Ei pahalla. En kiusaa vesimiehiä. En ole ilkeä. Ehkä tää avaus on hieman ristiriidassa sen kanssa, koska ainahan jonkun merkin tuomitseminen/toteaminen voi olla merkki omasta ilkeydestä. Vai onko näin?
Mun oma syntymämerkki on härkä.
Minusta vaan tuntuu, että tää vesimies on pahin merkki.
Ehkä tää avaus on täysin turha.
Kaikissa merkeissä hyvät ja huonot puolensa.
Mutta päätin kuitenki avautua.
Pahin merkki??
4
210
Vastaukset
- aquarius2017
En allekirjoita että vesimies on pahin merkki ja olen itse vesimies. Sinulla on ehkä huonoja kokemuksia muista vesimiehistä ja jotenkin yleistät koskemaan kaikkia. Itse ainakin koen olevani rehellinen ja oikeudenmukainen enkä tykkää kieroilusta. Ehkä vesimiehessä voi ärsyttää tai suututtaa vapaudenkaipuu jonka itsessänikin tunnistan. En halua sitoutua pysyvästi mihinkään ja tykkään olla yksin. No, voin olla väärässä ja ehkä vesimiehissäkin on pahoja ihmisiä mutta halusin vähän puolustaa omaa merkkiäni.
Ongelma on se, etten tunne hetiskään kaikkia maapallon vesimiehiä. Sama pätee kyllä kaikkiin muihinki ihmisiin, ettemme tunne kaikkia eri horoskooppien ihmisiä. Siinä se onki se ongelma eli periaatteessa toi avaukseni oli ihan turha ja turha siinäkin mielessä, sillä jokaisella ihmisellä on omat hyvät puolensa ja omat demoninsa.
Näinhä se on.
Heitä linkkiä sivujen moderaattorille, kiitos!
Haluaisin, että tämä avaukseni poistettaisiin. Se on hieman ilkeä ja typerä.
Voisitko tehä sen, kiitos?
Jatkossa pyrin siihe, etten sano mitään täntapaista, koska a) en tunne kaikkia vesimiehiä b) yleistäminen on ns helmasynti ja c) kaikissa meissä hyvät ja huonot puolensa- aquarius2017
No älä nyt ota tätä horoskooppiasiaa liian vakavasti. En tiedä tarvitseeko aloitustasi edes poistaa kun kuitenkin myönnät ettet ole varma ja tiedät että kaikissa on hyvät ja huonot puolet. Olet rehellinen ja kiltin oloinen ihminen joten ole vaan rauhassa. Ei tarvitse pyytää anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728