Onko uutta kerrottavaa ?

eivielävarattu

Laittakaahan uutta tietoa tältä kesältä! Onko turisteja vähemmän kun ennen, tekekö Ali meriretkiä, entäs hinta taso? Miten Bekon Metropoli, raikaako karaoke.
AM:n matkat aika hintavia, ja lyhyt on matka kausi!?

3

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palaillutjo

      Me tultiin Marmariksesta puolessa välissä kesäkuuta. Silloin oli oikeastaan Venäläisiä ja Brittejä. Tanskalaisia lensi yksi koneellinen sinä aikana kun olimme. Meno suht samanlaista kun aina ennenkin. Hiukan oli nähtävissä se,ettei turisteja niin paljon kun aiempina vuosina. Alista en tiedä tekeekö vielä veneretkijä? Vai alkaako tekemään vasta nyt kun am alkoi tekemään matkoja sinne! Bekolla karaoket raikaa . (Toki ei ennätetty Bekolle asti =) )Meillä oli ihan muu majoitus....Hintataso suht samanlaista mitä viimeiset vuodet on ollutkin. t-paidat 10-liiraa...laukut 40-50 liiraa tinkitavasta riippuen. Efes 10-12 liiraa ravintolassa,drinksut suht aikalailla 20 liiran molemminpuolin...Dolmus 2 liiraa marmariksen sisällä....3 liiraa icmeler,5.5 turunc. Ruoka ravintolasta riippuen 25-50 liiraa noin suurinpiirtein (pippuripihvi tms) Itse käytettiin paikallisia ravintoloita paljon,jossa esim döner 10-15liiraa...ja oli sitten älyttömän hyvää ja halpaa... Ja ihan basaareiltakin löytyi näitä edullisia ruokapaikkoja. Suosittelen. Itse olen aina ennen pupeltanut hotelilla (puolihoito) tai sitten käynyt yhdessä paikassa,josta tulikin vakio paikka kun ei enää puolihoitoa otettu,mutta tää paikka on nyt jo suljettu...Ei ollut enää viime kesänäkään (beverly hills...)
      Am on tosiaan nyt ainut joka tänä kesänä matkoja tekee Marmarikseen tai Icmeleriin. Ensi vuonna on kuulema taas pidempi kausi paikallisten mukaan kuulema. Saa nähdä tekeekö muut ensi vuonna matkoja? Me päätettiin nyt olla enää käyttämättä matkatoimistoa. Päästiin paljon edullisemmin ihan kun varattiin itse lennot TurkishAirlinelta,ja varattiin hotelli netistä. Tuttava järjesti kyydin Dalamanista. Toki hiukan tarvitsee vaivaa nähdä,ja tehdä "salapoliisi" työtä,että saa edulliset lennot jne...Ja nähdä myös se vaiva,että vaihtaa konetta Istanbulissa.... Mutta se ei ollut kovinkaan vaikeaa lopulta....Vaikka kävelyä tulikin kilometrikaupalla portilta portille. Myös Rhodoksen kautta on monu lentänyt... Tunnin matka kun siitä Marmarikseen meren yli menee....Katamaraani oli tänävuonna 39e meno-paluu (kun piipahdimme Rhodoksen puolella)
      Liiran kurssi oli meille oikein suotuisa .... Alku lomasta,jolloin lähes kaikki rahat vaihdettiin oli 3.998... Eli helposti pysty laskemaan,että 10 liiraa noin 2.5 e hiuven päälle. Loppulomasta alkoi kurssi jo huononemaan...oli noin 3.8 ja jotain päälle. Mutta se huomattiin,että automaateissa oli edelleen toi hyvä kurssi....Mukavaa reissua jos sinne suuntaat!

      • eivielävarattu

        Kiitos hyvistä ja asiallisista tiedoista. Vielä vähän mietityttää, mutta kovasti tekis mieli lähteä.


    • Martta63vee

      Me myös ukon kanssa vaihettiin rahhaa. Ossi vahti etteivät murjaanit pääse kyttäämään tunnuslukuja, sitten ryöstäisivät. Minä en tiiä paljonko olisi pitänyt tulla rahaa, kai se kone osaa ne rahat sitten laskea.
      Kuumaa oli ja koitimme varjon puolella kävellä. Sitten mies hoksasi että kävelemme väärään suuntaan. Minä kysyin että minne me oikein olemme menossa? Oli jo unohtanut. Ukko oli aamulla ehdottanut merirosvoristeilyä mutta sanoin että älä hulluja puhu että eikös niitä rosvoja ole täällä maissakin nyt ihan yllin kyllin? Rannalle nyt enää kehtaa mennä, tämän ikäinen. Ossi se kyllä jaksaa pimuja tiirata. Olen nähnyt kun se niitä netistä vahtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe