Hakusessa henkivartia

stuff

Eli etsin itselleni 24/7 HENKIVARTIAA, MUTTA EI OLE OIKEIN VARAA jos joku haluaa vaikka harjoitteluun nii kyllä käy.......Turku on alue

6

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Drfws

      Mikä se semmoinen vartia on? Onko se vähän niinkuin haltia?

    • stuff12

      Ei vaan henkivartia niin kuin presidenteillä. En vaan koe turvalliseksi liikkua missään...Kai nyt joku bodari vois auttaa?

    • Fightit

      Mä olisin tosi kiinnostunut tosta hommast. Meitsi on 177cm ja painan 102kiloo ja penkist nousee enemmän ku kenelkää ketä tunne. Kelasin vaa et kyl pysty ihan 24/7 joka päivä ja yöt ainakaa joka päivä. Kai siitä jotai rahaa saa vaika kokemusta hommista ei oo ku kuitenkin vaarantaa henkensä...

    • kiaitoni

      kannattaa mennä ihan kasvotusten eri kuntosaleille kyselemään niin saa samalla valita seuransa. itse sain muutaman rekryn tehtyä noin kunnes hommasin mustan vyön karatesta.

    • Oma henkivartija olisikin sellainen statussymboli, että harvalla itse sellaisen maksavalla on.

      Yhdeltä vuosikustannukset kaikkineen ehkä 100 000, ja haluttaessa ainakin yhden olevan aina paikalla, vartijoita pitäisi olla vakinaisina vähintään neljä, yhden jos ei toisenkin vielä heittäessä keikkaa ongelmakohtiin kalenterissa.

      Ainakin kolme kerrallaan pitää ottaa mukaan minne sitten matkustaakin. Lentoliput, matkat, safkat, hotellit, päivärahat jne. Maksaa pitkän pennin, jos yht'äkkiä possea onkin kolme enemmän.

      ...ja sitten kukaan ei osaa arvostaa ja ihailla, kun hemmolla tai mimmillä on oma gorilla.

    • santtu.1975A

      Ja sitten muistutuksena, että suomessa henkilösuojaustoimeksiannon voi ottaa vastaan vain ja ainoastaan vartiointiliike ja henkilösuojaajan (=vartijan) tulee olla työsuhteessa kyseiseen vartiointiliikkeeseen.
      Kyseistä henkilösuojaustoimeksiannosta tulee tehdä aina toimeksiantosopimus.
      Henkilösuojaus on yksi niitä harvoja yksityisen turvallisuuspalveluiden osa-alueita joissa Vartija saa kantaa ampuma-asetta, mikäli vartioimisliikkeen vastaavahoitaja katsoo henkilösuojauksen uhkakuvat niin isoiksi että ampuma-aseen kantaminen toimeksiannossa on perusteltua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe