Nakkilassa kehitetty kuljetusmenetelmä eli tavarat kaupasta hameessa ulos saisi yleistyä muuallakin. Muovikassien kulutus laskisi ja ympäristö pärjäisi paremmin.
Mahtuisikohan muuten pussihousuihin mitään isompaa?
Paistit kotiin hameessa
7
794
Vastaukset
- Teit.tietämättömii
Voi sinnuu raklo raukkaa, etkö siee tiijää et ei sin mittää ennää mahuu siel on joo peeloo toises lahkees ja toisees on miu louvoo massii.
- pressavessa
Nakkilan "miehillä" hameet kuuluu vakiovarustukseen.
- paraskinsanoja
Isäs hammeen helmoista huutelet.
Äiteessäs oli enemmän munaa aikoinaan... molemmissa tarkoituksissa joita tässä en tarkemmin kerro. - pressavessa
paraskinsanoja kirjoitti:
Isäs hammeen helmoista huutelet.
Äiteessäs oli enemmän munaa aikoinaan... molemmissa tarkoituksissa joita tässä en tarkemmin kerro.Menikö prinsessalla tunteisiin?pyydä poikaystävää lohduttamaan..
- panensunmutsiistaas
pressavessa kirjoitti:
Menikö prinsessalla tunteisiin?pyydä poikaystävää lohduttamaan..
ja käsken sen antamaan sulle piiskaa.
- Ruotsin.serkku
Ketäs ne liehuhelmat olivat, no nyt päsee vankilan ruokiin.... ei tarvihe sorootaa .
- sukupolvi
Ravikansaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669