Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Naaman päällä istumisesta nauttivat naiset

Kokemuksesta tiedän että on olemassa naisia jotka todella nauttivat kielen ja nenän lisäksi myös siitä vallantunteesta kun saavat istua estottomasti miehen naaman päällä, pitkään.
Täällä heitä ei juurikaan näy, olisi kiva jos te riettaat ihanat naiset kertoisitte mistä nautitte ja mitä haluatte.

16

5815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko naamalla istuminen rietasta?

      Musta on hauska siitä asennosta hypätä suoraan ratsastamaan kyrvällä heti kun multa tulee. Vielä en oo saanut ajotusta osumaan kohdalleen et tulisin vasta kun oon jo saanut munan sisään, lisää harjotusta kaivataan ilmiselvästi.

      • Tuo olisi lähes napakymppi tälle Kuopion miehelle, mistä päin sinä ? Siis voitaaisko treenata yhdessä ?


      • Kiitos tarjouksesta, mutta välimatkaa on sen verran et enköhän tyydy oman kylän poikiin ;)


      • onkos helsinki omaa kylää?


      • Ei osu Stadikaan, melkein yhtä pitkä taival sinnekin


      • missäs tämä mystinen paikka sijaitsee?


      • :'D paikka ei oo kovinkaan mystinen, asun Tampereella. Halusin vaan nätisti vihjaista et seuraa on riittävästi, ettei tarvi lähteä ns. merta edemmäs kalaan


      • Minkä ikänen oot? Ite oon 03 ja asun Lempääläs. Meilt o joku vrm 20km Tampereelle.


    • Rietas naamalla istuminen on sitä että nainen haluaa nauttia, eikä niinkään ajattele sitä "satulaa" allaan kuin nautinnon tuojana.
      Siis mies voidaan tarkoitusta varten sitoa ja haudata hänet pitkän leveän hameen alle.....

      • Okei, en tiennyt tuota enkä usko et pystyisin suhtautumaan ihmiseen vain mun nautinnon välineenä


    • Rakastunuttyttö

      Ei se ole mikään vallan tunne-juttu. Ainakaan minulle. Tuntuu vain hyvältä :-) Kun mieheni vetää minut ns. naamallensa olen ..taivaissa…ja ei tulisi mieleenkään "hinkata" itseä hänen suutaan vasten, tietty välimatka pitää pitää ja mikä tärkeintä: Olen puhdas ja kuulemma maistun hyvältä…tulisipa mies jo kotiin töistä :D

    • PirkkaLiisa69

      Sidottuna jääkaappiin ja se täynnä majooneesia. Ahhhhh

    • hiljaisetnaiset

      Ihme kun tänne ei kukaan nainen kirjoita. Minäkin olen monen naisen kanssa harrastanut seksiä ja kyllä melkein jokainen on naamani päällä myös istunut ja suuri osa nauttinut siitä aivan valtavasti.

    • Ite en oo ikinä kokenu facesittingiä, mut oon kattonu pakjo videoita naamalle istumisesta. Kiinnostais kokeilla, kun nainen istuis naamalle ja pääsis haistelee. Oon siis 03 ja asun Lempääläs.
      Jos jtn naisii kiinnostaa, ni pistäkää viestiä tai tulkaa jutskaa asiasta mun ig-directii. Mun ig on olkkuig.

    Ketjusta on poistettu 82 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe