Suomi ei ole enää lintukoto(paitsi lieksa)!

Mäkinen.A

Tätä mantraa hokevat nyt papit, poliisit ja poliitikot, viimeksi sisäministeri Risikko aamulla.

No eipä ole ei, ja on varmasti vain ajan kysymys milloin se terrori-isku tapahtuu täälläkin. Euroopassa näitä uhkia ja iskuja näyttää nyt olevan päivittäin, Brysselissä on juuri ammuttu itsemurhapommittaja.

Mutta ketkähän siihen ovat sitten syynä, ettei olla enää lintukoto?

No meidän eturivin poliitikkomme vuosien ja vuosikymmenten varrelta, eri puolueista. Nehän tämän ovat aikaan saaneet. Rajat on haluttu auki taivasta myöten.

Tämänköhän vuoksi ne isät ja vaarit sodissa taistelivat, että Suomesta tehdään lintukoto islamilaisille terroristeille. Jotka uhkaavat maata terrori-iskuilla?

Ja on hyvä muistaa, ettei Suomi ole koskaan ollut kolonialistinen mahti. Suomi ei ole ollut mukana sotimassa Lähi-Idässä tai Afrikassa, ei myöskään riistämässä.

12

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surkeaPiispa

Piispa Irja Askolan mukaan terroriuhka Suomessa on "globaalin epäoikeudenmukaisuuden huutoa".

Voi jessus sentään.

• huhuhuhuh

Ihan sekopää piispa.

• Enempietujamatuille

Askola on oikeassa. Kunniakansalaisten discorahaa on nostettava. Paskan puuron tarjoaminen kunniakansalaisille on silkkaa rasismia. Uimahallin oma vuoro lieksassa somaleille kuuluu kunniakanslaisille. Me kohtelemme niin rasistisesti kaikkia matuja. Minua harmittaa kauheasti. Miten ajattelevat somaliassa meista.

• kATEKISMUS

Mitäkö vääräuskoiset ajattelevat meistä kristityistä?
        Jumala vain sen tietää!

• Äärir3

Ilmankos niitä tänne syrjä seudulle lähetetään. Täällä heidät koulutetaan ym ym....tietäen kuitenkin,että on mahdollinen iskun tekijä tulevaisuudessa. Täällä tai Euroopassa.
      Ääri Muslimista ei tule kristittyä eikä Ääri kristitystä muslimia.
      (no on joitain hölmöjä jotka sokaistuvat .)

• nvnbngnvnfnbnv

Lieksassa on tilaa.

• tietysti.yksittäistapaus

Jos näette jotain epäilyttävää, niin pitäkää mölyt mahassanne! Antaa suvakkien yllättyä kunnolla jos jotain "yksittäistapausta" tapahtuu!

• Veronmaksajana

Missee viipyy pankkolainen ylitse suvaitsevine mielipiteineen.

• olenoikeassataas

Ei huolta, pankon kaltaiset tyypit ymmärtävät ja toivottavasti kustantavat tämän nykyisen haittamaahanmuuton;-) Ne saastathan tätä haluavat. Itse en auta rahallisesti kuin ISÄNMAATAMME puolustaneita veteraaneja! Miehiä ja naisia joita ilman pankkokaan ei saisi jauhaa paskamielipiteitään;-)

• Uusi.Normaali

Tällä hokemisella, ettei Suomi ole enää lintukoto, on tarkoitus totuttaa meidät väkivallan uhkaan. Se on uusi normaali, kuten sanotaan...

Sen sijaan kukaan ei sano sitä, että asialle vielä voitaisiin ehkä tehdä jotain...

• kokonivalve

Mitä olisi mielestäsi uusi normaali? Sininen Fazerin hetki vai kasvatuksen tulista pipuria typeryksille?

• Nyt juuri luin läpi, hieman ylähyllyn konjakin vaikutuksenalaisena tämän ketjun. Mielestäni politiikkaan on aina kuulunut tietynlainen sumutus. Oikeankaltainen politiikka on vaikeasti löydettävissä. Pitäisi sumuttaa tasapuolisesti kaikkia sumutettavia.

No, eihän se ole mitenkään mahdollista. Vaikka kuin yrittäisimme nähdä sumun läpi, ei aina kaikkea näy. Hyvistä nykyisistä nettiyhteyksistä huolimatta ei näy.
      Hyvät yhteydet ovat mielestäni osasyy ongelmiin. Jos ajatellaan esimerkiksi keskimäärin kolmekymmentä vuotta taaksepäin, emme kaikesta edes tienneet, kuin nyt. Siinäkin on ongelmaa Euroopan, jopa koko globaalin suhteen, että humanismi tahtoo itseltään luonnonvastaisesti liika.
      Onko kaikenlainen suojelu tarpeellista. Ajatellen niin kuin vanhempana laajasti ajatellen. Minä luotan enemmän metsään, kuin kaiken maailman parantajiin. Liika suojelu, hyysääminen ja tasapuolistaminen ovat herkkiä syitä nostattamaan luontaisesti ongelmia.
      Tulevaisuus on monimuotoinen. Poliittinen kenttä elää mielenkiintoisesti.

Mieltäni tyynnyttää, että on joitakuita hyviäkin keskustelijoita vielä Lieksan osiossa. Uuninpankkokin tekee parhaansa, asiallisesti, tai osittain ainakin. Mistäpä minä sen tietäisin.
      Ja loppukevennykseksi tarjoilen Kuopion tuttua. Tulipa kerran katseltua metsämiehen viihdekiikaria Kuopion viihteellä, tositoimista erkaleena.

https://www.youtube.com/watch?v=5oL4uyiGHWo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2508
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1868
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      74
      1816
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1238
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1068
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe