En halua olla suhteesi piriste

Pettynytsuhun

Itsetuntosi pönkittäjä. Mikään päivän hupihetki. Seikkailu siinä sivussa. Piste. Taisin lopultakin ymmärtää mitä olit vailla.

22

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiminulla

      Ole suhdetta :o joten ei tää varmaankaan voi mulle olla. Vastasin silti :D

    • Abermann

      Yötöntä yötä sullekin, pettynyt. Syksyä kohti mennään. Itsestä se kaikki on kiinni, onnikin.

    • Tosissaniolin

      Kukaan tuskin haluaa olla kellekkään pelkkää hupia, jos on rakastunut. Ei voi leikkiä toisen tunteilla!

      • Parempaajatkoasulleap

        Rakastuneet salasuhteilijat ne vasta huvittavia ovatkin, eivät ymmärrä loukkaavansa muita, kun se oma napa on tärkein, ja kaikki tuo mitä ap aloituksellaan nosti esiin toteutuu heidän kohdallaan kyllä.


    • olensinkku

      Minkä suhteen piriste?

    • On_tunteita

      Luulo ei ole tiedon väärti.
      Tuo ei pidä paikkansa.

    • Kysy_suoraan

      Ei ole sudetta, ollut hetkeen. En vain huutele asioistani

    • enhalunnutloukata_

      Anteeksi :( Sun katseet... En muistakaan milloin olen viimeksi ollut näin onnellinen ja iloinen...

      • mikäteitävaivaa

        Voi hyvää päivää tai yötä pikemminkin miksi te omitte tuntamattomien kirjoituksia. Surullista jos elämäntilanteesi on sellainen että et koe olevasi onnellinen. Voimia siihen.


    • hänelle_miehelle

      Minä haluaisin olla hänelle kaikkea tuota ja enemmänkin jos mahdollista. Niin paljon ihania tunteita hän herättää minussa, että jos voin pelastaa hänen arkeaan antamalla hellyyttä ja himoitsemiaan asioita itsestäni niin kaikkihan toimii molempiin suuntiin oikeinkin hyvin ;)

      • kenelle_osuu

        siinä kiva kommentti, peukutan...


      • hänelle_naiselle

        Hieno teksti!
        Itse haluaisin nähdä ihanan R-naisen
        T: J-mies


      • Ehkäpöjoskus
        hänelle_naiselle kirjoitti:

        Hieno teksti!
        Itse haluaisin nähdä ihanan R-naisen
        T: J-mies

        Myöhässä vastaus, mutta miekii haluisin nähä j-miehen :D ( ja tänään nähtiinkin :) )
        T.R-nainen


      • enolerobottiolenihminen

        Älä koskaan teekään omaatuntoasi vastaan. Kaikki ympäröivä todistaa siitä. Halut ja mieliteot vie väärille teille. Pitäydy siinä, minkä koet oikein. Me ollaan kuultu lapsena jotain, tai ollaan koettu elämän aikana pahoja asioita, niistä saatu sisäinen viisaus. Niillä on tarkoitus. Koen myös että olen varjeltu, mutta välillä niin paljon liiaksi, että opit unohtuu. Silloin tapahtuu jotain, joka nöyrtää, josta on vaan otettava uudelleen opiksi, muistutuksena.


      • kontrastit

        Eli tuntuu, että esim itsellä on jotain tietoa, muttei kokemusta, toisilla liikaa kokemuksia, mutta ei tietoa siitä, miksi..


    • Tämäpäsullem

      Tämä tuli selväksi jo silloin kun rupesit mieltäsi muuttamaan. Et suostunut olemaan hetken huvi. Ja kun päätin mitä teen et ollut siihenkään tyytyväinen. Tiedän että sua jäi rassamaan se mitä olen kertonut. Se jääköön mun tiedoksi. En toki ota toista leikkiin jos itse ei tahdo. Mutta tuo sun esittäminen ystävänä ei oikein tunnu hyvältä. Et sinä pönkitä itsetuntoani itse minä sitä hoidan. Olet kummallinen hämmentäjä. Ei ihme että elät tuollaista elämää. Ja nyt kun olen oppinut näkemään mitä touhuat ymmärrän sen sun ex:si tekemiset. Senhän näki kyllä.

      • Nimimerkki "tämäpäsullem"?
        Oletko tunnistavinasi aloittajan, koska nimimerkkisi päättyy "...sullem"?
        Tarkoittaako "m" miestä vai nimen etukirjainta?

        Itse en ole ollut koskaan suhteessa varattuun mieheen.
        Enkä myöskään seurustellut miehen kanssa, jolle naiset
        olisivat pelkkää "hetken hupia" tai "tapa saada säännöllisesti pillua".

        Eli en ole lähtenyt edes tapailemaan naisia seksiobjekteiksi esineellistäviä
        ja alistavia miehiä, vaikka he olisivat vapaitakin.


      • muutaenvoi

        Mulla taasen toinen ihminen on laittanut pohtimaan ja etsimään tietoa, ja olen saanut hänen tekemisistään suurenkin avun muihinkin asioihin kuin itsetunto, ja autat näkemään asioita. Haluan auttaa tätä henkilöä takaisin kertomalla näkemyksiäni. Määrätä, pakottaa, omistaa en halua, ne on pinnallisia tekoja, ei auta millään lailla. Kuule, jos haluat kuulla, jos et, niin silloin et.. se riittää, sillä uskon, että vaikka et niistä tänään ymmärtäisi, toivon kovasti niiden olevan apuna tulevassa.


    • ikävääjosjokusellainen

      Aika ikävän olpinen aloitus. Suhteista irtautuminen on vaikeaa ja toisen elämästä voi tehdä helposti kaikenmoisia luuloja. Itse ymmärrän ystävätkin niin, että rankoissakin elämänvaiheissa ollaan edes jollain lailla mukana. Kyllä on niin pitkät itkut itketty ja paljon edessä vielä.

    • Tyhmähän ei ole se, joka iskee kiinni vaan se, joka päästää irti.

    • Voimia aloittajalle, olitpa sitten mies tai nainen.

    • yhyyyhhyyy

      Mitäs ne R-nainen ja J-mies sitten toisiltaan haluaa::))) kun kuitenkin näkevät toisensa. Näittekö tänäänkin :::)))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2295
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1940
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1735
    4. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      160
      1678
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1641
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe