Peran asiaton arvostelu on aina ollut mielestäni amatöörimäistä puuhastelua. Pera on ladannut rauhassa akkuja ja kukisti aikanaan persutkin kehässä. Perassa on Sininen Tulevaisuus
Kyykyssä Pertti ehkä vaanii, mutta ei lyö. Siellä hän on turhaan maalitauluna. Taekwondossa saadut opit voisi Pera vetää pytystä alas. Ja kusta perään. Niillä ei nyrkkeilyssä pärjätä.
Hitsi, Pera on ollut kerran eläissään sekaisin, ja sekin oli nukutuksesta herättyään! Miten kova äijä. Kehässä kukaan ei mahda tolle mitään. Aavikonruskea tavi viimeistelee paketin.
PERTTI KEITA VALMIS MM-OTTELUUN!
4
290
Vastaukset
- suomenpoika
Keita on "venäjän poika", tomppeli!
Älä unohda olennaisia asioita!
Ja kovakantapäinen kaveri kun on joutunut jalan ylittämää rajan tullessaan matsaamaan.
Jos nuo olennaiset virheet ei ala postuun kirjoituksista kerron Keitan sedälle "venäjän sedälle"!
Asuu Jaroslavlissa. - jopeanis
Hah, senkin impotentti autisti!
Keita on VIRON POIKA!
Asui kyllä Jaroslavlissa aikanaan opiskellessaan, niin.
Nykyään mustamäen torilla Tallinnan laitamilla.
Pera heittää siellä lestiä ja metsästää torttua.
Taksikuski Roman Rotermann toimii hänen kanssaan yhteistyössä. Peralla on ilmaiset kyydit välillä SADAM-KADRIORG-MÜSTMAAKI
Pera ostaa aina sadamarketista natsikamaa, verkkareita, kaasunaamareita ja panosvöitä lähtiessään suomeen matsaamaan. Väittää että menee Tolvasen sotamuseoon. Vaimon makuuhuoneeseenhan ne menee. - kdndnfkfkf
Poika mikä poika
Onhan pojat poikia- Anonyymi
Näin on
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672