Tenox ja alkoholi

Milla

Moi!
Miten vaikuttaa yhdessä?
Oon kuullu että monet ovat käyttäneet yhdessä
"teemuja" ja alkoholia...
Itse sain kerran unilääkkeeksi, mutta mut ne teki ainakin
tosi tokkuraiseksi jo ilman alkoholia ja uni
ei edes tullu. Eli kiinnostais vain mitä sellaiset
tyypit hakee siitä jotka käyttää sitä viinan kans..
tokkuraisuuttako ja väsymystä?
Multa on nimittäin yrittäny ostaa monetki
noita loppuja tenoxeja joita en oo käyttäny
uniongelmiin, maksetaan monta kymppiä kappale???
En todellakaan ole myyny..
En oikein ymmärrä miten se vois vaikuttaa erinlailla
alkoholin kanssa! Vai haetaanko sellaista
väsymyksen tunnetta?

74

36104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • möllö

      noh, ite käytän nimenomaan viinaa ja lääkkeitä ku haluan olla ajattelematta.
      se siitä.
      jokasella omat syynsä.

    • Pamipää

      Tenoxhan jo itsessään aiheuttaa lievästi euforisen olon, ainakin sellaisella ihmisellä joka ei ole bentsoja ennen käyttänyt. Itse olen popsinut Tenoxeja, Diapameja, Oxepameja, Imovaneja...You name it...eikä mulla yksi Tenox tee juuri muuta kuin vähän rauhoita.
      Mä otan alkoholia Tenoxien kanssa että saisin levottomuuden pois ja paremmin unta...en ikinä mitään kännejä vetänyt vaan 1-2 tennaria naamaan ja 3-4 pulloa keskaria.

      • pampam

        Joo, iteki oon tehny tota. 15mg diapamia ja litra lonkkua. Stressi ja hermoilu katoaa kuin tuhka tuuleen. Kohtuutta kannattaa kuitenkin käyttää ja ensin pilleri sitten spiritus. jos vetää puolipulloa kossua ekaksi ja sitten myöhemmin bentsoa päälle niin varmasti lähtee taju tai jopa henki.


      • sekaisin ok
        pampam kirjoitti:

        Joo, iteki oon tehny tota. 15mg diapamia ja litra lonkkua. Stressi ja hermoilu katoaa kuin tuhka tuuleen. Kohtuutta kannattaa kuitenkin käyttää ja ensin pilleri sitten spiritus. jos vetää puolipulloa kossua ekaksi ja sitten myöhemmin bentsoa päälle niin varmasti lähtee taju tai jopa henki.

        Serequwlia 500 mg ja puolpulloo konjakkia niin kyllä uni tulee.Itse nukun 11 tuntia näillä dropeilla.


      • älkääkäyttäkölääkkeitävä
        pampam kirjoitti:

        Joo, iteki oon tehny tota. 15mg diapamia ja litra lonkkua. Stressi ja hermoilu katoaa kuin tuhka tuuleen. Kohtuutta kannattaa kuitenkin käyttää ja ensin pilleri sitten spiritus. jos vetää puolipulloa kossua ekaksi ja sitten myöhemmin bentsoa päälle niin varmasti lähtee taju tai jopa henki.

        Kyllä saa kourakaupalla vetää et henki lähtee.
        Tietynlaisia särkylääkkeitä joita käytetään monihermosärkyyn jos ottaa viinan ja rauhoittavien kanssa niin henki kyllä lähtee, lamauttaa täysin.


      • taitolaji7
        pampam kirjoitti:

        Joo, iteki oon tehny tota. 15mg diapamia ja litra lonkkua. Stressi ja hermoilu katoaa kuin tuhka tuuleen. Kohtuutta kannattaa kuitenkin käyttää ja ensin pilleri sitten spiritus. jos vetää puolipulloa kossua ekaksi ja sitten myöhemmin bentsoa päälle niin varmasti lähtee taju tai jopa henki.

        Tenox pullo viiniä antaa mukavan ja rennon olon.


      • Anonyymi
        pampam kirjoitti:

        Joo, iteki oon tehny tota. 15mg diapamia ja litra lonkkua. Stressi ja hermoilu katoaa kuin tuhka tuuleen. Kohtuutta kannattaa kuitenkin käyttää ja ensin pilleri sitten spiritus. jos vetää puolipulloa kossua ekaksi ja sitten myöhemmin bentsoa päälle niin varmasti lähtee taju tai jopa henki.

        Sekakäyttö on taitolaji, ei sovi idiooteille.


    • oikeasti

      -tenoxia ja alkoholia ei ole tarkoitettu yhteen.ja tenox alkoholia nauttinut saattaa vain naureskella ja olla sekopää,tai tosiaan nukkua tosi syvästikin,mutta on aina olemassa vaara tällä yhdistelmällä,ja kyllä voi saada ihan ikuisenkin sekavuuden ihan vain kokeilemalla yhdistelmää,sehän on kuitenkin arpa peliä.Ja älkää nyt väittäkö joku ettei olisi totta,koska ikäväkyllä olen näitä lääke/alkoholi kokeilijoita hoitanut työssäni,jopa sellaistakin joka tosiaan vain kokeili,noh hän nauraa(hulluuttaan)loppuelämänsä=sekosi heti!Silloin vain 17 vuotias.et näin.Älä myy,äläkä vain kokeile!

      • Jaaha

        Ja missähän työssä olet muka hoitanut.


      • hoh hoijaa
        Jaaha kirjoitti:

        Ja missähän työssä olet muka hoitanut.

        Mitä merkitystä sillä on?Vai haluatko väittää että tenox/alkoholi ei ole vaaraa?


      • Siis
        hoh hoijaa kirjoitti:

        Mitä merkitystä sillä on?Vai haluatko väittää että tenox/alkoholi ei ole vaaraa?

        siis missä työssä????


      • Sausage

        Myy , äläkä vain kokeile!


      • Anonyymi

        Näillä puheilla on pakko testaa


    • Xanor

      vaikuttaa erilailla alkoholin kanssa!!! Juuri siksihän sitä sekakäyttöäkin esiintyy...

    • catha

      Niitä vedetään sekaisin, jotta oltaisiin kunnolla sekaisin. Silloin ei huolet paina, kun on bentso kännissä. Sekä viina että bentsot turruttavat tunteet sekä järjen ja yhdistettynä nämä tekevät sen vielä tehokkaammin kuin yksinään.

      Ja ei voi kuin ihmetellä että kuka vitun hullu maksaa montaa kymppiä jostain bentsosta. Eihän kukaan järkevä tenoxeista maksa 1€ enempää kappaleelta.

    • niissk

      Itse olen koittanut tenoxeja alkoholin kanssa, ja olin törmäillyt ovia päin ja kaatuillut ja aamulla en muistanut mitään edellisestä illasta...

    • catha

      Useimmilla ne ei väsytä, mutta niillä saa alkoholin kanssa melkoisen sekavuus tilan aikaiseksi. Itse tykkään kylläkin bentsoista ilman alkoholia. Tulee parempi olo eikä tule toilailtua mitään älytöntä.

      Mutta en kyllä ymmärrä että kuka hullu niistä montaa kymppiä maksaisi. Itse maksan korkeintaan euron kpl.

      • vedinpä överit.....

        joo vetäsin naamariin 7 tenoxia ja 3 risolidia ja jotai muita lääkkeitä..... seuraavana päivänä hetään oyssista ja mut kärrätään psykalle ja päivän päästä ku hallut ja sekavuua lähtrny pois nii mulle sanotaan että hengen lähtö ollu lähellä että opinpaha ettei kannata leikkiä näillä....


    • araf matteus

      Unohtakaa alkoholi ja benzot, siitä tule muuta kuin vammanen olo. Jos pitää kombottaa nii savun kanssa, ni vitu bueno olo :)

    • Teemu_x_mg

      Niin, Teemuthan on katunimi Temgesiceistä, kuten joku vähemmän noviisi täällä jo mainitsikin. Ja alkoholi buprenorfiinin (Temgesicin vaikuttava aine) kanssa ei ole kenenkään toivelistalla. Koskaan.

    • eihajuakaan

      "Aliksen kentällä Tenoxii ja tennistä, yliksen kentällä sekakäyttö bingistä..."

      Ei oo jepa toi alkoholi napit. Ei yhtään v*tun jepa.

      • 15v

        Heippa. olen 15-vuotias enkä ole koskaan käyttänyt lääkkeitä viinan kanssa.. noita tenoxeja kun kaapista löytyy niin mikä vaikutus niillä on viinan kanssa? onko mitään haittoja kun joku tuossa alkuviesteissä väitti että voi lopullisesti seota?


      • eihajuakaan
        15v kirjoitti:

        Heippa. olen 15-vuotias enkä ole koskaan käyttänyt lääkkeitä viinan kanssa.. noita tenoxeja kun kaapista löytyy niin mikä vaikutus niillä on viinan kanssa? onko mitään haittoja kun joku tuossa alkuviesteissä väitti että voi lopullisesti seota?

        En ole koskaan digannu ryynien nappaamisesta, joten ei omakohtasta kokemusta Tenoxeista.

        Mut eiköhän alkoholi buustaa Tenoxia, kuten kaikkea muuta minkä mukana alkoholia ottaa. Alkoholi kun tuppaa tehostaa vähän kaikkea päihdyttävää.

        Et siitä nopeesti nuppi pimeeks, mitään ei muista, oksentelee joka nurkkaan ja parhaassa tapauksessa tulee hengityspysähdyksiä, ellet sit sammu selälles ja tukehdu oksennukseen.

        Näin vähän epäilisin, että toimii.

        Ei 15-vuotiaan tartte vielä mitään Tenoxeja kiskoo. Käy ne koulut loppuu. Sen jälkee on loppuelämä aikaa kokeilla mitä haluukin kokeilla.


      • Anonyymi
        15v kirjoitti:

        Heippa. olen 15-vuotias enkä ole koskaan käyttänyt lääkkeitä viinan kanssa.. noita tenoxeja kun kaapista löytyy niin mikä vaikutus niillä on viinan kanssa? onko mitään haittoja kun joku tuossa alkuviesteissä väitti että voi lopullisesti seota?

        Kokeilemalla selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilemalla selviää.

        En suosittele. Omasta elämästä meni yli 20 vuotta hukkaan tollasen sekoilun kanssa.
        Ehkä olisi jäänyt väliin, jos olisin tiennyt etukäteen, minkä taipaleen sai kulkea päästäkseen takasin suht normi elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilemalla selviää.

        Todellakin selviää....Nuku hyvin


    • Terveett kädet

      Heippa 15v tyttö vedä korkeintaan yks sidukka ja tenox 10 tai 20 mg. Oota puoli tuntia. Olet siasta paljon viisaampi. Itse olen poika ja tuon ikäsenä kaikki toimi kuin metri halko. OLE varovainen!

    • no drugs,no alcohol

      enpä suosittele kelleen Tenoxin ja viinan yhdistelmää...tuli veettyä aika pahat överit joku aika sitte...

      olin ottanu 4 päivää viinaa ja Tenoxeja sekasin ja viimisenä iltana otin viimisen tenoxin niin siitä meni puoli tuntia niin taju pois ja hengitys lamaantu...systeri oli mua elvyttäny siihen asti ku ambulanssi tuli ja saivat minut taas henkiin.. niin ja tuon 4 päivän meni yli 40 tenoxia ja joka päivä pari 0,5 leijonapulloa ja kaljaa melkein kori.

      PYSYKÄÄ EROSSA NIISTÄ!!!!

      kokeilin eka kerran tenoxei joskus syksyllä ihan vain muutaman kaljan kans mutta siitä se käyttö lisäänty eli älkää ees kokeilko.

      nyt päässy katkolta kotiin ja elämä ei ole koskaan tuntunu näin hyvältä eikä ole mitään lääkitystä ja viinaa ei edes haluta.

    • jo

      vitu nössöt... jota saatanan tennareita... camoon... parempiiki

    • efbwubfp

      viinalla saa pään sekasin ihan tarpeeksi, mutta joku hullu mielentila kehottaa ottamaan 1/4 napin tenoxia. oon kova vetämään lärvejä ja koskaan en oo sekakäyttäny, mutta nyt tui sellanen fiilis että viitsiskö vetasta yhen tennruin 11 kaljan jälkeen :P kävin jo nuolemassa tennarin jauhoja jos siitä tulis huippufiiilis :P tosin tennarit sain unettomuuteen joka johtu harvoin tapahtuvasta 3 päivän rännistä jonka alkoholi oli tehnyt niin ettei saanu nukuttua ku oli tottunu sammumaan päihteistä ja olotilat oli hirvittävät. tosin aika huvittavat näin jälkeenpäin ajateltuna mm. kuulin että joku hakkas halkoja takapihalla yms :D siis mitä mieltä tennarista ja alkoholista tai siis 11 kaljaa ja sitte 1/4 osa tennaria?

    • iuytrdcv

      öö tenox on unilääke ja mainitsemasi teemut on TEMGESIC lääke jota kutustaan teemuiksi se on taas vahva kipulääke jota jengi vetää nokkaan opiaatti nistit! siinä on puprea =) ei tenoxia kannata ottaa viinan kanssa.. otappa vaikka ku oot niin spede.. xanoreita ja viinaa :D

    • tennarit ihan hyviä. ottaa muutaman krapulaan, pääsee kauppaan hakeen mäyräkoiraa ja nappailee niitä tunnin noin välein ni menee kivasti hitaaksi. toleranssi mulla tottakai aika ylhäällä. pidättykää alkossa ettei mene tai tapahdu mitään huonoa. kokemusta on nimimerkillä. mut parempia kuin imovanit ja levozinit, menee vaan nokka tukkoon, ei mitään muuta. myrkyt pois. nappaillaan...

    • jo

      Miksi ihmeessä tämä keskustelu :O sekakäytön kannattavuudesta :)))

      Ymmärrän, jos haluaa olon rauhalliseksi niin Tenox-kuurin tarvittaessa voi saada reseptiltä ihan lääkäriltä, eikä tarvi ostella kadulta nappuloita. Ei ole myöskään pelkoa kuolemisesta, kun vaan malttais uskoa sitä hoitavaa lääkäriä.

      Tenox oikein käytettynä ja tarvittaessa esim. 20mg tabletti illalla, yöpaita päälle, villasukat, lasi maitoa, hampaanpesu ja nukkumaan :D

      Onko hienoa olla sekakäyttäjä?

    • huoh....

      ryyneillä ja alkoholilla itteään tappaa voi... tipahtaa ennen

    • viviusdon

      5 tuoppia, kahvilikööripullo, 2 litran viinpakkaus ja 1400mg tenoxeja. Nukuin 36h, ei muuta.

      • tekken.

        Sä et hengittäis enää to jälkee... tuut huutelee et oot niiku napsinu 70kpl 20mg tennareit -.- Räkis


    • 324frfrf

      Eipä noissa rauhoittavien ja unilääkkeiden viihdekäytössä ole mitään järkeä. Viihdehuumeet on ihan erikseen ja unilääkettä voi ottaa sitten jälkeenpäin jos tulee jotain "krapulamaisia" oloja. Esim. ei saa nukuttua. Rauhoittavia jos hermostuttaa, on vieroitusoireita jne... Ääliöt viihteilee noilla. Kyllähän joku diapami ihan hyvän olon tekee kun ekan kerran ottaa, mutta siinä se. Sen jälkeen ei oikein mitään oloja irtoakkaan. Väsyttää vaan. Ja tyhmenee tilapäisesti..

    • asdlfkjas

      Olen 19-vuotias poika, vedin kolmena päivänä tenoxeja ja alkoholia putkeen. Otin joka päivä noin 100 mg tenoxi JA 1-3 annosta alkoholia. Nyt, kun tuosta on kaksi päivää, olo on yhtäkkiä todella outo. Olen ollut lievässä psykoosissa puolisentoista vuotta sitten. Osaako joku sanoa, miten paha tilanteeni nyt on? Miten kauan tämä sekavuus/ahdistus voi kestää?

    • hah nyt tajusin

      Teemu ja Aamu. Teemuaamu= Tenox oloinen aamu. :D:D:

      Salkareissa joskus näytteli.

    • Kaikenkokenut5

      Hyvät ihmiset..nuoret ja vanhat...menkää töihin, hankkikaa itselle säännöllinen päivärytmi..se on parasta lääkettä kaikkeen..ei univaikeuksia

    • adfadfa

      Täyttä roskaa, ei ole todistettu että alko ja tenox/pamit mitenkään toimisi haitallisesti yhdessä

      • uskomatonta shaissea

        Et voi olla tosissas, tiedätkö yhtään mitään mitä pamien ja alkoholin sekakäyttö saa aikaan..


      • Lätkä_60
        uskomatonta shaissea kirjoitti:

        Et voi olla tosissas, tiedätkö yhtään mitään mitä pamien ja alkoholin sekakäyttö saa aikaan..

        Mulla tuttu poliisi putkavahtina, kun selkä levisi. Kertoi kun viina ja bentso kännääjät oli heräilly putkasta, ja yksi tappanut äitinsä. Naureskeli vaan, että onpa paikat veressä. Ihan oikeasti ei mitään muistikuvaa, uskon siihen. Tein 15v. pokehommia, ja parhaita asiakkaita oli marinpolttajat, jotka pikkuhiljaa litki bisseä. Lääkkeiden sekakäyttäjät teetti paljon töitä. Yöllä löytyi tyhjiä liuskoja, Dormicum siihen aikaan tosi yleistä,

        Yhdelle jo edesmenneelle poliisien toiveasiakkaalle oli lääkäri määrännyt yöksi 300mg diapamia. Toleranssi hirmu korkealla. Tunsin kaverin, katui seuraavana päivänä hölmöilyjäänsä, kun ei muistanut mitään. Veti auton metsää, ja kyydissä ollut romanikaveri joutui pyörätuoliin. sitten se kiristi toista hullua,, ja se kiristyksen uhri kävi ampumassa sen nukkuessaan. Noi tarinat päättyy aina huonosti.


    • Vastauskysymykseen

      Moi Milla

      Älä käytä niitä alkoholin kanssa. En voi painottaa tuota yhtään liiaksi. Siitä yhdistelmästä menee hyvin herkästi muisti ja samaan aikaan katoaa myös järki.

      Esimerkin vuoksi kerron että heräsin putkasta viimeksi tenoxeja ja alkoa nappailtuani. Yhden kerran heräsin poliisivankilasta, josta jatkoin matkaani vankilaan, kulkematta lähtöruudun kautta.

      Eli älä ota niitä, varsinkaan alkoholin kanssa.

    • En suosittele

      Itellä on vaan huonoja kokemuksia tennareista viinasta. Pahin kokemus varmaan kun vedin niitä ja viinaa kaksin käsin muutaman päivän niin siitä seurasi kahen päivän liskojen yöt ja pelkotilat sun muut ahdistukset ja paniikit helvetillinen krapula.

    • noupp

      en suosittele. kerran yksi 20mg tenox ja 2-4 olutta (pienikokoisella ihmisellä)... vintti pimeni mutta kroppa oli jatkanu menemistä. filmi aamuun asti poikki pöytään istumisesta. onneksi oli kaverit tullu pitämään pippaloita kämpilleni ja oli joku valvonu. jälkikäteen kaduttaa ajattelemattomuus. ei ole siistiä herätä ku ei tiedä mitä tehnyt/olisi voinut tehdä.

    • jhalDJ

      vanha ketju mut vaikuttaako tenox alko samalla lailla kuin bentsot alkon kanssa?

      • Tenox20mg

        Vanha ketju joo mutta nostetaan. Itse join 9olutta ja 5mg stilnoct tarkoitus oli vain rentoutua no aamulla ei muisti kuvia ja mennyt 3x20mg tenoxsia lisää, paikat oksennettu takka ladottu unissaan täyteen ja raakaa pekonia syöty aamulla darra ja morkkis . Eli älkää kiskoko Alkon kanssa tekee typeriä asioita muunmussa kavereille tekstareilla aivan jäätävän sekavaa settiä. Ja Huom Tenox on Tennari


    • 8yono8no

      Ihan hirveä kombo! en suosittelis kenellekkään. herkemmillä sekoo nuppi,vaarana on agressiivinen käyttäytyminen ja muistin menetys kaikki muu sekoilu ja flippailu.

    • Nainen31v

      Selvinpäin 10mg tenox auttaa uneen, mutta kännissä jos ottaa vaikka 20mg niin ei mitään vaikutusta mihinkään suuntaan.

    • Bbbb

      Bentsot ja alkoholi ehdoton ei. Itellä lähti muisti ja taju kokonaan.. kiva herätä sairaalasta, eikä mitään muistikuvia sekoiluista.

    • yksisarvinenn

      Vetäsin eile 2.5 tennarii ja yhen sirkan enkä ees paljoo alkoholii korkeintaa 3 siiderii ja vähä viinaa. Oon aika semi pien ihmine ja heräsin sen jälkee yöllä 5 kertaa. En muista eilisistä tapahtumista yhtään mitään. Mut vitun hauskaa oli :)

    • Anonyymi

      ite oon täl hetkel 70mg tenox ja pari shottii 38% giniä ja kyllä mmuute musiikki kelpaa xDD

    • Anonyymi

      Itte vedin pari tennarii ja kyytipojat puoli lippuviinaa. Heräsin paskat housussa.

      • Anonyymi

        Aika kuningasolo!!!


      • Anonyymi

        Jyvien kanssa menee aina paskat housuun.
        On kylläkin sen arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jyvien kanssa menee aina paskat housuun.
        On kylläkin sen arvoista.

        Mahtaa olla löysät sulkijalihakset, jos niin käy aina.
        Ei mulla jyvät alkoholi vaikuttanut noin harmittavalla tavalla.


    • Anonyymi

      Paljonko Tenox 20mg katuhinta olisi
      Pillereitä jäänyt yli niin myydä ajattelin

    • ( Milla) Ei pahalla , mutta en usko sanaakaan sun jutuista . Taidat vain ”kalastella” neuvoja kuinka saada pää mahdollisimman sekaisin kyseisestä lääkkeestä . Ensinnäkään en ole ikinä kuullut kenenkään sanovan / kutsuvan Tenoxeja ”teemuiksi”. Teemut ovat katukielellä opioideihin kuuluvien Temgesic lääkkeen nimitys . Toiseksi jos kerran väität ettet ole saanut nukuttua ( eli ei siis tullut uni ollenkaan ), mutta tokkurainen olo tuli. Silloin viimeistään pitäisi laittaa ne simmut kiinni ,mennä sänkyyn ja vain nukahtaa . Sehän siinä on pointtina . Ei se kuinka sekaisin menee alkon ja pillereiden yhteiskäytössä . Minkään PKV lääkkeen kanssa ei pitäisi ottaa alkoholia laisinkaan , edes pientäkään määrää. Unen saa aikaiseksi jo pelkästään juomalla alkoholia , daa…Ja vielä sen verran sanottava , että sanoit itse ettet ole käyttänyt kaikkia Tenoxeja uniongelmiisi . Faktahan on ettei kukaan täysijärkinen maksa ”tennareista” montaa kymppiä kappale eli en usko kenenkään tarjonneen sulle niistä monta kymppiä kappale, sillä ei ne maksa kadulla kuin korkeintaan 1-2€ kpl. Luuletko sä , että lääkäri määrää ensin Tenoxeja ja kylkeen alkoholia , jotta saisi nukahdettua ??? Etpä näytä tietävän yhtään mitään lääkkeiden käytöstä , jos kerran ihmettelet kuinka PKV lääkkeet voisi vaikuttaa erilailla alkon kanssa . Lääkärit nimenomaan mainitsevat erikseen määrätessään kyseisiä lääkkeitä, että niiden kanssa ei saa käyttää alkoholia laisinkaan . Eli en nyt sitten minä en ymmärrä voiko joku olla ja ”omistaa ” noin epäloogisen ajatusmaailman . Kertoisit suoraan mitä kyseisellä ihmettelylläsi ajat takaa ??

    • Mun vastaus on tuossa alempana , Millan kysymykseen !

    • Anonyymi

      Ei sovi yhteen, lääkkeen vaikutus voi heiketä alkoholin vaikutuksesta. Lisäksi kyseessä olisi huumausainekokeilu, joka voi johtaa seuraaviin vastaaviin.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa hyvinkin mukavasti. 1-2 tenox naamariin ja sit tiputtelee hiljalleen bissejä pitkin iltaa. Todella rentouttavaa. Krapulassa myös paras lääke vapinaan ja heikotukseen on heti herättyä yksi tenoxi ja pari bisseä. Saa nukuttua krapulan pois, tai vaihtoehtoisesti pidettyä mukavan fiiliksen sohvailuun ilman ahdistusta.

    • Anonyymi

      Hmmm. "teemut" ovat Temgesicejä eli syöpäsairaiden kipulääkkeitä. Ihan vaan tiedoksi.

    • Bentsot vahvistavat alkoholin vaikutusta. Se itse olo on todella rento ja hauskaa toki on. Olo voi olla myös todella huono.. Kaikki riippuu tietenkin lääkkeiden ja alkoholin määrästä ja siitä, että tykkääkö sellaisesta sekavaakin sekavammasta sekavuustilasta. Jos ottaa liikaa, niin muisti lähtee ja sitten saatetaankin heräillä jostain oudosta paikasta, tai vaikkapa putkasta, koska teit jotain tyhmää, mutta et muista siitä yhtään mitään. 😬

      En suosittele kenellekkään. Harvoin tulee ryynikännissä mitään fiksua tehtyä.

    • Anonyymi

      Onko mieli muuttunut nytten kun eletään 2023 vuotta? Ehkä olisi kannattanut kokeilla 5-30 tenoa, olisi varmasti tehonnut. Vitun p...a

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe