Häät lähestyy ja ollaan miehen kanssa aivan suut ymmyrkäisenä, mitä hankkisi lahjaksi parille, jolla on pitkä suhde takana ja kertynyt kaikenlaista tavaraa. Häälahjalistaa eivät tehneet ja ilmoittivat, että lahjat eivät ole pakollisia .. mutta jotain haluaisi tietenkin hankkia ihanalle parille.
Vinkkejä? Tai jos olette jo naimisissa, niin mikä on ollut paras lahja?
Ja hei, hyvät jussit kaikille!
Mitä lahjaksi parille, jolla on jo "kaikkea"?
4
902
Vastaukset
- häätilmanlahjoja
Meillä oli samanlainen tilanne, kun avioiduimme vaimoni kanssa, että meillä oli jo kaikkea. Joten emme toivoneet mitään lahjoja ja vain halusimme tuttavat häihimme.
Yllättävän moni kunnioitti toivettamme ja tuli ilman lahjaa häihimme. Oli hieno viettää tuttujen kanssa häitä.
Joten noudattakaa parin toivetta ja menette juhlimaan heidän kanssaan! - Maria24v
Lahjakortti kylpylään
- Häät0616
Vastaus tulee nyt varmaan myöhässä mutta me saimme häälahjaksi mieheni kanssa elämyslahjojen avoimen lahjakortin ja käytimme sen Tallinnan kylpylälomaan, juurikin siis mitä Maria24v ehdotti ylempänä. Se lahjakortti oli meille hyvä lahja, sillä saimme valita itse elämyksen mihin sen käytämme.
- jäikortitkäyttämättä
Me saimme myös vaimoni kanssa jonkun Tallinnan lahjakortin häälahjaksi. Emme edes käyttäneet sitä, koska emme halunneet mitään lahjoja häissämme. Itse pidin tuota lahjakorttia melkoisena loukkauksena, koska jos todella haluamme mennä jonnekin, menemme sinne ihan itse omalla kustannuksellamme. Vaikka emme ole rikkaita, menemme sinne minne itse haluamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171