jeesukseen ette edes tunne heidän oppeja mutta saatanallisuuden paavalilais-luterilaisuuden aivopestyinä olette jeeesuksen ilmoituksen mukaan saatanan enkeleitä. Esiintykää josku rehellisesti kun sellaisiksi olette itsenne tunnustaneet...


      • hygf5f5 kirjoitti:

        siinä tapauksessa itse ole paratiisin käärme ihmisyyttä rikollisesti pilkkaava järjetön sontaluukku. Tutki uskontunnustus niin tiedät millainen olet, jos sen joskus oppisit ymmärtämään!!!
        Ja
        Mitä tulee poliittisesti asiaan liittyen niin koska sinua se kiinnostaa, niin valkeuden enkeleitä teidän herra, Jeesuskin on vatoittanut kaltasistanne. Joten natseina olette juuutalaistenkin vihaajia ja sitenkin Jeesuksenkin tappaneen rikollisuuden tukijoita.

        Olette muka uskossa jumalaan ja jeesukseen ette edes tunne heidän oppeja mutta saatanallisuuden paavalilais-luterilaisuuden aivopestyinä olette jeeesuksen ilmoituksen mukaan saatanan enkeleitä. Esiintykää josku rehellisesti kun sellaisiksi olette itsenne tunnustaneet...

        Mirka on löytänyt kaverin. Oi voi. Koskahan tulee häät. Homoushan on teille vapaa-ajattelijoille OK, antaa ihmisten toteuttaa itseään. Sitten vaikka homiseksin muodossa.


      • deswwa2

        Moniin! saatanan enkelillä on ovat huvinsa, kun järki ei riitä faktojen kumoamisiin.
        raamattun mukaan joku niistä tuhansista kristittyjen jumalista loi maailman kaikkeuden, siis uskotte, että joku miistä sen teki vaikka IHMISET tietää että raamattunne ensimmäinen lausekkin on vale! Ja se valhellisuuden käsikirja kasvattaa jumaliaan vihaavia rikollisia, jopa omien lahkojen uskovaisia ja heidän lapsia tappavia herra jumalan enkeleitä!
        mutta
        se teidän jumalanne oppine mukaan loi ihmiset kaltaisekseen/kuvakseen.
        mutta
        kuka loi rikolliset ja homot, sillä jumala oli hetero jeesuksen isä!!!!

        Ellei se vaan ollut se rikollisuuden paratiisin käärme jonka jäkeleinen kekkosen pilkaajakin on rikollisuuden homojen sontaluukkuna.


      • deswwa2 kirjoitti:

        Moniin! saatanan enkelillä on ovat huvinsa, kun järki ei riitä faktojen kumoamisiin.
        raamattun mukaan joku niistä tuhansista kristittyjen jumalista loi maailman kaikkeuden, siis uskotte, että joku miistä sen teki vaikka IHMISET tietää että raamattunne ensimmäinen lausekkin on vale! Ja se valhellisuuden käsikirja kasvattaa jumaliaan vihaavia rikollisia, jopa omien lahkojen uskovaisia ja heidän lapsia tappavia herra jumalan enkeleitä!
        mutta
        se teidän jumalanne oppine mukaan loi ihmiset kaltaisekseen/kuvakseen.
        mutta
        kuka loi rikolliset ja homot, sillä jumala oli hetero jeesuksen isä!!!!

        Ellei se vaan ollut se rikollisuuden paratiisin käärme jonka jäkeleinen kekkosen pilkaajakin on rikollisuuden homojen sontaluukkuna.

        En koskaan sanonut uskovani mihinkään. Edelleenkään.


      • jhtfrds
        yuggis_ kirjoitti:

        En koskaan sanonut uskovani mihinkään. Edelleenkään.

        narsistina olet sen osoittanut


      • jhtfrds kirjoitti:

        narsistina olet sen osoittanut

        "Narsismi (saks. Narzissmus < kr. Narkissos) tarkoittaa itserakkautta, -ihailua ja viettienergian kohdistumista omaan itseen. Terveessä narsismissa itsensä rakastaminen ei tapahdu muiden ihmisten kustannuksella tai heitä väheksyen. Narsismi voi olla myös sairasta, jolloin kyseessä on narsistinen persoonallisuushäiriö. Psykoanalyysissa käsite on määritelty eri tavoin: se liittyy joko ihmisen terveisiin ominaisuuksiin tai poikkeavuuksiin. Narsismi terveenä ominaisuutena tarkoittaa mielikuvia ja käsityksiä, joita ihmisellä on itsestään. Yleisimmin käsitteellä tarkoitetaan kuitenkin jonkinasteista häiriötä."


      • Rehellinen.Mirka
        yuggis_ kirjoitti:

        Ehkä Mirka on kaappikommunisti ja kannattaa uskontojen täyskieltoa.

        Uskonnoista on todella paljon harmia ja ihmettelen miksi uskontoja ei ole vielä kriminalisoitu. Uskonnoista kun ei ole oikeasti mitään hyötyä. Jos minulla olisi valta niin kriminalisoisin uskonnot välittömästi.


      • Rehellinen.Mirka kirjoitti:

        Uskonnoista on todella paljon harmia ja ihmettelen miksi uskontoja ei ole vielä kriminalisoitu. Uskonnoista kun ei ole oikeasti mitään hyötyä. Jos minulla olisi valta niin kriminalisoisin uskonnot välittömästi.

        Ai. Eli niistä ei ole mitään hyötyä kenellekään? Mielenkiintoista mutta väärin. Onneksi valta ei ole sinulla.


      • R.Mirka

        ""Aliarvioit myös nuoria, sillä kenestäkään ei tehdä "uskovaista" rippileirillä.""
        - Keksitkö tämän omasta päästäsi?

        Tutkimukset antavat aivan toisenlaisen käsityksen. Ripari lisää nuorten uskonnollisuutta yli 50%. Eli, osa lähtee riparista uskistuneena.

        Miksi te uskikset ette voi olla rehellisiä? Väittelette asioista, mistä ette tiedä mitään. HEH HEH HEH ...


      • R.Mirka

        ""Aliarvioit myös nuoria, sillä kenestäkään ei tehdä "uskovaista" rippileirillä.""
        - Keksitkö tämän omasta päästäsi?

        Tutkimukset antavat aivan toisenlaisen käsityksen. Ripari lisää nuorten uskonnollisuutta yli 50%. Eli, osa lähtee riparista uskistuneena.

        Miksi te uskikset ette voi olla rehellisiä? Väittelette asioista, mistä ette tiedä mitään. HEH HEH HEH ...


      • R.Mirka
        yuggis_ kirjoitti:

        Ai. Eli niistä ei ole mitään hyötyä kenellekään? Mielenkiintoista mutta väärin. Onneksi valta ei ole sinulla.

        Jos ihmisiä ei aivopestäisi harhaiseen jumalauskoon, niin kenelle uskonnoista olisi hyötyä?


      • R.Mirka kirjoitti:

        ""Aliarvioit myös nuoria, sillä kenestäkään ei tehdä "uskovaista" rippileirillä.""
        - Keksitkö tämän omasta päästäsi?

        Tutkimukset antavat aivan toisenlaisen käsityksen. Ripari lisää nuorten uskonnollisuutta yli 50%. Eli, osa lähtee riparista uskistuneena.

        Miksi te uskikset ette voi olla rehellisiä? Väittelette asioista, mistä ette tiedä mitään. HEH HEH HEH ...

        Voisit vaikka näyttää tämän tutkimuksen..


      • cdfxsexzwug
        yuggis_ kirjoitti:

        Voisit vaikka näyttää tämän tutkimuksen..

        Rikollisuus on rikollisuutta vaikka he istuisivat kristittyjen pedofiileille ostetussa luostarissa lasten kera...
        Aivopestut lapsetkaan ei ole ihmisiä joten jo pelkästään lapsiuhrien käyttö todistaa todellisen harranne...

        kristittyjen pedofiili pappeja ...rangaistaan täysihoitolassa; lapsia viihdyttäjinä; ehkä hoitajina:
        https://www.svtplay.se/video/13177559/uppdrag-granskning/uppdrag-granskning-sasong-16-avsnitt-13-2?start=auto&tab=senast

        Lapsia uhreina käyttäminen ei ole ihmisyyttä vaan uskovaisten rahoittamaa.
        Laillista rikollisuuttako????

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • tfrdf5
        yuggis_ kirjoitti:

        En koskaan sanonut uskovani mihinkään. Edelleenkään.

        Et ole täällä sanonut mutta kristittynä ole sanonut paljon muutakin, tervettä ihmiskuntaa vihaavana kristittynä. Asenteistas sinut sunneltaan...


      • tfrdf5 kirjoitti:

        Et ole täällä sanonut mutta kristittynä ole sanonut paljon muutakin, tervettä ihmiskuntaa vihaavana kristittynä. Asenteistas sinut sunneltaan...

        Tätä tutkimusta ei ole olemassa? Valehtelitko? Sanoit olevasi yksi palstan rehellisimmistä


      • yuggiss
        yuggis_ kirjoitti:

        Tätä tutkimusta ei ole olemassa? Valehtelitko? Sanoit olevasi yksi palstan rehellisimmistä

        Todista ettet ole valkaissut ryppyreikääsi.


      • yuggiss kirjoitti:

        Todista ettet ole valkaissut ryppyreikääsi.

        Mikset sinä todista, että ripari lisää nuorten uskonnollisuutta yli 50% kuten väitit


      • Rehellinen.Mirka
        yuggis_ kirjoitti:

        Voisit vaikka näyttää tämän tutkimuksen..

        Jos istutaan viikon päivät kirkossa ja riparilla tuputetaan 1-2 viikkoa uskontoa totena niin, ohan se selvää että joku voi uskookin siihen valheeseen. Miksi muuten näin tehtäisi jos siihen ei ketään uskoisi.
        Meinaatko sinä oikeasti ettei näin voisi tapahtua?


      • Rehellinen.Mirka kirjoitti:

        Jos istutaan viikon päivät kirkossa ja riparilla tuputetaan 1-2 viikkoa uskontoa totena niin, ohan se selvää että joku voi uskookin siihen valheeseen. Miksi muuten näin tehtäisi jos siihen ei ketään uskoisi.
        Meinaatko sinä oikeasti ettei näin voisi tapahtua?

        Puhuit tutkimuksesta. Ole hyvä ja näytä tämä tutkimus.


      • Rehellinen.Mirka
        yuggis_ kirjoitti:

        Mikset sinä todista, että ripari lisää nuorten uskonnollisuutta yli 50% kuten väitit

        Miksi et etsi netistä. Suomessa julkaistiin noin 5-6v sitten tämä tutkimus.


      • deswesw
        yuggis_ kirjoitti:

        Puhuit tutkimuksesta. Ole hyvä ja näytä tämä tutkimus.

        Ennekuin ota kantaa aisoihin niin opettele ne tutkimalla sillä tämä ei ole ihmisyydestä luopuneiden koulu jossa sellaisia palautetaan ihmisiksi
        vaan
        täällä ihmiset pyrkii rehellisesti tukemaan nuoria välttämään rikollisiksi koulutuksia.

        Selvyyttä lyhyesti.

        "synti" = eksyttäjien käyttämä omavanhurskaus oppi JOLLA aivopesty uskovainen saadaan uskomaan RIKOKSET synniksi jotka olis muka Jeesus sovittanut ja niin ei ole edes rikollisuuden käsikirjan mukaan!

        siis
        synti = rikos
        syninen = rikollinen

        Ketä jumalasta luopuneina palveltte, rikollisina tai/ja sellaisiksi aivopestyinä????
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Ja aivopesijänne teettävät uskovaisillaan rikoksia Jumalan, Jeesuksen jaPyhä Hengen Nimeen vaikka olette heistä luopuneita, uskontunnustuksin!!!
        Pappinna syyttää ihmisiä, ihmisyydestään luopuneiden näistäkin rikoksista, kysykää Pirkko-papilta lisää...:
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'
        TUOLLAISIA USKOVAISTEN RIKOKSIA EI IHMISET TEETÄ
        VAAN
        IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEET LAITTOMUUDEN EDUSTA USKOVAISET!

        TÄSTÄ SELVIÄÄ SEKIN, ETTÄ SYNTI = RIKOS
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        uskovaisille on yksi etu uskostaan;
        etteivät ymmärrä, kuinka saatanallisuuden sairaista todellisuudessa ovat:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ei pahalla... mutta tarkoin perusteltuin faktoin....


      • Rehellinen.Mirka kirjoitti:

        Miksi et etsi netistä. Suomessa julkaistiin noin 5-6v sitten tämä tutkimus.

        Miksi etsisin? Se sinun hommasi, sinä puhuit kys tutkimuksesta..jos sellaista edes on.


      • Donkkaaja
        yuggis_ kirjoitti:

        Mikset sinä todista, että ripari lisää nuorten uskonnollisuutta yli 50% kuten väitit

        Ripari lisää nuorten uskonnollisuutta. Tästä on keskusteltu täällä paljon ja linkkejäkin on ollut.

        Todista sinä yuggis että Jumala on.


      • Donkkaaja kirjoitti:

        Ripari lisää nuorten uskonnollisuutta. Tästä on keskusteltu täällä paljon ja linkkejäkin on ollut.

        Todista sinä yuggis että Jumala on.

        Miksi? Ei se ole minun hommani.


      • Japp3rvokki

        Oldie, olet ymmärtänyt väärin vapaa-ajattelun ytimen. Se ei suinkaan ole uskontojen vastustaminen, vaan uskonnottomuuden nostaminen arvostuksessa uskonnollisuuden rinnalle. Uskontojen erioikeudet on purettava, jotta eri katsomukset lähtisivät samalta viivalta. Julkisen vallan täytyy olla neutraalia mitä katsomuksiin tulee. Tavoitteissa on edistytty, mutta työsarkaa riittää yhä vapaa-ajattelijoilla eli järjestäytyneillä uskonnottomilla. Se on tärkeää ihmisoikeustyötä.


      • tygtfrd4
        yuggis_ kirjoitti:

        Ehkä Mirka on kaappikommunisti ja kannattaa uskontojen täyskieltoa.

        Valkoisten puolen lahtarilais sukuako olet?

        Ehkä vanhempasi on ostanut papilta myös taivaspaikan sinulle:
        http://www.is.fi/perhe/art-2000005274777.html


      • tygtfrd4 kirjoitti:

        Valkoisten puolen lahtarilais sukuako olet?

        Ehkä vanhempasi on ostanut papilta myös taivaspaikan sinulle:
        http://www.is.fi/perhe/art-2000005274777.html

        Lue uutinen ennen kirjoittelua.


      • 4896
        yuggis_ kirjoitti:

        Ehkä Mirka on kaappikommunisti ja kannattaa uskontojen täyskieltoa.

        Entä jos Mirka on ylpeä kommunisti eikä mikään kapitalistisika niinkuin todella suuri osa suomalaisista?


      • Anonyymi

        ""Maailmassa on paljon asioita, joita ei pysty ns. järjellä selittämään.""
        Kerro


      • Anonyymi kirjoitti:

        ""Maailmassa on paljon asioita, joita ei pysty ns. järjellä selittämään.""
        Kerro

        No esimerkiksi vuoden uinuneeseen ketjuun nekropostaamista ei voi järjellä selittää.


    • Niin, jäi sanomatta: .

      Mirka, sinusta ei pidetä senkään takia, että saat aloituksillasi myös tuon merkkimäärät täyteen spämmiä oksentavan mielipuolen heräämään.

      • drdeswa2

        Oldie 19.6.2017 21:55;

        uskovaisilla on usein hengen ahdistusta ja ennen kaikkea he uskovat tällaisina ihmisyydestäänkin luopuneina; IHMISIÄKIN kaltaisikseen:

        uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Joten "Oldie":kin olisi aika järkiintyä sen verran, että ymmärtäisi millainen järjetön ja pirun riivaaman paratiisin käärmeen oksennus itse on ennen kuin edes yrittää myrkyttää IHMISIÄ kaltaisekseen ääliöksi!


      • drdeswa2

        Oldie 19.6.2017 21:55;

        uskovaisilla on usein hengen ahdistusta ja ennen kaikkea he uskovat tällaisina ihmisyydestäänkin luopuneina; IHMISIÄKIN kaltaisikseen:

        uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Joten "Oldie":kin olisi aika järkiintyä sen verran, että ymmärtäisi millainen järjetön ja pirun riivaaman paratiisin käärmeen oksennus itse on ennen kuin edes yrittää myrkyttää IHMISIÄ kaltaisekseen ääliöksi!
        Mirkalla on ihmisyys mutta "Oldie":sta ei saa ihmistä ilmeisesti tekemälläkään mutta paratiisin käärmeille on koti varattu:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • drdeswa2

        Oldie 19.6.2017 21:55;

        uskovaisilla on usein hengen ahdistusta ja ennen kaikkea he uskovat tällaisina ihmisyydestäänkin luopuneina; IHMISIÄKIN kaltaisikseen:

        uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Joten "Oldie":kin olisi aika järkiintyä sen verran, että ymmärtäisi millainen järjetön ja pirun riivaaman paratiisin käärmeen oksennus itse on ennen kuin edes yrittää myrkyttää IHMISIÄ kaltaisekseen ääliöksi!
        Mirkalla on ihmisyys mutta "Oldie":sta ei saa ihmistä ilmeisesti tekemälläkään mutta paratiisin käärmeille on koti varattu:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • drdeswa2

        Oldie 19.6.2017 21:55;

        uskovaisilla on usein hengen ahdistusta ja ennen kaikkea he uskovat tällaisina ihmisyydestäänkin luopuneina; IHMISIÄKIN kaltaisikseen:

        uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Joten "Oldie":kin olisi aika järkiintyä sen verran, että ymmärtäisi millainen järjetön ja pirun riivaaman paratiisin käärmeen oksennus itse on ennen kuin edes yrittää myrkyttää IHMISIÄ kaltaisekseen ääliöksi!
        Mirkalla on ihmisyys mutta "Oldie":sta ei saa ihmistä ilmeisesti tekemälläkään mutta paratiisin käärmeille on koti varattu:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


    • Olet Mirka oikeassa, lapsilla ei ole täydellistä uskonnonvapautta. Ei heillä kuitenkaan ole montaa muutakaan "täydellistä vapautta", koska he ovat vielä - aivan oikein - lapsia.

      On yleisesti hyväksytty linjaus, että vanhemmilla on valta kasvattaa jälkikasvuaan haluamallaan (laillisella) tavalla. Vanhemmat siis päättävät sen, liitetäänkö lapsi kirkkoon jne. Samoin vanhemmat päättävät esim. sen, syökö hän muun perheen tavoin vegaaniruokaa kotona ja välittävät muutoinkin aatteensa jälkikasvulleen. Pitäisikö siis vaikkapa vasemmistolaisten arvojen välittäminen kieltää, koska moni ei heidänkään politiikastaan pidä?

      Koko lapsuus ja kasvatus yleensäkin on tietyllä tavalla aivopesua. Näkee selvästi, että sinutkin Mirka on aivopesty oman aatteesi kannattajaksi. Etkä sinäkään juuri ole tutkimuslähteitäsi ilmoitellut.

      Vaikka lapsi ja nuori "aivopestäisiin" vaikkapa uskovaiseksi kristityksi, niin mitä ihmeen haittaa tästä olisi tälle yksilölle, jos jän itse on tilanteeseen tyytyväinen? Kirkollisverona maksettavat "kymmenyksetkin" osallistuvat tämän maallisenkin yhteiskunnan pyörittämiseen.

      Niin, minähän en kuulu kirkkoon, enkä muutoinkaan usko jumalaan, vaikka olenkin kaiken sen aivopesun käynyt läpi.

      • gfrd4

        kristittyjen pedofiili pappeja ...rangaistaan täysihoitolassa; lapsia viihdyttäjinä; ehkä hoitajina:

        https://www.svtplay.se/video/13177559/uppdrag-granskning/uppdrag-granskning-sasong-16-avsnitt-13-2?start=auto&tab=senast

        Lapsia uhreina käyttäminen ei ole ihmisyyttä vaan uskovaisten rahoittamaa.
        Laillista rikollisuuttako????

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • gfrd4 kirjoitti:

        kristittyjen pedofiili pappeja ...rangaistaan täysihoitolassa; lapsia viihdyttäjinä; ehkä hoitajina:

        https://www.svtplay.se/video/13177559/uppdrag-granskning/uppdrag-granskning-sasong-16-avsnitt-13-2?start=auto&tab=senast

        Lapsia uhreina käyttäminen ei ole ihmisyyttä vaan uskovaisten rahoittamaa.
        Laillista rikollisuuttako????

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Olen käskenyt sinua näyttämään kotimaisia tapauksia niin kauan kuin olet noita postaillut. Ei ole kuulunut.


      • Rehellinen.Mirka
        yuggis_ kirjoitti:

        Olen käskenyt sinua näyttämään kotimaisia tapauksia niin kauan kuin olet noita postaillut. Ei ole kuulunut.

        Sinä et voi käskyttää täällä yhtään ketää.

        Olet foorumin häirikkö. Täällä ei kaivata sinua.


      • Rehellinen.Mirka kirjoitti:

        Sinä et voi käskyttää täällä yhtään ketää.

        Olet foorumin häirikkö. Täällä ei kaivata sinua.

        Ettaen huomioon, että kaikki muut kuin sinä täällä keskustelussa valittavat spämmistäsi, tuo on aika huvittavaa.


      • rewswaq
        yuggis_ kirjoitti:

        Olen käskenyt sinua näyttämään kotimaisia tapauksia niin kauan kuin olet noita postaillut. Ei ole kuulunut.

        Mistä käskyjesi oikeus on, helevetistäkö?


      • bgvfcrcr
        yuggis_ kirjoitti:

        Ettaen huomioon, että kaikki muut kuin sinä täällä keskustelussa valittavat spämmistäsi, tuo on aika huvittavaa.

        Valehtelet!
        Olet varmaan muutenkin epärehellinen.


      • tfrdeswes
        yuggis_ kirjoitti:

        Olen käskenyt sinua näyttämään kotimaisia tapauksia niin kauan kuin olet noita postaillut. Ei ole kuulunut.

        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Pirkko-pappinne asettaa IHMISYYDESTÄÄN LUOPUMATTOMAT ja Jumalan syylliseksi uskontunnustuksessaan Jumalasta ja ihmisyydestään luopuneidenne rikoksista paratiisin käärmeen kieroudella näin.....
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14373787/pirkko-pappi----#comment-85573787
        #kuunteleva_kirkko
        20.7.2016 17:30
        Hei.
        Täällä on oikein 9 päivää sitten aloitettu ketju minulle. Ja ihmetelty miksi en tule vastaamaan asiallisiin kysymyksiin. Voi sentään, olen tehnyt muita asioita tässä välissä, onneksi nyt huomasin tämän suuren kunnian :) Asiallisia kysymyksiä en löytänyt kuin kaksi, mutta onneksi ne sentään löysin.
        Millainen on Jumala, Jeesus, joka ei suojele uskovaistenkaan lapsia erilaisilta kauheuksilta, kysyttiin. Esitän vastakysymyksen; ihminen on vastuussa omista teoistaan, ei Jumala ole ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan ratkaisuista tai tekemisistä vastuussa. Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista.
        Onko papit vapautettu kirkollisverosta, kysyttiin. Ei ole, tietenkään, miksi olisi. Me maksamme kirkollisveroa iloiten, ihan kuin muutkin seurakunnan jäsenet.
        Ystävällisesti,
        Pirkko-pappi#

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        saatanan herrakseen tunnustaminenko???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        Murhattujen vainajien raiskaaminen on saatanallisuuden sairasta:
        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"
        -- (vahvistus ylläolevaan... josta puuttui linkki; osoite:)
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
        teuta.
        21.8.2012 14:29
        Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
        olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin"

        Lahkonsa herra jumalan saatanan enkelit leikkivät olevansa Jumalan herroja:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."
        JÄRJETTÖMIKSI kouluttamisen/aivopesemisen vahvistus papilta:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13292187
        "Hei.
        Äläpäs yleistä, että papit sitä tai tätä. Et ole ollut pappien esim. rippikoulutunneilla, ehkä kerran, omalla rippileirilläsi, jos sen olet käynyt, mutta muuten sinulta ei sitten olekaan asiasta kokemusta. Joten, älä sano mitä me papit teemme tai emme tee. Viimeksi tänä aamuna totesi n. 30 nuoren kuullen, että on kyse uskonasioista, ei tiedon. Uskossa on kyse sydämen tiedosta, ei järjen. Uskossa on kyse sellaisesta mitä emme kykene selittämään, todistamaan.
        Kaikkea hyvää sinulle, toivon,
        Pirkko-pappi"
        #"Uskossa on kyse sydämen tiedosta, ei järjen.#
        Tunnustaa itsensä ja lahkolaisensa järjettömiksi ja pappina sellaiseksi kouluttajana/aivopesijäksi.

        #Uskossa on kyse sellaisesta mitä emme kykene selittämään, todistamaan."#
        Valehtelee uskontunnustuksensa kaltaisena. usko on tietoon/faktaan perustamatonta uskomista; jopa selviin valheisiin, väärennettyihin totuuksiin jne. Perustana sille on mm pappamies, sadetansija kulttuureiden sekä mm hallitsijoiden jumalan palvelemiset kuten faaraoiden, kuninkaiden, keisareiden jne. suomalaisetkin ovat vielä 1700 luvun alkuun palvelleet tietämättäänkin ruosinkin kuninkaita jumalina ja uskoneet pappien valheisiin.


      • desdwsa2w
        yuggis_ kirjoitti:

        Olen käskenyt sinua näyttämään kotimaisia tapauksia niin kauan kuin olet noita postaillut. Ei ole kuulunut.

        yuggis_ :lle henkilökohtaisesti...

        Ei pahalla, mutta....
        Et ilmeisesti ymmärrä, että sinulla on narsismisuus negatiisena hallitsevana ominaisuutena.
        Suosittelen, pahaa tarkoittamatta, että käännyt sellaisen asiantuntijan puoleen joka voi ohjata sinut pois siitä ominaisuudesta. Jos saat oikean avun, niin tiedä vaikka sinusta tulisi ihmisyyttä kunnioittava tai jopa hiukan inhimillisemmin asioita ymmärtävä. Tosin, uskontunnustukses kaltaisuuden asenteistas tuskin pääset koskaan erilleen mutta onhan sairata ihmisyydestään luopuneita uskovaisiakin jotka ovat löytäneet ihmisyyttä kunnioittavia joita tosin heitä on harvassa.
        Jokaisella puutteensa...


      • desdwsa2w kirjoitti:

        yuggis_ :lle henkilökohtaisesti...

        Ei pahalla, mutta....
        Et ilmeisesti ymmärrä, että sinulla on narsismisuus negatiisena hallitsevana ominaisuutena.
        Suosittelen, pahaa tarkoittamatta, että käännyt sellaisen asiantuntijan puoleen joka voi ohjata sinut pois siitä ominaisuudesta. Jos saat oikean avun, niin tiedä vaikka sinusta tulisi ihmisyyttä kunnioittava tai jopa hiukan inhimillisemmin asioita ymmärtävä. Tosin, uskontunnustukses kaltaisuuden asenteistas tuskin pääset koskaan erilleen mutta onhan sairata ihmisyydestään luopuneita uskovaisiakin jotka ovat löytäneet ihmisyyttä kunnioittavia joita tosin heitä on harvassa.
        Jokaisella puutteensa...

        Mitä tekemistä spämmistä ja valheista (se tutkimus!) valittamisella on narsismin kanssa.?


      • fr3q2q

        Mietippäs sitä!
        Narsismia omaavat eivät tunnusta olevansa sellaisia joten sairaus sekin sinänsä.
        Mutta älä tee siitä keskustelun aihetta tälle palstalle vaikka oletkin sellianen.
        Aiheelle on oma palstakin.


      • uhygtf5
        fr3q2q kirjoitti:

        Mietippäs sitä!
        Narsismia omaavat eivät tunnusta olevansa sellaisia joten sairaus sekin sinänsä.
        Mutta älä tee siitä keskustelun aihetta tälle palstalle vaikka oletkin sellianen.
        Aiheelle on oma palstakin.

        Erään, ammattiin koulutuksen yhteydessä monet negatiisen narsismin omaavat jättivät ammattiin somimattomina koulutuksen kesken, tietoisina, ettei onnistu... Tosin, muutamat yritti näytellä vastakohtaisuutta mutta eivät menestyneet työelämässä... Negatiivistä narsismia ei voi täydellisesti peittää, salaamisen yrityskin paljastaa sen jossakin vaiheessa.
        Lue googlaamalla sisä tietoa, tämä on vain suuntaa antava joten hanki lisää tietoa...
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Narsismi

        jk

        yhdistettynä narsismi ja uskontunnustuksen kaltaisuus tuo terveille, järkeville sarvipään mieleen. Politiikassa ja uskonnoissa he menestyvät joskus jopa epäjumalallisuuden tasolle. Jotka osaa valehdella niin, etteivät jää kiinni siitä; menestyvät usein hyvinkin mutta heidän aikaan saannokset löytyvät historiasta ihmisyyden vastaisina totuuksina. Luder/luther ei ole poikkeus sellaistenkaan suhteen Hitleriä, Stalinia, Husseinia jne unohtamatta. Tosin uskovaisilla on vaikea ymmärtää selvyyksiä, kuten esim.:
        Kaikkien kristittyjen raamatun oppien paavalilais-luterilaisuuden herraa palvelevien herra on herra jumala.. (tässä vaiheessa ihmiskunta alkoi tajuamaan, ettei faaraot, kuninkaat, keisarit jne ole JUMALA vaan ylipappien jne ylläpitämään ihmiskuntan vastaista rikollisuutta.

        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        ----
        Narsismista.... työpaikoilla, johtavissa asemassa olevina he aihettavat työnantajille tarpeettomia taloudellisia menetyksiä mm henkilökunta kustunnuksissa ja työläisten viihtymisen suhteen mm kapasittetin ja työn laadun heikentymisinä...

        Ammattinsa osaavat henkilökunnan päälliköt osaavat toki valita "oikeat" virkoihin mutta kaikki henkilökunnan päälliköt eivät ole "täydellesiä" joten ongelmat paljastuu usein työnantajille liian myöhään.


      • Rehellinen.Mirka

        Oldie kirjoitti. ""Olet Mirka oikeassa, lapsilla ei ole täydellistä uskonnonvapautta. ""
        - No, tulihan se sieltä.


      • bgvfcrcr kirjoitti:

        Valehtelet!
        Olet varmaan muutenkin epärehellinen.

        Mistä valehtelin?


    • bygtfr

      sisää näyttöä... suomelaisittainkin...

      N. 1750 eaa. Hammurabin laki määrää vesikokeen noituudesta syyttäjän väitteiden tuomioksi. Jos virtaan mennyt syyttäjä puhuu totta, jumala pelastaa hänet. (Jumalantuomio.) Vesikoe tunnetaan jo maailman vanhimmasta säilyneestä lakikokoelmasta Ur-Nammun laista (n. 2050 ekr.).
      186 Rooman senaatti kieltää bacchanaliat eli bakkanaalit.

      Ajanlaskumme alusta vuoteen 1349
      -----------------------------------------------------
      354-430 Kirkkoisä ja pyhimys Augustus Aurelius (354-430) elää. Hän kirjoittaa teoksen "Dei civitate Dei".
      392 Rooman keisari Theodosius I julistaa kaiken epäkrisitilisen lainsuojattomaksi. Kristinuskosta on tullut Rooman valtionuskonto ja kerettiläisyys on rikos myös valtiota vastaan.
      430 Rooman valtakunnan laki säätää kuolemanrangaistuksen kerettiläisyydestä.
      508-511 Germaanien Lex Salica kieltää kuulustelemasta vapaata miestä (ei orjaa) kidutuksen avulla.
      743 Rooman synodi kieltää uhraamisen pakanallisille hengille, koska nämä ovat demoneita eli pahoja henkiä.
      744 Leptinnen konsiili laatii listan taikauskoista kieltäen samalla uhraamisen pyhimyksille.
      829 Pariisin synodi toteaa, että koska raamattu määrää, ettei "maleficus" saa elää (Exod. eli 2. Moos. 22:18, uudessa suomennoksessa 22:17), on kuninkaan rangaistava noitia ankarasti.
      906 Canon Episcopi kieltää käsityksen, että noidan lento olisi todellinen.
      1022 Ranskan kuningas Robert teloituttaa ensimmäiset kerettiläiset Orleansissa.
      1184 Paavi Lucius III perustaa kirkollisen inkivisition ja määrää piispat tutkimaan (inquisitio) kaikki kirkon virallisesta opista tapahtuneet hairahdukset. Inkvisition perusta on luotu.
      1198 Paavi Innocentius III (paavina 1198-) määrää kuolemanrangaistuksen niille kerettiläisille, jotka excommunikaation eli karkoituksen (kirkonkirous) jälkeen jatkoivat kerettiläisyyden harjoittamista. Koska noidatkin olivat kerettiläisiä, kuolemanrangaistuksen uhka koitui myös heidän osakseen. Hän vaati Ranskan kuningasta käymään kerettiläisten kimppuun "hengen miekalla" ja ellei se tehoa, turvautumaan maalliseen miekkaan.
      Noin 1200-1350 Vahingoittava noituus (maleficium) on maakuntalakien mukaan rangaistavaa.
      1209 Paavi Innocentius III käynnistää albigeeneija vastaan suunnatun ristiretken (1209-1229) Pohjois-Ranskassa
      1215 Paavi Innocentius III, eräs keskiajan vahvinmmista paaveista, antaa määräyksen "Excommunicamus" (Me karkoitamme), jossa hän määrää viranomaiset vannomaan julkisen valan, että he hävittävät hallitsemiltaan alueilta kaikki kirkonkiroukseen joutuneet (ekskommunikoidut) henkilöt. Samana vuonna kirkko kieltää jumalantuomiot. Katolinen kirkko järjestää neljännen lateraanikokouksen, jossa kerettiläiset määrätään karkotettavaksi ja kerettiläisyys vahvistetaan kanonisessa laissa kuolemalla rangaistavaksi.
      1220 Pyhän Roomalaisen Keisarikunnan keisari Fredrik II sisällyttää katolisen kirkon kerettiläisyyden vastaiset määräykset myös maalliseen lakiin.
      1231 Paavi Gregorius IX tuomitsee "Lusiferaaneiksi" kutsumansa kerettiläiset bullassaan.
      1225 Kirkkoisä Tuomas Akvinolainen (1225-1274) syntyy. Hän hyväksyy myöhemmin bysantilaisen käsityksen demonien ja ihmisten välisistä sukupuolisuhteista. Hänen mukaansa noidat pystyvät lentämään paholaisen avulla, luomaan harhakuvia ja nostattamaan myrskyjä (säämagia).
      1231 Paavi Gregorius IX perustaa inkivisition tutkimaan ja taistelemaan kerettiläisiä vastaan.
      1233 Paavi Gregorius IX syyttää valdolaisia osallistumisesta paholaisen orgioihin. Hän määrää, että kaikkien inkvisiittorien tulee olla dominikaaneja ja pidättää heidän nimitysoikeutensa paaville..
      1252 Paavin bulla "Ad extirbandan": Paavi sallii kerettiläisten kiduttamisen.
      1258 Paavi Aleksanteri IV (Rinaldo Conti) antaa fransiskaani-inkvisiittoreille bullan, jossa varoitetaan puuttumasta kansan tapoihin noituutena, ellei kysymyksessä ole selvä kerettiläisyys.
      1313 Temppeliherrojen ritarikunnan johtajia teloitetaan Ranskassa.
      1317-19 Paavi Johannes XXII syyttää kolmea miestä häneen kohdistetusta noituuden avulla suoritetusta murhayrityksestä.
      1318 Johannes XXII antaa bullan, joka sallii kerettiläistä vastaan käytävän oikeudenkäynnin myös syytetyn kuoleman jälkeen, jotta kuollut kerettiläinen voisi menettää edes maineensa (infamia).
      1324 Irlannin Kilkennyssä Alice Kyteler, varakkaasta suvuista, saa syytteen jossa tiettävästi ensimmäisen kerran naisen noituus yhdistettiin mielikuvaan sukupuolisesta kanssakäymisestä paholaisen kanssa.
      1326 Paavi Johannes XXII antaa bullan "Super illius specula", jossa tuomitaan kaikenlainen noituus ja taikuus paholaisen liittolaisuutena. Inkvisitio oikeutetaan toimimaan myös noitia vastaan.

    • trfrdds

      Vuodesta 1500 vuoteen 1549
      ------------------------------------------
      1501 Paavi Aleksanteri VI antaa noitabullan "Cum Acceperimus", jossa Veronan inkvisiittori Angelo määrätään toimimaan koko Lombardiassa, koska noituus siellä on yleistynyt.
      1503 Paavi Julius II määrää Cremonan inkvisiittori Giorgio de Casalen rankaisemaan Lombardian noitia "tulella ja miekalla". Nämä noidat ovat erityisen vaarallisia, koska heillä on kyky ottaa kissan hahmo.
      1526 Anna Olavintytär tuomitaan kuolemaan varkaudesta ja noituudesta. Hän saa lunastaa henkensä rahalla.
      1527 Västeråsin valtiopäivät: päätettiin, että "Jumalan sanaa on puhtaana saarnattava valtakunnassa". Västeråsin sääntö ja vuoden 1528 selitys. Noituus ja taikuus määrätään kuolemanrangaistuksen alaiseksi. Kuolemanrangaistus ulotetaan siis periaatteessa myös nk. valkoiseen magiaan. Kaikki taikuus selitettiin vuonna 1528 Jumalan tahdon vastaiseksi ja vahingolliseksi.
      1531 Aggrippan "De occulta philosophia" ilmestyy (toisin 1533).
      1532 Constitutio Criminalis Carolina astuu voimaan.
      1538 Ruotsin kuningas Kustaa Vaasa (1496-1560) säätää, että noidat ja taikojen tekijät eivät kelpaa todistajiksi. Nk. Uppsala-sääntö sulkee valalta ne, jotka "harjoittavat noituutta tai taikuutta tai antautuvat kaupankäyntiin paholaisen kanssa". Noituudesta tai taikuudesta tuomittu ei kelpaa lautamieheksi.
      1542 Inkvisitio keskitetään yhteen virastoon.
      1543 Mikael Agricolan ABC-kiria ilmestyy.
      1544 "Langetettiin Voitilan Matti Antinpoika 40 mk:n sakkoon noitumisesta koska ennusti pahaa Olli Matinpojalle (Clemetzö), mikä paha sittemmin toteutui, eikä Matti tämän vuoksi voinut itseään 12 valan avulla varjella". Mustasaaren talvikäräjät 1544. Västeråsin kokouksessa todettiin, että "taikurit, missä tahansa tavataankin, tulee polttaa". Samana vuonna säädettiin 40 mk:n sakko niille, jotka majoittivat noitia tai maankiertäjiä.
      1545 Jean Calvin (1509-1564),todistaa Genovassa, että kerettiläiset noidat on juurittava pois.
      1548 Mikael Agricolan (1510- ) suomentama Uusi Testamentti (Se Wsi Testamenti) ilmestyy.

      Vuodesta 1550 vuoteen 1599
      ------------------------------------------
      1554 Noita ja varas Rasmus Sipinpoika mestataan.
      1555 Olaus Magnus julkaisee kirjan "Pohjoisten kansojen historia".
      1556 Marketta Karviainen tuomitaan kuolemaan Maarian käräjillä ehtoollisleivän anastamisesta noituuden harjoittamista varten.
      1557 Kustaa Vaasan korviin tulee, että eräs mies on surmattu Suomessa noituuden ja myrkyn avulla.
      1560 Eerik XIV (1533-1577), joka pelkää itse noitia, toteaa että "hengenasioissa", joihin noituus kuuluu, syyllisen ei ole lupa lunastaa henkeään rahalla tai hopealla". Laitasaaren Klau tuomitaan 40 mk:n sakkoon, koska hän oli nimittänyt Oulujärven Kiehimäjoen Paavo Pynnöstä tietäjäksi (spåman).
      1561 Sipi Innikorven kylästä tuomitaan Korppoossa kolmen markan sakkoon koska oli väittänyt kirkkoherra Simon aiheuttavan pitäjän asukkaiden kuoleman.
      1563 Eerik V antaa nk. törkeitä rikoksia koskevassa patentin. Jumalan ja esivallan käskyt selitetään yhteneviksi. Ellei törkeitä rikoksia rangaista kuolemalla, Jumala rankaisee koko kuningaskuntaa. Rikoslaki ankaroituu.
      1564 Noitamies Olavi Ruikka ja hänen vaimonsa mestataan lissä.
      1566 Pietarsaaren Lauri Antinpoika tuomitaan kuolemaan noituudella surmaamisesta. Englannissa ilmestyy ensimmäinen noitaoikeudenkäyntiä kansantajuisesti kuvaava kaupallinen pamfletti.
      1571 Laurentius Petrin Uusi kirkkojärjestys velvoittaa piispat piispantarkastuksissa tutkimaan myös noituutta ja taikuutta.
      1574 Erkki Matinpoika määrätään Pietarsaaren rovastinkäräjillä ruoskittavaksi, koska hänet on "nähty erään valehtelevan tietäjän seurassa". Kalajoen kirkkoherra Gregorius Henrici syyttää Etelänkylän Martti Rautiota karhun nostattamisesta kirkkoherran karjaan. Rautia vapautetaan.
      1575 Juhana III (1537-92) määrää, että noitia ja epäjumalanpalvojia tulee ensimmäisellä ja toisella kerralla rangaista ruoskimalla. Kolmaskertalaisten osalta "tulee menetellä lain ja oikeuden mukaan". Olli Onnikmaasta tuomitaan Taivassalossa sakkoon, koska hänen vaimonsa on nimittänyt naapurin vaimoa noita-akaksi.
      1577 Noitamiehet Pietari Riippi ja Paavo Kotilainen mestataan Lohtajalla. Lääkäri Johannes Weyerin (Wierus, 1515-1588) "De lamiis liber" ilmestyy.
      1578 Ranskalainen rikosoikeustieteilijä Jean Bodin (n.1530-96) julkaisee teoksen "Irti päässeestä raivokkaasta käräjäperkeleestä": "Siten noidaksi syytettyä ei koskaan pidä julistaa ja päästää vapaaksi, ellei ole aivan selvää, että ilmiantaja ei ole pysynyt totuudessa, koska nämä rikokset ovat niin hämäriä ja vaikeasti todistettavia, että yhtään noitaa miljoonasta ei ilmiannettaisi eikä rangaistaisi tavanomaista menettelyä seuraamalla". Tämän teoksen vuoden 1581 painos oli 1650-luvulta lähtien Turun hovioikeuden kirjastossa. Englannin kuningatar Elisabeth väitetään yritetyn surmata kuvamagian (vahakuva) avulla.
      1580 Jean Bodinin (Johannes Bodinus, 1530-1596) "De la Daemonomanie des Sorciers" ilmestyy.

    • ygff4

      Vuodesta 1700-1899
      ----------------------------------
      1711 Vänrikki O.F. von Fischbach ja tanskalainen sotavanki paroni H.O. de Lutzow vangitaan Tukholmassa. He ovat sitoutuneet paholaiseen kirjoittamalla sopimukset paholaiselle. Alioikeus tuomitsi de Lutzovin mestattavaksi ja hovioikeus vahvisti tuomion. Asia alistettiin kuninkaalle ja siitä pyydettiin 22 lausuntoa. Valtaneuvosto vahvisti tuomion, mutta sitä ei ilmeisesti pantu koskaan täytäntöön.
      1722 Viimeinen noita teloitetaan Skotlannissa.
      1734 Vuoden 1734 laki: "Joka harjoittaa noituutta ja vahingoittaa toista ruumiin tai omaisuuden puolesta sekä täysillä todisteilla siihen näytetään, menettäköön henkensä. Jos joku siihen kuolee, teilattakoon mies mestattakoon nainen; ruumis poltetakoon. Jos joku panee noidan sitä tekemään tahi on siinä apuna, olkoot sama laki" (II luku 1 §).
      1745 Viimeinen noita teloitetaan Ranskassa.
      1756-63 Ruotsin viimeiset suuret noitavainot. Syytteessä oli kolmetoista naista, joita myös kidutettiin, mutta lopulta tuomion sai vain ensimmäisessä tutkinnassa omavaltaisesti menetellyt tuomari. Virkavalta piispa Troiliuksen johdolla ajoi syyteitä naisia vastaan härkäpäisesti.
      1775 Viimeinen noita teloitetaan Saksassa.
      1777 Viimeinen noita teloitetaan Unkarissa.
      1779 Kuolemanrangaistus noituudesta poistuu Ruotsin rikoslaista. Kustaa III toteaa, että noituus on mahdoton rikos, jota "valistuneet hallitukset eivät edes mainitse rikoslaeissaan".
      1782 Viimeinen noita teloitetaan Sveitsissä. Tätä pidetään tutkimuskirjallisuudessa viimeisenä noituudesta annettuna lainmukaisena ja täytäntöönpantuna kuolemantuomiona.
      1793 Tiettävästi viimeinen noidan kuolemantuomio Euroopassa pannaan toimeen Puolassa, viisi vuotta kuolemantuomion lakkauttamisen jälkeen.
      1827 Turun palo. Valtavassa palossa tuhoutui mm. suuri osa hovioikeuden arkistoa ja siis myös noitaoikeudenkäyntien asiakirjoja.
      1889 Rafaël Hertzbergin väitöskirja "Vidskepelsen i Finland på 1600 talet" ilmestyy. Säädetään uusi rikoslaki, jonka 42. luvun 8 § säätää rangaistuksen tietäjän toimen harjoittamisesta. Tietäjän ja taikojan ammattimainen toiminta kielletään.

    • tgtf4rd4d

      1922 Ruotsissa valmistuu Tanskassa kuvattu Benjamin Christensenin elokuva "Häxan. Ett kulturhistoriskt föredrag i levande bilder." (Svensk Filmindustri.) Elokuvan kustannukset olivat silloisiin oloihin nähden päätähuimaavat. Aikaansa nähden esitystapa oli shokeeraava. Elokuva, jossa jo tiedettiin esittää nykyaikaiset tavanomaiset melodramaattiset kliseet noituudesta, ei saanut juurikaan suosiota, vaan tuotti suuren tappion.
      1947 Lapualla käydään oikeutta kahta puoskarointia harrastavaa tietäjää vastaan.
      1976 Eräässä saksalaisessa kylässä naapurit kävivät muuan ikäneitoa vastaan, uhkasivat lynkata hänet ja yrittivät polttaa hänet ja hänen talonsa, koska epäilivät häntä noidaksi.
      1977 Ranskassa kaksi miestä tappoivat kylässä tietäjänä pidetyn henkilön ja saivat syytteen murhasta. Tietäjällä oli taikajuomia ja -voiteita ja hänellä oli tapana tehdä taikojaan ihmisten puutarhoissa.
      1984 Suomessa sisämaassa syntyi pahoinpitelyä koskenut oikeudenkäynti, kun mies löi toista vaijerilukolla. Tappelun syyksi esitettiin se, että toinen väitti toisen noituneen hänet vuorokaudeksi maahan. Ymmärrystä vailla olevana hän jäi tuomiotta, mutta sai maksettavakseen korvauksia.
      1986 Suomessa pääkaupunkiseudulla nainen sai syyteen eläinrääkkäyksestä, koska hän yritti polttamalla uhrata vuohen intialaiselle Kali-jumalalle. Ymmärrystä vailla olevana hän jäi tuomiotta.


      Googlaa ite lisää!!!

    • kfkekeke

      Huomatkaa, että luder/lutherin ja nk agricolan aikaan suomessa ja ruotsissa noitarovio rikollisuus tapatti ilmeisesti eniten suomalaisia, mm ruotsin taalainmaalla. Suomalaisten joukoissa oli monia jotka osas käyttää luonnon antimia, mm sairaiden hoitamiseen ja parantamiseen ja nekin tulkittiin noitarovio rikollisuuden, papiston toimesta noituudeksi.

      Paikkakuntaa ja nimeä mainitsemaltta niin... sellaisia on edelleen suomessa. Heidän "potilaat" ovat usein myös sairaaloista apua saamattomia vuosienkin hoidon jälkeen... mutta saivat apua IHMISELTÄ/IHMISILTÄ JOLLA ON LAHJOJA....

      mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


      ja niitä lahjoja ei ole tällaisialla... valtion kirkon valehtelijoilla...

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9862623
      teuta
      17.5.2011 22:37
      Luuleeko , örvelö että tuollaisiin kysymyksiin kukaan järkevä ihminen viitsii vastata ,
      Ole nopea tekemaan parannusta , älä ole itsekeskeinen liikaa
      Kun olet parantanut kysymystesi tasoa n.200 %. voidään palata asiaan.

      VAROKAA, PUOSKARI...
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11523809#comment-61953505
      "teu.
      12.6.2013 07:58
      Olen tallanut käärmeen , ehkäpä kaksikin .
      Voin juoda myrkkysi siihen kuolematta. Myös muuta myrkkya voi ottaa
      kunhan ensin on ottanut riittävästi , ruoka öljyä ei myrkky vaikuta.
      Pystyn parantamaan sairaita n.700 sairautta
      Mitä tulee kielillä puhumiseen ,,Paavali myös sanoo , on parenmpi sanoa yksi
      sana ymmrrettävästi ,kuin 10'000 joita ei kukaan ymmärrä , jos läsnä ei ole
      kielestä kääntäjää , on sellaisen puhujan oltava hiljaa ,joka ei pystý käännöksen ."

    • gfrds2q1

      Kukaan meistä ei ole täydellinen mutta mm Mirka on varmuudella yksi harvoista täällä keskustelevista jolla on IHMISYYDEN arvot kohdallaan.
      Mirkaa pahuuden silmällä arvostelevilla on aihetta asettaa oma ihmisyys ja ihmisyydestään luopumisensa vaakaan ennen kuin asettavat vääriä todistuksia rikollisesti esiin.

    • Mirka: Jos keskustelija perustelee jotain väitettä tutkimuksella, niin kyllä se on juuri tämä sama keskustelija, jonka tulee myös pystyä se tutkimus esittämään, ei se ole kanssakeskustelijoiden homma alkaa sitä googlettelemaan.

      Tämä on nyt viimeinen antini tähän "keskusteluun" ... Eiköhän tuossa ole jo todistettu, että millainen vaikutus sairaalloisella uskonnonvastaisuudella voi mielenterveyteen olla (enkä viittaa nyt Mirkaan, enkä jukkikseenkaan).

      • ygtdfrds

        Siis väität näitä rikoksia tehneitä ihmisiksi vaikka he ovat uskontunnustuksessa ihmisyydestä luopuneiden rikoksia, papiston tuella ja siunauksella ja jonka uhri itsekkin olet:
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        Suomen valtion kirkon järjettymyyden tutkimuksia läydät kirjastoista ja googlaamatta ei niitä rikollisuus virsikirjaan laita teille esille!
        Ymmärrän sen, että kun teillä ei oo järkeä niin ei teiltä voi vaatia paljoa mutta yrittäkää edes olla rehellisiä ja tunnustaa yhteinen rikollisuudenne syntieniin jotka todellsiuudessa ovat RIKOKSIA JA tulkaa sitten kehumaan että "vain me pelastumme" ....puupäät ei kuuluman huku... ennen kuin se lahoaa niin kuin ymmärryksenne jo osoittaa....


    • Kaapinpaikka22

      Saat toki esittää mielipiteesi vapaasti. Luulen kuitenkin, että sinun kannattaisi siirtyä johonkin toiseen osioon. Tällä palstalla useimmin keskustelevat ihmiset tahtovat tietää rippileirin ja promethus-leirin tapahtumista, eivätkä pakkotuputetusta uskonnosta. Sille löytyy varmasti jokin muu palsta.

    • etopimitään

      No vähänkin Suomi24-palstoja seuraillut tietää sinun olevan pakkomieleinen aikuinen palstahäirkkö, suorannainen höppänä. Sinusta on tehty niin paljon ilmoituksia ylläpidolle, ettet voi käyttää enää edes rekisteröimääsi nimimerkkiä.
      Et siis halua vieläkään ymmärtää toimintaasi ja saamaasi palautetta. Olet häpeänpilkku jo aidoille ateisteille. Ei he sinun lailla toimi.

      • Mistä vedät 50%?


      • Rehellinen.Mirka
        yuggis_ kirjoitti:

        Mistä vedät 50%?

        ""Rippikoulun alussa 38 prosenttia suomalaisnuorista kertoi uskovansa siihen, että Jeesus on noussut kuolleista. Rippikoulun lopussa osuus oli 56 prosenttia. ""

        Keskiarvo on 47,3%. Hyvä aivopesijä pappi saa luvun yli 50%.

        Jeesus on fiktio.


      • Rehellinen.Mirka kirjoitti:

        ""Rippikoulun alussa 38 prosenttia suomalaisnuorista kertoi uskovansa siihen, että Jeesus on noussut kuolleista. Rippikoulun lopussa osuus oli 56 prosenttia. ""

        Keskiarvo on 47,3%. Hyvä aivopesijä pappi saa luvun yli 50%.

        Jeesus on fiktio.

        Millä saat tämän tutkimuksen mukaan luvun 50? Ei 47,3 pyöristy viiteenkymmeneen.


    • kysymysrehellisyydelle

      Rehellinen Mirka? Ei rehellinen huomauttele ja tyrkytä rehellisyyttään. Puhe on juuri siitä mistä puute. Tunnen naisen, joka usein korostaa rehellisyyttään, on kaikkea muuta kuin rehellinen. Tämä tyyppi korostaa olevansa sanansamittainen, maksukykyinen, luotettava, rehti, mutta elämänhistoria todistaa aivan muuta. On joutunut useita kertoja asunnostaan pihalle maksamattomien vuokrarästien takia, tekee palveluksia ja jopa hyväntekeväisyyttä vanhuksille ja vammaisille hankkien luottamuksen ja viekoittelee nimen maksusitoumuksiin, vippaa huomattavia summia, joita ei maksa. Puheissaan täti tietysti korostaa ja arvostaa rehellisyyttä, mutta käytännössä odottaa sitä vain itselleen. Velkojat jäävät puille paljaille kun huijari on varaton tai piilottelee omaisuutensa jota ei voi ulosmittailla.
      Samaa sanoi pitkäaikainen tullivirkailija. Suurimmat salakuljettajat ovat juuri niitä, jotka verhotuvat viimeisen päälle viattomiksi ja rehellisiksi.

      • Rehellinen.Mirka

        ""Ei rehellinen huomauttele ja tyrkytä rehellisyyttään.  ""
        - Onko kyse sinun oma mielipiteesi, vai onko sinulla esittää jotain oikeaa tutkittua tietoa tästä?

        En hyväksy lasten enkä nuorten huijaamista millään syyllä ja tämän suhteen väitän olevani täysin vilpitön ja rehellinen. Tähän te uskovaiset ette pysty.

        Syy siihen miksi käytän nykyään "Rehellinen.Mirka" nimimerkkiä on se että joku uskis omi itselleen käyttämäni Terv.Mirka ja T.Mirka. Väitän että hän teki tämän kiusallaan.
        Pitäköön merkkinsä ...HEH HEH HEH ..... pienikin kiusa on kiusa.


      • Rehellinen.Mirka kirjoitti:

        ""Ei rehellinen huomauttele ja tyrkytä rehellisyyttään.  ""
        - Onko kyse sinun oma mielipiteesi, vai onko sinulla esittää jotain oikeaa tutkittua tietoa tästä?

        En hyväksy lasten enkä nuorten huijaamista millään syyllä ja tämän suhteen väitän olevani täysin vilpitön ja rehellinen. Tähän te uskovaiset ette pysty.

        Syy siihen miksi käytän nykyään "Rehellinen.Mirka" nimimerkkiä on se että joku uskis omi itselleen käyttämäni Terv.Mirka ja T.Mirka. Väitän että hän teki tämän kiusallaan.
        Pitäköön merkkinsä ...HEH HEH HEH ..... pienikin kiusa on kiusa.

        Eli tarkoituksesi on kiusata eikä jakaa tietoa? Miksi valehtelit ennemmin?


      • Eeedvart
        yuggis_ kirjoitti:

        Eli tarkoituksesi on kiusata eikä jakaa tietoa? Miksi valehtelit ennemmin?

        Hei yuggis. Kirjoituksillasi todistat sen, miten uskonnot saastuttaa aivosolut. Mene hoitoon.


      • Spämmiä.


      • kcjdejej3w

        pedofiilejä suojelevia rikollisten suojeleminen on rikos; EIKÄ synti....
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        11 § (24.7.1998/563)
        Rikoksentekijän suojeleminen
        Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

        Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta. "


        Rikollisen kristinuskon kristittyjen kasteen suhteen totuus on raamatullisesti selvä.
        Siis
        Jeesus ei ole käskenyt kastaa KETÄÄN, lapsiakaan, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen rikollisuuden jäseniksi, uskovaisiksi tai edes pefofiilien uhreiksi.

        Tuo totuus on raamatullisestikin täysin selvyys
        SILLÄ
        vain Jeesuksen antama tieto on oikea ja kaste; ja vähän muitakin totuuksia selviää tästä...

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
        "Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."
        HUOMATKAA SANA "PESTÄ" JOKA KÄYTÄNNÖSSÄ TARKOITTAA MYÖS "PESEYTYMISTÄ."
        Tämä pelastaa "kaste pelastaa" päivittäin tuhansia mm sairaaloissa...
        Johanneksen evankeliumi:
        13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
        13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
        13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt."
        TOISET KASTEOPIT RAAMATUSSA ON RIKOLLISUUDEN SOPASKAA!

        Papisto on, ilmeisesti tietoisesti yksi lapsia vihaavan rikollisuuden aivopestyjen valtion virkailija jolla ei ole lapsikaan kohtaan ihmisyyden järkeä....
        Lapsikaste rikoksista...
        Tässä, papin tekstissä on 4 törkeää valetta, "taivaan isän" nimeen...
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi "

        papistolle ja uskovaisille muistutus, että lapsena kastetulla on kuolleen merkki, risti otsassa niinkuin mm ev.l. papistolla ja seurakuntalaisialla.:
        Matteuksen evankeliumi:
        8:22 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Seuraa sinä minua, ja anna kuolleitten haudata kuolleensa.
        Luukkaan evankeliumi:
        9:60 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Anna kuolleitten haudata kuolleensa, mutta mene sinä ja julista Jumalan valtakuntaa."

        papeille Jeesuksella on asiaa...
        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

        Tälläkin keskustelu palstalla on monilla aihetta kysyä papilta kasreensa ja rippikoulu aivopesun kaltaisuuden totuutta!!!

        Ainakaa ihmiset eivät löydä Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tietoja lapsikasteesta ja ripistä!
        Jeesuksen evankeliumien mukaan Jeesus ei ole käskenyt kastaa KETÄÄN, LAPSIAKAAN, LAPSIKIN TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN JNE RIKOLLISUUDEN UHREIKSI, EI EDES PAPPIEN JA SEURAKUNTIEN USKOVAISTEN PEDOFIILIEN RAISKATTAVIKSI. JOTEN TÄSSÄKIN ON TÖRKEÄ VALE:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        TÄMÄNKIN NÄYTÖN POISTAMINEN SUOMI 24 TOIMESTA ON MM:
        "yuggis_
        26.6.2017 10:09"
        JA MUIDENKIN RIKOLLISUUTTA PUOLUSTAVIEN PUOLUSTAMISTA!

        SANAN VAPAUTTA RAJOITTAMALLA, RIKOLLISUUDEN PUOLUSTAMINEN ON MYÖS RIKOS!
        ETEKIN ON RIKOLLISUUDEN ITSE ANTAMAA NÄYTTÖÄ KÄYTETÄÄN TODISTEENA!


    • hävitty_taistelu

      Siitähän se uskontoviha opitaan kun koulussa ym. sitä tulee pakkopullana. Itse erosin kirkosta samana vuonna kun täytin 18.

      • Rehellinen.Mirka

        Hienoa. Viikon paras kommentti.


    • britishmuseum

      Uskonnon opetus koulussa ei ole melkein ollenkaan tunnustuksellista. Ala-asteella kylläkin, mutta yläasteella opiskellaan etiikkaa, moraalia ja muita uskontoja. Meillä oli sama kirja, kuin elämänkatsomustiedossa käyvillä. Ja kyllä, olin ev.lut uskonnontunneilla.

      Suurin osa nuorista ei ole niin tyhmiä, etteivätkö tajuaisi miettiä, onko kaikki mitä aikuiset sanovat totta. Monet käyvät päässään keskustelun Jumalan olemassaolosta, vaikka vanhemmat olisivat erittäin uskovaisia. Rippikouluunkaan ei yleensä pakoteta ketään ja moni menee sinne pelkästä mielenkiinnosta, ja huomaavat siellä, että uskominen on "heidän juttunsa".

      Lisäksi minusta on inhottavaa yleistystä, että jokainen kristitty on paha, sieluton ihminen, joka ei osaa ajatella mitään itse. Kyllä, noitaroviot ovat huono juttu. Mutta silloin yleinen mielipide kannatti niitä, eikä tiedekään ollut mitenkään edistynyttä. Toinen maailmansotakin on käyty, vaikka jälkeenpäin kauhistellaan sitä, mitä on menty tekemään. Ja molemmissa olivat osallisia myös ateistit, vaikka noitarovioiden aikaan oli kamalaa, jos myönsi ääneen olevansa pakana. Ei silloinkaan kaikki uskoneet sokeasti.

      Kristittyjen joukossa on niitä, jotka ajattelevat uskonnonopetuksen koulussa hyvänä, MUTTA MYÖS NIITÄ, jotka ajattelevat sen olevan turhaa. Osa kristityistä ei käy lainkaan kirkossa, mutta silti kokevat olevansa kristittyjä ja uskovat. Miksi pitää yleistää, kun ihmiset ovat niin erilaisia?

      Tarkoitukseni ei ole tietenkään suututtaa ketään, vaan ilmaista oma mielipiteeni.

      • gtf65d4

        Kirjoitit:
        #Lisäksi minusta on inhottavaa yleistystä, että jokainen kristitty on paha, sieluton ihminen, joka ei osaa ajatella mitään itse. #
        ILMEISESTI AJATTELEVAT ITSE KUN NOITAROVIO RIKOLLISUUS TOIMII VIELÄ 2000-LUVULLA RIKOLLISEN KRISTITTYJEN TOIMESTA KEHITYSMAA RIKOLLISUUTENA, KRISTITTYJEN SEURAKUNTALAISIA RAISKKMISINA, JNE
        JOTEN,
        HYVÄÄ NÄKEVÄKSI OLET AIVOPESTY RIKOLLISUUDEN TUKIJANAKIN....

        Jos on uskontunnustuksen kaltaiseksi aivopesty, niin rikollisuuden pahuus sellaisessa on ihmisyydestäänkin luopuneena..
        Lue ja opettele ymmärtämään uskontunnustuksen sisältö ja sen merkitys aivopesun sairautena..

        ULKOKULLATTU USKONTUNNUSTUS:
        Lukekaa ulkolukkattujen uskontunnustuksen selvitykset:
        http://katekismus.fi/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        Uskontunnustus (ulkokullattuna)

        Minä uskon Jumalaan,
        Isään, Kaikkivaltiaaseen,
        taivaan ja maan Luojaan,
        ja Jeesukseen Kristukseen,
        Jumalan ainoaan Poikaan,
        meidän Herraamme,
        joka sikisi Pyhästä Hengestä,
        syntyi neitsyt Mariasta,
        kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
        ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
        astui alas tuonelaan,
        nousi kolmantena päivänä kuolleista,
        astui ylös taivaisiin,
        istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan,
        oikealla puolella
        ja on sieltä tuleva tuomitsemaan
        eläviä ja kuolleita,
        ja Pyhään Henkeen,
        pyhän yhteisen seurakunnan,
        pyhäin yhteyden,
        syntien anteeksiantamisen,
        ruumiin ylösnousemisen
        ja iankaikkisen elämän.

        JA ULKOKULLATUN USKONTUNNUSTUKSEN AIVOPESUN TEHOT JOITA EI OPETETA MUTTA JOTKA OVAT RIKOLLISUUDEN KÄSIKIRJASSA...
        uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA:
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        -"synti" sana on ilmeisesti myös keksitty korvaamaan "rikos" sana. Sillä saadaan aivopesty uskovainen uskomaan että rikoksen saa anteeksi: valehtelmalla että Jeesus on kaikkien kaikki "synnit" sovvittanut ja niin EI OLE.
        Jeesus SOVITTI VAIN syntiin/rikoksiin toisten taholta pakotettujen synnit/rikokset.
        Siis esimerkiksi kun sotilaan esivalta määrää tappamaan vastoin sotilaan omaa tahtoa, NIIN SIITÄ "ÄLÄ TAPA" KÄSKYN RIKKOMISESTA ASETETAAN ESIVALTA VASTUUSEEN, EIKÄ SOTILASTA JOKA TEKI RIKOKSEN ESIVALLAN KÄSKYSTÄ OMAN HENKENSÄ SÄÄSTÄÄKSEEN (sotatuomia istuimen päätösillä on suomalaisiakin tapatettu jos kieltäytyy "vihollisen" tappamisesta, ampumisesta.)
        Ellei noin olisi, niin YMMÄRTÄVÄISEN käsityksen mukaan meidän pitäs uskoa, siis USKOA että Stalinen, Hitlerin, Husseinin jne esivaltojen rikokset olisivat muka Jumalan tahdon määräämiä! Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN SUHTEEN.

        uskontunnustuksen kaltainen, Jumalasta ja ihmisyydestään sekä järjestään ja ymmärryksestään luopunut ei ole HYVÄ, JA SEN TODISTAA VÄITTEESI AIVOPIERUKSI!
        rikollisuuden "hyvyys" on saatanallista rikollisuutta:
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        Todista kaikki kristittyjen rikokset Jumalan ja tai Jeesuksen tahdoksi?
        Ellet onnistu, niin olet saatanaa tai/ja sen herra jumalia palveleva aivopeiru.

        kristittyjen pedofiili pappeja ...rangaistaan täysihoitolassa; lapsia viihdyttäjinä; ehkä hoitajina:

        https://www.svtplay.se/video/13177559/uppdrag-granskning/uppdrag-granskning-sasong-16-avsnitt-13-2?start=auto&tab=senast

        Lapsia uhreina käyttäminen ei ole ihmisyyttä, uskovaisten rahoittamaa "Laillista" rikollisuuttako?

        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005076566.html

        http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/ainakin-30-tyttoa-raiskannut-hiv-pappi-selviaa-ilman-rangaistusta-meksikossa/6077338

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • jhygtft5r

        #Lisäksi minusta on inhottavaa yleistystä, että jokainen kristitty on paha, sieluton ihminen, joka ei osaa ajatella mitään itse#

        MISSÄ JA KUKA NOIN ON OPETTANUT?

        Jos esittää tuollaisen väitteen niin on velvoitettu asettamaan myös näytteen siitä!

        Itse käytän ilmaisua:
        #uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...#
        mutta en ole väittänyt että kaikki olisivat sellaisia sillä aivopesun teho on joillekkin niin voimakas, etteivät ole edes noin hyviä vaan pahempia kuten esimerkiksi luder/luther oppeineen;

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
        HUOM!
        "Hänestä" tarkoittaa saatanaa, ellei joku ymmärtänyt...


      • gtf65d4 kirjoitti:

        Kirjoitit:
        #Lisäksi minusta on inhottavaa yleistystä, että jokainen kristitty on paha, sieluton ihminen, joka ei osaa ajatella mitään itse. #
        ILMEISESTI AJATTELEVAT ITSE KUN NOITAROVIO RIKOLLISUUS TOIMII VIELÄ 2000-LUVULLA RIKOLLISEN KRISTITTYJEN TOIMESTA KEHITYSMAA RIKOLLISUUTENA, KRISTITTYJEN SEURAKUNTALAISIA RAISKKMISINA, JNE
        JOTEN,
        HYVÄÄ NÄKEVÄKSI OLET AIVOPESTY RIKOLLISUUDEN TUKIJANAKIN....

        Jos on uskontunnustuksen kaltaiseksi aivopesty, niin rikollisuuden pahuus sellaisessa on ihmisyydestäänkin luopuneena..
        Lue ja opettele ymmärtämään uskontunnustuksen sisältö ja sen merkitys aivopesun sairautena..

        ULKOKULLATTU USKONTUNNUSTUS:
        Lukekaa ulkolukkattujen uskontunnustuksen selvitykset:
        http://katekismus.fi/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        Uskontunnustus (ulkokullattuna)

        Minä uskon Jumalaan,
        Isään, Kaikkivaltiaaseen,
        taivaan ja maan Luojaan,
        ja Jeesukseen Kristukseen,
        Jumalan ainoaan Poikaan,
        meidän Herraamme,
        joka sikisi Pyhästä Hengestä,
        syntyi neitsyt Mariasta,
        kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
        ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
        astui alas tuonelaan,
        nousi kolmantena päivänä kuolleista,
        astui ylös taivaisiin,
        istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan,
        oikealla puolella
        ja on sieltä tuleva tuomitsemaan
        eläviä ja kuolleita,
        ja Pyhään Henkeen,
        pyhän yhteisen seurakunnan,
        pyhäin yhteyden,
        syntien anteeksiantamisen,
        ruumiin ylösnousemisen
        ja iankaikkisen elämän.

        JA ULKOKULLATUN USKONTUNNUSTUKSEN AIVOPESUN TEHOT JOITA EI OPETETA MUTTA JOTKA OVAT RIKOLLISUUDEN KÄSIKIRJASSA...
        uskontunnustus ja sen antaneiden kaltaisuudesta...
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA:
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        -"synti" sana on ilmeisesti myös keksitty korvaamaan "rikos" sana. Sillä saadaan aivopesty uskovainen uskomaan että rikoksen saa anteeksi: valehtelmalla että Jeesus on kaikkien kaikki "synnit" sovvittanut ja niin EI OLE.
        Jeesus SOVITTI VAIN syntiin/rikoksiin toisten taholta pakotettujen synnit/rikokset.
        Siis esimerkiksi kun sotilaan esivalta määrää tappamaan vastoin sotilaan omaa tahtoa, NIIN SIITÄ "ÄLÄ TAPA" KÄSKYN RIKKOMISESTA ASETETAAN ESIVALTA VASTUUSEEN, EIKÄ SOTILASTA JOKA TEKI RIKOKSEN ESIVALLAN KÄSKYSTÄ OMAN HENKENSÄ SÄÄSTÄÄKSEEN (sotatuomia istuimen päätösillä on suomalaisiakin tapatettu jos kieltäytyy "vihollisen" tappamisesta, ampumisesta.)
        Ellei noin olisi, niin YMMÄRTÄVÄISEN käsityksen mukaan meidän pitäs uskoa, siis USKOA että Stalinen, Hitlerin, Husseinin jne esivaltojen rikokset olisivat muka Jumalan tahdon määräämiä! Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN SUHTEEN.

        uskontunnustuksen kaltainen, Jumalasta ja ihmisyydestään sekä järjestään ja ymmärryksestään luopunut ei ole HYVÄ, JA SEN TODISTAA VÄITTEESI AIVOPIERUKSI!
        rikollisuuden "hyvyys" on saatanallista rikollisuutta:
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        Todista kaikki kristittyjen rikokset Jumalan ja tai Jeesuksen tahdoksi?
        Ellet onnistu, niin olet saatanaa tai/ja sen herra jumalia palveleva aivopeiru.

        kristittyjen pedofiili pappeja ...rangaistaan täysihoitolassa; lapsia viihdyttäjinä; ehkä hoitajina:

        https://www.svtplay.se/video/13177559/uppdrag-granskning/uppdrag-granskning-sasong-16-avsnitt-13-2?start=auto&tab=senast

        Lapsia uhreina käyttäminen ei ole ihmisyyttä, uskovaisten rahoittamaa "Laillista" rikollisuuttako?

        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000005076566.html

        http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/ainakin-30-tyttoa-raiskannut-hiv-pappi-selviaa-ilman-rangaistusta-meksikossa/6077338

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Jos tekstiä voisi oksentaa, näyttäisi se tältä.


      • iytyft
        yuggis_ kirjoitti:

        Jos tekstiä voisi oksentaa, näyttäisi se tältä.

        tosi pahalta sun oksennus näyttääkin. Kerrankin tunnustit omat ulosteesi.


    • gfjkgjrje3

      yuggis_ _lle:

      spämmäystä on myös kaikki, siis KAIKKI rikollisen kristinuskon 100:jen vuosien rikollisuuden valheet! Joten omaan piikkii syytät IHMISIÄ JA IHMISYYTTÄ OMAVIA spämmäämisistä.


      Esimerkkejä vääristä todistuksista...
      ja joukossa on kristittyjen perisynti ja omavanhurskaus oppiakin...
      rikollisuuden rippi ei ole Jumalan tai Jeesuksen asettama mutta sen on rikollisuuden omavanhurkaus oppi joilla rikollisuus jakaa rikollisilleen sovituksia rikoksista.

      -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, Jeesuskaan ei sitä asettanut vaikka oli Kaanan häissä. Siihen hää tilaisuuteen ei tarvittu Jumalan, Jeesuksen, fariseuksien, papiston tai edes luterilaisuuden edustajaa.
      -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
      -"kastekäsky" on väärennetyn raamatun tekstiä. Kreikan kielen "kaste" merkitsee peseytimistä kuten Jeesuskin teki itselleen ja opetuslapsilleen mm pesemällä heidän jaltat.
      -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne on rikollisen lisäys.
      -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne.
      -"hätälapsikaste" valheellinen oppi.
      -"ehtoollinen" Jeesuksesta ulostusta tekevien pilkkaus rituaali.
      -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
      -"perisyntiä" ei raamattu tunne vielä mutta ehkä jo seuraavassa raamatun väärennöksessä sekin on.
      -"rakkauden kaksoiskäsky" ei ole Jumalan ja Jeesuksen oppia.
      -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
      -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet. SIIS KYSEESSÄ ON RIKOLLINEN OMAVANHURSKAUS OPPI.
      -armon jakamisen oikeutta ei ole ihmisille annettu eikä rikollisuuden herra jumalille joten siihen selvyyteen se on uskovaistenkin tyydyttävä:
      -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki (risti) Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
      -sakramentit ei ole Jumalan ja Jeesuksen asettamia. Törkeää valetta.
      -"tuomiosunnuntai" ei ole raamatullinen eikä evankeliumin oppia niinkuin ei "tuomiokirkotkaan" joita omistavat seurakunnat jotka eivät ole Jeesuksen perustamia.
      -uskontunnustus lutherille ei ole edes väärennetyn raamatun oppia ja uskontunnustuksen kaltaisuus on Jumalasta ja ihmisyydestä luopumisen aivopesu oppi!
      -Jumala, loi ihmisen kaltaisekseen, Jumala on hetero; Jeesuksen Isä. Kuka loi homot ja kenen kaltaisiksi?

      jne....

      • Sinä et tosiaankaan taida ymmärtää mitä spämmi on.


      • uhyg6t6
        yuggis_ kirjoitti:

        Sinä et tosiaankaan taida ymmärtää mitä spämmi on.

        mm se, että jatkuvasti spämmäät sitä sanaa!
        et ilmeisesti aivopestynä muutakaan osaa.


      • jhfjdjw
        yuggis_ kirjoitti:

        Sinä et tosiaankaan taida ymmärtää mitä spämmi on.

        rikollisuuden asialla olevalle....
        Luuk. 6:45 "Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvän runsaudesta esiin hyvää, ja paha tuo pahastansa esiin pahaa; sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu"


    • Riitta49

      Hyvä Mirka. Et tee mitää väärää.

    • Rehellinen.Mirka

      Rehellisten ja lasten oikeuksia kunnioittavien ihmisten palaute ollut sen verran positiivistä että minun kannattaa jatkaa kirjoitteluani täällä.

      • jugtyftfd

        aivan varmaan kannattee!
        todellisuudessa niitä sinun tekstejä hyvänä pitäviä lukijoita on varmaan enemmän, uskovaistenkin joukossa, mutta välttävät osaa ottamista ettei "omien kesken" synnyt kireä tilanne.


    • T..Mirka

      Jos ei huomioida täysin asiattomia vastauksia, en ole tehnyt täällä mitään väärää.

      Kiitos kaikille, jotka tukivat minun näkemyksiä.

    • Anonyymi

      Joidenkin mielestä, Jeesuksen pilkkaminen on oikein, vaikkapa tekemällä Hänestä ulostetta:

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
      Ja voit olla varma, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
      15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
      15:17 "Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?"
      -
      Ja kristittyjen Paavalikin on ehtoollisten nauttija tuominnut:
      1. Kor. 11:28–29
      "Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion."
      -
      Pahaa ei ehtoollinen ole saatanaa jumaloiville:

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi#Kannibalismi_ihmisill.C3.A4
      "Kannibalismia on tiedetty harjoitetun ensimmäisen ristiretken aikana. Joidenkin ristiretkeläisten tiedetään syöneen kuolleiden vihollistensa ruumiita Ma'aratin valloituksen jälkeen. Sitä harjoitettiin myös marssilla Jerusalemiin. Kyseessä oli luultavasti nälän ja kuumeisuuden yhdistelmä, mahdollisesti myös halu terrorisoida vihollista. Jotkut kieltäytyivät syömästä kristittyjen toveriensa lihaa, mutta söivät tapettujen muslimien ruumiita."
      ---
      kristittyjen todellinen jumala laittomuuden historiansa mukaan:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      kristittyjen todellinen jeesus laittomuuden historiansa mukaan:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe