Kävin eilen Sotavaaranjoella. Nuotiopaikan vieressä oleva silta oli poissa.
Sotavaaranjoki UK-puistossa, silta poissa
10
432
Vastaukset
- Muorravaarakan_vessu
Siitähän pääsee kuivin jaloin yli muutenkin.
- Polkutallaaja
Höpö höpö;
- Onkosiltaa
Onko tietoa, siis onko silta poissa vai paikoillaan?
- Lapin.poliisit
Ei ollut klapeja viimeksi, niin me tehtiin se silta polttopuiksi lämpimiksemme.
- Polkutallaaja
Onko jollakulla tietoa sillan tämänhetkisestä kohtalosta? Jos lumien sulattua lähtisi siihen suuntaan, niin pääseekö yli vai pitääkö etsiä muita paikkoja?
- Jokitallaaja
Pökelö olet jos et tuommoisesta purosta yli pääse. Parempi jäädä kotiin. Itse kahlasin Lutosta yli huhtikuussa kainaloita myöten.
- Polkutallaaja
Valitsen reittiini ihan itse. Eikä jokien ylityksiini liity moista sankaruutta. Eli yli sieltä mistä saappailla pääsee kastumatta tai siltoja käyttämällä.
- Anonyymi
Ilmeisesti on niin, että uutta siltaa ei Sotavaaranjoen ylitykseen tule. Tosin 20 metriä sillasta - tai siis paikasta, missä silta oli - ylävirtaan pääsee helposti kahlaamalla yli. Vaelluskengät pitää riisua, mutta saappailla onnistuu!
- Anonyymi
Sotavaaranojan silta on purettu UKK puiston toimesta 2018. Sotavaaranojasta pääsee yli kun kahlaa hiukan yläjuoksun suunnasta.
Tässä videolla vielä se vanha silta käytössä 5.7.2019. https://youtu.be/ec-gdWgmPUc- Anonyymi
Korjaan 5.7.2018....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2139193
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265948- 1024848
- 584823
- 843929
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743463- 583437
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262916Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv522825- 432681