Olen täydellinen komistus. Mulla on 29cm pitkä ja melkein 9cm paksu. Olen jäntevä ja seurustelen. On kiva ottaa vakkariseuraksi tosi nuori kaunis ja hoikka nainen. Rahaakin löytyy millä mällätä! Kyllä elämä voi olla aika mahtavaa, kun tulevaisuudessa saan aina vain enemmän rahaa ja omaisuutta. Osaan nauttia ja kunnioittaa naisiani 2kpl (vaimo ja vakkari).
Iltaa, Gud kväll, eurajokilaiset
hyvänäinpäin
3
264
Vastaukset
- hyvänäinpäin1
Minulla ikää 32 ja vaimolla 43. Molemmat todella hyvännäköisiä. Rakastaja nuori, todella nuori 18v neito, jolla myös poikakaveri
- Gud_kväll_vaan
Minä olen ihan kuin Sinä; Onneton vaimon jättämä ressukka. Vaimo lähti kun pilini on niin pieni, enkä osannut sitäkään käyttää muuhun kuin kusemiseen. Yhtä asiaa vaimo ei lakannut ihmettelemästä; Jatkuvaa omakehuani ja kuvitelmiani suuresta rakastajasta, jonka luo naiset huutaen juoksevat.
No nyt istus sohvalla kalsareissa ja juon halvinta olutta. - katteelliset
Kiva mällätä, kun sammon osakkeitaikin melkein milli ja muita yhteensä 30me1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233967
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232942Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122491- 462051
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451660Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451593- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201396- 281380
- 951201