sydänsairaus

MHJL

en tiedä onko tarpeeksi puhuttu sydän sairauden ja homeen yhteydestä
en nyt tarkoita mitään huonepölyä vaan esimerkiksi kaikkea syötävää itse törmäsin asiaan syötyäni päärynän jossa oli pehmeää ja home pilkku jonka tietysti poistin ennen syöntiä
noin tunnin kuluttua alkoi sydän oireilla kuin sähköiskuja oikeanpuolen rinnan alla
onneksi oli nitroja(sumutetta) tätä n, puolivuorokautta aamulla kaikki oli melkein normaali
syke 46 paine 76/136 olen 67 vuotias mies markku

1

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tappaasalaa

Eihän siitä puhuta,kun ei ole tutkimustuloksia!Itse tiedän sairastuneeni sisäilmasta,ja kun olen asiaan perusteelliseesti perehtynyt,tiedän että pitkä-aikainen altistuminen korkeille myrkkypitoisuuksille aiheuttaa sydän-ja keuhkosairauksia,sisäelinvaurioita,mm.rinta,ja eturauhas syöpiä,epilepsiaa,reumaa,dementiaa,hedelmättömyyttä,aivoinfarkteja.kroonista keuhkoputkentulehdusta,astmaa,alveoliittia...Olen kertonut lääkärille taustani ja epäilyni sairastumiseni syystä,ja kun muutin eri asuntoon,olen tervehtynyt vauhdilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      78
      3037
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1271
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      161
      1157
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1020
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      951
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      309
      925
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      819
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      815
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      805
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      91
      783
    Aihe