M-mies, olitkos eileen päivystyksessä? 💝
Mutta hyvää juhannusta sinulle, ajattelin eilen sinua pitkään kun katsoin palavaa kokkoa ja salaa toivottaisin kuiskatessa kesän tuuleen *Hyvää jussia rakas M!* vaikka toinen mies matkassa kulkee!
Toivottavasti olin minäkin sinun mielessä mutta sehän on vaan toivo ja toivossa on hyvää olla...
Olipa kerran...
7
462
Vastaukset
Juhannus on mennyt päivystäessä sähköverkkoa ja tässä ohessa olen grillailut. 🍗Mitenkäs siellä on juhannus mennyt? Mukavaa juhannusta sinne 😊
Kiitos kysymästä, ihana aurinkoinen ilma oli!
Hyvä kuin juhannus mene hyvin, vaikka minu AP viesti oli kyllä toiselle M _ _ _lle ja sinä olet luultavasti Markku?En ole Mika enkä Markku eli varmasti väärä M-mies sinulle.
Täällä Vantaalla on ollut sateista mutta ei haittaa kun rahaa tulee. :)- Anonyymi
Mitä kuuluu?
- Mmiessln
Olin mutta ei jaksa kiinnostaa.
- Teitä_vedätetään
Miks tää sama trolli täällä m-akkana huoraa pilluaan ja te vastailette ?
Tuollainen lortto joka kaipaa eri niillä eri nimistä miestä!
Pettäjä lutkendaali jonka nimi on Maria mutta vaihtaa nimiä koko ajan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477