Seeprapeipponaaraani on pään ympäriltä lähes kokonaan kalju, eli höyhenpeite on poissa, mitä teen? Todella ikävän näköinen. Apua.
Seeprapeipponaaras kaljuna
3
316
Vastaukset
- Pupu Pupu
Hei!
Ei ole kokemusta linnuista, mutta onko linnullasi kumppania joka voisi nyppiä höyheniä?
Eläinkaupassa törmäsin tilanteeseen jossa uros nyppii naaraalta sulkia, kun on pesänrakennus puuhia. Naaras on niskasta ja selästä aivan kalju. Toivottavasti joku jolla on kokemusta osaa auttaa teitä.- Esa
Joo, linnulla on samaa lajia oleva uros joka kyllä tykkää nyppiä. Ihmettelen vain kun naaras on aivan paljaana pään alueelta. Mikä saisi ukon unohtamaan nyppimisen?
- Pupu Pupu
Esa kirjoitti:
Joo, linnulla on samaa lajia oleva uros joka kyllä tykkää nyppiä. Ihmettelen vain kun naaras on aivan paljaana pään alueelta. Mikä saisi ukon unohtamaan nyppimisen?
En oikein osaa sanoa. Onhan se tosi ikävää katseltavaa. Minulla ainakin se kaupan tapaus tekee pahaa. Se uros oli nyppinyt edellistäkin naarasta. Eivät kuulemma yleensä nypi vaan tykkäävät seurasta. Voisikohan joku "kasvattaja" auttaa sinua? Auttaisin mielelläni, mutta en oikein tunne lintuja. Erottaminen tietysti auttaa jos juttu on tosi paha. Mutta jos on pesäjuttuja niin voisi kokeilla laittaa paperia, serlaa, tms. mitä voisivat viedä pesään. Kokeile jotain ja toivottavasti löydätte apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m994513Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513240
- 432932
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232156
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735