Matti matkalla vankilaan, part 2

Jurykakarin

Nyt on jo pahoinpidelty perheessä. Purtu sorneen ja silleen. Kaunko menee, että ryhdytään puukkohippasille?

5

1351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poavo

Hitoria toistaa iteään.

• Munool

Mitä ?

• voisentään

Että kuka ??

• Anonyymi

Kuka katsoi Arto Nybergin haastattelun. Sain sellaisen kuynnuntaina ja tänään iltapäivällä TV:stä sain sellaisen kuvan, että Matti ois ollut syytön vankilaan joutuessaan. Kuka sai sen kuvan myös haastattelusta.???Matilla ei ollut kovin helppoa aviossa Mervin kanssa.

• Anonyymi

Oliko Matti väärin tuomittu ja istu tuomin jonkun puolesta. Siinä Nybergin haastattelussa tuli, se asia esille pitäisi käydä läpi tuomio uudelleen. Matti ei halunnut Merville pahaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomussalmelaisten nuorten pahoinvointi

Ei voi nuoriso Suomussalmella kovinkaan kummoisesti. On jo saavutus, kun Suomussalmelta elävien kirjoissa ponnistaa maai
      Suomussalmi
      58
      4407
    2. 15 vuotias menehtyi?

Onko tietoa mihin hän menehtyi? Oma kätisesti vai? Aika pelottavalta alkaa Kainuun elämä tuntumaan... Kovasti voimia oma
      Suomussalmi
      33
      3615
    3. Purra ehdotti hyvätuloisten lapsilisien leikkaamista

Orpo sanoo, että tätä keinoa ei ole hallitusohjelmassa, ja siitä täytyy keskustella. Katsotaan miten käy.
      Maailman menoa
      350
      3594
    4. Pohdintaa aamukahvin kera

Luin tossa tuota bodycount ketjua ja jäin tas miettimään asiaa, jota olen joskus aiemminkin miettinyt. Mä olen (ikäväkse
      Sinkut
      481
      2175
    5. Hyvää matkaa Heimo

Kepeät mullat Heimolle, kaipaamaan jäi iso joukko ystäviä.
      Ähtäri
      10
      1724
    6. Mikä sua mies mussa oikein kiinnostaa?

Mulla on vaan tarjota sulle pienet rusinarinnat ja pieni pyllerö. Aika tylsäkin oon.
      Ikävä
      66
      1627
    7. Purra petti sanansa..

Ennen vaaleja Riikka Purra sanoi sanatarkasti näin : "Köyhiltä ei voi, Eikä saa leikata ".. Ja nyt se juudas leikkaa Köy
      Kokkola
      235
      1349
    8. Etkö mies tykkää

Minusta enää? 😰
      Ikävä
      41
      1089
    9. Mulla on ikävä sua

En ole unohtanut. Haaveilen sinusta. En vaan jaksaisi taas aloittaa alusta. En tiedä mitä tekisin joten välttelen. Miehe
      Ikävä
      29
      927
    10. Minä voin kyllä

tehdä sen pelin avauksen. Mutta se kyllä vaatii sen, että sinä pysähdyt mun luona silloin, kun muita ei ole paikalla. M
      Ikävä
      20
      866
    Aihe