Kike Elomaa

Pomppimista

Palasi takaisin Jussi Halla-ahon rasistiseen syleilyyn. Odotettu ratkaisu.

"Kumipallona luokses pompin ain..."

16

286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korppusaha

Kike teki valintansa äärilinjan ja maltillisten välillä. Hän kannattaa äärilinjaa.

• kulttuuritkansatsamat

Joutuuko pelokas demarivanhus nyt keskitysleirille??

• enihmettele

En ole ksokaan pitänytkään tuosta hormonihörhöstä, taitaa olla myös talousrikollinen kuten miehensä.

• Äänestäjä_minäkin

Temppuilu antaa tosi luotettavan kuvan äänestäjille.

• toijuku

Loikka ei ole ennätyskelpoinen. Se on tehty valvomattomissa sisätiloissa. Lisäksi se on tuulitulos, koska loikkaaja on ollut taas sillä tuulella. Asiasta voi valittaa Ilmatieteenlaitokselle normaaliin istumisaikaan.

• Sivistymätöntä

Nyt voi jättää pois tuon "Kiken" kun siinä kompastelee toimittajatkin. Ritva KATUJA Elomaa ja kaikki tietävät kenestä on kyse. Hävetti se viikon henkilö haastattelu. Tökeröä tökerömpi haastateltava tuo silloin vielä Kike. Ihmettelen kuka tätä naista äänestää. Noilla törppöilyllä vasta pääsi otsikoille.

• 73853785

Halla-aho tarjoaa rajattomassa laupeudessaan anteeksiantoa niille, jotka ovat harhaan johdettuina ajautuneet loikkareiksi. Armon ulkopuolella ovat vain kaiken masinoineet hillotolppamiehet.

• korppusaha

Kike laski, miten voisi todennäköisimmin saada vielä yhden kauden. Todellista pelin politiikkaa.

• Häpeällistä

Häpeällistä toilailua. Onko dopingia mukana?

• Kike on yksi kaikein aikojen Varsinais-Suomalaisia urheilijoita.

• naama.paljastaa

Naamasta näkee, että hormoneja on vedetty enemmän kuin mitä lääkäri määrää.

• kikkeliskokkkelis
        naama.paljastaa kirjoitti:

Naamasta näkee, että hormoneja on vedetty enemmän kuin mitä lääkäri määrää.

Näkee muualtakin, siitäköhän lempinimikin.

• nuorissatulevaisuus

Viisas valinta. Alle 50 -vuotiaitten suosikki pääministeriksi on Jussi Halla-aho.

• Liikunnanlehtori

Kike kertoo keksineensä kaikille ja myös itselle uuden kesäjumpan: Loikka eteen, loikka taakse, loikka eteen jne..

Kokeilin ja tuntuu mukavalta. Politiikasta ei luonnollisesti ole kysymys.

• minä_vaan_kysyn

Mitähän Kike Elomaa ymmärtää politiikasta?

Minä vaan kysyn.

• ei.kahta.sanaa

Reppanahan se on.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3752
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3134
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2739
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2420
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2387
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2266
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe