Todellinen älykkyys on

Onnenlöytämistä

Onnellisuutta älystä huolimatta.

15

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunneälyy

On osattava olla sinut itsensä kanssa. Tunneälykäs on myös sisäisesti älykäs, eli jonkinlaista älyä täytyy olla ollakseen onnellisuuden lähteellä.

• Jaseonfakta

Höpö höpö. Ei onnellisuuteen älyä tarvita.

• Näinsenajattelen

Tieto lisää tuskaa sanotaan. Miten ihminen löytää onni siitä huolimatta, on suuri saavutus.

• K-nainen

Älykkyys saa kyseenalaistamaan asioita, mutta ymmärrys on se joka mahdollistaa onnellisuuden siitä huolimatta.

• msällimä

Todellinen älykkyys on osata elää onnellisena, positiiviset asiat kaikesta löytäen, uusia asioita ja ideoita innovoiden, oli tilanne millainen hyvänsä.

Maailma ja tuleva elämä ovat edellä päin ja sinne kyytiin aina kun tietää kaiken olevan menneisyydessäkin samoin "hoidetut".

• linkkimakkaraa
      • nuuttt

Kaunis nainen toivon hänelle onnea elämässä.

• PureJenkki

Olin samoin lähes onnellinen nähdessäni hänen kauneutensa, loistavan älynsä ja ennen kaikkea suomalaisen introvertin luonteen :)

• Onnenlöytämistä

Niin, tuossahan ei sanota juuri mitään uutta. Miten ihminen siis löytää elämänsä tarkoituksen? Ei rahasta ja hedonistisesta nautinnosta se on selvää, vaan kenties tulemalla tyhjäksi omasta suorituskeskeisyydestä.

Mielestäni kyse on antautumisesta, suostumisesta pienuuteen. Lopulta onnellisuutta tuo järjen käyttö viisaasti oman ja toisten "todellisen hyvän" edestä toimimiseksi, ei kuitenkaan koskaan yli omien voimavarojen. Elämänsä tarkoituksen löytäminen rentoutumalla tavoittaen kehossa rauhan eli tekemällä asioita, joihin ei tarvita suuria järjen ponnisteluja - itseään kuuntelemalla, intuitiolla, hyväksymällä. Suostumalla myös voimattomuuteen, keho tarvitsee lepoa, ihminen ei ole kone.

• UpeaTunne

Flow-kokemus, täydellinen onnellisuuden olotila :)

• nuutttt

Tänään ei ollut onni matkassa tuli 1000 euroa miinusta.

• Olen onnellinen, sillä onni ei ole raha vaan elämä!

• NäkisitpäSaappaani

Eikä siinäkään mitään vikaa ole jos on onneton kunhan rakastaa elämää. Kun muutin Suomeen, tähän murheen laaksoon, tutustuin ensi kertaa huumorintajuun. Se mullisti käsitykseni ja nykyään näen huumoria kaikkialla.

• Tietosaappaistasi

Tieto lisää tuskaa :D

• Omamielipide

Onnellinen ihminen on ainakin oivaltanut jotain.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe