joo olen 14v tyttö,minulla on poikaystävä Seki on 14v hän kysyi eilen multa että harrastetaanko huomenna seksiä jos ostan kondoomeja,kannattaako mulla suostua,tytöt vastatkaa onko se mukavan tuntuista kertokaa kokemuksia
Vastaukset 8
- empijä
Jos emmit niin et oo valmis vielä eikä kannata.
- Lilfucka
Oletko ikinä saanut orgasmia? Jos olet niin mieti miltä tuntui. Ja jos hyvältä, olet suht kohtikkaa valmis.
- Veljmies
Vähintään 16 cm pitää olla,ennenkuin saa harrastaa.Ja jos takaapäin harrastaa,pitää maksaa sitten koiravero.
- HomoJussi
aha
Hankala sanoa. Itse oli 20 vuotta ekakerralla. Olisin tahtonut aiemmin.
Mutta kerro miten kävi?- Aikanuoriaolette
Hommatakaa nyt ihan ensiksi ne kortsut valmiiksi ja katsokaa sitten miltä molemmista tuntuu. :) Painostaa ei saa.
Kukaan muu ei tähän osaa vastausta antaa kuin sinä itse. :) Kysy itseltäsi oletko valmis, ja jos vähääkään emmit, ei kannata seksiä vielä harrastaa. Tärkeintä on että molemmat osapuolet ovat valmiita, eikä kumpikaan koe oloaan painostetuksi tai epämukavaksi.
- Anonyymi
No ei todella ole syytä sellaista 'harrastaa' ennenkuin papin aamenen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4131829- 1471175
- 901121
- 671093
- 1041058
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku164911- 94751
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654