Ei hyvää päivää näitä tämän vuoden pääsykokeiden laatijoita: tulkinnan varaisia tehtäviä, suoranaisia virheitä ym. Ketkä näitä pääsykokeita oikein laatii, "Esson" baarin Arska ja Reiska vai? Vai onko ne näitä kauppistapauksia jotka eivät kelvanneet millekään yritykselle? Tekevät sitten sillisalaattia uusille kauppislaisille hohhoijaa mitä roskaa tämäkin vuosi oli
v.2017 pääsykokeen laatijat ovat tomppeleita
9
2815
Vastaukset
- Söpöö99
Rejecti itkee :/ nyyh
- LutiKutsuu
kyllä mä lutiin pääsen kuitenkin, toki tavoitteet oli jossain ihan muualla, en ole ihan täysin rejecti sentään
- Passaiskyl2
Paljonko sair kokeesta pisteitä? :) itse 28.75 , eikä yhtään ensisijaisuuspistettä. Mahtaakohan riittää lutiin?
- LutiKutsuu
mulla ensijaisuuspisteiden kera 29.5 pistettä, veikkaan että 28.75 riittää
- helvettisoikoon
Vituttaa huolella, jos en pääse Turkuun näiden idioottien kokeentekijöiden vuoksi. Vika ei ole tässä tapauksessa minussa.
- VoikoVitutukseenKuolla
täällä kohtalontoveri, taidan jäädä Turun suhteen niukasti rannalle, melkeinpä toivon että piste-ero on selkeä ettei sitten nää pääsykoetekniset idioottimaisuudet ole ratkaisevassa asemmassa
- lllolllero
Hyvä, kyllä syy löytyy aina muualta kuin itsestä. Teitä paremmat ovat olleet vain onnekkaita... :D
- ylpeäkylteri
LUT on paras!! Tervetuloa vaan!
- Aaltoon
Eikös se koe nyt ole sama kaikille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2504526Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1242961Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412722Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051543Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn171437- 521285
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021067- 471055