Kävin eilen Sotavaaranjoella. Nuotiopaikan vieressä oleva silta oli poissa.
Sotavaaranjoki UK-puistossa, silta poissa
10
418
Vastaukset
- Muorravaarakan_vessu
Siitähän pääsee kuivin jaloin yli muutenkin.
- Polkutallaaja
Höpö höpö;
- Onkosiltaa
Onko tietoa, siis onko silta poissa vai paikoillaan?
- Lapin.poliisit
Ei ollut klapeja viimeksi, niin me tehtiin se silta polttopuiksi lämpimiksemme.
- Polkutallaaja
Onko jollakulla tietoa sillan tämänhetkisestä kohtalosta? Jos lumien sulattua lähtisi siihen suuntaan, niin pääseekö yli vai pitääkö etsiä muita paikkoja?
- Jokitallaaja
Pökelö olet jos et tuommoisesta purosta yli pääse. Parempi jäädä kotiin. Itse kahlasin Lutosta yli huhtikuussa kainaloita myöten.
- Polkutallaaja
Valitsen reittiini ihan itse. Eikä jokien ylityksiini liity moista sankaruutta. Eli yli sieltä mistä saappailla pääsee kastumatta tai siltoja käyttämällä.
- Anonyymi
Ilmeisesti on niin, että uutta siltaa ei Sotavaaranjoen ylitykseen tule. Tosin 20 metriä sillasta - tai siis paikasta, missä silta oli - ylävirtaan pääsee helposti kahlaamalla yli. Vaelluskengät pitää riisua, mutta saappailla onnistuu!
- Anonyymi
Sotavaaranojan silta on purettu UKK puiston toimesta 2018. Sotavaaranojasta pääsee yli kun kahlaa hiukan yläjuoksun suunnasta.
Tässä videolla vielä se vanha silta käytössä 5.7.2019. https://youtu.be/ec-gdWgmPUc- Anonyymi
Korjaan 5.7.2018....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918