Miten Megastarin päiväristeilylle voi jättää laukun säilytykseen? Onko sama laiva mennen tulleen eli voiko laivaan jättää tavaroita jos ei ole hyttiä paluumatkaan varten?
Megastar päiväristeily tavaroiden säilytys
16
9571
Vastaukset
- olet-pelle
älä ota tavaroita muknaa mitä teet tavaroilla jos et käytä niitä PELLE
- Matkailija2222
Etkö tosiaan ymmärtänyt?
- olet-pelle
Minä en ainakaan ymmärtänyt, mitä ihmeen tavaraa tarvitsee päiväristeilyllä laivalla? Vaatteet päällä, lompakko taskussa - muuta ei tarvitse.
- järjen_käyttö_sallittua
olet-pelle kirjoitti:
Minä en ainakaan ymmärtänyt, mitä ihmeen tavaraa tarvitsee päiväristeilyllä laivalla? Vaatteet päällä, lompakko taskussa - muuta ei tarvitse.
"Vaatteet päällä, lompakko taskussa - muuta en tarvitse."
Tämä palsta pellellemme taas vihjeeksi, et ole lainkaan niin fiksu kuin kuvittelit - Oletko_viisas_et
järjen_käyttö_sallittua kirjoitti:
"Vaatteet päällä, lompakko taskussa - muuta en tarvitse."
Tämä palsta pellellemme taas vihjeeksi, et ole lainkaan niin fiksu kuin kuvittelitOletko itse viisas? Lauseet päätetään pisteeseen.
- järjen_käyttö_sallittua
Oletko_viisas_et kirjoitti:
Oletko itse viisas? Lauseet päätetään pisteeseen.
Valitettavasti näsäviisaus ei kuulu vahvuuksiini
- Matkailija2222
Ehkä kuulut niihin matkailijoihin, joita saa aina hävetä! Sellaiset ei tarvitse kuin lompakon ja vaatteet, mutta vähän fiksummat matkailevat erilailla kuin sinä! Älä kommentoi enää viestiäni etkä paljon muidenkaan, kun en hoksaa edes mitä kysytään.
- UrpoOlet
Ota mukaasi joku viisaampi ihminen kun itse olet. Löytyy varmasti helposti. Jää itse sitten laivaan tavaroittesi kanssa. Kysymyksesi kertoo kuinka hölmö olet.
- Matkailija2222
Voi ei! Alunperin kysymykseni koski matkalaukkuja, jotka täytän tultuani Tallinnasta takaisin laivaan ostetuilla tavaroilla esim. ruualla. En viitsisi raahata vetolaukkuja pitkin Tallinnaa. Kysymys koski, että onko sama laiva mennen tullen, että voin jättää tyhjän matkalaukun = ilman ostamiani tavaroita laivaan? Ei mitään tavaroita ole laukuissa mennessä - luonnollisesti tullessa. Ihan aikuisten oikeesti!! Eihän kukaan tarvitse tavaroita Tallinnaan mennessä - tottakai tullessa???!!! siis siirrän ostokseni matkalaukkuihin muovipusseista, kun tulen laivaan, jos matkalaukku on laivassa odottamassa.
- dippadaadappadii
Onhan laiva sama, jos olet ostanut päivämatkan, jolla on sama laiva, siis Megastar, mennen tullen. Tallinkin sivuilta:
Lisäksi Sitting Loungessa (kansi 9) on matkatavaroiden säilytyslokeroita kasseille/takeille (2 €/pieni lokero, 3 €/syvempi lokero), niihin ei kuitenkaan mahdu matkalaukku. - Ryhgfhll6yyt
Miksi et katsonut netistä? Oletko avuton vai pelkkä trolli?
- tättärääpippijuu
Ryhgfhll6yyt kirjoitti:
Miksi et katsonut netistä? Oletko avuton vai pelkkä trolli?
Kyllähän tuosta normaali ihminen ymmärtää, että on katsottu netistä, kun kirjoitetaan, että Tallinkin sivuilta!!!
Laukun voi kätevästi jättää terminaalin säilytyslokeroon, jolloin voit pakata ostoksesikin takaisinpäin tullessa valmiiksi laukkuun ennen laivaannousua.
Eikä kaikki tosiaankaan ole 130 kiloisia mummoja, on vielä niitäkin, jotka menevät sinne oikeasti jopa ostoksille ja silloin nyt on vain tosi kätevää ottaa laukku matkaan.
Kaikkien ostoksille ei riitä pelkät kaljakärryt, joiden täytteen voi tilata jo ennakkoon laivan myymälästä.
Luokitellaanko nykyisin kaikki 130 kiloiset ja yli mummoiksi, varmaan on käytävä optikolla, kun minä olen ollut näkevinäni mm. siellä, ihan urospuolisia jumalatonta säkkiä edellään kannniskelevia. Eivätkä välttämättä aina niin kovin raikkaan tuoksuisiakaan.- Kokenut_matkaaja
Jos meno ja paluu ovat molemmat Megastarilla, laiva on sama. Joskus laivalla on ollut ukaasi, että lokerot tyhjennettävä satamassa..itse olen jättänyt tavaraa lokeroon maissaolon ajaksi ja rauhassa on saanut olla... Jos 100% varma haluat olla, voi Tallinna terminaalin lokeroita käyttää.
- landejuntit
Kyllä on juntin oloista touhua.
- Olet-häirikkö
Miksi kysyt asiaa, joka on selvästi sanottu Tallinkin sivuilla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178133Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996379Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722529
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402450- 452263
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 891927
- 481585