Moikka ! Käväisin tuolla Jussin jättikirppiksellä...mielenkiintoinen paikka, nyt jos saisin ihan asiallisen vastauksen että onko se todellakin lopettamassa.
Vastaukset 8
- KOLVIQ
MIKSET URPO KYSYNYT SIELTÄ KUN KERRAN KÄVIT PAIKANPÄÄLLÄ VAI EIKÖ PÄÄSTETTY SISÄLLE
- Kysymälläselviää
Onko se ylivoimaisen vaikeaa kysyä sieltä? Ennemmin uskot suoli24 paskaa..
Ei vastaajille käynyt mielessä että en ole paikkakuntalainen...pari viikkoa takaperin paikassa kävin ja vaikutuin . Vasta käyntini jälkeen luin täältä niistä lopetushuhuista ja siksi omasta mielestäni asiallisen kysymyksen täällä esitin. Toki sen tiedän että turistina voin itse päättää mihin kaupunkiin euroni kannan....jos ne ei Kotkaan kelpaa niin vien ne johonkin muualle.
- Arvausleikkiä
No ei käynyt mielessä. Olisi kannattanut mainata asiasta olevansa ulkopaikkakuntalainen, nämä palstat kuitenkin paikkakunta kohtaisia.
- TERVEMENOO
EI KANNNATA KOTKAAN TULLA MENE MUUAALLE
- HailLinderof
Mitäs kvävit! HOMO!
- 44556633
kaikki kirppikset loppuu aikanaan, mikä pidemmän mikä lyhemmän ajan kuluessa. Ne on kaikki vuokratiloissa sen aikaa kun ei uutta omistajaa/vuokraajaa ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691621
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova1001000Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78904Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?111853- 44800
- 116718
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä404619Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22604- 52584
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28583