Kotouttamisohjelma

Olen kantasuomalainen poika. Seurustelen Irakista miehen kanssa. Minusta on tullut hänen salarakas. Tapaamme aina urheilun merkeissä. Mies vuokrasi meille mökin juhannukseksi. Haluaa tutustua minuun tarkemmin. Ei vain hätäinen hetki harjoitusten jälkeen. Juhannus jännittää hirveästi. Olen sanonut kotona meneväni kavereiden mökille. Pitäähän se tavallaan paikkansa. En tiedä olemmeko kahdestaan vai tuleeko muita. Hän on luvannut järjestää kaiken. Niin tai näin uskon hänen olevan hyvä minulle.

24

6902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • octokulyre

Kiimaisia äijiä, isot ympärileikatut paksut kyrvät ja nussivat kuin eläimet

• Ei oltu kahdestaan.

• 7985655468
        virtasenposti kirjoitti:

Ei oltu kahdestaan.

saitko useampaa?

• 7985655468 kirjoitti:

saitko useampaa?

Sain kyllä.

• Penssseli-setä

NUSSIVAT PERSEESEEN KULTTUURINSA MUKAISESTI

• virtasenposti

Parhaimmalta tuntuu siellä.

• verokarhu

Jos haluat opettaa ne kulttuurin tavoille, niin vedät niitä perseeseen. Suomessa täytyy tietää, että jokaista vedetään perseeseen, jos se ei ole toinen mies niin sitten vähintään verottaja.

• En tykkää vetää ketään perseeseen. Tykkään olla nussittavana.

• Tarinaa-odotellen

No höh ois ollu kiva lukee mitä siellä mökillä tapahtui ja kuinka se juhannus sujui... nyt vain lyhyt ja ytimekäs vastaus ettei oltu kahden :/ Tokkopa totta koko juttu???!!!

• Jos haluat lukea mitä mökillä tapahtui. Laita minulle yksityisviesti niin yritän kirjoittaa takaisin.

• Älä yleistä.

• Mä näytin mun irakilaiselle ja sen serkuille tän keskustelun. Ne oli tosi innostuneita. Me naurettiin kaikki yhdessä. Sit ne kysyi mikä se löylykauha on. Perseen ne ties. Mut mitä sinne pitää työntää, ne kyseli. Ei olis pitänyt. Mä sanoin niille et löylykauha on miehen erektiossa oleva penis. Sitä sanotaan löylykauhaksi.

• Kanataisi pakata laukut ja lähteä Irakiin töihin ja siellä saatte kyytiä ja otaa muutkin mukaan sinne.Olet yksi Suomalainen mies joka koitaa saada niistä tänne lois eläjiä.

• Kävin niiden kanssa Lontoossa. Niiden kavereita asuu sielä. Niiden suvut on saaneet öljyrahoja Lontoon tileille. Tulevatkin sukupolvet elää niiden rahojen koroilla. Ne oli hyvin innoissaan mun maidon valkeasta ihosta ja innosta.

• Anonyymi

Niiden panopuuna on ihana olla..aina kiimassa ja pussit täynnä..sonneja.

• Anonyymi

ovat, mitä hoikempi, mitä nuorempi, sitä ihanampi

• Anonyymi kirjoitti:

ovat, mitä hoikempi, mitä nuorempi, sitä ihanampi

Näin on. Eivätkä ujostele toisiaan.

• Anonyymi

Täällä kaakon kulmalla olisi noita arabikavereita, olisi kiva saada itselle oma salarakkaaksi

• Homma jatkuu edelleen. Tuosta viestistä on jo viisi vuotta. Mun Irakilainen mies sai vaimonsa ja lapsensa suomeen. Elää nyt niiden kanssa onnellista perheelämää. Järkkäs mut veljensä pojille käyttöön. Pelkäs et jos olis vaan lempannut niin olisin heittäytynyt hankalaksi. Että en olisi pärjännyt jollei joku olis koko ajan sammuttaassa mun kiimaa.

• Anonyymi

millaiset pojat ovat?

• Anonyymi kirjoitti:

millaiset pojat ovat?

Kiimaisia.

• Anonyymi

Hyvä niin

• virtasenposti kirjoitti:

Kiimaisia.

Laita Kik viestiä kuopiobi17582

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      259
      9708
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      176
      5472
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      155
      5075
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      65
      4757
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      189
      2278
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      11
      2185
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      300
      1799
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      88
      1508
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21