v.2017 pääsykokeen laatijat ovat tomppeleita

LutiKutsuu

Ei hyvää päivää näitä tämän vuoden pääsykokeiden laatijoita: tulkinnan varaisia tehtäviä, suoranaisia virheitä ym. Ketkä näitä pääsykokeita oikein laatii, "Esson" baarin Arska ja Reiska vai? Vai onko ne näitä kauppistapauksia jotka eivät kelvanneet millekään yritykselle? Tekevät sitten sillisalaattia uusille kauppislaisille hohhoijaa mitä roskaa tämäkin vuosi oli

9

2826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Söpöö99

Rejecti itkee :/ nyyh

• LutiKutsuu

kyllä mä lutiin pääsen kuitenkin, toki tavoitteet oli jossain ihan muualla, en ole ihan täysin rejecti sentään

• Passaiskyl2

Paljonko sair kokeesta pisteitä? :) itse 28.75 , eikä yhtään ensisijaisuuspistettä. Mahtaakohan riittää lutiin?

• LutiKutsuu

mulla ensijaisuuspisteiden kera 29.5 pistettä, veikkaan että 28.75 riittää

• helvettisoikoon

Vituttaa huolella, jos en pääse Turkuun näiden idioottien kokeentekijöiden vuoksi. Vika ei ole tässä tapauksessa minussa.

• VoikoVitutukseenKuolla

täällä kohtalontoveri, taidan jäädä Turun suhteen niukasti rannalle, melkeinpä toivon että piste-ero on selkeä ettei sitten nää pääsykoetekniset idioottimaisuudet ole ratkaisevassa asemmassa

• lllolllero

Hyvä, kyllä syy löytyy aina muualta kuin itsestä. Teitä paremmat ovat olleet vain onnekkaita... :D

• ylpeäkylteri

LUT on paras!! Tervetuloa vaan!

• Aaltoon

Eikös se koe nyt ole sama kaikille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      23
      3690
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2702
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2241
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1491
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1221
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1184
    Aihe