M-mies, olitkos eileen päivystyksessä? 💝
Mutta hyvää juhannusta sinulle, ajattelin eilen sinua pitkään kun katsoin palavaa kokkoa ja salaa toivottaisin kuiskatessa kesän tuuleen *Hyvää jussia rakas M!* vaikka toinen mies matkassa kulkee!
Toivottavasti olin minäkin sinun mielessä mutta sehän on vaan toivo ja toivossa on hyvää olla...
Olipa kerran...
7
458
Vastaukset
Juhannus on mennyt päivystäessä sähköverkkoa ja tässä ohessa olen grillailut. 🍗Mitenkäs siellä on juhannus mennyt? Mukavaa juhannusta sinne 😊
Kiitos kysymästä, ihana aurinkoinen ilma oli!
Hyvä kuin juhannus mene hyvin, vaikka minu AP viesti oli kyllä toiselle M _ _ _lle ja sinä olet luultavasti Markku?En ole Mika enkä Markku eli varmasti väärä M-mies sinulle.
Täällä Vantaalla on ollut sateista mutta ei haittaa kun rahaa tulee. :)- Anonyymi
Mitä kuuluu?
- Mmiessln
Olin mutta ei jaksa kiinnostaa.
- Teitä_vedätetään
Miks tää sama trolli täällä m-akkana huoraa pilluaan ja te vastailette ?
Tuollainen lortto joka kaipaa eri niillä eri nimistä miestä!
Pettäjä lutkendaali jonka nimi on Maria mutta vaihtaa nimiä koko ajan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294