Vessat siivoamatta, sauna vuoron alussa kyimä. Jäteastiat täpötäynnä ja roskia ympäriinsä, valitettavasti.
Paraisten vierassatama 19.6.2017, voi, voi!
5
343
Vastaukset
- hulestunut
ei tänne saa tulla tää on paikallisten reservaatti
- odottamatontilanne
mikä nyt on kun visioita on vaikka kuinka paljon ja perusasiat hoitamatta
- Fittassossutantta
Paraisten vierasvenesataman kunto vastaa täsmälleen koko kaupungin kuntoa. Mutta mitä väliä sillä on? Ei kukaan järkevä veneilijä tule Paraisille, eikä kukaan järkevä halua muuttaa asumaan tänne vaikka kaupungin propaganda sitä jauhaa. Yksi esimerkki, miksi on näin: paikallinen K-Supermarket estää virkamiesten kanssa ettei Lidl avaa myymälää Paraisilla, vaikka tonttikin on Lidlillä jo katsottuna. Toinen esimerkki: lastensuojelu ja muu sosiaalityö on kunnanjohtajan mielestä yhtä kuin "fittas sossutantta". Hyvin menee, p haisee ja tsaarinajan hallintobalalaika soi.
- Maksunainen
Venesataman kunto on sama kuin koko kaupungin. Visioita tehdään uusien asukkaiden ja turistien houkuttelemiseksi, mutta takana on pelkkä ahneus ja huono yritys peitellä ruotsinkielisten ylemmyys ja valta-asema, jota ei saa horjuttaa. Suomenkielisiä asukkaita ja turisteja tarvitaan vain maksumiehiksi.
- NeKaupunginTouhut
Toista se oli ennen kun keskustassa oli ranta oli täynnä veneitä ja ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846004KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3165067Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1081461
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181386Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331383