M-mies, olitkos eileen päivystyksessä? 💝
Mutta hyvää juhannusta sinulle, ajattelin eilen sinua pitkään kun katsoin palavaa kokkoa ja salaa toivottaisin kuiskatessa kesän tuuleen *Hyvää jussia rakas M!* vaikka toinen mies matkassa kulkee!
Toivottavasti olin minäkin sinun mielessä mutta sehän on vaan toivo ja toivossa on hyvää olla...
Olipa kerran...
7
469
Vastaukset
Juhannus on mennyt päivystäessä sähköverkkoa ja tässä ohessa olen grillailut. 🍗Mitenkäs siellä on juhannus mennyt? Mukavaa juhannusta sinne 😊
Kiitos kysymästä, ihana aurinkoinen ilma oli!
Hyvä kuin juhannus mene hyvin, vaikka minu AP viesti oli kyllä toiselle M _ _ _lle ja sinä olet luultavasti Markku?En ole Mika enkä Markku eli varmasti väärä M-mies sinulle.
Täällä Vantaalla on ollut sateista mutta ei haittaa kun rahaa tulee. :)- Anonyymi
Mitä kuuluu?
- Mmiessln
Olin mutta ei jaksa kiinnostaa.
- Teitä_vedätetään
Miks tää sama trolli täällä m-akkana huoraa pilluaan ja te vastailette ?
Tuollainen lortto joka kaipaa eri niillä eri nimistä miestä!
Pettäjä lutkendaali jonka nimi on Maria mutta vaihtaa nimiä koko ajan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1053525Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2012267Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02110Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371852Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91659- 951108
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5890- 51872
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti130792