Kannattaako harrastaa seksiä

Olentyttö

joo olen 14v tyttö,minulla on poikaystävä Seki on 14v hän kysyi eilen multa että harrastetaanko huomenna seksiä jos ostan kondoomeja,kannattaako mulla suostua,tytöt vastatkaa onko se mukavan tuntuista kertokaa kokemuksia

8

832

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • empijä

Jos emmit niin et oo valmis vielä eikä kannata.

• Lilfucka

Oletko ikinä saanut orgasmia? Jos olet niin mieti miltä tuntui. Ja jos hyvältä, olet suht kohtikkaa valmis.

• Veljmies

Vähintään 16 cm pitää olla,ennenkuin saa harrastaa.Ja jos takaapäin harrastaa,pitää maksaa sitten koiravero.

• HomoJussi

aha

• Hankala sanoa. Itse oli 20 vuotta ekakerralla. Olisin tahtonut aiemmin.
      Mutta kerro miten kävi?

• Aikanuoriaolette

Hommatakaa nyt ihan ensiksi ne kortsut valmiiksi ja katsokaa sitten miltä molemmista tuntuu. :) Painostaa ei saa.

• Kukaan muu ei tähän osaa vastausta antaa kuin sinä itse. :) Kysy itseltäsi oletko valmis, ja jos vähääkään emmit, ei kannata seksiä vielä harrastaa. Tärkeintä on että molemmat osapuolet ovat valmiita, eikä kumpikaan koe oloaan painostetuksi tai epämukavaksi.

• Anonyymi

No ei todella ole syytä sellaista 'harrastaa' ennenkuin papin aamenen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      413
      1829
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      147
      1175
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1121
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1093
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      104
      1058
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      164
      911
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      751
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      689
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      654
    Aihe