Vaimo tuli raskaaksi

Reirai

Pakko tämä on tänne kirjoittaa. Olemme harrastaneet kimppajuttuja aika monta vuotta, jäimme siihen aikanaan koukkun. Nyt vain kävi sellainen vahinko sitten, että vaimoni tuli raskaaksi. Olemme siis kohta nelikymppisiä. Yleensä olemme touhunneet toisen pariskunnan kanssa, mutta aina välillä ollaan kokeiltu jotain muuta. Käytäntö on osoittanut että miehiä on helpompi saada kimppajuttuihin mukaan kuin naisia. Meillä on yksi vakipariskunta, jonka kanssa illastamme suunnilleen kerran kuukaudessa. Sitten vuoden aikana on yleensä muutama näitä hotellireissuja, jossa sitten tapahtuu milloin mitäkin.

Jostain syystä jäimme tähän molemmat koukkuun, ja harrastusta on vain tullut jatkettua. Alussa käytimme kortsuja vieraiden kanssa, vaikkakin vaimollani kierukka onkin. Vakipariskunnan kanssa aloimme paneskella paljaalla, kun se toinenkin emäntä hankki myös kierukan. Siitä sitten pikku hiljaa alkoi ne kortsut jäädä pois parin muun kollinkin kanssa, joista alkoi tulla myös ns vakipanoja. Nykyään emme ole oikeastaan uusia seuralaisia hakeneetkaan, koska meillä on vakipariskunta, ja sitten 2 hyväksi koettua kaveria, joista jompaa kumpaa yleensä pyydetään hotelliin.

Näin kävi maaliskuussakin, soitimme toiselle kaverille ja sovittiin treffit hotellille. Tämä kaveri on meitä siis yli15 vuotta nuorempi. Niin, paljaallahan siinä naitiin ja sisään lauettiin. Nämä on aika kiihkeitä sessioita. Siinä kuulkaa pakarat läiskyy ja lakanat kastuu. Kaikki meni mainiosti kuten aina ennenkin. Emme edes osanneet epäillä vaimoni raskautta, koska ei ollut mitään oireita, ja luotto kierukkaan oli sataprosenttinen. Kuitenkin tänä viikonloppuna vaimoni alkoi epäillä raskautta, koska vatsa hieman pömpöttää tai ainakin turvottaa. Kuukautisista ei voitu päätellä oikein mitään, koska ne ovat olleet tosi niukkoja muutenkin. Nytkin oli omien sanojensa mukaan tullut niukat kuukautiset jossain vaiheessa. No, raskaustesti näytti kuitenkin positiivista. Abortin teko olisi kaiketi ollut vielä mahdollista viikko tai pari sitten, mutta ei nyt enää. Tänään kävimme ultrassa, ja sikiöhän se sieltä löytyi. Vaimoni oli muutoinkin sitä mieltä, että ei tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä asia näin.

Että näin pääsi käymään sitten. No, ei tämä maailmanloppu ole, mutta muuttaa aika paljon totuttuja kuvioita. Toisaalta, asiasta ei tiedä muut kuin me. Vielä. Myöhemmin voi tulla kaikenlaista kiemuraa vielä matkaan, mutta ei sressata sitä vielä.

73

11643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiesVaimoJaKaveri

      Meillä kävi samallalaisesti.
      Poikamme sai alkunsa kun kimppa seksi oli alkuvaiheessa ja kaverin kanssa naitiin vaimoa monta kertaa viikossa.
      Nyt poikamme täyttää 27v emmekä tiedä kumpi on isä.
      Mutta virallisesti aviomies on isä.
      Vaimon kierukka petti.

      • MiesVaimoJaKaveri

        Täytyy lisätä että naimme vaimoa edelleen kimpassa vähintään yksi pitkä viikonloppu kuukaudessa (perjantaista maanantai aamuun.


      • naitu

        Tuo voi olla , siis raskaaksitulo itsellänikin edessä. En käytä ehkäisyä ja mieheni kiihoittuu kun toinen panee minua. Onneksi miehelleni on selvää, että aviomies on isä.


      • Anonyymi
        naitu kirjoitti:

        Tuo voi olla , siis raskaaksitulo itsellänikin edessä. En käytä ehkäisyä ja mieheni kiihoittuu kun toinen panee minua. Onneksi miehelleni on selvää, että aviomies on isä.

        Moi. Täällä olisi halukas mies isolla ja paksulla valmis tulemaan vaimoon.. Ottakaa yhteyttä..


      • Anonyymi

        Meillä tarkoituksella vieras pani vaimoni raskaaksi.
        Itse en voinut saattaa vaimoani raskaaksi niin päädyimme nelistään saattamaan vaimoni siunattuun tilaan ja oma mies on jo tunnustanut isyyden vaikka ei voikkaan saattaa ketään raskaaksi.
        Miehet jotka valitsimmemmmm kimppaan ovat ulkoisesti jopa silmien ja tukan väriä myöten kuten minä (aviomies).
        Oikea biologinen isä on kuitenkin yksi kolmestaå miehestä.
        Valitsimme tämän tavan saattaa vaimo raskaaksi koska meistä on parempi ja inhimillisempi nayida vaimo raskaaksi kuin keinohedelmöitys.
        Nyt tiedämme itse miehen joka on isä , yksi kolmesta ystävästämme on meidän lapsen isä.
        Olemme jatkaneet kimppaseksiä miesten kanssa koska haluamme kaksi lasta ja joku kolmesta jälleen isäksi.
        Poika syntyi 6.4.2021 ja joku kolmesta vieraasta on biologineen isä olen tunnustanut isyyden vaikka en voikkaan olla biologinen isä.


      • Anonyymi
        naitu kirjoitti:

        Tuo voi olla , siis raskaaksitulo itsellänikin edessä. En käytä ehkäisyä ja mieheni kiihoittuu kun toinen panee minua. Onneksi miehelleni on selvää, että aviomies on isä.

        Voisin panna myös.. jos tarvetta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Täällä olisi halukas mies isolla ja paksulla valmis tulemaan vaimoon.. Ottakaa yhteyttä..

        Tästä on jo aikaa jonkin aikaa mutta olihan sellainen muisto että sen muistaa ikuisesti. Tyttöpari etsi miestä, tiedetäänhän se ettei raskaaksi tulla pyhästä Hengestä. Olin viihteellä ja nainen hakeutui seuraani, ja millainen ilmestys. Kulli seisoi heti kun tanssimme lähekkäin.
        Sitten se hetki kun nainen kertoi.
        Olihan se shokki.
        Mietin nii sanotusti yön yli.
        Kun juteltiin niin suostuin.
        Naisen puoliso, siis nainen, valvoi vieressä koko ajan. Sovi mekin että saamme olla kahdestaan, tain hänkin tulee sänkyyn.
        Saimme Olla kahdestaan.
        Se oli kiihkeää... Ja olin varma että nainen nautti ja halusi, jatkoi vielä vaikka tiesi että oli raskaana.
        No yhdeksän kuukauden jälkeen syntyi nätti tyttö. Tapailemme naisen kanssa vieläki ja käymme sängyssä vieläki.


    • koki9i

      Siinähän sitä sitten miettii kuka on lapsen isä. Ryhmälapsi.

    • Koettuon

      Jälleen yksi lisä sarjassa perättömiä tarinoita. Kuinka kehtaatte kirjoittaa valheellisia loruja ei noita kukaan vähäänkään järkevä ihminen usko. Litinä lätinä kävi ja lakanat kastui. Elämä on.

      • hyihelvetti

        Hehee voihan se tietysti olla totta no tyhmästä päästä kärsii koko ruumis..tämmöset perseensä jakajat välitä paskan vertaa kestään eikä mistään.Ja mies joka antaa muijansa toisten naitavaksi ei kunnioita tätä milläänlailla..mädäntykööt helvetissä


    • Huonomäihä

      Ikävä juttu. Samoin olisi voinut käydä meilläkin. On vaimo saanut kimpoissa niin paljon vierasta siementä sisäänsä, kun ei halua pantavan korsulla.
      No niin ei onneksi ole tapahtunut. Mutta koittakaa pärjäillä. Ei se maailma siihen kaadu.

    • Paljaaltaan

      Sattuuhan sitä vahinkoja. Hyvä muistaa. Tähän asti ei ole tullut mieleenkään, kun käytän kierukkaa. Tutulle parivaihtokaverille olen antanut aina paljaaltaan. Samoin on kyllä mieskin nainut tämän vaimoa.

      • Anonyymi

        Kyllä kierukan kanssa voi tulla raskaaksi,vaimolleni kävi niin,tuli keskenmeno ja se siitä. Nussimme kyllä edelleen paljaalla koska vaimoni tuntee itsensä oikeaksi naaraaksi kun saa miesten spermat sisään ja kyllä se minuakin kiihottaa päästä liukkaille.Ei kierukka sentään aina petä,raskauden mahdollisuus lisää nautintoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kierukan kanssa voi tulla raskaaksi,vaimolleni kävi niin,tuli keskenmeno ja se siitä. Nussimme kyllä edelleen paljaalla koska vaimoni tuntee itsensä oikeaksi naaraaksi kun saa miesten spermat sisään ja kyllä se minuakin kiihottaa päästä liukkaille.Ei kierukka sentään aina petä,raskauden mahdollisuus lisää nautintoa.

        Voisin tulla panemaan vaimoasi isolla ja paksulla spermat sisään hyvin...


      • Anonyymi

        Meillä oli harkinnassa koeputki hedelmöitys mutta pidettiin sitä tunteettomana eikä oltaisi tiedetty mitään lapsen isästä.
        Päätimme että kolmen kimppaa ystäviemme kanssa jolloin yksi kolmesta on biologinen isä ilman velvoitteita.
        Haluamme 2 lasta joten miehet on ollut kohta 2vuotta rakastajina ja esikoinen syntyi 6.4.2021


    • Harmittavatakaisku

      Harmittava vahinko. Parinvaihto ja kolmen kimppa ovat niin makeita.
      Minä ainakin olen aina ottanut spermat sisääni, kun en voi sietää kumeja. Ja aion niin tehdä jatkossakin, vaikka paksuksi pamahtaisinkin.

      • Anonyymi

        Joo paljaalla meki touhutaan ryhmässä. On muuten kiihottavaa kun vaimon pillusta valuu toisten spermaa. Kiihottavuutta lisää se että vaimo voi tulla paksuksi. Parinvaihtoki paljaalla. Kiihottaa kahtoo kun vaimo ratsastaa se toinen nainen puristeli miehensä pussit tyhjiks vaimon sisään


      • Anonyymi

        Ihana Nainen... Just noin.. Haluaisin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo paljaalla meki touhutaan ryhmässä. On muuten kiihottavaa kun vaimon pillusta valuu toisten spermaa. Kiihottavuutta lisää se että vaimo voi tulla paksuksi. Parinvaihtoki paljaalla. Kiihottaa kahtoo kun vaimo ratsastaa se toinen nainen puristeli miehensä pussit tyhjiks vaimon sisään

        Moi. Kiihottaisi kyllä touhuta vaimosi kanssa paljaalla. Täällä iso ja paksukaluinen viriili mies....


    • njerjnew

      Helpompi kasvattaa kun on kaksi isää lapsella. Mielenkiintoista voi tulla lapsen kasvaessa kun ihmetellään miksi hän ei ole lainkaan vaimon miehen näköinen eikä ole edes adoptiolapsi.

      • njerjnew

        Minkäslainen isä sinulla on kun sinusta tuli tuommoinen?


      • njerjnew

        Niin on. Mistä tiesit?


    • Helpposelvittää

      Voihan se sinunkin lapsesi olla. Varmaan liukkailla keleillä luistelit? Helpostihan sen saa selville.

    • Eisalaisuuksia

      Parempihan tuo on kuin, jos vaimosi olisi ottanut salaa vierasta. Olit siitoksessa mukana ja näit, kun vaimosi sai spermat sisäänsä. Ei mitään salaisuuksia ja vastuu molemmilla.
      Tästä mahdollisuudesta oli meilläkin puhetta miehen kanssa, kun hän hankki ensimmäisen kollin panemaan minua. Kun kaikki meni hyvin, seuraavien kanssa ei enää tullut mieleenkään, vaikka kortsua ei juuri ole käytettykään. On se vaan paljaaltaan niin paljon parempaa.
      Rouva 43

      • Olisiko mahdollisuus päästä mukan naimaan sinua olen 56v. mies asun Salossa ja haluaisin mukan kokeilemaan kimppa seksiä ota yhteyttä


      • Anonyymi
        kjef kirjoitti:

        Olisiko mahdollisuus päästä mukan naimaan sinua olen 56v. mies asun Salossa ja haluaisin mukan kokeilemaan kimppa seksiä ota yhteyttä

        Kun käymme Perttelissä perikunnan asunnolla voitaisiin tavata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun käymme Perttelissä perikunnan asunnolla voitaisiin tavata.

        Moi Kjef,kysy parilta pääsiskö ukm nuolemaan naisen pillun puhtaaksi spermasta,kiinnostais maistaa.Miten sais yhteyttä.Ukm,sama seutu.


    • Pelisäännötkuntoon

      Me tehtiin pelisäännöt, kun nelinpelit aloitettiin. Yhdessä päätettiin vaimon kanssa kasvattaa, jos raskaaksi tulisi leikkien tiimellyksessä.
      Paljon hän on saanut vierasta siementä sisäänsä, mutta kierukka on pitänyt. Samoin toisten parien vaimojen kierukat.

      • Meilläkkii oli selvää että jos paksuks tulee niin laps on minun. Harastetaan kimppaa säännöllisdsti ja parinvaihtookin paljaalla. Kiihottaa kahtoo kun toisten spermaa menee perille asti.


    • Vastenmielinenkauha

      Olet hönö jäänyt paljosta paitsi. Älä rienaa muita, kun et ymmärrä mistään mitään. Leiki löylykauhasi kanssa ihan itseksesi.

    • KimppaNainen51v

      Täytyy koputtaa puuta kun kierukka on pitänyt.
      Mieheni on kavereidensa kanssa nainut minua jo 28 vuotta ja homma jatkuu vieläkin pari viikonloppua kuukaudessa useimmiten.
      Minä olen alkukankeuden jälkeen tottunut
      1 nainen ja 2 tai 3 miestä kerrallaan.
      Joskus on myös tyttökavereita mieheni iloksi
      Olen 51v nainen.

      • Neljälastia

        Eiköhän tuo ikä ala sinullakin tulla raskauden esteeksi? Sama minulla, mutta aikaisemmin se oli kimpoissa kyllä mielessä, kun neljänkin miehen spermoja oli yhtä aikaa sisällä.
        Niin kävi swingerclubilla ulkomailla, jossa pääsin neljän ukon (oma mies yhtenä) keskipisteeksi. Muuten korkeintaan kaksi miestä mieheni lisäksi.
        Rouva 50 v.


      • Anonyymi
        Neljälastia kirjoitti:

        Eiköhän tuo ikä ala sinullakin tulla raskauden esteeksi? Sama minulla, mutta aikaisemmin se oli kimpoissa kyllä mielessä, kun neljänkin miehen spermoja oli yhtä aikaa sisällä.
        Niin kävi swingerclubilla ulkomailla, jossa pääsin neljän ukon (oma mies yhtenä) keskipisteeksi. Muuten korkeintaan kaksi miestä mieheni lisäksi.
        Rouva 50 v.

        Rouvaa 50v haluaa päästä sisään laskea lastin sisääsi 51v mies haluaa mukaan


      • Anonyymi

        Meillä samanlainen järjestely jossa kaksi miehen vakiokaveria vuosien varrelta ovat päässeet säännöllisesti mukaan ja sitten on kutsuttu mukaan satunnaisia vierailijoita. Nyt on omaa ikää jo 63 vuotta ja edelleen tekee mieli. Lapsia ei kyllä enää tule. Mutta kun katsoo vuosia taaksepäin, niin lapsensaannin jännitys oli kummallista. Nuorena kun seksilehdistä haimme vanhempaa miesseuraa, jännitin aina viikonlopun jälkeen että mitä jos tulenkin raskaaksi. Sitten se kääntyi päälaelleen. Vanhettuani yli neljänkymmenen aloin pelätä että joku nuorista vieraista saa minut raskaaksi. Samanikäisten kanssa oli aina pelko poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä samanlainen järjestely jossa kaksi miehen vakiokaveria vuosien varrelta ovat päässeet säännöllisesti mukaan ja sitten on kutsuttu mukaan satunnaisia vierailijoita. Nyt on omaa ikää jo 63 vuotta ja edelleen tekee mieli. Lapsia ei kyllä enää tule. Mutta kun katsoo vuosia taaksepäin, niin lapsensaannin jännitys oli kummallista. Nuorena kun seksilehdistä haimme vanhempaa miesseuraa, jännitin aina viikonlopun jälkeen että mitä jos tulenkin raskaaksi. Sitten se kääntyi päälaelleen. Vanhettuani yli neljänkymmenen aloin pelätä että joku nuorista vieraista saa minut raskaaksi. Samanikäisten kanssa oli aina pelko poissa.

        Uskomatonta, aivan samaa olen kokenut minäkin. Noin kolmenkymmenen ikävuoden kohdalla se vaihtui. Nuorena parina 90 luvun alussa meillä kävi säännöllisesti muutama vanhempi mies koska itse pelkäsin sitä että lähialueen saman ikäiset olisivat tunnistaneet meidät ja ajattelin että vanhempi ikäpolvi ei voisi meitä tuntea. Seksi oli mukavaa ja nautin siitä hyvin paljon ja kun ajan kanssa tulimme tutuiksi, jätimme kondomit pois ja annoin näille miehille luvan tulla sisään. Tein silloin säännöllisesti raskaustestejä ja mietin usein jälkeenpäin että mitä teen jos olen tästä kerrasta tullut raskaaksi. Olin silloin parinkymmenen ja näiden ajatuksieni kanssa, joita voisi pelon sijasta kutsua enemminkin jännitykseksi, myös yksin. Mieheni yritti ymmärtää asiaa, mutta silloin ei ollut nettiä josta olisi voinut saada tietää että muitakin pareja on, ja seksilehdissä oli vain ilmoituksia, ei keskustelua tällaisista varsinkaan raskausajatuksista. Eikä tietenkään olisi tullut kuuloonkaan että ennen seksileikkejä olisi näistä asioista vieraan kanssa keskusteltu. Kymmenen vuotta myöhemmin oli tilanne toinen. Yhä edelleen mietin raskautta, mutta samanikäisten kanssa se ei hetkauttanut. Mietimme mieheni kanssa silloin perheen perustamista, vaikka tosin päätimme jäädä lapsettomiksi. Mutta oli päivänselvää ja moneen kertaan keskusteltu, että jos tulisin vieraalle raskaaksi, mieheni ja minä kasvattaisimme lapsemme emmekä puhua pukahtaisi vieraasta kenellekään. Sitten hieman myöhemmin kun kutsuimme mukaan parikymppisiä miehiä, ja itse yhtäkkiä ensimmäisen nuoren miehen jälkeen ymmärsin että hupsista vaan, olemme jo aikuisia ja niin iällä että voisin olla vaikka jonkun heistä äiti, jälleen sama raskauden jännitys alkoi, aivan kuten säännölliset raskaustestit. Olen usein miettinyt sitä pitäisikö vieraalle kertoa jos hän olisi saattanut minut raskaaksi. Mielenkiintoinen kysymys. Vieraat miehet, voisivat vastata tähän ja laittaa mukaan myös ikänsä, koska itse jotenkin olen aina ajatellut että nuorelle miehelle sillä voisi olla enemmän merkitystä kuin vanhemmalle miehelle.


    • Hyvin kirjoitettu. Meki harrastetaan paljaalla kimppaa ja parinvaihtoo. Enemmän kiihotun kun katon vierestä kun yks tuttu ja sen kaveri tyhjentää pussit vaimooni. Kiihotuin kun huomasin että vaimon massu rupesi pyöristymään. Ei harkittu missään vaiheessa aborttia. Itehän tähän suostuin kun puristelin niitä tyhjenneitä pusseja. Tässtä on jo joku aika menny. Mutta edelleen paljaalla

      • spermapankki

        Mä en pystyis olemaan jos vaimo tulis raskaaksi vieraalle. Mä tykkäsin kun kaverit tyhjensi kassinsa raskaana olevaan vaimoon ja kehui ja kosketteli pyöristyneitä muotoja. Lapset on kuitenkin mun.


      • reppumies70
        spermapankki kirjoitti:

        Mä en pystyis olemaan jos vaimo tulis raskaaksi vieraalle. Mä tykkäsin kun kaverit tyhjensi kassinsa raskaana olevaan vaimoon ja kehui ja kosketteli pyöristyneitä muotoja. Lapset on kuitenkin mun.

        Oikea asenne mitähän löytäisi samanlaista seuraa..


    • haluantulla

      Mielenkiintoista, voisin hyvin mennä vieran vaimon kanssa ilman ehkäisyä !

      • Anonyymi

        Olet mäntti


    • Anonyymi

      Ei kai tuokaan niin harvinaista ole. Itse olen miettinyt joskus isyystestin teettämistä, mutta sitten olen ajatellut että parempi olla teettämättä kun voi syyttää vain itseään.
      Oltiin laivaristeilyllä ja törmäsimme hyvään työkaveriini. Hän ja vaimoni vähän flirttailivat illan mittaan ja diskosta lähdettiin meidän hyttiin yömyssyille. Kaveri katseli vastapäisellä sängyllä istuen kun suutelin vaimoni kanssa ja pitelin häntä muutenkin. Sitten hän ihan pokkana sanoi, että kyllä hänkin mielellään tuollaisiin rintoihin tutustuisi. Minä pyysin hänet vaimon toiselle puolelle ja siirryin itse istumaan vastapäätä. Ihan kauheasti ei tarvinnut yllyttää heitä ja sitten vaimoni rinnat olivatkin jo puoliksi pois rintsikoista ja kaverin kalu hänen kädessä. Se oli tosi kiihottavaa katseltavaa! Ja itse yllytin heitä jatkamaan. Ei kaveri vaimolta sitten muuta riisunutkaan kuin sukkahousut ja pikkarit ja hame ylös ja suoraan sisään. Se homma kävi vähän turhankin nopeasti ja vasta ihan lopuksi tajusin ettei siinä ollut käytetty kortsua. Pian huomasimme että vaimo oli raskaana. Toki olimme rakastelleet juuri ennen sitäja myöhemminkin paljonkin. Mutta jossain vaiheessa kierukka oli pettänyt.

      • Anonyymi

        Ei kannata asiaa enempää selvittää, näin kävi ja tiesit kun aloititte miten tuossa leikissä voi käydä. Onnea ja muistakaa ensi kerralla se kortsu.


      • Anonyymi

        Meillä kävi ihan samanlainen tapaus vaimoni kanssa, vaimoni tosin ehti riisuutua aivan alastomaksi ennen yhdyntää.


    • Anonyymi

      Kaikkea hyvää teille. Toivottavasti ette ole lopettaneet kimppajuttuja.
      Tietääkö mahdollinen isä raskaudesta?

    • Anonyymi

      Tuttavapariskunnalla on neljä lasta. Lapset eivät minusta muistuta toisiaan yhtään. Rouva jakaa aika estoitta pipariaan. Hän flirttailee kanssani usein. Minä fantasioin että saisin panna hänet viidennen kerran paksuksi. Jos tilaisuus tulee en epäröi hetkeäkään.

      • Anonyymi

        Siitä vain nussi rouva paksuksi.kyllä suomeen miksikään mahtuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vain nussi rouva paksuksi.kyllä suomeen miksikään mahtuun

        Mulla on vaimon joka raskaudessa tullut hirveä halu ja kiima antaa vaimon tiine pillu vieraan nussittavaksi. Tavallisesti tällaista halua ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vaimon joka raskaudessa tullut hirveä halu ja kiima antaa vaimon tiine pillu vieraan nussittavaksi. Tavallisesti tällaista halua ei ole.

        Tiine turvoksissa oleva pillu, rinnat turvoksissä nännipihat levinneet, iso maha napa jo ulkona, mua panettaa vimmatusti:D


      • Anonyymi

        Runkkari homo joka yön pimeinä tunteina on lukemassa ja hakkaamassa tattiinsa...


    • Anonyymi

      Meillä tilanne että olimme jo n.4v yrittäneet että tulisin raskaaksi. Ja joo kyllä kaikki vaihtoehtoiset käytiin läpi niin lapsettomuushoidoista adoptioon. Ja selvisi että meillä on tosi pieni mahdollisuus edes tulla raskaaksi. Vähän se masensi pitkään. Mies sitten ehdotti jos koittaisimme perinteisellä tavalla eli vieras mies kävisi yrittämässä ja niinhän siinä kävi että parin kuukauden kuluttua huomasin olevani raskaana. Lapsi tuli ja mies kasvattaa kuin omaa. Mutta siitä seurasi sit jatkossa että nyt on usein toinen mies mukana ja myös tämä lapsen siittänyt on hyvä ystävä ja olen hänelle toinen nainen.

      • Anonyymi

        Moi. Olisiko kiinnostusta tavata mukava, asiallinen iso ja paksukaluinen mies joka haluaisi siittää... Laita viestiä..


      • Oletteko ajatelleet toista lasta?
        Jos niin olisiko siittäjä sama mies?


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Oletteko ajatelleet toista lasta?
        Jos niin olisiko siittäjä sama mies?

        Ei aluksi ollut toista suunnitelmissa. Mutta nyt on alkanut hirveä vauvakuume. Alustavasti olemme kysyneet halukkuutta ensimmäisen lapsen siittäjältä josko tekisi toisenkin. On toki muitakin vaihtoehtoisia miehiä katsastettu.


      • Anonyymi

        Meillä oli sama homma, Itse en voinut saattaa vaimoani raskaaksi niin päädyimme nelistään saattamaan vaimoni siunattuun tilaan ja oma mies on jo tunnustanut isyyden vaikka ei voikkaan saattaa ketään raskaaksi.
        Miehet jotka valitsimmemmmm kimppaan ovat ulkoisesti jopa silmien ja tukan väriä myöten kuten minä (aviomies).
        Oikea biologinen isä on kuitenkin yksi kolmestaå miehestä.
        Valitsimme tämän tavan saattaa vaimo raskaaksi koska meistä on parempi ja inhimillisempi nayida vaimo raskaaksi kuin keinohedelmöitys.
        Nyt tiedämme itse miehen joka on isä , yksi kolmesta ystävästämme on meidän lapsen isä.
        Olemme jatkaneet kimppaseksiä miesten kanssa koska haluamme kaksi lasta ja joku kolmesta jälleen isäksi


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Oletteko ajatelleet toista lasta?
        Jos niin olisiko siittäjä sama mies?

        Sama mies ja hän on jo minun vakiseksi kumppani ja myös seuraavan lapseni isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Olisiko kiinnostusta tavata mukava, asiallinen iso ja paksukaluinen mies joka haluaisi siittää... Laita viestiä..

        Oikein Paksu kaluiselle antaisin heti pillua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei aluksi ollut toista suunnitelmissa. Mutta nyt on alkanut hirveä vauvakuume. Alustavasti olemme kysyneet halukkuutta ensimmäisen lapsen siittäjältä josko tekisi toisenkin. On toki muitakin vaihtoehtoisia miehiä katsastettu.

        Tietenkin olisi hienoa jos lapset olisivat täyssisarruksia. Voisi pitemmän päälle sitten aikuisina olla hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein Paksu kaluiselle antaisin heti pillua

        Täällä olen.siemenet valmiina... laita viestiä..


    • Anonyymi

      Mahtavaa. Olisin mieluusti ruiskinut vaimoon lisää vierasta spermaa. Jos kiinnostusta, niin laita viestiä..

      • Anonyymi

        Laitettiin. Katsopas postiisi.


    • Anonyymi

      Ollaan 55-vuotias aviopari ja poikamme täyttää 31 vuotta emmekä tiedä kumpi meistä miehistä on isä.
      Oli biologisesti kumman tahansa hän on rakas ja yhdessä ollaan vaimoa naitu 33 vuotta.
      Toiset lapset ovat ehdottomasti meidän.

      • Anonyymi

        Varmaankaan ette ainut pariskunta ole😊 Tapasimme mieheni kanssa työ reisisulla hotelissa, ihastuin häneen silmittömästi. Molemmat olimme silloin suhteessa itse olin 27v ja mieheni 37vuotias. Miehelläni kaksi lasta itselläni ei lapsia, muutimme yhteen vajaa vuosi tapaamisesta. Moemmat seksuaallisesti yli aktiivisia johon rakastuin miehessäni kkaikkein eniten, omassa suhteessa juuri tavatessamme mustasukkaisuutta miehen osalta sekä keskustelu taito miehellä olematon joka mielestäni kuuluu hyvään ssuhteesen. Nykyinen mieheni aivan vastakohta heti alkumetreillä alkoi fantasian muodossa puhua paurinvaihdosta myös kolmansista osapuolista..Tuntui tosi luonnolliselta keskustella sellaisesta hänen kanssaan niinpä etsimme ensimmäisen parin vajaan vuoden asuttuamme yhdessä. Halusimme tietenkin yhteisiä lapsia myös keskustelimme pidämmekö taukoo alussa harrastuksestammme. Jotenkin asia tuntui luonnolliselta samalla kiihottavalta entä jos toisen miehen alulle panema. Ensimmäisen raskauden alkaessa olimme kesälomalla jolloin yhdyntöjä kahdenviikon aikana vieraan miehen kanssa itsellä oli useita kymmeniä. Meillä kaksi lasta jotka aikuisia ja tosi ihania😊😊


      • Itse kävin siittiö katkasuttamassa viimeisen lapsen jälkeen niin ei ole pelkoja laskea lastia sisälle. Tietysti toivon että löytyisi pariskunta joka ottaisi minut mukaan touhuihin. Olen hetero.
        r.sexii69 ät gmail.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankaan ette ainut pariskunta ole😊 Tapasimme mieheni kanssa työ reisisulla hotelissa, ihastuin häneen silmittömästi. Molemmat olimme silloin suhteessa itse olin 27v ja mieheni 37vuotias. Miehelläni kaksi lasta itselläni ei lapsia, muutimme yhteen vajaa vuosi tapaamisesta. Moemmat seksuaallisesti yli aktiivisia johon rakastuin miehessäni kkaikkein eniten, omassa suhteessa juuri tavatessamme mustasukkaisuutta miehen osalta sekä keskustelu taito miehellä olematon joka mielestäni kuuluu hyvään ssuhteesen. Nykyinen mieheni aivan vastakohta heti alkumetreillä alkoi fantasian muodossa puhua paurinvaihdosta myös kolmansista osapuolista..Tuntui tosi luonnolliselta keskustella sellaisesta hänen kanssaan niinpä etsimme ensimmäisen parin vajaan vuoden asuttuamme yhdessä. Halusimme tietenkin yhteisiä lapsia myös keskustelimme pidämmekö taukoo alussa harrastuksestammme. Jotenkin asia tuntui luonnolliselta samalla kiihottavalta entä jos toisen miehen alulle panema. Ensimmäisen raskauden alkaessa olimme kesälomalla jolloin yhdyntöjä kahdenviikon aikana vieraan miehen kanssa itsellä oli useita kymmeniä. Meillä kaksi lasta jotka aikuisia ja tosi ihania😊😊

        Ihana kuulla teidän tarina :) Meillä aikoinaan kun aloitettiin nuo kolminpelit (eli yks vieras mies oman miehen lisäksi), niin puhuttiin kanssa jo etukäteen asiat selviksi et mitä jos sattuisi käymään niin et tulisin raskaaksi kimppaleikeistä. Sovittiin että lapsi olisi tervetullut ja hänestä pidettäisiin huolta ja olisi yhtä rakas vaikka isästä ei täyttä varmuutta olisikaan. Sopivan lisämiehen löytäminen otti aikaa mutta parin pettymyksen jälkeen löydettiin onneksi puolituttu vakimies yhteisiin leikkeihin ja hän oli säännöllisesti mukana kuvioissa kaikkiaan melkeen kahdeksan vuotta. Eli tosi pitkän ajan. Löysi sitten viimein oman kultansa rakastui ja muutti toiselle paikkakunnalle. Meille tuli kaikkiaan kolme lasta vuosien kuluessa, kahden vanhimman kohdalla kertyi kyllä niitä mahdollisuuksia ja hetkiä jolloin olen voinut tulla raskaaksi omasta tai tästä meidän apumiehestä. Vaikka se ei meillä tosiaan mitenkään ollut suunnitelmissa ennakkoon. Joskus vaan silloin kiihko ja suoranainen kiima vei meidät kaikki mennessään ja senhän tietää jokainen mikä siinä useimmiten on lopputulema, ja minne ne miehen (tai miesten) ihanat siementen syöksyt päätyy. Ihanaa ja kutkuttavaa aikaa kyllä :) Nyt meillä ikää jo reilut 50 ja rakkaat lapset aikuisia.


    • Anonyymi

      Istu tohon 🖕

    • Anonyymi

      Me vaimoni rormättiin 3 nuoreen mustaan mieheen ravintolassa . Pyydettiin heitä meille , koska juotavaa oli , olimme juuri viikko sitten käyneet Tallinnasta . Pojat han 20- 25 vuotiaat lähtivät . Kerron vähän vaimostani hän on 53 ja hoikka isot tissit ja pukeutuu ravintolaan aika paljastavasti ja ilman pöksyjä , hänellä on epäsäännölliset kuukautiset saattaa olla kuukausi tai kaksi väliä ja hän sanoi ettei voi tulla enään raskaaksi niin hän lopetti vuosi sitten pillerit . Kun olimme meillä , kaadoin juotavaa , muutamat paukut otettuamme , vaimoni alkoi olemaan pienessä kännissä ja sen mukaan puheet . Hän halusi että , pojat hieroisivat hänen tissejään ja nosti hameen ylös , posliini pilluunsa näkyviin . Hän myöskin halusi että , pojat kokeilevat pillua . Pojat han tekivät työtä käskettyään ensin he katsoivat minuun , nyökkäsi . Vaimoni johdatti pojat makkariin ja riisui kaikki vaatteet . Sanoi pojille että, ottakaa tekin vaatteet pois ja pojat han riisuivat . Vaimoni meni sängylle selälleen ja laittoi pyllyn alle tyynyn että , pylly on ylempänä , varmaan ajatteli että , spermat pysyvät paremmin sisällä . Pojat tulivat makkarista , kävin vilkaisemassa vaimoani sehän siellä jalat pystyssä , en sanonut mitään . Kun pojat olivat lähteneet , kysyin vaimolta että , yrittääkö se raskaaksi . Vaimo siihen että , ei hän tule . Hän oli sopinut poikien kanssa että , käyvät panemassa joka perjantai . Nyt siitä on 1, 5 kuukautta ja vaimoni sanoi että , kuukautisia ei ole kuulunut , hän kävi hakemassa raskaustestin otti sen ja tuli hämillään WC sitä ja Sani tämä on positiivinen , minä siihen vai et tule raskaaksi . Mitäs nyt teet , hän tuumasi en tiedä .

      • Anonyymi

        Mitä olette ajatelleet tehdä...?


    • Anonyymi

      Vaimolle on turha ehdottaa kimppaa, ei mene läpi. Kaipaan kumminkin kovasti aikoja jolloin sain pitkää ja lyhyttä, iso- ja pienirintaista, hoikkaa ja pyöreää naista. Vaimo on kyllä ns. muodollisesti pätevä, mutta silti lasti lähtenyt kovaa kun on saanut erilaista vierasta. Kunpa löytyisi joku jonka luona käydä vakituisesti vaikka miehenkin tietäen.

    • Anonyymi

      Olimme vaimoni päivin kanssa lähdössä Kalajoen leirintäalueen mökkiin . Meillä on jo pitempään mennyt huonosti ja päätimme katsoa vielä tämä kesä . Kun saavuimme perille , purimme tavarat ja aloimme tekemään paukkuja . Päivi sanoi lähdetään takapihalle ottamaan aurinkoa , ok mutta , laita ne läpinäkyvät bikinit jotka olivat 2 v sitten Espanjassa ja se lyhyt minihame , Päivi siihen entä alaosa , minä ei niitä tarvi , ei kukaan näe . Vaimo i laittoi ne päällensä ja tissit hyvin loisti läpi ja hän nosti hiukan hametta ja posliinipilluhannse sieltä vilkkui . Otimme paukkuja mukaan ja Päivi alkoi jo olla humalassa . Levoton alustan 2 kertaa 2 metriä , otimme myös sohvatyynyt pään alle , otimme siinä aurinko sekä pukkia kun viereiseen mökkiin tuli nuorisoa , huomasivat meidät , moikka saivat . Yksi pojista tuli meidän tykö juttelemaan ja juomaan kaljaa . Huomasin kun Päivi aukaisi jalkojaan ja nosti hiukan polviaan , poka tuijotti näkymää ja huomas että , pojalla alkoi pullottamaan uikkareissaan . Päivi joi lastinsa tyhjäksi ja sanoi saako tarjota pojallekin ( Seppo ) sanoin ok . He lähtivät mökkiin , kun heitä ei kuulunut takaisin menin vilkaisemaan , siellä Seppo nussi päiviä täyttä päätä ja ja huomasin että paljaalla ja Päivi ei käytä mitään ehkäisyä . Menin takaisin maate ja hetken päästä ilmestyivät takaisin . Poika tuli päivin viereen kysyen minulta sopiiko , nyökkäsin iltaan siinä tuli ja Päivi oli jo aika kännissä sanoin että , pitääkö hän lähteä nukkumaan kun olin jo itsekkin kännissä , vaimoni nyökkäsi ja Sani , Seppo tulee meidän kanssa myös nukkumaan , sanoin että , sopiihan tuo . Aamulla kun heräsin niin en aukaussut silmiäni sillä , vieressä nussittiin , poika pani päiviä kunnolla ja Päivi kuiskaili kohta tulee ja tuli orkkua ja poika päästi sisälle . Tätä jatkui kukko 3 päivää minkä olimme siellä , sain minäkin ( b tappia panna ) . Kun lähdimme niin Päivi ja Seppo suutelivat pitkään . Kun olimme kotona niin kysyin , Seppo han pani sua paljaalla ja et käytä ehkäisyä , Päivi kuukautisisten loppumisesta on vasta viikko , en voi tulla raskaaksi . Niin Seppo tulee keskiviikkona meille . Kun Seppo tuli niin hän viimein 6 päivää ja joka päivä nussivat 1- 3 kertaa päivä ja aina näköjään paljaalla . Kun oli kulunut kuukausi s8ittä Päivi otti raskaustesti no se oli positiivinen . Kysyin päiviltä vielä että , minkä ikäinen Seppo on hän Sani 18 ja minä siihen ja sinä 49 , hulluja . Minä häivyin saman tien , olin hommannut jo asunnon , kirjoitimme asumuseropaperit vi8on päästä . Kun 1 , 5 vuoden päästä näin päivin niin hän työnteli vaunuja ja Seppo käveli vieressä . Tämä tapahtui 2018 .

    • Anonyymi

      Meillä oli vaimoni kanssa puhe että , hankitaan kolmas pyörä mukaan seksileikkeihin . Lähdimme yhtenä perjantaina ravintolaan j. Vaimoni pukeutui seksikkääksi ja vähiin vaatteisin esim . Minihame ilman pöksyjä oli lämmin päivä ja ilta . Kun saavuimme ravintolaan , kello oli noin 10 illalla ja ravintolaoli aika täysi , haimme paukut ja katsoimme pöytää , kun yhdestä pöydästä kaksi nuorta miestä huikkas että , tässä on vapaata , menimme istumaan heidän kanssaan . Joimme paukkuja ja juttelimme , miehet vilkuilivat vaimoani ja hänen tissejään koska vaimolla oli löysä paita ja kun kumarsi niin tissit näkyivät selvästi . Aikamme istutuamme ja muutamat paukut juotuamme ehdotin miehile että . Lähdetään meille , siellä on juotavaa ja saunankin voi lämmittää , miehet olivat heti valmiit lähtemään . Kun olimme meillä kaatelin kaikille tuhdit paukut , joimme pari kolme ja kohta kaikki oli kännissä jonkin verran , vaimoni enemmän , yksi miehistä ehdotti saunaa , sanoin laitetaan päälle . Jonkin ajan kuluttua , sauna oli valmis , riisuimme vaatteet ja vaimoni myös riisui , miehet katselivat vaimoni riisutumista , yksi miehistä sanoi että . Vaimollas on hyvät muodot ja twkis kyllä mieli . No menimme saunaan yhdellä miehistä seisoi kulli ja vaimoni huomasi sen ja sanoi , minä voi pestä tuon , mies oli heti valmis . No lähdettiin kaikki pois saunasta ja vaimoni pesi kaikkien kullit ja miehet pesivät hänet . Lähdimme saunasta ja miehet kysyivät , saako nussia vaimoasi sanoin vaimoahan se päättää mutta , minulla on kortsuja , ilman ei voi koska vaimoni ei käytä mitään ehkäisyä . Vaimoni oli heti valmis naimaan kun kysäsin . Menimme makkariin ja heti alkoi tapahtumaan yksi miehistä nuoli vaimoni pillua ja toinen imi tissejä ja sitten nussittiin , en katsonut laitoivatko miehet kortsua , eikä vaimonikaan sanonut kortsista vaan nautti naimisesta ja kyllä miehet nussivatkin kauan , minä kävin tekemässä paukut itselle ja kävin karsomassa naimista , justiin vaimoni sai orgasmin . kohta oli toisen vuoro . Menin keittiöön ja puolen tunnin päästä miehet tulivat kans keittiöön ja sa kehuivat vaimoani , kävin katsomassa vaimoa , siellä hän maksi selällään ja pillusta valui sperma , sanoi siitä vaimolle hän vain tuumas , en minä nyt voi tulla raskaaksi koska , viimeisistä mokkareiden päättumisestä on 6 päivää . Miehet jäivät yksi meille ja kyllä vaimoni sai kullia kunnolla ja seuraavanakin päivänä nussivat . Kun miehet lähtivät , sanoin vaimolle että , pitäisikö sinun ottaa jälkiehkäisy pilleri , vaimo sanoi vaan , ei tarvi . Nyt tuosta vaimon iloittelusta on kaksi kuukautta ja raskaustesti näytti positiivista , vaimoni oli hiukka säikähtänyt kun huomasi että , on paksuna . Sanoi vaimolleni että , se on niitten kapakka tutujen koska , minä nussin vain kakkoseen ja suuhun . Nyt vaimoni suunnittele aborttia , toivottavast ei suunnittele liian kauan .

    • Anonyymi

      Tulin raskaaksi neljän nuoren (16 -18v.) kundin kanssa harrastamastani kimppaseksistä, olin tuolloin 37 v. ja minulla ja miehelläni oli jo 9 vuotias lapsi. Kierukka petti ja oli siinä ihmettelemistä. Aborttia en halunnut tehdä, eikä asiasta voinut keskustella noiden seksipartnereiden kanssa. Päätimme yhdessä mieheni kanssa, että pidämme tuon asian omana salaisuutenamme. Kukaan ei koskaan tietäisi, kuka oli lapsen isä. Periaatteessa oli 20 % mahdollisuus, että se oli myös mieheni. Veriryhmän perusteella lapsi ei kuitenkaan voinut olla mieheni siittämä. Päätettiin unohtaa koko juttu ja pitää tuo lapsi. Mieheni kyllä kerran tokaisi, että "talkoilla tehty", mutta siitä ei edes keskusteltu. Maailmassa sattuu paljon pahempiakin asioita, kuin tuo. Ja onhan nuo keinohedelmöityt lapsetkin jonkin muun, kuin esim. vakisuhteessa olevan miehen.

    Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe