Tulen sinne juhannukseksi mökkeilemään naapuri pitäjään. Löytyisikö 45-60 vuotiasta naista, kivan näköistä juhannukseksi. Saunottaisiin, otettaisiin kupit ja oltaisiin. Olen siellä perjantaista sunnuntaihin. Muulloinkin voin tulla myöhemminkin kun sovimme asian.
Nainen juhannukseksi
13
591
Vastaukset
- Mimmi----
Mie annan joka reikään panna
- Avaraaon
Eikö se sit ois sama ku huljuttelis vehjettä vaikka järvessä.
- Limavittu-
Avaraaon kirjoitti:
Eikö se sit ois sama ku huljuttelis vehjettä vaikka järvessä.
Niimpä eli ei se tavara siitä kulu.
- avaraaon
Limavittu- kirjoitti:
Niimpä eli ei se tavara siitä kulu.
Eihä se kulu, umpeen menee poisoton jälkeen, niinku veneen vana vedessä.
- Paljasuneksija1
Saitko panna Viro lahtelaista?
- Klamilanori
Mää en enää viitti panna näitä Virolahen tammoja, mää oon käynyt nää läpi, laidasta laitaan,
- Kotolanruuna
Mie oon kans kentän kaikki valta Virolahdella!
- Kotolanruuna
Piti olla kyntänt
- Kotolanruuna
Siis kyntänt kaikki vaot
- avaraa
Älähän sie isottele
- Mimmi-----
sOSIALISTIEN TAVARA ON POJAT MUUTEN YHTEISTÄ.
- avaraao
Oli ennen, ei oo ennää
- tahtoonaista
Eiköhän se nainen löydy juhannukseksi, on tota nyt melkeen vuosi aikaa ettiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812