Monennelta varasijalta on noustu parhaimmillaan..

Ayeee

Sain tuloksen, että olen 16. varasijalla hakemaani kouluun. En ole hakenut opiskelemaan vuosikausiin, eikä siten ole minkäänlaista näkemystä onko mahdollisuuteni kuinka todennäköiset vielä saada opiskelupaikka.. Kokemuksia!?!

13

3932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jozas

Milloinkohan varasijat päivittyy? Vai sitä mukaanko kun joku peruu paikkansa?

• Merililja

Mihin olet varasijalla?

• Pistepilkkupiste

Mihin on tullut tradenomi tulokset? Monimuoto vai päivä?

• hbnnnngh

joko johki lappiin tai huijaa

• Asd12365

Mihin amk?

• Poippiu

Ite pääsin viime vuonna muistaakseni juurikin tolta 16. varasijalta, riippuu toki pitkälti koulusta ja alasta minne oot hakenut. Mulla oli Hamk sairaanhoitaja silloin kyseessä.

• Sellas

Olisin päässyt 2. varasijalta metropoliaan jalkaterapeutiksi mutten ottanut paikkaa vastaan viime vuonna

• karpaloine

Itse olen 3.varasijalla ensimmäiseen vaihtoehtoon. Muista ei ole vielä tullut tuloksia. Sais pikkuhiljaa alkaa tuleen myös maisterihakujen tulokset...
      Viime vuonne en 9.varasijalta noussut ensimmäiseen, mutta pääsin suoraan sisään toiseen (silloin ei tosin ollut kyseessä maisterihaut)

• Hakija15

Itse olin alun perin 4. varasijalla TAMKiin terveydenhoitajakoulutukseen, nousin 1. varasijalle ja nyt olen pysynyt siinä pari päivää. Jäänköhän 1. varasijalle vai onkohan vielä mahdollisuutta päästä?

• Tamkiin

Veikkaisin että pääset kyllä sisään nyt kun muualtakin alkaa tulla tuloksia? Mikä sun ensimmäinen hakutoive oli? Ootko ensikertalainen? Muuten vaan kysyn :)

• Näinonjuu

Se on fifty fifty. Kukaan ei voi tietää

• MeeBeeM

Aika omituista, kun Tamkiin Terveydenhoitajaksi mun varasijat on kivunneet enemmän, tosin silti jäin liian kauaksi, tokkopa enää yli 20 peruuttaa... Mutta aluksi olin jollain varasijalla 40...

• Hakija15

Ensimmäinen hakutoive on Metropolian th-koulutus, hain TAMK:in lisäksi myös Metropoliaan, Diakiin ja Laureaan th:ksi mutta niistä ei ole tullut vielä tuloksia... En ole ensikertalainen :(

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      409
      4580
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1795
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      138
      1548
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      75
      1305
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      15
      1126
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      76
      1113
    7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1049
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      66
      1003
    9. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      970
    10. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      66