Viking Line terminaalissa on aikamoiset jonot lipputiskille, onko kukaan kokeillut automaattista porttikorttikonetta, kuinka tuo futaa katajanokan terminaalissa ?
Check-In automaatilla,
15
286
Vastaukset
- annillat
Ne automaatit toimii tosi hyvin edellyttäen, että varaus on maksettu ja auto jää kotiin. Ensin valitaan kieli, sitten tunnistautumistapa (nopein on QR-koodi) ja sitten lupaat, että henkilöllisyys on tarvittaessa todistettavissa ja niks naks, kone pullauttaa maihinnousukortin - ei tulisi enää kieleenkään seisoa palvelutiskin jonossa.
- Kainuun-Ketku
Ei tulisi mieleenkään lähtee Tallinnaan jupottelemaan
- TrollauskoKivaa
Kainuun-Ketku kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään lähtee Tallinnaan jupottelemaan
No mitä sitten teet tällä palstalla?
- kalliiksi-tuli
TrollauskoKivaa kirjoitti:
Lippuautomaatti nollasi koko varausnumeron
- Kirtäkää.Kaukaa
Viking Line on huijari firma
- Kaameita_rötisköjä
Kirtäkää.Kaukaa kirjoitti:
Viking Line on huijari firma
Viking on täysi vitsi.
- HyväHyväHyvä
Kaameita_rötisköjä kirjoitti:
Viking on täysi vitsi.
Ei ole pakko käyttää, on muitakin firmoja. Jääpähän enemmän tilaa minulle!
- OletTyhmistäTyhmin
HyväHyväHyvä kirjoitti:
Hah hah haa, kun et osaa edes käyttää Check-In automaattia
- TrollauskoKivaa
HyväHyväHyvä kirjoitti:
Et ole ikinä matkustanut mihinkään!
- juoppo-mummi
TrollauskoKivaa kirjoitti:
No, ei sinulla järkeä piisaa, jos lähtökohtana on juopottelumatka. Osta kotikylän paikalliskaupasta koppa keskiolutta ja grillinakkeja.
- geegstone
juoppo-mummi kirjoitti:
No, ei sinulla järkeä piisaa, jos lähtökohtana on juopottelumatka. Osta kotikylän paikalliskaupasta koppa keskiolutta ja grillinakkeja.
Ei saatanan tunarit häipykää tukkimasta niitä automaatteja oikeesti kiireisiltä ihmisiltä.
- ai.luokatonta
Tallink on ihana firma! Pelkästään hinnat on tuplat muihin verrattuna ja palvelu on omaa luokkaansa.
- hirveä-moka
Kaamea moka on matkustaa Tallinnaan!!
- faso.burkina
Mikä on 'oma luokka?' Itsepalveluahan se lähinnä on.
- Helppo.Juttu
Usein jäniksenä viking Linellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670