Rusketuksen edut ja haitat.

Tämä jakaa kovin mielipiteitä niin ulkonäön kuin terveydenkin osalta.
Länsimaalaisten mielestä ruskettunut iho on kaunis mutta thaikkujen mielestä ei.
Auringosta saa D- vitamiinia ja se on välttämätöntä elimistölle. Tosin tuota vitamiinia saa purkistakin. Suomalaistenkin pitäisi syödä sitä 100 mikrogrammaa päivässä. Etsikääpä tietoa tuosta elämän nektariinista netistä.

Auringon ottajia kovasti varoitellaan sen vaaroista ja kehotetaan käyttämään suojaavia rasvoja. Olen lukenut pullojen kyljistä mitä kaikkia myrkkyjä ne sisältävät.
Nämä tunkeutuvat elimistöön ja aiheuttavat ihosyöpiä. Ennen näitä voiteita ihosyövät olivat hyvin harvinaisia.

Mutta tuumaillaanpa mitä otsikon ajatuksen takana on yksinäisen poikamiehen harhailussa Pattayan melskeessä.
Vitivalkoinen herrasmies on kovin altis kaikenlaisten kauppiaiden sekä palvelujen tarjoajien hyökkäyksille. Huomaavat heti oivallisen kohteen tämän rahamassin kevennykseen.
Ruskettunut herra saa kulkea aika vapaasti.

Ehdotan siis seuraavaa hyväksi kokemaani tapaa:
Hankkikaa kohtuullinen rusketus ilman myrkkyvoiteita. Lisäsuojakilveksi suosittelen monissa liemissä keitetyn baaritytön mukaan ottamista päivittäisiin ulkoaskareisiin.

Näitä vuokrataan edullisesti useissa tienvarsikuppiloissa.

13

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 82y

      Tämä oli selvää tekstiä, mutta mitkä ihmeen ulkoaskareet?

    • oletkoKokematon

      Kaupassa käyntiin tms.

      • 82y

        Olen kokematon, anteeksi kysymykseni, siis kaupat kuten Lootus Tesco on ulkona, kiitos.


    • puoliruskea

      Katoppas, vanha konkari kakskasi on palstalla. Sillä on kokemusta monelta vuosikymmeneltä eikä se koskaan vittuile kenellekään.
      Käy nyt useammin!

    • 82y

      Ei homoilulta kerkee

      • vaiLootus

        82y, kaikki eivät ole kaltaisiasi, siis homoja.


      • PattisYökköMaijaPeltonen
        vaiLootus kirjoitti:

        82y, kaikki eivät ole kaltaisiasi, siis homoja.

        Ei se että olen idiootti tarkoita että olen homo.


    • EhkäSikaAmalia

      Thaimaassa thaiden tavoilla. Edes eläimet eivät viihdy suorassa auringonpaisteessa.

      • EhkäMaija

        Ja suomessa suomalaisten tavoin kateellisia kaikille.


    • Kohtamennääntaas

      Thaityttönen oppaana niin elokin on kuin silkkiä vaan.

    • AInaniinpiristävää

      Jesh! 28x lisää oikeaa sisältöä palstalle

    • 28x_

      Imekää omaanne

    • Itse olen noudattanut aloituksessa mainitsemiani ohjeita kun nöösivaiheesta irtauduin. Oppirahani minäkin olen melkein kaikesta maksanut kantapään ja lämiskän kautta.
      Todellakin. Kovaksikeitetyn ja kokeneen baaritytön vuokraaminen tulee valkoiselle aloittelevalle Pattaya- kävijälle hyvin edulliseksi. Tämä torpedoi kaikki turhuuksien tarjoajat sekä on silmän- ja sängyn ilona ja aina ihanaisena kainaloisena kanasena.

      Kohdelkaa aina tätä kainaloista kanasta kunnioittavasti ja arvostavasti niin saatte rahallenne huikaisevan vastineen.

      Toivotan kaikille rehellisille Pattis- faneille riemuisia ja rauhaisan nautinnollisia lomapäiviä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe