Ei hyvää päivää näitä tämän vuoden pääsykokeiden laatijoita: tulkinnan varaisia tehtäviä, suoranaisia virheitä ym. Ketkä näitä pääsykokeita oikein laatii, "Esson" baarin Arska ja Reiska vai? Vai onko ne näitä kauppistapauksia jotka eivät kelvanneet millekään yritykselle? Tekevät sitten sillisalaattia uusille kauppislaisille hohhoijaa mitä roskaa tämäkin vuosi oli
v.2017 pääsykokeen laatijat ovat tomppeleita
9
2776
Vastaukset
- Söpöö99
Rejecti itkee :/ nyyh
- LutiKutsuu
kyllä mä lutiin pääsen kuitenkin, toki tavoitteet oli jossain ihan muualla, en ole ihan täysin rejecti sentään
- Passaiskyl2
Paljonko sair kokeesta pisteitä? :) itse 28.75 , eikä yhtään ensisijaisuuspistettä. Mahtaakohan riittää lutiin?
- LutiKutsuu
mulla ensijaisuuspisteiden kera 29.5 pistettä, veikkaan että 28.75 riittää
- helvettisoikoon
Vituttaa huolella, jos en pääse Turkuun näiden idioottien kokeentekijöiden vuoksi. Vika ei ole tässä tapauksessa minussa.
- VoikoVitutukseenKuolla
täällä kohtalontoveri, taidan jäädä Turun suhteen niukasti rannalle, melkeinpä toivon että piste-ero on selkeä ettei sitten nää pääsykoetekniset idioottimaisuudet ole ratkaisevassa asemmassa
- lllolllero
Hyvä, kyllä syy löytyy aina muualta kuin itsestä. Teitä paremmat ovat olleet vain onnekkaita... :D
- ylpeäkylteri
LUT on paras!! Tervetuloa vaan!
- Aaltoon
Eikös se koe nyt ole sama kaikille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702051
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371445Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56882- 55836
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250804Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S16722Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58703Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis196624