Olen täydellinen komistus. Mulla on 29cm pitkä ja melkein 9cm paksu. Olen jäntevä ja seurustelen. On kiva ottaa vakkariseuraksi tosi nuori kaunis ja hoikka nainen. Rahaakin löytyy millä mällätä! Kyllä elämä voi olla aika mahtavaa, kun tulevaisuudessa saan aina vain enemmän rahaa ja omaisuutta. Osaan nauttia ja kunnioittaa naisiani 2kpl (vaimo ja vakkari).
Iltaa, Gud kväll, eurajokilaiset
hyvänäinpäin
3
267
Vastaukset
- hyvänäinpäin1
Minulla ikää 32 ja vaimolla 43. Molemmat todella hyvännäköisiä. Rakastaja nuori, todella nuori 18v neito, jolla myös poikakaveri
- Gud_kväll_vaan
Minä olen ihan kuin Sinä; Onneton vaimon jättämä ressukka. Vaimo lähti kun pilini on niin pieni, enkä osannut sitäkään käyttää muuhun kuin kusemiseen. Yhtä asiaa vaimo ei lakannut ihmettelemästä; Jatkuvaa omakehuani ja kuvitelmiani suuresta rakastajasta, jonka luo naiset huutaen juoksevat.
No nyt istus sohvalla kalsareissa ja juon halvinta olutta. - katteelliset
Kiva mällätä, kun sammon osakkeitaikin melkein milli ja muita yhteensä 30me1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976