Eli tunteeko kukaan ketään sellaisia homoja joita ei eroita suomalaisesta perushetero miehestä mikään muu kuin se että naiset eivät kiinnosta pätkääkään?
Onko junttihomoja olemassa?
124
2359
Vastaukset
- Homoko
Kuulostipa niin miulta:DD
- Miesten.miesten.mies
Miu? Miu sannoop kissanpoeka.
:P
Mutta oot miun maun mukkaan. Junttihomot käyttävät hymiöitä.
- Kake1q1
Täällä navettapoitsu ja mehtämies
- Agrihomo
Mä oon varmaan junttihomo, asun maalla, töissä välillä turkistarhalla, välillä teen hommia koneurakointiyrityksessä. Harrastuksina kalalla käynti, lintujen metsästys, marjastus, puutyöt. En meikkaa, en kuuntele Lady Gagaa tai Madonnaa, suomipoppi ja iskelmät uppoaa kyllä. Ikinä en oo Pride- tapahtumiin osallistunut, enkä varmaan osallistukkaan, ei nappaa sellainen touhu yhtään. En tupakoi, enkä juo kuin saunakaljan tai pari. Ikää on 25v, kaapista tulin kun täytin 18v . Perhe ja kaverit otti mun ulostulon hyvin, äiti vaan vähän harmitteli kun ei tuu lapsenlapsia. Iskälle kertominen kyllä pelotti, mutta se vaan totes, että oon aina sen poika, ihan sama vaikka olisin mitä. Kaikki kaverit on heteroita, melkein kaikilla tyttökaveri tai vaimot, monella jo lapsia. Kaverien kanssa on puhuttu välillä homoudesta, niitä lähinnä kiinostaa, miltä tuntuu suudella miestä tai miltä tuntuu kun on kulli suussa tai perseessä. Jotain läppää ne siitä heittää, mutta ei mua oo koskaan syrjitty tai hylätty kaveripiiristä tän homouden takia. En oo koskaan seurustellut vakavissaan, sellaisia yhdenyön juttuja on kyllä ollut aika paljon. Seuraa löytyy netistä ja välillä ihan hämmästyttää, kuinka paljon esim täällä ukkomiehet pettää vaimojaan nuorten jätkien kanssa. Se on tosi yleistä. Jos löytäis oikein hyvän tyypin, niin vois sen perässä muuttaa vaikka ihan kaupunkiin, ei täällä maalla oikein oo kunnolla töitä, harmi vaan kun perhe ja kaverit on kaikki täällä.
- Noin.sitä.pitää
Sinun elämäsi tuntuu aika mukavalta, vaikutat rohkealta ja pystyvältä jätkältä. Toivotan menestystä jatkossakin!
- Maatalonkasvatti
Agrihomo: Missä päin suomea suunnilleen asut? Meinaan kun itsekkin asun maalla.
- Salpauselänharjujen
Olen junttihomo, äänestäni ja vaatteistani jne. ulkoisista tekijöistä minua ei erota heterosta. Olen kuitenkin julkisesti kaikkien tiedossa homo joten olen vain juntti.
On kuitenkin tyhmää että kaikki kuuluisat homot ovat stereotyyppisesti naismaisia ja vaatteiden perään hakeutuvia, olisi hyvä jos joku ihan tavallinen henkilö tulisi kaapista ulos ilman että alkaisi olla stereotyyppisesti. Stereotyyppien takia ensimielikuva ystävilleni oli että alkaisin pian olemaan kimeä ääninen valkotukkainen naisten kanssa kaveeraava bimbo.
Toivon siis että tulevaisuudessa ilmaistaisiin itseään joo, mutta että media ei ottaisi silmäteräkseen vain kaikkein räikeimpiä esimerkkejä- Anonyymi
Ei muuten ole ainakaan ne homoparit joita tunnen mitenkään naismaisia ihan vaan miehiä ja en käsitä sanontaa ”ettei erotu heterosta” heteroissa kun on niin monen moista tallustajaa..
Ei homoseksualisuus mitenkään vaikuta ulkonäköön minun mielestäni , mutta enhän kyllä arvelekkaan sellaisia jos näen jonkun miehen jossain että onko hän homo tai hetero minulle hän on vaan ihminen ihmisten joukossa.
Mielestäni ihmiset jotka kyttäävät toisia ihmisiä erotellakseen heidät ryhmiin jotenkin , ovat itse epävarmoja luonteeltaan..
Kuuluisat homot ovat usein viihdealalla työskenteleviä ihmisiä joten se selittää se; että vaatetus saattaa olla huomiota herättävä, mutta tavallisissa oloissa ovat ainoastaan pukeutuneita kuten muutkin .
- Mehtänpeto
Oon niin perushetero äijän rähjän oloinen , ettei ihmiset usko millään kun kerron että oon homo. No kun tekee raskasta ulkotyötä talvella pakkasessa ja viimassa, kesällä helteessä ja vesisateessa, niin onhan sitä melkoisen turjakkeen näköinen. En oo koskaan perustanut vaatteista ja ihonhoidosta, hiuksetkin on vaan sellainen pehko, joka on päässä kiinni. Ikää on 45vuotta ja ja jokaikinen vuosi kyllä näkyy ja tuntuu kropassa.
Vaikka en ole kummoisen näköinen, niin niissä homopiireissä joissa liikun, mua pidetään ihan mukavana äijänä. Oon aika huumorintajuinen, rempseä ja auttavainen jos joku tarvii jeesiä, esim muutossa tai pikku remonteissa. Kummasti sitä seuraa löytyy myös vällyjen väliin, monesti nuoret pojat uskaltaa lähestyä kun oon aika mutkaton enkä vaadi kumppanilta täydellistä ulkonäköä ja huippuunsa treenattua vartaloa tai jotain mahtimitoissa olevaa kalua. (Miten niitä nyt vois vaatia, kun ei itellä oon mitään noista) Oon huomannut että monilla nuorilla homoilla on hirveitä ulkonäköpaineita ja niille on jonkinlainen helpotus huomata että sitä voi olla vaikka tällainen menninkäinen ja silti pidetty ja hauskaa seuraa. - NMicke_
Mikä on juntin määritelmä?
Olla "perinteinen perusmies" tai olla juntti ovat mielestäni vähän eri asioita. Vain osa perusmiehistä on juntteja eivätkä juntit ole automaattisesti perusmiehiä.
Mut unohdan juntteuden..
Aineena nyt tais olla kuitenkin enemmän se, että onko sellaisia homomiehiä, joita ei erota perusheterosta:
On kai niitä, mutta vähän. Joku pieni seikka habituksessa tai katseessa paljastaa useimmat. Eli mun silmissä ero ei tule niinkään harrastuksista, koulutuksesta, pukeutumisesta tai ammatista, vaan siitä kokonaisuudesta. Tosi harva homo on sellainen, että perusheteromääritelmä täyttyisi.
Toisaalta aika harva perusheteromieskään saa värisuoraa ihan kaikilla miehisisillä valinnoillaan. Monet, varsinkin korkeasti koulutetut heteromiehet tekee helposti niin "epämiehekkäitä" valintoja ja omaa sellaisia harrastuksia, että siinä on tavallisen "harmaan" homokulttuurista piittaamattoman homon vaikea kilpailla :)
Sitten meissä on sellaisia oman elämänsä suorittajia, jotka tekee uraansa niin täyspainoisesti etteivät oikein muuhun ehdi ja elävät (jonkun mielestä) muuten niin tavallista elämää kuin mahdollista, ja ovat siihen päälle mahdollisimman "tavallisen" oloisia ja railakkaasta homokulttuurista käsin katsottuna "tylsiä ihmisiä" ja sen ulkopuolella eläviä. Heitä (tai meitä) ei vain oikein kohtaa missään, ellet sitten vaikkapa työssäsi. Sielläkin homoksi "muuttuu" vasta, kun parisuhdestatus on tiedossa, tai tulee kohdatuksi miehensä kanssa jossain. Mutta kyllä näistäkin useimmat jollain pienellä tavalla onnistuu olemaan kaikesta huolimatta liian homoja, ei ehkä se naismaisuus, mutta sitten esimerkiksi kulttuurimaku on "liian" korkea. Heterot nimittäin käy oopperassa vain, jos vaimo pakottaa- Anonyymi
Juntit ovat mielestäni ihmisiä joilla usein ei ole koulutusta millekkään alalle ja elävät vanhan aikaisten sääntöjen mukaan , se mikä heille on oikeaa pitäisi olla kaikille samaa, vaan kun ei ole.
Tavallinen juntti on homofoobinen ihminen jolla ei ole tietoa edes mistä hän puhuu kun mollaa homoja .
Siis usein puuttuu yleissivistys ikävä kyllä ja töksäyttelevät mitä sattuu ihmisistä .
Jokainen uusi asia otetaan vastaan kovilla ennakkoluuloilla ja heitä muka aina kusetetaan joka asiassa sanovat että ” ne ” valehtele, ” ne ” yrittää tappaa rokotuksilla , mutta kun kysyy että ketä ovat ” ne ” niin eivät edes osaa sitä selittää mutta ennakkoluuloisia silti ollaan
- Oululainen00
Jaa.. no tuotanoin.. en pukeudu tiukkoihn housuihin, en meikkaa, en kuuntele madonnaa, grandea enkä oo parturi-kampaaja alalla :D
Vaan meikäläinen syö (lihaa ja kasviksia) kuuntelee metallii, hakkaa änärii ja käy salilla. Muutama ihminen on sanonu että "ei ois susta uskonu" mut joo, ei mun tarvii selitellä kenellekään mikä oon ja miks. Oon mitä oon ja ylpee. - PukeRainbow
Mielestäni ne sateenkaarihihhulit ovat ihan saatanan rajottuneita ja kapeakatseisia juntteja. Luulevat olevansa jotenkin kultturelleja, kun noudattavat jotain hipstermuotia, matkailevat ja käyvät Flow -festareilla tms. Suurin osa homoista on just sellasta geneeristä massaa, joiden ainoa erikoisuus on se, että tekevät kaiken perässä mitä sateenkaarihihhuliraamatussa käsketään.
- Miesten.miesten.mies
Jaa, tuo ei nyt ollut vielä tarpeeksi juntin kuuloista, että olisi kiinnostavaa...
Yritä uudelleen... - isänmaallinenhomo
Miesten.miesten.mies kirjoitti:
Jaa, tuo ei nyt ollut vielä tarpeeksi juntin kuuloista, että olisi kiinnostavaa...
Yritä uudelleen...vitut minä sinua suvakkihintti ole täällä sinua heilastelemassa sinä seksiaddiktin luokkaa oleva huora! alistu maihinnoususaappani alle ja nuole sitä!
- Miesten.miesten.mies
isänmaallinenhomo kirjoitti:
vitut minä sinua suvakkihintti ole täällä sinua heilastelemassa sinä seksiaddiktin luokkaa oleva huora! alistu maihinnoususaappani alle ja nuole sitä!
Jaa niinkö ?
Harvemminpa olen nähnyt heteron jalassa pinkkejä maihinnoususaappaita, mutta sulla näkyy olevan...
Siltikään se ei ole junttia, vaan pelkkää lapsen vallanhimoista erikoisuudentavoittelua. Joten, et ole juntti. Vaikka yrität kovasti kirjoitusvirheillä peitellä...
Uusi yritys... - isänmaallinenhomo
Jaa niinkö ?
Harvemminpa olen nähnyt heteron jalassa pinkkejä maihinnoususaappaita, mutta sulla näkyy olevan...
Siltikään se ei ole junttia, vaan pelkkää lapsen vallanhimoista erikoisuudentavoittelua. Joten, et ole juntti. Vaikka yrität kovasti kirjoitusvirheillä peitellä...
Uusi yritys...olen 99 % homomies ja mulla on tummanpunaiset skinhead-maiharit.
uusi yritys, suvakkihintti!
sulla taitaa olla sateenkaari vyö ylä-asteen poikienvessoissa! te sateenkaarihihhulit tunnetusti käännytätte agendaanne jo 13-vuotiaita! MV lehti on paljastanaut jo teistä totuuden! - Miesten.miesten.mies
olen 99 % homomies ja mulla on tummanpunaiset skinhead-maiharit.
sulla taitaa olla sateenkaari vyö ylä-asteen poikienvessoissa! te sateenkaarihihhulit tunnetusti käännytätte agendaanne jo 13-vuotiaita! MV lehti on paljastanaut jo teistä totuuden!Sen uskon, että sulla on tummanpunainen skinhead ja korvista savu nousee, kun et vaan pärjää kommentoinnissa edes juntille, vaikka kuinka pohjamutia yrität kaivaa ja itseäsi peukuttaa :D
Koska sulta vaan puuttuu just se ratkaiseva prosentti :/ - isänmaallinenhomo
Sen uskon, että sulla on tummanpunainen skinhead ja korvista savu nousee, kun et vaan pärjää kommentoinnissa edes juntille, vaikka kuinka pohjamutia yrität kaivaa ja itseäsi peukuttaa :D
Koska sulta vaan puuttuu just se ratkaiseva prosentti :/oma pärjäämisesi on villin arvaamisen varassa. ei hyvin mene teillä suvakeilla. en ole rekisteröitynyt tälle sivulle joten en voi peukuttaa. taitaa kyse olla siitä että tuon totuuden julki ja 90% kansasta vituttaa teidän suvakkien sateenkaarihihhulointi?
- Miesten.miesten.mies
oma pärjäämisesi on villin arvaamisen varassa. ei hyvin mene teillä suvakeilla. en ole rekisteröitynyt tälle sivulle joten en voi peukuttaa. taitaa kyse olla siitä että tuon totuuden julki ja 90% kansasta vituttaa teidän suvakkien sateenkaarihihhulointi?
Laitatko kuitenkin "totuuden" varmistamiseksi tarkemman linkin tuohon(kin) vitutusprosenttiin ?
Sinullahan ontuvan mutuilusi perusteella pitäisi olla 90 % kansasta peukutus takanasi, nyt jos on kaksi tai kolme, niin puhut tapasi mukaan ihan höpöjä ;D - Anonyymi
No anna sateenkaari väen olla , onhan se aina juhlimisen aihe kun vähemmistö ryhmiä ei enää istutetaan vankilassa tai sanota sairaiksi. Joten ei ole keltään pois heidän pride juhlassa . Mitä enemmän on väkeä sitä paremmassa asemassa on vähemmistön asiat.
Kyllä minä ainakin juhlisin tasarvoa jos olisin kuulunut vähemmistöryhmiin,
Jokainen ihminen on arvokas omalla tavallaan , siksi ei tarvitse osoittaa sormella ketään - Anonyymi
olen 99 % homomies ja mulla on tummanpunaiset skinhead-maiharit.
sulla taitaa olla sateenkaari vyö ylä-asteen poikienvessoissa! te sateenkaarihihhulit tunnetusti käännytätte agendaanne jo 13-vuotiaita! MV lehti on paljastanaut jo teistä totuuden!Kukaan joka ei ole kuuluva vähemmistöryhmään ei ole käännytettävissä mitenkään. Kaikkien ihmisten tasa-arvon puolesta saa puhua myös lapsille , silloin niistä ei tule koulukiusaajia kun ymmärtävät asian
- ettäsilleesti
Mitä mä tiiän niin homoja on päätyypiltään ainakin kahdenlaisia, ns. neitihomoja ja tavallisia (juntteja?). Neitihomot tunnistaa jo kaukaa koska useimmat meikkaa ja ovat muutenkin naisellisia olemukseltaan. Tavalliset homot eivät erotu ns. heteromiehistä millään tavalla. Useimmat tavalliset homot ovat itseasiassa biseksuaalisia. Itse kuulun viimeksi mainittuun ryhmään. Olen ollut 20 vuotta naimisissa naisen kanssa ja meillä on 2 yhteistä lasta. Tästäkin huolimatta olen aina fantasioinut pojista/miehistä ja kiihotun heistä enemmän kuin tytöistä/naisista.
- Mietinvaan
ettäsilleesti nimimerkille haluaisin vielä selventää että alotukseni lopussa lukee selvästi että joita "naiset eivät kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN". Joten asiani koskee vain aitoja homoja eikä mitään bissejä.
- ettäsilleesti
Juu, kyl mä sen tajusin mitä tarkoitit. Halusin vain sanoo et sellaisia kuin junttihomoja ei oo olemassakaan, on vain neitihomoja ja kaikki muut on biseksuaalisia. Ei muakaan naiset kiinnosta vaikka oonkin naisen kanssa naimisissa. En vaan oo uskaltanu sanoo et miehet kiihottaa enemmän. Seksi onnistuu kyl naisenkin kaa, mut se ei oon niin kovin kiihottavaa
- Mietinvaan
ettäsilleesti kirjoitti:
Juu, kyl mä sen tajusin mitä tarkoitit. Halusin vain sanoo et sellaisia kuin junttihomoja ei oo olemassakaan, on vain neitihomoja ja kaikki muut on biseksuaalisia. Ei muakaan naiset kiinnosta vaikka oonkin naisen kanssa naimisissa. En vaan oo uskaltanu sanoo et miehet kiihottaa enemmän. Seksi onnistuu kyl naisenkin kaa, mut se ei oon niin kovin kiihottavaa
No minä ainakin olen olemassa. Kiinnostukseni naisiin on tasan 0%, enkä ole koskaan edes ymmärtänyt että mitä pirua jotkut miehet näkevät niissä kaakattavissa kanoissa joilla ulkonäkökin on kuin petolinnun perse. Enkä todellakaan ole mikään neitihomo vaan hyvin kaukana siitä.
Ja mitä sinuun tulee niin puhut ristiin. Ensin väität että sinua ei naiset kiinnosta ja seuraavassa virkkeessä kerrot että miehet kiihottaa ENEMMÄN. Joten naisetkin kiinnostaa vähinsä. Ja tuskin olisit pystynyt naisen kanssa makaamaan jos olisit oikea homo. Mutta sinähän kerroitkin olevasi vain biseksuaali joten sikäli siinä ei ole mitään ihmeellistä. - Anonyymi
Jeteroita taas on monia tyyppejä.
Esim olut hetero , varas hetero! , Raiskaaja hetero, pelihullu hetero , nettihetero , ja homofoobi hetero vain muutama heistä tässä
- Gaffot
Ööh no en tiiä mut, ite oon just tällein et kukaan ei osaa erottaa. Vaik sit käytän yleensä aika tiukkoja "urheiluhousuja" ja muuteski salil koitan aina treenaa jalkoi ja persettä. mut useilla heteroilla on kyllä aika sama, ainakin mitä mä tunnen. Ykskään mun kavereista ei tiiä etoon homo.
- Miesten.miesten.mies
Kaikki tuntemasi "heterot" ajattelevat todennäköisesti ihan samalla tavalla, ettei se muka näy päälle päin... Vaikka just sanot, että useilla heteroilla on aika sama... Eli homoja ollaan, mutta ollaan "heteroita."
Käsilaukkuakin on kiva nostella junteille, ihan provona, jos siellä on vaikka 20 kilon punnus, mutta vain sinä tiedät, että siellä on ja toiset näkevät vain jätkän käsilaukku kädessä.
- MukavaOllaHomo
Täältä Itä-Suomesta katsottuna aloitus tuntuu hieman typerältä. Suurin osa homoista ei erotu täällä muusta porukasta millään tavalla! Itselläni ei ole koskaan ollut ongelmia hyväksyä homouttani eikä myöskään läheisilläni. Mutta ei minua myöskään haittaa jos joku on "naismainen" tms. kettuako se kellekään kuuluu miten joku puhuu tai elehtii.
- isänmaallinenhomo
naiselliset hintit tukevat stereotypioita naisellisista homomiehistä! se jos mikään otaa pattiin kun kaikki uudet tuttavat heteroseksuaalitt olettavat lähtökohtaisesti sinun olevan rannetta vispaava neiti! myös kaikki sateenkaarihihhulit ovat tällaista rannetta vispaavaa geneeristä massa jotka juovat lattea ja käyvät flow festivaaleilla viettämässä aikaa! jokaisen homon velvollisuus on käyttäytyä miehekkäästi heteromiesten edessä, sillä heteromiehet provosoituvat kovasti naisellisesti käyttäytyvästä miehestä!
- Miesten.miesten.mies
naiselliset hintit tukevat stereotypioita naisellisista homomiehistä! se jos mikään otaa pattiin kun kaikki uudet tuttavat heteroseksuaalitt olettavat lähtökohtaisesti sinun olevan rannetta vispaava neiti! myös kaikki sateenkaarihihhulit ovat tällaista rannetta vispaavaa geneeristä massa jotka juovat lattea ja käyvät flow festivaaleilla viettämässä aikaa! jokaisen homon velvollisuus on käyttäytyä miehekkäästi heteromiesten edessä, sillä heteromiehet provosoituvat kovasti naisellisesti käyttäytyvästä miehestä!
Sulle isämmaallinen tekisi ilmeisen hyvää käydä joskus maatalousnäyttelyssä nuolemassa isäntien hikisiä ja paskaisia kumisaappaita. Kun se taitaa olla sulle se juttu ?
Ehkä kävitkin tänä vuonna Farmarissa Seinäjoella ? Pohojammaalla ku on palijon miehekkäitä ja aituja junttimiähiä, jotka eivät vallan piänestä rovosoiru.
Kiva nähdä kuitenkin ketjussa ihan aidosti jalat maassa olevia tavallisia miehiä, tavallisine töineen ja harrastuksineen, ainoana erona, että vaan sattuvat tykkäämään miehistä. Juntteja ei tässä ketjussa ole, paitsi tuo yksi isänmaallista esittävä. - isänmaallinenhomo
Sulle isämmaallinen tekisi ilmeisen hyvää käydä joskus maatalousnäyttelyssä nuolemassa isäntien hikisiä ja paskaisia kumisaappaita. Kun se taitaa olla sulle se juttu ?
Ehkä kävitkin tänä vuonna Farmarissa Seinäjoella ? Pohojammaalla ku on palijon miehekkäitä ja aituja junttimiähiä, jotka eivät vallan piänestä rovosoiru.
Kiva nähdä kuitenkin ketjussa ihan aidosti jalat maassa olevia tavallisia miehiä, tavallisine töineen ja harrastuksineen, ainoana erona, että vaan sattuvat tykkäämään miehistä. Juntteja ei tässä ketjussa ole, paitsi tuo yksi isänmaallista esittävä.kuules sinä ruuna! olen kasvanut maatilalla keski-suomessa aitojen isänmaallisten vanhempien kasvattamana enkä pohjanmaan insestilestaperheessä niinkuin sinä! turhaan kerrot minulle parhaita paskajatsarisaappaiden nuoleskelupaikkojasi jossa tykkäät käydä tyydyttämässä perversioitasi suvakkihintti!
vielä kivempaa on nähdä aitoja kaljuja isänmaallisia miehiä, jotka käyttää piloottitakkeja, maastohousuja ja maihinnousukenkiä ja jotka vaan sattuvat tykkäämään miehistä.
teistä suvakeista ei voi samaa sanoa vaan ne ovat geneerista rannetta vispaavaa massaa joiden ainoa erikoisuus on elää elämäänsä juuri niin kuin sateenkaariraamattu ja profeetta Harja Talonen on sanonut! - Miesten.miesten.mies
kuules sinä ruuna! olen kasvanut maatilalla keski-suomessa aitojen isänmaallisten vanhempien kasvattamana enkä pohjanmaan insestilestaperheessä niinkuin sinä! turhaan kerrot minulle parhaita paskajatsarisaappaiden nuoleskelupaikkojasi jossa tykkäät käydä tyydyttämässä perversioitasi suvakkihintti!
vielä kivempaa on nähdä aitoja kaljuja isänmaallisia miehiä, jotka käyttää piloottitakkeja, maastohousuja ja maihinnousukenkiä ja jotka vaan sattuvat tykkäämään miehistä.
teistä suvakeista ei voi samaa sanoa vaan ne ovat geneerista rannetta vispaavaa massaa joiden ainoa erikoisuus on elää elämäänsä juuri niin kuin sateenkaariraamattu ja profeetta Harja Talonen on sanonut!Eikun vaan enemmän metsään menee sun uhoilut, veltto ranne taipuu jo uhkaavasti ja kohta alkaa viattomien huiskiminen pehmoleijonamaskotilla :P
Ihan kaameetahan se on, jos heteron tai kaltaisesi 99% homon homotutka ei piippaa lainkaan kaikkien pilottitakkisten ja camohousuisten miehekkäiden miesten kohdalla... kun sulta puuttuu se ratkaiseva prosentti!
Isänmaallisuus kaltaisillesi kaappihomoille on selkeästi vain tekosyy mennä katsomaan hyvännäköisiä bodyjä salille tai pitää porukan kerho- ja saunailtoja, joissa himoat salaa sinua miehekkäämpiä heteronoloisia miehiä ja pyydät kainosti, jos joku ronski äijä armosta tai säälistä sylkäisisi saappaallesi, että saisit vapisten ja kiivaasti hengittäen ja silmät muljahdellen hinkata siihen lisää kiiltoa... - isänmaallinenhomo
Eikun vaan enemmän metsään menee sun uhoilut, veltto ranne taipuu jo uhkaavasti ja kohta alkaa viattomien huiskiminen pehmoleijonamaskotilla :P
Ihan kaameetahan se on, jos heteron tai kaltaisesi 99% homon homotutka ei piippaa lainkaan kaikkien pilottitakkisten ja camohousuisten miehekkäiden miesten kohdalla... kun sulta puuttuu se ratkaiseva prosentti!
Isänmaallisuus kaltaisillesi kaappihomoille on selkeästi vain tekosyy mennä katsomaan hyvännäköisiä bodyjä salille tai pitää porukan kerho- ja saunailtoja, joissa himoat salaa sinua miehekkäämpiä heteronoloisia miehiä ja pyydät kainosti, jos joku ronski äijä armosta tai säälistä sylkäisisi saappaallesi, että saisit vapisten ja kiivaasti hengittäen ja silmät muljahdellen hinkata siihen lisää kiiltoa...nostan 100 kiloa penkistä joten ranteessa kyllä löytyy voimaa "huiskia" kaltaisiasi suvakkiämmiä
- isänmaallinenhomo
nostan 100 kiloa penkistä joten ranteessa kyllä löytyy voimaa "huiskia" kaltaisiasi suvakkiämmiä
nokkaan. itselläsi taitaa nousta hädin tuskin tuo 10 kg käsilaukussa?
olen 99% homo koska homoja on suomessa muutamia satoja ja suurin osa homoista on geneeristä rannetta vispaavaa sateenkarihihhulimassaa joten pienet politisoituneet sateenkaripiirit ei kiinnosta. sen sijaan toisin kuin sateenkarihihhulit käskevät pyrin aktiivisesti
kiinnostumaan naisista jotta minulla olisi enemmän varaa valita seksikumppaneiksi kuin muutama sata rannetta vispaavaa geneeristä flow-festarihipsteriä. sen sijaan olen purkanut homoihin liittyviä stereotypioita jotka vahingoittavat imagoani muiden ihmisten silmissä. - isänmaallinenhomo
olen 99% homo koska homoja on suomessa muutamia satoja ja suurin osa homoista on geneeristä rannetta vispaavaa sateenkarihihhulimassaa joten pienet politisoituneet sateenkaripiirit ei kiinnosta. sen sijaan toisin kuin sateenkarihihhulit käskevät pyrin aktiivisesti
kiinnostumaan naisista jotta minulla olisi enemmän varaa valita seksikumppaneiksi kuin muutama sata rannetta vispaavaa geneeristä flow-festarihipsteriä. sen sijaan olen purkanut homoihin liittyviä stereotypioita jotka vahingoittavat imagoani muiden ihmisten silmissä.mielestäni jokaisen homon tulisi pyrkiä muuttuaan heteroksi, mutta kun näiltä sateenkaarihihhuleita puuttu SE motivaatio kuten MV lehdessä kirjoitettiin. homouden ei tulisi olla laitonta mutta oikea ratkaisu ei ole tyrkyttää 13
- isänmaallinenhomo
ahoa myöten. meitä isänmaallisia on nykyään paljon jopa ahtaissa homopiireissäkin. erään tunnetun homobaarinkin omistajakin on käynyt taisteluun tätä sateenkaarihihhulien mädätystä vastaan.
pukeudumme piloottitakkeihin, maastohousuihin ja maihareihin, jotta eroittuisimme ympäröivästä rannetta vispaavasta sateenkaarihihhulimassasta. meille isänmaan puolustaminen ei ole mikään tekosyy vaan sydämen asia. - Miesten.miesten.mies
ahoa myöten. meitä isänmaallisia on nykyään paljon jopa ahtaissa homopiireissäkin. erään tunnetun homobaarinkin omistajakin on käynyt taisteluun tätä sateenkaarihihhulien mädätystä vastaan.
pukeudumme piloottitakkeihin, maastohousuihin ja maihareihin, jotta eroittuisimme ympäröivästä rannetta vispaavasta sateenkaarihihhulimassasta. meille isänmaan puolustaminen ei ole mikään tekosyy vaan sydämen asia.Nyt sun ajatus ikävästi katkeilee ja uho juuttuu sensuuriin, joten sen perusteella uskon sinun olevan Aidosti isäm maallinen, koska heille yleensä käy noin, kun heti aamusta aloittaa saarnaamisen muullakin kuin kaurapuuron voimalla, kuten mv-lukijaporukalla on tapana.
Ja 100 kilon nosto penkistä ? Hmmm. Jospa olet 100-kiloinen narukätinen keskivartalopullukka ja jaksat puuskuttaen nostaa leveän ahterisi penkistä, niin eihän se kovin kummoinen saavutus ole.
Voimia sinulle. - rehellinenhomo
kiinnostumaan naisista jotta minulla olisi enemmän varaa valita seksikumppaneiksi kuin muutama sata rannetta vispaavaa geneeristä flow-festarihipsteriä. sen sijaan olen purkanut homoihin liittyviä stereotypioita jotka vahingoittavat imagoani muiden ihmisten silmissä."sen sijaan toisin kuin sateenkarihihhulit käskevät pyrin aktiivisesti
kiinnostumaan naisista jotta minulla olisi enemmän varaa valita seksikumppaneiksi"
No siinä tapauksessa sinun on edes aivan turha kantaa minkäänlaista homotitteliä koska sellainen et ole vaan olet selvä biseksuaali se on aivan eri asia kuin homo. Koska kukaan itseään kunnioittava homo ei sekaannu naisiin. Ja aloituksessa selvästi lukee "joita naiset ei kiinnosta pätkääkään", joten tämä viestiketju on tarkoitettu homoille eikä millekkään tuuliviiri bisseille. Joten opettele ensin lukemaan. Ja juuri sinun kaltaisesi pellet pilaavat oikeiden homojen maineen. Katooos meidän kaikista kovin wannabe-homo palasi tutuilla lauluillaan areenalle. Eipä tullut sinua ikävä, voisit lopettaa jo tuon paskanjauhamisen ennenkuin edes pääset taas täyteen vauhtiin ja kierrosluku päässäsi nousee tuhanteen. Sellaista se on, kun menee heteroon ihastumaan ja on mielessään päättänyt tämän olevan homo. On näemmä loppuelämä pilalla :D
- rehellinenhomo
peepingtommi1 kirjoitti:
Katooos meidän kaikista kovin wannabe-homo palasi tutuilla lauluillaan areenalle. Eipä tullut sinua ikävä, voisit lopettaa jo tuon paskanjauhamisen ennenkuin edes pääset taas täyteen vauhtiin ja kierrosluku päässäsi nousee tuhanteen. Sellaista se on, kun menee heteroon ihastumaan ja on mielessään päättänyt tämän olevan homo. On näemmä loppuelämä pilalla :D
Lueppa ensin tuo lainaamani "isänmaalisenhomon" viesti ja tule sitten vasta aukomaan minulle päätä!
- Miesten.miesten.mies
rehellinenhomo kirjoitti:
Lueppa ensin tuo lainaamani "isänmaalisenhomon" viesti ja tule sitten vasta aukomaan minulle päätä!
Hmmm. Mikä niistä ?
Tämä:
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
vai tämäkö ?
Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.
; ) - rehellinenhomo
Hmmm. Mikä niistä ?
Tämä:
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
vai tämäkö ?
Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.
; )Tämä viesti: 7.7.2017 8:15 Mutta tässä on se kaikkein oleellisin kohta johon kiinnitin huomiota
"sen sijaan toisin kuin sateenkarihihhulit käskevät pyrin aktiivisesti
kiinnostumaan naisista jotta minulla olisi enemmän varaa valita seksikumppaneiksi kuin muutama sata rannetta vispaavaa geneeristä flow-festarihipsteriä."
Ei voi muuta sanoa kun että on kyllä todella kaksinaamainen pelle tuo niin sanottu "isänmaallinenhomo". - Miesten.miesten.mies
Tämä viesti: 7.7.2017 8:15 Mutta tässä on se kaikkein oleellisin kohta johon kiinnitin huomiota
kiinnostumaan naisista jotta minulla olisi enemmän varaa valita seksikumppaneiksi kuin muutama sata rannetta vispaavaa geneeristä flow-festarihipsteriä."
Ei voi muuta sanoa kun että on kyllä todella kaksinaamainen pelle tuo niin sanottu "isänmaallinenhomo".Tosijaan. Aikamoinen mälli kurkku ja miesten nieliä on tuo isäm maallinen, kun enemmän pitää olla seksi kunppaneita kuin muutama sata. Ja siihen vielä naiset päälle!
Varmaan on sulle siellä feispuukissa aiheuttanut tuplaproffiilisti ressiä kun on sitten niillä naisillaan elvistellyt, rehellinenhomo, vanhoja virsiäsi parin vuoden takaa muistellen...
Mutta junttia siitä ei saa, koska kaikista ilmeisistä isän, maan ja heteron puutteistaan huolimatta osaa kirjoittaa oikein "geneerisen flow-festarihipsterin." - rehellinenhomo
Tosijaan. Aikamoinen mälli kurkku ja miesten nieliä on tuo isäm maallinen, kun enemmän pitää olla seksi kunppaneita kuin muutama sata. Ja siihen vielä naiset päälle!
Varmaan on sulle siellä feispuukissa aiheuttanut tuplaproffiilisti ressiä kun on sitten niillä naisillaan elvistellyt, rehellinenhomo, vanhoja virsiäsi parin vuoden takaa muistellen...
Mutta junttia siitä ei saa, koska kaikista ilmeisistä isän, maan ja heteron puutteistaan huolimatta osaa kirjoittaa oikein "geneerisen flow-festarihipsterin."Niin kuka sen tietää vaieksihan sitä ka kysymyksessä olisi sama tyyppi, todeksihan sitä ei tietenkään voi todistaa mutta kaikki on täysin mahdollista.
Ärsyttää vain tuollaiset kaikenmaailman feikkihomot muka homoviittaa kannetaan vaikka ei oikeasti mitään homoja olla ja jotka häpäisevät koko homokulttuurin sekaantumalla naisiin.
Vaikka itsekkin olen paremminkin junttihomo ja isänmaallisuuttakin tunnustan, niin en todellakaan aio vajota niin alas että alkaisin sekaantumaan naisiin. Elikkä tuo niin sanottu "isänmaallinen" häpäisee sekä isänmaallisuuden että homoseksualismin. - Miesten.miesten.mies
Niin kuka sen tietää vaieksihan sitä ka kysymyksessä olisi sama tyyppi, todeksihan sitä ei tietenkään voi todistaa mutta kaikki on täysin mahdollista.
Ärsyttää vain tuollaiset kaikenmaailman feikkihomot muka homoviittaa kannetaan vaikka ei oikeasti mitään homoja olla ja jotka häpäisevät koko homokulttuurin sekaantumalla naisiin.
Vaikka itsekkin olen paremminkin junttihomo ja isänmaallisuuttakin tunnustan, niin en todellakaan aio vajota niin alas että alkaisin sekaantumaan naisiin. Elikkä tuo niin sanottu "isänmaallinen" häpäisee sekä isänmaallisuuden että homoseksualismin.Oooooh!
Onko siis isänmaallisuus itse asiassa pakotie junteille naisfobisille tosihomoille, joille sama asia olisi kauhistus, jos siitä puhuttaisiin äidinmaallisuutena ? rehellinenhomo kirjoitti:
Niin kuka sen tietää vaieksihan sitä ka kysymyksessä olisi sama tyyppi, todeksihan sitä ei tietenkään voi todistaa mutta kaikki on täysin mahdollista.
Vaikka itsekkin olen paremminkin junttihomo ja isänmaallisuuttakin tunnustan, niin en todellakaan aio vajota niin alas että alkaisin sekaantumaan naisiin. Elikkä tuo niin sanottu "isänmaallinen" häpäisee sekä isänmaallisuuden että homoseksualismin.Maineen pilaamisen suhteet teet kyllä todella esimerkillistä työtä :D Noin kovastiko sinun pitää todistella itsellesi olevasi homo? Ettet olisi kaappibi, kun joka paikassa korostat homouttasi ja vihaat naisia. Kannattaa hyväksyä ettei heterot sinusta kiinnostu, vaikka muuta olet päättänyt.
Tämän ketjun viihdearvo on kyllä kohdillaan, saa todella nauraa.- rehellinenhomo
Oooooh!
Onko siis isänmaallisuus itse asiassa pakotie junteille naisfobisille tosihomoille, joille sama asia olisi kauhistus, jos siitä puhuttaisiin äidinmaallisuutena ?No jos kerran miehen ainoat vaihtoehdot ovat joko naisten nussiminen tai naisfobia niin kannan erittäin mielelläni tuota jälkimmäistä titteliä jo olen TODELLA YLPEÄ siitä.
- rehellinenhomo
peepingtommi1 kirjoitti:
Maineen pilaamisen suhteet teet kyllä todella esimerkillistä työtä :D Noin kovastiko sinun pitää todistella itsellesi olevasi homo? Ettet olisi kaappibi, kun joka paikassa korostat homouttasi ja vihaat naisia. Kannattaa hyväksyä ettei heterot sinusta kiinnostu, vaikka muuta olet päättänyt.
Tämän ketjun viihdearvo on kyllä kohdillaan, saa todella nauraa.Tiedän kyllä tasan tarkkaan mikä olen toisin kuin eräät. Ja tiedän senkin että heterot eivät kiinnostu miehistä koska ovat syntyneet naisen sukupuoleen vaikka kantavatkin miehen elimiä.
- Miesten.miesten.mies
Tiedän kyllä tasan tarkkaan mikä olen toisin kuin eräät. Ja tiedän senkin että heterot eivät kiinnostu miehistä koska ovat syntyneet naisen sukupuoleen vaikka kantavatkin miehen elimiä.
Tähän sukupuoliasiaan kyllä nyt tarvittaisiin erään tunnetun filosofiES:n oikaisu...
Missähän arvon filosofi luuraa ? - AndersBBBB
Tiedän kyllä tasan tarkkaan mikä olen toisin kuin eräät. Ja tiedän senkin että heterot eivät kiinnostu miehistä koska ovat syntyneet naisen sukupuoleen vaikka kantavatkin miehen elimiä.
Taas tämä sama jankuttaja täällä, ei saatana, että kyllästyttää tää sama paskanjauhanta. Kun kerran tiedät ja tunnet itsessi niin helvetin hyvin, niin jumalauta, pidä jo pääsi kiinni!!!!! Sun juttusi ovat ihan saatanan sairaita ja tota vitun naisvihaa on turha tuputtaa muille!!!!!!! Et IKINÄ tule saamaan ketään, koska olet hyvin vastenmielinen tyyppi. Kukaan ei voi kestää tuollaista vaahtoajaa. ME HOMOT EMME VIHAA NAISIA, USKO JO!!!!!!!!!!!! Rakastan äitiäni, siskojani, naispuolisia ystäviäni, kummitytärtäni. Ja tämä asia ei mitenkään vähennä homouttani!
- rehellinenhomo
AndersBBBB kirjoitti:
Taas tämä sama jankuttaja täällä, ei saatana, että kyllästyttää tää sama paskanjauhanta. Kun kerran tiedät ja tunnet itsessi niin helvetin hyvin, niin jumalauta, pidä jo pääsi kiinni!!!!! Sun juttusi ovat ihan saatanan sairaita ja tota vitun naisvihaa on turha tuputtaa muille!!!!!!! Et IKINÄ tule saamaan ketään, koska olet hyvin vastenmielinen tyyppi. Kukaan ei voi kestää tuollaista vaahtoajaa. ME HOMOT EMME VIHAA NAISIA, USKO JO!!!!!!!!!!!! Rakastan äitiäni, siskojani, naispuolisia ystäviäni, kummitytärtäni. Ja tämä asia ei mitenkään vähennä homouttani!
Tässä ei ole nyt kysymys mistään äideistä siskoista tai kummilapsista vaan tästä,
isänmaallinenhomo 7.7.2017 8:15
Niin että jos tuo ei vähennä homoutta niin mikäs sitten? Ja jos et minua usko niin käy vaikka itse lukemassa tuon kyseisen pellen viesti. Se löytyy tästä viestiketjusta tuolla kyseisellä nimimerkillä ja päiväyksellä jos viitsit vähäkään selata! rehellinenhomo kirjoitti:
Tässä ei ole nyt kysymys mistään äideistä siskoista tai kummilapsista vaan tästä,
isänmaallinenhomo 7.7.2017 8:15
Niin että jos tuo ei vähennä homoutta niin mikäs sitten? Ja jos et minua usko niin käy vaikka itse lukemassa tuon kyseisen pellen viesti. Se löytyy tästä viestiketjusta tuolla kyseisellä nimimerkillä ja päiväyksellä jos viitsit vähäkään selata!No itse kyllä puhuit naisista, joihin heidätkin lasketaan. Onko tuo sinulta jotenkin pois? Eikö jokainen homo saa olla sellainen kuin haluaa? Koetko heidät kenties uhaksi?
Miten kauan tällä kertaa ajattelit tätä samaa saarnaa veivata?- rehellinenhomo
peepingtommi1 kirjoitti:
No itse kyllä puhuit naisista, joihin heidätkin lasketaan. Onko tuo sinulta jotenkin pois? Eikö jokainen homo saa olla sellainen kuin haluaa? Koetko heidät kenties uhaksi?
Miten kauan tällä kertaa ajattelit tätä samaa saarnaa veivata?Ensinnäkään en ole vetänyt tähän sukulaisia mukaan. Kyllä minun puolesta jokainen homo saa olla sellainen kuin haluaa. Äänestää mitä puoluetta haluaa, kuunnella sellaista musiikkia kuin haluaa, tehdä sellaista työtä kuin haluaa, harrastaa sellaisia harrastuksia kuin haluaa, uskoa Jumalaan tai olla uskomatta, pukeutua niin kuin halua, asua kaupungissa tai maaseudulla, syödä sellaista ruokaa kuin haluaa, käyttää alkohoolia kohtuullisesti tai olla kokonaan käyttämättä ja polttaa tupakkaa tai olla polttamatta. Kunhan kunnioittaa homokulttuuria eikä käytä väärää henkilöllisyyttä. Jälleen kerran, biseksuaali ei ole homo!
- tiredofyou
Miksi sun pitää alkaa määritellä muista ihmisiä? Kuka tässä on käyttänyt väärää henkilöllisyyttä? Yritä nyt päästä eroon pakkomielteisestä vanhasta traumastasi, äläkä tuo sitä koko ajan tänne palstalle. Me emme ole terapeuttejasi!
- rehellinenhomo
tiredofyou kirjoitti:
Miksi sun pitää alkaa määritellä muista ihmisiä? Kuka tässä on käyttänyt väärää henkilöllisyyttä? Yritä nyt päästä eroon pakkomielteisestä vanhasta traumastasi, äläkä tuo sitä koko ajan tänne palstalle. Me emme ole terapeuttejasi!
Minusta tuntuu että minä olen tässä se terapeutti kun täällä näyttää joillakin menevän puurot ja vellit sekaisin. Ja jonkunhan täytyy aina vääryydet oikaista. No tuo kyseinen "isänmaallinenhomo" käyttää aivan selvästi väärää henkilöllisyyttä koska hän ei oikeasti mikään homo ole. Nimittäin sellainen ei ole mikään homo joka kiinnostuu naisista vaan se on joko bisse tai hetero.
Minusta tuntuu että minä olen tässä se terapeutti kun täällä näyttää joillakin menevän puurot ja vellit sekaisin. Ja jonkunhan täytyy aina vääryydet oikaista. No tuo kyseinen "isänmaallinenhomo" käyttää aivan selvästi väärää henkilöllisyyttä koska hän ei oikeasti mikään homo ole. Nimittäin sellainen ei ole mikään homo joka kiinnostuu naisista vaan se on joko bisse tai hetero.
Nyt lens kahvit näytölle, kun repesin niin totaalisesti :D Sinä olet terapeutin potilas, jolla on todella pahat ongelmat, eikä näemmä eroon niistä edes pääse terapialla. Taas määrittelet ja pakotat ihmisiä mieleiseesi lokeroon, etkä osaa antaa heidän olla mitä ovat. Sinä olet selvästi epävarma omasta homoudestasi ja pelkäät olevaso bi tai hetero, ai kauheeta! Ja siksi jokainen homo, joka puhuu naisista positiiviseen sävyyn on sinulle uhka. Helpontahan se on omassa nupissaan määrätä toinen lokeroon kuin rakastua heteroon :D
Hae jo sitä ammattiapua, jota tarvit todella kipeästi ja lopeta täällä ruikuttaminen.- rehellinenhomo
peepingtommi1 kirjoitti:
Nyt lens kahvit näytölle, kun repesin niin totaalisesti :D Sinä olet terapeutin potilas, jolla on todella pahat ongelmat, eikä näemmä eroon niistä edes pääse terapialla. Taas määrittelet ja pakotat ihmisiä mieleiseesi lokeroon, etkä osaa antaa heidän olla mitä ovat. Sinä olet selvästi epävarma omasta homoudestasi ja pelkäät olevaso bi tai hetero, ai kauheeta! Ja siksi jokainen homo, joka puhuu naisista positiiviseen sävyyn on sinulle uhka. Helpontahan se on omassa nupissaan määrätä toinen lokeroon kuin rakastua heteroon :D
Hae jo sitä ammattiapua, jota tarvit todella kipeästi ja lopeta täällä ruikuttaminen.Mene kuule itse sinne pehmustettuun huoneeseen. En vaan voi hyväksyä heteroita jotka käyttävät homon henkilöllisyyttä tehdäkseen vain myyräntyötä oikeita homoja vastaan. Joihin itsekkin taidat kuulua, nimittäin se älähtää johon kalahtaa.
Mene kuule itse sinne pehmustettuun huoneeseen. En vaan voi hyväksyä heteroita jotka käyttävät homon henkilöllisyyttä tehdäkseen vain myyräntyötä oikeita homoja vastaan. Joihin itsekkin taidat kuulua, nimittäin se älähtää johon kalahtaa.
Sinä se sinne kuuluisit naisvihoinesi ja jatkuvana urputuksellasi :) Sinunkaltaisesi sitä myyräntyötä tekevät, ei yksikään hetero homoa ala esittämään. Jos tuon vakavissasi väität, olet typerämpi kuin olet aiemmin antanut ymmärtää ja se oli sentään paljon. En ole koskaan ollut muuta kuin oma itseni täysin avoimesti. Oikeasti lopeta jo tämä sama ulina, joka on kerran jo täällä kuultu ja silloin jo nolasit itsesi täydellisesti. Älä tee samaa uudelleen.
- rehellinenhomo
peepingtommi1 kirjoitti:
Sinä se sinne kuuluisit naisvihoinesi ja jatkuvana urputuksellasi :) Sinunkaltaisesi sitä myyräntyötä tekevät, ei yksikään hetero homoa ala esittämään. Jos tuon vakavissasi väität, olet typerämpi kuin olet aiemmin antanut ymmärtää ja se oli sentään paljon. En ole koskaan ollut muuta kuin oma itseni täysin avoimesti. Oikeasti lopeta jo tämä sama ulina, joka on kerran jo täällä kuultu ja silloin jo nolasit itsesi täydellisesti. Älä tee samaa uudelleen.
No kyllähän niitä täälläkin näkee aina tuon tuosta sellaisia jotka tulevat muka jollain homo nimimerkillä jopa haukkumaan homoja. Ja kaikesta päätellen sinunkin mittakaavassasi näyttää olevan vain 2 vaihtoehtoa, eli jos et ole koskaan pannut naista niin olet naisvihaaja.
No kyllähän niitä täälläkin näkee aina tuon tuosta sellaisia jotka tulevat muka jollain homo nimimerkillä jopa haukkumaan homoja. Ja kaikesta päätellen sinunkin mittakaavassasi näyttää olevan vain 2 vaihtoehtoa, eli jos et ole koskaan pannut naista niin olet naisvihaaja.
Hienosti yrität vääristellä sanomiani. On enemmänkin vaihtoehtoja, koska läheskään kaikki homot eivät vihaa naisia. Miksi vihaat heitä? Siksikö kun olet heterolta saanut pakit ja olet nyt kateellinen? Netti on netti, muista se ja oikea elämä on erikseen. Ei kukaan hetero elämässään ala esittämään homoa. Sen luulisi järjen jo sanovan.
- rehellinenhomo
peepingtommi1 kirjoitti:
Hienosti yrität vääristellä sanomiani. On enemmänkin vaihtoehtoja, koska läheskään kaikki homot eivät vihaa naisia. Miksi vihaat heitä? Siksikö kun olet heterolta saanut pakit ja olet nyt kateellinen? Netti on netti, muista se ja oikea elämä on erikseen. Ei kukaan hetero elämässään ala esittämään homoa. Sen luulisi järjen jo sanovan.
En minä ole naisia missään roviolla polttamassa mutta olen vain hyvin kaukana heistä. Ja jos nyt ihan totta puhutaan niin kaikkein suurimpia naisvihaajia ovat oikeastaan junttiheterot. Esimerkiksi juuri heiltä kuulee hyvin usein siihen tyyliin että "akkojen hommia" "akka ei anna tehdä sitä ja tätä" "olisin tullut mutta kun akka ei päästä" "akka nalkuttaa joka asiasta". Niin tuohon ei voi oikeastaan muuta sanoa kuin sitä saa mitä tilaa. Mitä pirua ne heterotkaan naisilla tekevät jos se kerran noin vaikeaa on se elämä naisten kanssa.
Ja biseksuaaleille nainen on vain kotiapulainen tai korkeintaan lapsenteko kone, ja muut seksi hommat hoidetaan miesten kanssa vaimolta salaa.
Mutta homoseksuaalit eivät tarvitse naista mihinkään koska he sentään ymmärtävät sen että jokainen mies ymmärtää miestä enemmän kuin yksikään nainen.
Mutta tässä ketjussa ongelma on juuri tuollaiset "isämaallisenhomon" kaltaiset pellet jotka yrittävät olla homoja ja heteroita yhtä aikaa. Koska ihminen on joko homo hetero tai biseksuaali mutta homo ja hetero ei voi olla yhtäaikaa. rehellinenhomo kirjoitti:
En minä ole naisia missään roviolla polttamassa mutta olen vain hyvin kaukana heistä. Ja jos nyt ihan totta puhutaan niin kaikkein suurimpia naisvihaajia ovat oikeastaan junttiheterot. Esimerkiksi juuri heiltä kuulee hyvin usein siihen tyyliin että "akkojen hommia" "akka ei anna tehdä sitä ja tätä" "olisin tullut mutta kun akka ei päästä" "akka nalkuttaa joka asiasta". Niin tuohon ei voi oikeastaan muuta sanoa kuin sitä saa mitä tilaa. Mitä pirua ne heterotkaan naisilla tekevät jos se kerran noin vaikeaa on se elämä naisten kanssa.
Ja biseksuaaleille nainen on vain kotiapulainen tai korkeintaan lapsenteko kone, ja muut seksi hommat hoidetaan miesten kanssa vaimolta salaa.
Mutta homoseksuaalit eivät tarvitse naista mihinkään koska he sentään ymmärtävät sen että jokainen mies ymmärtää miestä enemmän kuin yksikään nainen.
Mutta tässä ketjussa ongelma on juuri tuollaiset "isämaallisenhomon" kaltaiset pellet jotka yrittävät olla homoja ja heteroita yhtä aikaa. Koska ihminen on joko homo hetero tai biseksuaali mutta homo ja hetero ei voi olla yhtäaikaa.Ai et vai? Minusta olet koko ajan. Miksi junttihetero olisi naisvihaaja? Noiden esimerkkiesi perusteella? Nuo ovat aika vakiintuneita ilmaisuja, jotka eivät kielli naisvihasta vaan tietyn naisen käytöksestä. Siinä on aika suuri ero. Eivätkä kaikki heterot todellakaan noin puhu. Pitäisikö sinusta kaikkiens olla homoja ja lesboja?
No huh huh, väitätkö oikeasti näin vakavalla naamalla? :D :D Eli siis biseksualismia ei ole olemassa, on vain kaappihomoja, jotka tekevät lapsia naisten kanssa. Monenko biseksuaalin kanssa olet puhunut aiheesta?
Ketjun ongelma on asennevammaiset homouttaan ylikorostavat yksilöt, mukaanlukien sinä.- REALMAN90
Mutta tässä ketjussa ongelma on juuri tuollaiset "isämaallisenhomon" kaltaiset pellet jotka yrittävät olla homoja ja heteroita yhtä aikaa. Koska ihminen on joko homo hetero tai biseksuaali mutta homo ja hetero ei voi olla yhtäaikaa.Kyllä olet yksi pahimpia misogynistejä, joita on tällä palstalla nähty. Suhtaudut naisiin kuin he olisivat kakkosluokan kansalaisia, nimittelelet heitä törkeästi ja yleistät omia asennevammaisia käsityksiäsi ja pelkojasi. Naisesta olet sinä itsekin syntynyt, että hieman kunnioitusta! Olet pettynyt johonkin mieheen, mutta ei se oikeuta täällä törkesti nimittelemään ja haukkumaan toista sukupuolta! Nuo juttusi ovat muutenkin ihan bullshittiä. Kyllä heterot ja bisset rakastavat ja nauttivat seksistä ihmisten kanssa, joiden kanssa ovat, ei sun tarvi nostaa homoja muiden yläpuolelle. Nuo lapsentekokone- ym. jutut ovat hyvin loukkaavia. Täällä palstalla räksytät paskaa, mutta ei sinusta ole miestä mennä sanomaan mielipiteitäsi face-to-face kellekään :) saisit vaan turpiisi, ja tiedät sen itsekin, vellihousu! Kyllä huomaa, ettei sulla ole mitään kokemusta aidosta välittämisestä, läheisyydestä, olet katkera ja kateellinen, eikä sulla ole edes mitään sosiaalisia taitoja lähestyä muita ihmisiä. Sen vuoksi kyttäät muita ihmisiä ja heidän seksuaalista suuntautuneisuuttaan ja teet siitä numeron, vaikkei asia kuulu sulle pätkääkään. Aidon MIEHEN ei tarvitse lytätä muita, varsinkaan naisia, koska miehisyys ja miehekkyys on varmuutta, vakautta ja muista huolehtimista. Näistä sinä, inisevä raukkaparka, et tiedä mitään.
- rehellinenhomo
REALMAN90 kirjoitti:
Kyllä olet yksi pahimpia misogynistejä, joita on tällä palstalla nähty. Suhtaudut naisiin kuin he olisivat kakkosluokan kansalaisia, nimittelelet heitä törkeästi ja yleistät omia asennevammaisia käsityksiäsi ja pelkojasi. Naisesta olet sinä itsekin syntynyt, että hieman kunnioitusta! Olet pettynyt johonkin mieheen, mutta ei se oikeuta täällä törkesti nimittelemään ja haukkumaan toista sukupuolta! Nuo juttusi ovat muutenkin ihan bullshittiä. Kyllä heterot ja bisset rakastavat ja nauttivat seksistä ihmisten kanssa, joiden kanssa ovat, ei sun tarvi nostaa homoja muiden yläpuolelle. Nuo lapsentekokone- ym. jutut ovat hyvin loukkaavia. Täällä palstalla räksytät paskaa, mutta ei sinusta ole miestä mennä sanomaan mielipiteitäsi face-to-face kellekään :) saisit vaan turpiisi, ja tiedät sen itsekin, vellihousu! Kyllä huomaa, ettei sulla ole mitään kokemusta aidosta välittämisestä, läheisyydestä, olet katkera ja kateellinen, eikä sulla ole edes mitään sosiaalisia taitoja lähestyä muita ihmisiä. Sen vuoksi kyttäät muita ihmisiä ja heidän seksuaalista suuntautuneisuuttaan ja teet siitä numeron, vaikkei asia kuulu sulle pätkääkään. Aidon MIEHEN ei tarvitse lytätä muita, varsinkaan naisia, koska miehisyys ja miehekkyys on varmuutta, vakautta ja muista huolehtimista. Näistä sinä, inisevä raukkaparka, et tiedä mitään.
Jos olen syntynyt naisesta niin se ei velvoita minua kuolaamaan naisten perään vaan minulla on täysi oikeus elää omanlaistani elämää. Enkä menis noista heteroista ja bisseistäkään takuuseen. Koska heidän ideologiansa yleensä perustuvat pelkkiin stereotypiohin että kun on satoja vuosia eletty tietyllä tavalla niin samaan kaavaan pitää jatkaa. Joten heidän suhteilla ei ole monestikkaan mitään tekemistä rakkauden kanssa. Ja sinä et tiedä yhtään mitään mitä olen kenellekkin sanonut kasvotusten tai jättänyt sanomatta, joten pidä suusi kiinni! Ja sinä se taidat varsinainen raukkaparka olla kun kielenkäyttösi on tuota tasoa!
- juupajuutaas
Jos olen syntynyt naisesta niin se ei velvoita minua kuolaamaan naisten perään vaan minulla on täysi oikeus elää omanlaistani elämää. Enkä menis noista heteroista ja bisseistäkään takuuseen. Koska heidän ideologiansa yleensä perustuvat pelkkiin stereotypiohin että kun on satoja vuosia eletty tietyllä tavalla niin samaan kaavaan pitää jatkaa. Joten heidän suhteilla ei ole monestikkaan mitään tekemistä rakkauden kanssa. Ja sinä et tiedä yhtään mitään mitä olen kenellekkin sanonut kasvotusten tai jättänyt sanomatta, joten pidä suusi kiinni! Ja sinä se taidat varsinainen raukkaparka olla kun kielenkäyttösi on tuota tasoa!
.."minulla on täysi oikeus elää omanlaistani elämää". No kappas vaan kun länkytät muiden tavasta elää omaa elämäänsä..sulla on siis oikeus, mutta muilla ei???? Kukaan täällä ei viljele niin paljon stereotypioita kuin sinä. Äläkä tule muille urputtamaan rakkaudesta mitään, se kun on asia, josta sinä et tiedä mitään. Vaikutat hyvin ahdasmieliseltä tosikolta..löysää vähän pipoa, ei se ole sulta pois, jos muut eivät vihaa naisia tai bissejä :-D
- 100000prosenttinenhomo
Kuka sua on velvoittanut kuolaamaan naisten perään? Näköjään ahdasmielisyydessäsi löydät joka asiasta jotain seksuaalista tai kaksimielistä, kirjoittajahan peräänkuulutti kunnioitusta..ai niin, mutta olitkin kotoisin jostain lessukka-alueelta, ja olet käynyt peräti yhden kerras elämässäs baarissa, jossa vonkasit jotain kaveria, joka ei susta kiinnostunut, mikä aiheuttaa valtavaa katkeruutta edelleen...
- rehellinenhomo
Lukekaa tästä viestiketjusta tämä viesti:
isänmaallinenhomo
7.7.2017 8:15
Ja varsinkin tämä kohta:
kiinnostumaan naisista jotta minulla olisi enemmän varaa valita seksikumppaneiksi"
Ja tulkaa sitten vasta aukomaan minulle päätä! - isänmaallinenhomo
Lukekaa tästä viestiketjusta tämä viesti:
isänmaallinenhomo
7.7.2017 8:15
Ja varsinkin tämä kohta:
Ja tulkaa sitten vasta aukomaan minulle päätä!onhan se toki mairittelevaa kuulla väitteitä siitä, että en olisi homo. ei siinä; vaihtaisin heteroksi ihan koska tahansa. nyt aletaankin jo kuitenkin"lukemansa perusteella" päättelemään, että minä olen valehteleva hetero, joka on varastanut homotittelin ja mitäs muuta henkilöön käyvää tossa taas olikaan. joudun vaan toteamaan että olet tässäkin asiassa hakoteillä. käsitätkö että olet säälittävä rannetta vispaava geneerinen sateenkaarihihhuli!? no teille hihhuleille ihan normaalia homokriittistä elämää ja muiden kanssa toimeentulemiseen tähtäävä ihminen edustaa tyyppiä, joka vain esittää homoa. täällä kukaan ole mitään heteroseksuaalisuutta ylistänyt. sen sijaan sehän on nyt päivän selvää homojen keskuudessakin, kumpi saa helpommin seuraa: ranteita vispaava neiti, jolla ulkoa opitut maneerit vai sellainen, jolla tuollaiset ominaisuudet eivät ulospäin paista. homoja on tosi vähän Suomessa ehkä muutamia satoja, joten olisin siksi mielummin hetero, koska naisissa olis varaa valita. ei nimittäin houkuta pienet homopiirit.
pitää ihan kysyä, että juontaako tuo katkeruutesi biseksuaaleja kohtaan siitä, että sinä itse et uskalla tulla kaikille läheisillesi ulos kaapista? minä, jota joku täällä (olitkos se sinä?) kerkesikin väittämään ei-homoksi, tulin 10 vuotta sitten kaikille tutuilleni ulos kaapista siitäkin huolimatta, että tiesin osan lähtevän kävelemään mun elämästä. siis tälläkin hetkellä _KAIKKI_ tuntemani ihmiset tietää, että olen homo. sekös katkeria vanhoja homoja ärsyttää, kun ovat edelleen kaapissa mm. vanhemmilleen, koska pelkäävät, että niille tulee paha mieli. heidän pahin pelkonsa siis lopulta on se aiheuttamansa paha mieli ja ne kovaan ääneen haukkuu ja vattuilee kaapeissa lojuville homoille ja biseksuaaleille! voi sitä ironiaa! - Miesten.miesten.mies
onhan se toki mairittelevaa kuulla väitteitä siitä, että en olisi homo. ei siinä; vaihtaisin heteroksi ihan koska tahansa. nyt aletaankin jo kuitenkin"lukemansa perusteella" päättelemään, että minä olen valehteleva hetero, joka on varastanut homotittelin ja mitäs muuta henkilöön käyvää tossa taas olikaan. joudun vaan toteamaan että olet tässäkin asiassa hakoteillä. käsitätkö että olet säälittävä rannetta vispaava geneerinen sateenkaarihihhuli!? no teille hihhuleille ihan normaalia homokriittistä elämää ja muiden kanssa toimeentulemiseen tähtäävä ihminen edustaa tyyppiä, joka vain esittää homoa. täällä kukaan ole mitään heteroseksuaalisuutta ylistänyt. sen sijaan sehän on nyt päivän selvää homojen keskuudessakin, kumpi saa helpommin seuraa: ranteita vispaava neiti, jolla ulkoa opitut maneerit vai sellainen, jolla tuollaiset ominaisuudet eivät ulospäin paista. homoja on tosi vähän Suomessa ehkä muutamia satoja, joten olisin siksi mielummin hetero, koska naisissa olis varaa valita. ei nimittäin houkuta pienet homopiirit.
pitää ihan kysyä, että juontaako tuo katkeruutesi biseksuaaleja kohtaan siitä, että sinä itse et uskalla tulla kaikille läheisillesi ulos kaapista? minä, jota joku täällä (olitkos se sinä?) kerkesikin väittämään ei-homoksi, tulin 10 vuotta sitten kaikille tutuilleni ulos kaapista siitäkin huolimatta, että tiesin osan lähtevän kävelemään mun elämästä. siis tälläkin hetkellä _KAIKKI_ tuntemani ihmiset tietää, että olen homo. sekös katkeria vanhoja homoja ärsyttää, kun ovat edelleen kaapissa mm. vanhemmilleen, koska pelkäävät, että niille tulee paha mieli. heidän pahin pelkonsa siis lopulta on se aiheuttamansa paha mieli ja ne kovaan ääneen haukkuu ja vattuilee kaapeissa lojuville homoille ja biseksuaaleille! voi sitä ironiaa!"käsitätkö että olet säälittävä rannetta vispaava geneerinen sateenkaarihihhuli!? no teille hihhuleille ihan normaalia homokriittistä elämää ja muiden kanssa toimeentulemiseen tähtäävä ihminen edustaa tyyppiä, joka vain esittää homoa"
" tulin 10 vuotta sitten kaikille tutuilleni ulos kaapista siitäkin huolimatta, että tiesin osan lähtevän kävelemään mun elämästä."
Hani, kuulostat ihan siltä, että sun "normaali homokriittinen", "hihhulit" ja "muiden kanssa toimeentuleminen" nimenomaan aiheuttaa sen, että osa lähtee kävelemään sun elämästäsi paljon nopeammin kuin 10 vuodessa. Ehkä jopa tämän ketjun aikana ;P eikä hyvin todennäköisesti ketään uutta tule tilalle.
Ja sillä ei siis kuule vaikuttaisi olevan yhtään mitään tekemistä sun homouden tai isänmaallisuudenkaan kanssa, vaan pikemminkin sillä, millainen käytös sinulla on ja millainen ylipäänsä ihmisenä vaikutat olevan.
Jopa tämmöinen "vanha katkera homo" näkee, kenellä tässä on oikeasti paha mieli ja tarve haukkumiseen ja vattuiluun. Ihan vaan siksi, että neitimäiset homot inhottaa seksuaalisesti ja jotakuta oisi kuitenkin pantava ja on 10 vuotta siitä kuin viimeksi jotain tapahtui, eikä millään opi vispaamaan ranteitaan. Ja samaan aikaan kaikki heteronoloiset homotuttavat hankkivat itselleen feminiinin poikakaverin... tai alkavat käyttäytyä feminiinisesti tai suhteessa on selkeästi se, jolla on enemmän munaa.
Siis niinku kääk, eihän sitä voi ymmärtää kylän ainoa rehellinen maskuliinihomo daffyd eikä kylän ainoa isänmaallinen maskuliinihomo daffyd, kun valikoima ennestäänkin on pieni ja sitten taas joku miehekkään oloinen alkaa puhua että menisköhän Prideen tai jutteleekaan naisen kanssa tai ässä suhahtaa kerran tai ranne ei osoitakaan yläviistoon ja hänet täytyy välittömästi siirtää mappi öö:hön!
Miten nuo ihmiset voivatkaan olla noin ajattelemattomia ja suvaitsevia toisilleen (ja jopa toiselle sukupuolelle!) ja tehdä noin julmasti SINULLE, jolle segregaatio ja puhdasverisyys on niin tärkeää ? - rehellinenhomo
onhan se toki mairittelevaa kuulla väitteitä siitä, että en olisi homo. ei siinä; vaihtaisin heteroksi ihan koska tahansa. nyt aletaankin jo kuitenkin"lukemansa perusteella" päättelemään, että minä olen valehteleva hetero, joka on varastanut homotittelin ja mitäs muuta henkilöön käyvää tossa taas olikaan. joudun vaan toteamaan että olet tässäkin asiassa hakoteillä. käsitätkö että olet säälittävä rannetta vispaava geneerinen sateenkaarihihhuli!? no teille hihhuleille ihan normaalia homokriittistä elämää ja muiden kanssa toimeentulemiseen tähtäävä ihminen edustaa tyyppiä, joka vain esittää homoa. täällä kukaan ole mitään heteroseksuaalisuutta ylistänyt. sen sijaan sehän on nyt päivän selvää homojen keskuudessakin, kumpi saa helpommin seuraa: ranteita vispaava neiti, jolla ulkoa opitut maneerit vai sellainen, jolla tuollaiset ominaisuudet eivät ulospäin paista. homoja on tosi vähän Suomessa ehkä muutamia satoja, joten olisin siksi mielummin hetero, koska naisissa olis varaa valita. ei nimittäin houkuta pienet homopiirit.
pitää ihan kysyä, että juontaako tuo katkeruutesi biseksuaaleja kohtaan siitä, että sinä itse et uskalla tulla kaikille läheisillesi ulos kaapista? minä, jota joku täällä (olitkos se sinä?) kerkesikin väittämään ei-homoksi, tulin 10 vuotta sitten kaikille tutuilleni ulos kaapista siitäkin huolimatta, että tiesin osan lähtevän kävelemään mun elämästä. siis tälläkin hetkellä _KAIKKI_ tuntemani ihmiset tietää, että olen homo. sekös katkeria vanhoja homoja ärsyttää, kun ovat edelleen kaapissa mm. vanhemmilleen, koska pelkäävät, että niille tulee paha mieli. heidän pahin pelkonsa siis lopulta on se aiheuttamansa paha mieli ja ne kovaan ääneen haukkuu ja vattuilee kaapeissa lojuville homoille ja biseksuaaleille! voi sitä ironiaa!Sinä voit olla isänmaallinen ihan vapaasti eikä sinun tarvitse osallistua mihinkään pride pippaloihin eikä olla mutenkaan mikään neitimäinen sateenkaari hihhuli. Mutta homoa sinusta ei saa tekemälläkään. Ei siksi ettet välitä noista edellä mainitsemistani jutuista vaan siksi että vehtaat naisten kanssa, se jo todistaa sen että ainakaan mikään homo et ole. Eikä sellaisia ole olemassakaan kuin 99% homo, nimittäin jos et ole täysin 100% homo niin silloin et ole homo ollenkaan vaan bisse. Ja ne ovat 2 eri asiaa. Ja kyllä homo voi olla ihan vapaasti joko kaapissa tai ulkona, kunhan ei ala elämään mitään kuissi elämää.
Sinä voit olla isänmaallinen ihan vapaasti eikä sinun tarvitse osallistua mihinkään pride pippaloihin eikä olla mutenkaan mikään neitimäinen sateenkaari hihhuli. Mutta homoa sinusta ei saa tekemälläkään. Ei siksi ettet välitä noista edellä mainitsemistani jutuista vaan siksi että vehtaat naisten kanssa, se jo todistaa sen että ainakaan mikään homo et ole. Eikä sellaisia ole olemassakaan kuin 99% homo, nimittäin jos et ole täysin 100% homo niin silloin et ole homo ollenkaan vaan bisse. Ja ne ovat 2 eri asiaa. Ja kyllä homo voi olla ihan vapaasti joko kaapissa tai ulkona, kunhan ei ala elämään mitään kuissi elämää.
Voi että miten vaikeaa elämäsi on, ei muuta voi sanoa. Kukaan ei ole 100% mitään, vaikka muuta väität. Jos hän kokee olevansa homo, on hän homo. Et sinä asiaa toisen puolesta voi päättää vaikka miten haluat sitä niin kovasti tehdä. Oikeasti lopeta jo katkera ulinasi. Jos joku elää kulissielämää, onko se sinulta jotenkin pois? Onko sinulta pois, jos joku homo ei huutele homouttaan joka suuntaan ja tulee naisten kanssa toimeen? Oikeasti hanki jo apua sekä elämä.
- rehellinenhomo
peepingtommi1 kirjoitti:
Voi että miten vaikeaa elämäsi on, ei muuta voi sanoa. Kukaan ei ole 100% mitään, vaikka muuta väität. Jos hän kokee olevansa homo, on hän homo. Et sinä asiaa toisen puolesta voi päättää vaikka miten haluat sitä niin kovasti tehdä. Oikeasti lopeta jo katkera ulinasi. Jos joku elää kulissielämää, onko se sinulta jotenkin pois? Onko sinulta pois, jos joku homo ei huutele homouttaan joka suuntaan ja tulee naisten kanssa toimeen? Oikeasti hanki jo apua sekä elämä.
No jos kukaan ei olisi 100% yhtään mitään niin eihän silloin homoja ja heteroita olisi olemassakaan vaan kaikki olisivat bissejä. Joo ja jos joku kokee olevansa joulupukki niin silloin hän on joulupukki. Jos joku elää kulissielämää niin on se ainakin sen verran pois että sellainen pilaa oikeiden homojenkin maineen. Enkä minä sitä ole väittänytkään että homoudesta pitäis kuuluttaa koko maailmalle vaan riittää kunhan on rehellinen. Ja jos tässä joku apua tarvitsee niin se olet sinä.
- HellNoThisAgain
Minkä helvetin "oikeiden homojen maineen"? Jokaisella on luultavasti kuitenkin oikeus olla mitä on ja olla miten huvittaa. Jos siinä jonkin toisen "maine" kärsii, niin kärsijän on parempi kysyä itseltään, miksi oma maine toisen olemisesta kärsii. Pitää olla aika alhainen itsetunto, jos toisten olemiset kolahtaa noin pahasti.
Mulle ainakin yks hailee, jos jonkun pitää olla kulissisuhteessa. Itse sellainen elämänsä ja maineesa pilaa, se ei liity mitenkään minuun tai mun maineeseen. Itse en alkaisi sellaisen kanssa millekkään, joka on varattu. Ja syyttää voin ainoastaan itseäni, jos joskus sellaiseen retkahdan. Mutta en alkais valittaan, että kaikkien homojen "maine" on pilalla, jos niin sattuisi käymään.
Mutta mun homous ei ainakaan ole riippuvainen toisten tekemisistä, olemisista saati sukupuolesta. Ainoastaan minä itse sanelen mikä mua kiinnostaa ja mitä haluan. Ja vietän aikani miten itse haluan ja kenen kanssa haluan. Ja ainoastaan minä itse luokittelen itseni miten haluan. Sen verran on itsetuntoa, että olen ja uskallan olla oma itseni. Toisin kuin ilmeisesti eräällä... jotenki säälittävää vinkumista. Kasvais jo aikuseksi tuokin! - rehellinenhomo
HellNoThisAgain kirjoitti:
Minkä helvetin "oikeiden homojen maineen"? Jokaisella on luultavasti kuitenkin oikeus olla mitä on ja olla miten huvittaa. Jos siinä jonkin toisen "maine" kärsii, niin kärsijän on parempi kysyä itseltään, miksi oma maine toisen olemisesta kärsii. Pitää olla aika alhainen itsetunto, jos toisten olemiset kolahtaa noin pahasti.
Mulle ainakin yks hailee, jos jonkun pitää olla kulissisuhteessa. Itse sellainen elämänsä ja maineesa pilaa, se ei liity mitenkään minuun tai mun maineeseen. Itse en alkaisi sellaisen kanssa millekkään, joka on varattu. Ja syyttää voin ainoastaan itseäni, jos joskus sellaiseen retkahdan. Mutta en alkais valittaan, että kaikkien homojen "maine" on pilalla, jos niin sattuisi käymään.
Mutta mun homous ei ainakaan ole riippuvainen toisten tekemisistä, olemisista saati sukupuolesta. Ainoastaan minä itse sanelen mikä mua kiinnostaa ja mitä haluan. Ja vietän aikani miten itse haluan ja kenen kanssa haluan. Ja ainoastaan minä itse luokittelen itseni miten haluan. Sen verran on itsetuntoa, että olen ja uskallan olla oma itseni. Toisin kuin ilmeisesti eräällä... jotenki säälittävää vinkumista. Kasvais jo aikuseksi tuokin!No minä tarkoitinkin sitä että kun suomessa haukutaan ja pilkataan homoja muutenkin aika paljon, niin sellaisten kaksilla rattailla ajavien pellejen touhut eivät ainakaan paranna ihmisten yleiskuvaa homoista. Ja kaikesta päätellen sinä et ainakaan näyttäisi kuuluvan niihin, niin miksi sitten vaahtoat minulle? Eihän sinulla pitäisi olla mitään minua vastaan. Eikö sen vanha sananlaskukin kerro että se vain älähtää johon kalahtaa.
- HellNoThisAgain
No minä tarkoitinkin sitä että kun suomessa haukutaan ja pilkataan homoja muutenkin aika paljon, niin sellaisten kaksilla rattailla ajavien pellejen touhut eivät ainakaan paranna ihmisten yleiskuvaa homoista. Ja kaikesta päätellen sinä et ainakaan näyttäisi kuuluvan niihin, niin miksi sitten vaahtoat minulle? Eihän sinulla pitäisi olla mitään minua vastaan. Eikö sen vanha sananlaskukin kerro että se vain älähtää johon kalahtaa.
LOL! No ny lähinnä naurattaa tuo sinun vaahtoaminen asiasta. Homoista nyt on tyhmillä ja sivistymättömillä se kuva anyway, ihan sama vaahtoatko sinä täällä aiheesta tai et. Mutta itse kuitenkin oot siinä sivussa haukkumassa homot vähemmän homoiksi, jos niillä on naisten kanssa jotain tekemistä keskenään, vaikka vaan ystävinä tai eivät jaa käsitystäsi tuosta jyrkästä käsityksestä seksuaalisuudesta. Kaikkien pitäisi tiettyyn muottiin sun mielestä mahtua tai muuten ei voi olla sitä tai tätä... kiesus! Milloin sinä sen tajuat, ettei se ole sun päänvaivas mitä toiset on ja mitä he eivät ole?
Bisset eivät miellytä minuakaan, muttei minun tarvii jollekkin missiolle ja saarna linjalle sen vuoksi lähteä. Siinäpähän naiskennelkoot ihan rauhassa. Ei mun maine siinä mene yhtään miksikään. Katsos, kun minua ei vois vähempää kiinnostaa mitä mieltä joku minunkin homoudesta on, enkä liioin kanna huolta siitä mitä mieltä joku homoudesta on ylipäätään.
Jos esim. tuo isänmaallinen ilmoittaa, että aikoo naisten kanssa joskus vehdata, niin vittuako se sun persettä kutittaa? Toki itseänikin huvitti hänen kommenttinsa, että pitäisi aktiivisesti pyrkiä heteroksi. Ja sillekkin voin ihan hyvin nakata vitut ja jättää omaan arvoonsa. Hänen henk.koht päätökeset ei vaikuta muhun, eikä kyllä pitäisi suhunkaan. Kummasti teikä ottaa itseensä kaikki, mitä toiset ovat. Voit vaikuttaa vain omiin olemisiin, et toisten. Jostain syystä raukka kuvittelet tekeväsi homoille suurenkin palveluksen moisilla saarnoillasi. Itse voit valita kenen kanssa olet ja mitä teet, mutta toisten puolesta et voi päättää! rehellinenhomo kirjoitti:
No jos kukaan ei olisi 100% yhtään mitään niin eihän silloin homoja ja heteroita olisi olemassakaan vaan kaikki olisivat bissejä. Joo ja jos joku kokee olevansa joulupukki niin silloin hän on joulupukki. Jos joku elää kulissielämää niin on se ainakin sen verran pois että sellainen pilaa oikeiden homojenkin maineen. Enkä minä sitä ole väittänytkään että homoudesta pitäis kuuluttaa koko maailmalle vaan riittää kunhan on rehellinen. Ja jos tässä joku apua tarvitsee niin se olet sinä.
Kyllä siellä taas kävi kova älähdys. Noin epävarma olet omasta homoudesta, että on pakko koko ajan ylikorostaa sitä haukkumalla muita. Koko hommassa on kyse miten ihminen identiteettinsä kokee. Siihen ei tarvi olla 100% mitään, vaan itse miettiä mikä tie on itselle paras. Tiedetään, että ajatus pelottaa sinua ihan helvetisti, mutta yritä edes jotenkin sisäistää se pointti herneeseesi. Ja kuten yllä lukee, et voi toisten puolesta asioita päättää, vaikka niiiiin kamalasti haluat tehdäkin niin. Ja koko ajanhan korostat omaa ylivertaista homouttasi täällä, eli teet varmasti sitä maailmalle.
- Miesten.miesten.mies
peepingtommi1 kirjoitti:
Kyllä siellä taas kävi kova älähdys. Noin epävarma olet omasta homoudesta, että on pakko koko ajan ylikorostaa sitä haukkumalla muita. Koko hommassa on kyse miten ihminen identiteettinsä kokee. Siihen ei tarvi olla 100% mitään, vaan itse miettiä mikä tie on itselle paras. Tiedetään, että ajatus pelottaa sinua ihan helvetisti, mutta yritä edes jotenkin sisäistää se pointti herneeseesi. Ja kuten yllä lukee, et voi toisten puolesta asioita päättää, vaikka niiiiin kamalasti haluat tehdäkin niin. Ja koko ajanhan korostat omaa ylivertaista homouttasi täällä, eli teet varmasti sitä maailmalle.
Homoista ja homoudesta ei tiiä kukaan, mutta toinen toistaan isompia juntteja taitaa olla koko ketju täys ?
- rehellinenhomo
LOL! No ny lähinnä naurattaa tuo sinun vaahtoaminen asiasta. Homoista nyt on tyhmillä ja sivistymättömillä se kuva anyway, ihan sama vaahtoatko sinä täällä aiheesta tai et. Mutta itse kuitenkin oot siinä sivussa haukkumassa homot vähemmän homoiksi, jos niillä on naisten kanssa jotain tekemistä keskenään, vaikka vaan ystävinä tai eivät jaa käsitystäsi tuosta jyrkästä käsityksestä seksuaalisuudesta. Kaikkien pitäisi tiettyyn muottiin sun mielestä mahtua tai muuten ei voi olla sitä tai tätä... kiesus! Milloin sinä sen tajuat, ettei se ole sun päänvaivas mitä toiset on ja mitä he eivät ole?
Bisset eivät miellytä minuakaan, muttei minun tarvii jollekkin missiolle ja saarna linjalle sen vuoksi lähteä. Siinäpähän naiskennelkoot ihan rauhassa. Ei mun maine siinä mene yhtään miksikään. Katsos, kun minua ei vois vähempää kiinnostaa mitä mieltä joku minunkin homoudesta on, enkä liioin kanna huolta siitä mitä mieltä joku homoudesta on ylipäätään.
Jos esim. tuo isänmaallinen ilmoittaa, että aikoo naisten kanssa joskus vehdata, niin vittuako se sun persettä kutittaa? Toki itseänikin huvitti hänen kommenttinsa, että pitäisi aktiivisesti pyrkiä heteroksi. Ja sillekkin voin ihan hyvin nakata vitut ja jättää omaan arvoonsa. Hänen henk.koht päätökeset ei vaikuta muhun, eikä kyllä pitäisi suhunkaan. Kummasti teikä ottaa itseensä kaikki, mitä toiset ovat. Voit vaikuttaa vain omiin olemisiin, et toisten. Jostain syystä raukka kuvittelet tekeväsi homoille suurenkin palveluksen moisilla saarnoillasi. Itse voit valita kenen kanssa olet ja mitä teet, mutta toisten puolesta et voi päättää!Haluan vain tehdä selväksi sen mikä ero on homo ja biseksualismillä. Ja kun se näyttää edelleen olevan joillakin täysin hukassa niin kertaan sen jälleen kerran. Homoseksuaaleja kiinnostaa miehet 100% ja naiset 0%. Kun taas biseksuaaleja kiinnostaa miehet 1-99% ja naiset loppu jäävä osa sinne sataan asti. Miten se sitten tuo miesten ja naisten osuus itse kenelläkin biseksuaalilla jakautuu riippuu yksilöstä. Ja jos joku on bisse niin olkoot minun puolesta kunhan ei kanna mitään homotitteliä. Nimittäin se joka yhdessä asiassa valehtelee niin valehtelee kaikessa muussakin. Ja tuskin itsekkään haluat olla tekemisissä epärehellisten ihmisten kanssa.
- HellNoThisAgain
Haluan vain tehdä selväksi sen mikä ero on homo ja biseksualismillä. Ja kun se näyttää edelleen olevan joillakin täysin hukassa niin kertaan sen jälleen kerran. Homoseksuaaleja kiinnostaa miehet 100% ja naiset 0%. Kun taas biseksuaaleja kiinnostaa miehet 1-99% ja naiset loppu jäävä osa sinne sataan asti. Miten se sitten tuo miesten ja naisten osuus itse kenelläkin biseksuaalilla jakautuu riippuu yksilöstä. Ja jos joku on bisse niin olkoot minun puolesta kunhan ei kanna mitään homotitteliä. Nimittäin se joka yhdessä asiassa valehtelee niin valehtelee kaikessa muussakin. Ja tuskin itsekkään haluat olla tekemisissä epärehellisten ihmisten kanssa.
No joo... turhaan sinä minulle noita eroja latelet. Tiedän kyllä mitä eroa on homolla ja bissellä.
Mutta tuohon rehellisyyteen kommentoin tohtori Housen sanoilla: "everybody lies". Jotkut vaan tekee sitä vähemmän kuin toiset. Jotkut jäävät niistä kiinni, jotkut eivät. Ihminen on taipuvainen siihen. Minä en sitä uskokkaan ettetkö sinäkin olisi joskus jostakin asiasta valehdellut. Toki pettäjän kanssa en halua olla missään tekemisissä, mutta news flash... sellaiseen vaan voi rakastua. Sitä ei vaan voi etukäteen tietää. Liialla epäilyllä ja kyyläilyllä vaan karkottaa jokaisen mahdollisuuden. Se saamarin riski ihmisen vain pitää ottaa, jos meinaa jonku kanssa yhteiseloa viettää.
Ja tuo ihme vinkuminen tosta homotittelistä jatkuu vain. Minä en moista "titteliä" kanna, vaikka homo olenkin. Olen vain tavallinen mies, joka tykkää miehistä. Siihen saatana mitään titteleitä tarvita! - rehellinenhomo
No joo... turhaan sinä minulle noita eroja latelet. Tiedän kyllä mitä eroa on homolla ja bissellä.
Mutta tuohon rehellisyyteen kommentoin tohtori Housen sanoilla: "everybody lies". Jotkut vaan tekee sitä vähemmän kuin toiset. Jotkut jäävät niistä kiinni, jotkut eivät. Ihminen on taipuvainen siihen. Minä en sitä uskokkaan ettetkö sinäkin olisi joskus jostakin asiasta valehdellut. Toki pettäjän kanssa en halua olla missään tekemisissä, mutta news flash... sellaiseen vaan voi rakastua. Sitä ei vaan voi etukäteen tietää. Liialla epäilyllä ja kyyläilyllä vaan karkottaa jokaisen mahdollisuuden. Se saamarin riski ihmisen vain pitää ottaa, jos meinaa jonku kanssa yhteiseloa viettää.
Ja tuo ihme vinkuminen tosta homotittelistä jatkuu vain. Minä en moista "titteliä" kanna, vaikka homo olenkin. Olen vain tavallinen mies, joka tykkää miehistä. Siihen saatana mitään titteleitä tarvita!Tiedän kyllä että elämässä ei pääse eteenpäin jos koko ajan pelkää vain pahinta, vaan kyllä elämässä täytyy riskejäkin ottaa. Ja on otettukkin mutta ihminen on sellainen että mitä useammasti joutuu pettymään niin sen varovaisemmaksi tulee. Ja mitä tulee tuohon valehteluun niin on olemassa myös sellaiset kuin valkoiset valheet, ja ne ovat asia erikseen. Nimittäin jos tapaat vaikka jonkun miehen ja se on mielestäsi ruma, ja hän kysyy sinulta mielipedettäsi omasta ulkonäöstään. Niin tuskin kerrot totuutta, tai ainakin itse päästäisin mielummin jonkun valkoisen valheen että "kyllä sinä ihan hyvän näköinen olet. Enkä nyt tarkoittanut sitä että täytyisi omiin käyntikortteihin kirjoittaa homoseksuaali tai yleensäkkään kuuluttaa sitä koko maailmalle. Vaan sitä että jos laittaa johonkin seuranhaku palstalle profiilin niin se olisi täysin totuuden mukainen.
Haluan vain tehdä selväksi sen mikä ero on homo ja biseksualismillä. Ja kun se näyttää edelleen olevan joillakin täysin hukassa niin kertaan sen jälleen kerran. Homoseksuaaleja kiinnostaa miehet 100% ja naiset 0%. Kun taas biseksuaaleja kiinnostaa miehet 1-99% ja naiset loppu jäävä osa sinne sataan asti. Miten se sitten tuo miesten ja naisten osuus itse kenelläkin biseksuaalilla jakautuu riippuu yksilöstä. Ja jos joku on bisse niin olkoot minun puolesta kunhan ei kanna mitään homotitteliä. Nimittäin se joka yhdessä asiassa valehtelee niin valehtelee kaikessa muussakin. Ja tuskin itsekkään haluat olla tekemisissä epärehellisten ihmisten kanssa.
Juu juu tee selväski, kun itse pelkäät ettet ole 100% muuta kuin idiootti. Tutkijat kun ovat kanssasi eri mieltä, kukaan ei ole 100% mitään ja itse ajattelen samalla tavalla. Miksi edes pitäisi olla? Vaikka olisit 99,99% homo, ei se 0,01 homoudestasi ole pois. Ajatus pelottaa sinua selvästi todella paljon.
Juu pettynyt olet, kun ei hetero ollutkaan homo ja sitten on seurannut koko tämä säännöllinen avautuminen ja homouden ylikorostaminen täällä. Käyntikortteihinhan ehdottomasti pitää laittaa olen homo! Samaten joka vaatekappaleeseen, jottei kukaan muuta luule ja pety :D
Ei se noin mene, vaikka muuta luulis. Treffipalstoilla riittää feikkiprofiileja ihan kivasti, joista osa etsii viisumia, elättäjää tmv. Sellainen tämä netti on.- HellNoThisAgain
Tiedän kyllä että elämässä ei pääse eteenpäin jos koko ajan pelkää vain pahinta, vaan kyllä elämässä täytyy riskejäkin ottaa. Ja on otettukkin mutta ihminen on sellainen että mitä useammasti joutuu pettymään niin sen varovaisemmaksi tulee. Ja mitä tulee tuohon valehteluun niin on olemassa myös sellaiset kuin valkoiset valheet, ja ne ovat asia erikseen. Nimittäin jos tapaat vaikka jonkun miehen ja se on mielestäsi ruma, ja hän kysyy sinulta mielipedettäsi omasta ulkonäöstään. Niin tuskin kerrot totuutta, tai ainakin itse päästäisin mielummin jonkun valkoisen valheen että "kyllä sinä ihan hyvän näköinen olet. Enkä nyt tarkoittanut sitä että täytyisi omiin käyntikortteihin kirjoittaa homoseksuaali tai yleensäkkään kuuluttaa sitä koko maailmalle. Vaan sitä että jos laittaa johonkin seuranhaku palstalle profiilin niin se olisi täysin totuuden mukainen.
Joo sitä totuudenmukaista voi vaatia, vaan harvemmin saa. Kun moni hakee vain sitä seksiä, niin sitä saadakseen liiankin moni on valmis valehtelemaan. Mutta valehdella voi niin monesta muustakin asiasta. Se epärehellisyys ei ainoastaan tarkoita sitä, että trollailee netissä ja laittelee epätotuuden mukaisia nettiprofiileja.
Mitä tuohon ulkonäön kertomiseen tulee, niin en kyllä sellasta rupee komiaksi sanomaan, joka ei sitä mielestäni ole. Useasti olen joutunut sanomaan, että "et oo sitä mitä haen" tai "et ihan oo minun tyyppiäni". Niitäkään valkoisia valheita tarvii ladella, jos kerran rehellinen on. Jos itse tietää mitä hakee ja mikä miellyttää, niin miksi pitäisi jotain sellaista kehua, joka ei ole sinne päinkään?
Ja tosiaan... kyllä sinä nyt vaan sellaisen kuvan olet antanut, että se homous pitäisi todellakin homosta näkyä päälle päin tai vähintäänkin hänellä pitäisi olla joku todistus taskussa, jolla homoutensa todistaa. Ja tosiaan pitää osata vihata kaikkia homoista poikkeavia, varsinkin naisia ja omata mahdollisimman ahtaan mielen. Noh, kaikkee voi aina pyytää/vaatia, mutta helpommalla pääsee, kun elää ja antaa muidenkin sitä tehdä. Tollanen asian vatvominen täällä ei kovin tervettä ole. Vielä kerran muistutan, että voit vaikuttaa vain omiin ajatuksiin ja asenteisiin, et kenenkään muun... vaikka sitä kuinka täällä turhaan yrität. - rehellinenhomo
Joo sitä totuudenmukaista voi vaatia, vaan harvemmin saa. Kun moni hakee vain sitä seksiä, niin sitä saadakseen liiankin moni on valmis valehtelemaan. Mutta valehdella voi niin monesta muustakin asiasta. Se epärehellisyys ei ainoastaan tarkoita sitä, että trollailee netissä ja laittelee epätotuuden mukaisia nettiprofiileja.
Mitä tuohon ulkonäön kertomiseen tulee, niin en kyllä sellasta rupee komiaksi sanomaan, joka ei sitä mielestäni ole. Useasti olen joutunut sanomaan, että "et oo sitä mitä haen" tai "et ihan oo minun tyyppiäni". Niitäkään valkoisia valheita tarvii ladella, jos kerran rehellinen on. Jos itse tietää mitä hakee ja mikä miellyttää, niin miksi pitäisi jotain sellaista kehua, joka ei ole sinne päinkään?
Ja tosiaan... kyllä sinä nyt vaan sellaisen kuvan olet antanut, että se homous pitäisi todellakin homosta näkyä päälle päin tai vähintäänkin hänellä pitäisi olla joku todistus taskussa, jolla homoutensa todistaa. Ja tosiaan pitää osata vihata kaikkia homoista poikkeavia, varsinkin naisia ja omata mahdollisimman ahtaan mielen. Noh, kaikkee voi aina pyytää/vaatia, mutta helpommalla pääsee, kun elää ja antaa muidenkin sitä tehdä. Tollanen asian vatvominen täällä ei kovin tervettä ole. Vielä kerran muistutan, että voit vaikuttaa vain omiin ajatuksiin ja asenteisiin, et kenenkään muun... vaikka sitä kuinka täällä turhaan yrität.No voihan sitä sanoa ulkonäöstä vaikka niinkin että "kyllä sinä ihan ihmisen näköinen olet" siinä ei ainakaan mitään valehtele. Ja itse ainakin olen laittanut netti profiiliin selvät ikärajat, joten jokaiselle lukutaidon omaavalle on alusta asti selvää minkä ikäistä seuraa haen ja minkä ikäistä en. Toki nuorissakin on rumia ja reilusti ylipainoisia. Ja jos sellaisilta saan viestiä niin toki jutella voi heidänkin kanssa mutta mihinkään vakavempaan en ala. Mutta jos he itse alkavat ehdottelemaan vaikka tapaamista. Niin on aika tylyä möläyttää suoraan että "en halua tulla sinua tapaamaan". Vaan aina löytyy joku viksu tekosyy kieltäytymiseen. Katsos kun asiat voi hoitaa sisä siististikkin. Enkä minä itsekkään kuuluta homouttani koko maailmalle, sen vuoksi koska yksikään hetero ei tee sillä tiedolla yhtään mitään. Jos jollekkin kerron homoudestani niin teen sen korkeintaan jollekkin toiselle homolle tai vähintäänkin bisselle josta itsekkin olen kiinnostunut.
- HellNoThisAgain
No voihan sitä sanoa ulkonäöstä vaikka niinkin että "kyllä sinä ihan ihmisen näköinen olet" siinä ei ainakaan mitään valehtele. Ja itse ainakin olen laittanut netti profiiliin selvät ikärajat, joten jokaiselle lukutaidon omaavalle on alusta asti selvää minkä ikäistä seuraa haen ja minkä ikäistä en. Toki nuorissakin on rumia ja reilusti ylipainoisia. Ja jos sellaisilta saan viestiä niin toki jutella voi heidänkin kanssa mutta mihinkään vakavempaan en ala. Mutta jos he itse alkavat ehdottelemaan vaikka tapaamista. Niin on aika tylyä möläyttää suoraan että "en halua tulla sinua tapaamaan". Vaan aina löytyy joku viksu tekosyy kieltäytymiseen. Katsos kun asiat voi hoitaa sisä siististikkin. Enkä minä itsekkään kuuluta homouttani koko maailmalle, sen vuoksi koska yksikään hetero ei tee sillä tiedolla yhtään mitään. Jos jollekkin kerron homoudestani niin teen sen korkeintaan jollekkin toiselle homolle tai vähintäänkin bisselle josta itsekkin olen kiinnostunut.
Heheh... "Jos jollekkin kerron homoudestani niin teen sen korkeintaan jollekkin toiselle homolle tai vähintäänkin bisselle josta itsekkin olen kiinnostunut."
Vähän ristiriitaisia lausuntoja... nyt kelpais bi seksuaalitkin.... eikös ne juuri ole sun mukaan, niitä "saastuneita"? Nehän saattavat koskea naiseen, eikös? Joo... tietty sanot, että jos rehellisesti ollaan, niin sitten. Vaan oothan täällä jo pitemmän aikaan toitottanut, että kukaan kunnon homo tee sitä eikä tätä ja bi:t on sitä ja tätä... Yritäs jo päättää!
Ja jotenkin on vaikea kuvitella sinut ja "asioiden siististi hoitamisen" samaan lausekkeeseen. Olet täällä siihen malliin vikissyt, että jotenkin voisi kuvitella, ettet hoida mitään siististi. Sitten saattaa asiat hoitua "siististi", jos jätkä kerralla on valmis nielemään sinun katsomuksen seksuaalisuudesta ja muustakin. Eli etsinet sellasta, jonka saat kerralla nitistettyä tossusi alle. Kaippa sellaisiakin löytyy jostain... onnea vaan etsintään!
Joo... kyllähän minäkin saatan jutella, vaikka kenen kanssa. Moni juttu vaan katkeaa siihen, kun sanon mitä itse haen. Itseäni kun ei kiinnosta alkaa kellekkään pennulle "daddyksi", saati sitte kenellekkään luuviululle vaan panoleluksi. Mutta ainakin olen "rehellinen" sen suhteen, mitä haen ja haluan. Ja mitä tulee noihin profiileihin, niin voin sanoa, ettei niitä monikaan lue. Muutenhan en saisi kukkakepeiltä sitä huomioita ollenkaan, jos ne pirut osaisivat tai kehtaisivat lukea. Toki mä tiedän, että ne raukat nyt kuvittelevat saavansa kenet tahansa. Mutta "kiimasena" jokainen vissiin on sitten tollo ja luulee itsestään liikoja. Mä kyllä uskallan olla tylykin, jos niin asia vaatii. Helvettiäkö siitä kiertelemään? Jos joku ei kiinnosta, niin ei kiinnosta... so simple! Ja sinä viitsit sanoa itseäsi rehelliseksi ja kuitenkin sun tarvii löytää, joku siisti pois pääsy tilanteista. Rehellinen sanoisi suoraan, ettei kiinnosta. - rehellinenhomo
Heheh... "Jos jollekkin kerron homoudestani niin teen sen korkeintaan jollekkin toiselle homolle tai vähintäänkin bisselle josta itsekkin olen kiinnostunut."
Vähän ristiriitaisia lausuntoja... nyt kelpais bi seksuaalitkin.... eikös ne juuri ole sun mukaan, niitä "saastuneita"? Nehän saattavat koskea naiseen, eikös? Joo... tietty sanot, että jos rehellisesti ollaan, niin sitten. Vaan oothan täällä jo pitemmän aikaan toitottanut, että kukaan kunnon homo tee sitä eikä tätä ja bi:t on sitä ja tätä... Yritäs jo päättää!
Ja jotenkin on vaikea kuvitella sinut ja "asioiden siististi hoitamisen" samaan lausekkeeseen. Olet täällä siihen malliin vikissyt, että jotenkin voisi kuvitella, ettet hoida mitään siististi. Sitten saattaa asiat hoitua "siististi", jos jätkä kerralla on valmis nielemään sinun katsomuksen seksuaalisuudesta ja muustakin. Eli etsinet sellasta, jonka saat kerralla nitistettyä tossusi alle. Kaippa sellaisiakin löytyy jostain... onnea vaan etsintään!
Joo... kyllähän minäkin saatan jutella, vaikka kenen kanssa. Moni juttu vaan katkeaa siihen, kun sanon mitä itse haen. Itseäni kun ei kiinnosta alkaa kellekkään pennulle "daddyksi", saati sitte kenellekkään luuviululle vaan panoleluksi. Mutta ainakin olen "rehellinen" sen suhteen, mitä haen ja haluan. Ja mitä tulee noihin profiileihin, niin voin sanoa, ettei niitä monikaan lue. Muutenhan en saisi kukkakepeiltä sitä huomioita ollenkaan, jos ne pirut osaisivat tai kehtaisivat lukea. Toki mä tiedän, että ne raukat nyt kuvittelevat saavansa kenet tahansa. Mutta "kiimasena" jokainen vissiin on sitten tollo ja luulee itsestään liikoja. Mä kyllä uskallan olla tylykin, jos niin asia vaatii. Helvettiäkö siitä kiertelemään? Jos joku ei kiinnosta, niin ei kiinnosta... so simple! Ja sinä viitsit sanoa itseäsi rehelliseksi ja kuitenkin sun tarvii löytää, joku siisti pois pääsy tilanteista. Rehellinen sanoisi suoraan, ettei kiinnosta.No en nyt ole missään vaiheessa sanonut etteikö bissetkään kelpaisi. Joskin ensisijaisesti etsin ihan aitoja homoja. Mutta kuten tiedetään niin homoja on bisseihinkin verrattuna hyvin vähän, niin joskus on pakko laajentaa reviiriä että olisi jonain päivänä edes pienikin mahdollisuus saada seuraa. Vielä kerran en vihaa biseksuaaleja jotka ovat sitä rehellisesti, vaan vihaan biseksuaaleja jotka käyttävät homon titteliä. Eli suomeksi joitten esimerkiksi netti profiilissa lukee homoseksuaali, mutta etsintäkuulutuksessa saattaa olla esim jotain sellaista että "seksiä suhdetta tyttöjä/naisia ja poikia/miehiä". Ja mitä tulee bissejen uskottomuuteen niin on ihan totta että bisseillä on enemmän uskottomuutta kuin homoilla koska ei osata päättää halutaanko olla miehen vai naisen kanssa, mutta ei kuitenkaan kaikki. Olen nimittäin joskus keskustellut tästä joidenkin bissejen kanssa ja he ovat ainakin sanoneet että eivät ole koskaan pettäneet kumppaniaan koska he eivät rakastu sukupuoleen vaan ihmiseen olipa hän sitten mies tai nainen. Tiedän esimerkiksi qruiseristakin erään nuoren poikaparin jotka ovat olleet jo ainakin 5 vuotta kihloissa ja heistäkin toinen on homo ja toinen biseksuaali, ja olen onnellinen heidän puolestaan vaikka en heitä henklökohtaisesti tunnekkaan. Ja mitä tulee tuohon suoraan sanomiseen niin kysymys on siitä haluaako ihminen hankkia itselleen vihamiehiä. Oletko muuten koskaan kuullut sellaista sananlaskua kuin "niin metsä vastaa kuin sinne huudat"? Nimittäin itse ainakin elän ihmisten kanssa joko sovussa tai sitten en ollenkaan, mutta sitä kolmatta vaihtoehtoa ei ole. Eli itse tulen poistamaan aina kaikki riidan haastajat elämästäni. Eli jos minulle joku sanoo jotain ilkeää niin sen jälkeen hän on minulle täysin tuntematon ihminen.
- muista.nitrot
No en nyt ole missään vaiheessa sanonut etteikö bissetkään kelpaisi. Joskin ensisijaisesti etsin ihan aitoja homoja. Mutta kuten tiedetään niin homoja on bisseihinkin verrattuna hyvin vähän, niin joskus on pakko laajentaa reviiriä että olisi jonain päivänä edes pienikin mahdollisuus saada seuraa. Vielä kerran en vihaa biseksuaaleja jotka ovat sitä rehellisesti, vaan vihaan biseksuaaleja jotka käyttävät homon titteliä. Eli suomeksi joitten esimerkiksi netti profiilissa lukee homoseksuaali, mutta etsintäkuulutuksessa saattaa olla esim jotain sellaista että "seksiä suhdetta tyttöjä/naisia ja poikia/miehiä". Ja mitä tulee bissejen uskottomuuteen niin on ihan totta että bisseillä on enemmän uskottomuutta kuin homoilla koska ei osata päättää halutaanko olla miehen vai naisen kanssa, mutta ei kuitenkaan kaikki. Olen nimittäin joskus keskustellut tästä joidenkin bissejen kanssa ja he ovat ainakin sanoneet että eivät ole koskaan pettäneet kumppaniaan koska he eivät rakastu sukupuoleen vaan ihmiseen olipa hän sitten mies tai nainen. Tiedän esimerkiksi qruiseristakin erään nuoren poikaparin jotka ovat olleet jo ainakin 5 vuotta kihloissa ja heistäkin toinen on homo ja toinen biseksuaali, ja olen onnellinen heidän puolestaan vaikka en heitä henklökohtaisesti tunnekkaan. Ja mitä tulee tuohon suoraan sanomiseen niin kysymys on siitä haluaako ihminen hankkia itselleen vihamiehiä. Oletko muuten koskaan kuullut sellaista sananlaskua kuin "niin metsä vastaa kuin sinne huudat"? Nimittäin itse ainakin elän ihmisten kanssa joko sovussa tai sitten en ollenkaan, mutta sitä kolmatta vaihtoehtoa ei ole. Eli itse tulen poistamaan aina kaikki riidan haastajat elämästäni. Eli jos minulle joku sanoo jotain ilkeää niin sen jälkeen hän on minulle täysin tuntematon ihminen.
moi aapopeeppari ;P minkäs teet, jos me muut sut aina tunnetaan olet sitten "rehellinen", "isänmaallinen", isänmaalliset homot -klubin perustaja tai vaan pelkkä vallanhimoinen trolli ? Valloitat Qruiserin ? Jossa enää ittesimo ja Silver Wolf "keskustelevat" ja itkevät "write 2 me" ?
Eikö se masenna, kun saavuttaa kaiken minkä pienessä mielessään kostona haluaa ja luulee, että nyt onkin tavoiteltu maailman napa ja sitten kukaan ei viitsi edes pieraista sinne suuntaan ? - HellNoThisAgain
No en nyt ole missään vaiheessa sanonut etteikö bissetkään kelpaisi. Joskin ensisijaisesti etsin ihan aitoja homoja. Mutta kuten tiedetään niin homoja on bisseihinkin verrattuna hyvin vähän, niin joskus on pakko laajentaa reviiriä että olisi jonain päivänä edes pienikin mahdollisuus saada seuraa. Vielä kerran en vihaa biseksuaaleja jotka ovat sitä rehellisesti, vaan vihaan biseksuaaleja jotka käyttävät homon titteliä. Eli suomeksi joitten esimerkiksi netti profiilissa lukee homoseksuaali, mutta etsintäkuulutuksessa saattaa olla esim jotain sellaista että "seksiä suhdetta tyttöjä/naisia ja poikia/miehiä". Ja mitä tulee bissejen uskottomuuteen niin on ihan totta että bisseillä on enemmän uskottomuutta kuin homoilla koska ei osata päättää halutaanko olla miehen vai naisen kanssa, mutta ei kuitenkaan kaikki. Olen nimittäin joskus keskustellut tästä joidenkin bissejen kanssa ja he ovat ainakin sanoneet että eivät ole koskaan pettäneet kumppaniaan koska he eivät rakastu sukupuoleen vaan ihmiseen olipa hän sitten mies tai nainen. Tiedän esimerkiksi qruiseristakin erään nuoren poikaparin jotka ovat olleet jo ainakin 5 vuotta kihloissa ja heistäkin toinen on homo ja toinen biseksuaali, ja olen onnellinen heidän puolestaan vaikka en heitä henklökohtaisesti tunnekkaan. Ja mitä tulee tuohon suoraan sanomiseen niin kysymys on siitä haluaako ihminen hankkia itselleen vihamiehiä. Oletko muuten koskaan kuullut sellaista sananlaskua kuin "niin metsä vastaa kuin sinne huudat"? Nimittäin itse ainakin elän ihmisten kanssa joko sovussa tai sitten en ollenkaan, mutta sitä kolmatta vaihtoehtoa ei ole. Eli itse tulen poistamaan aina kaikki riidan haastajat elämästäni. Eli jos minulle joku sanoo jotain ilkeää niin sen jälkeen hän on minulle täysin tuntematon ihminen.
Vai, että vihamiehiä... voi,voi. Jos kuule joku rupeaa mua sen takia vihaamaan, kun en satu tykkäämään tai haluamaan suhdetta/seksiä hänen kanssaan, niin se on ihan hänen ongelmansa, ei minun. Toi sananlasku varmasti pätee suhun aika hyvin... aika paskaa palautetta olet omista jutuistasi saanut. Enkä ihmettele. Lienekkö nyt kaikki sun vihamiehiä sitten???
- rehellinenhomo
muista.nitrot kirjoitti:
moi aapopeeppari ;P minkäs teet, jos me muut sut aina tunnetaan olet sitten "rehellinen", "isänmaallinen", isänmaalliset homot -klubin perustaja tai vaan pelkkä vallanhimoinen trolli ? Valloitat Qruiserin ? Jossa enää ittesimo ja Silver Wolf "keskustelevat" ja itkevät "write 2 me" ?
Eikö se masenna, kun saavuttaa kaiken minkä pienessä mielessään kostona haluaa ja luulee, että nyt onkin tavoiteltu maailman napa ja sitten kukaan ei viitsi edes pieraista sinne suuntaan ?Valitettavasti joudun tuottamaan nitro papalle pettymyksen. Nimittäin aapopeeppari ja isänmaalliset homot klubi ei sano minulle yhtään mitään. Joten metsään meni. Pärjäile.
- rehellinenhomo
Vai, että vihamiehiä... voi,voi. Jos kuule joku rupeaa mua sen takia vihaamaan, kun en satu tykkäämään tai haluamaan suhdetta/seksiä hänen kanssaan, niin se on ihan hänen ongelmansa, ei minun. Toi sananlasku varmasti pätee suhun aika hyvin... aika paskaa palautetta olet omista jutuistasi saanut. Enkä ihmettele. Lienekkö nyt kaikki sun vihamiehiä sitten???
Ei sinun tarvitsekkaan kaikkien kanssa haluta mitään seksiä tai suhdetta. Mutta asian kun voi ilmaista hienomminkin, kuten esim että "olen pahoillaan mutta en ole nyt valmis mihinkään vakavempaan". Ei se ole tuon vaikeampaa. Mutta jos ihmiseltä puuttuu sosiaaliset taidot niin silloin ei osaa ilmaista asioita muuta kuin vittuilemalla. Ja mitenpä minä alkaisin tääällä sinua tai ketään muutakaan vihaamaan kun en tiedä sinusta yhtään mitään niin kuin et sinäkään minusta. Tämä on Suomi24, joten olemme kaikki täällä vain näkymättömiä robotteja.
Kyllä sinulla takki kääntyy nopeammin kuin poliitikolla. Ensin haukut biseksuaalit ja naiset, mutta nyt yht'äkkiä biseksuaali kelpaakin seurustelukumppaniksi, kunhan on avoimesti bi? Ensin sanot ettei bi osaa päättää kumman haluaa ja seuraavassa lauseessa kumoat sen. Pettämistä ilmenee kaikilla, miksi siis korostat tiettyä ryhmää? Haluatko korostaa omaa ylivertaisuuttasi? Oma kokemus on, että homot pettävät aika usein tilaisuuden tullen. Joko salaa tai avoimessa suhteessa luvan perästä. Vanhemmat bi-ukkomiehet pettävät myös nimenomaan miehen kanssa. Niin, ulosantisi taso on kyllä huomattu ihan kiitettävästi eikä aina tarvi jankata samaa asiaa sataa viestiä.
- bear.is.the.best
Valitettavasti joudun tuottamaan nitro papalle pettymyksen. Nimittäin aapopeeppari ja isänmaalliset homot klubi ei sano minulle yhtään mitään. Joten metsään meni. Pärjäile.
Qruiserin suomipalsta on kyllä totaalisesti muuttunut yhden "rehellisen" "isänmaallisen" "miehen" tuherruspalstaksi ;D
Muistakaa äänestää, tulisiko juntti-bearin palata, aikaa 20.9. saakka, niin ehkä toivenne toteutuu...
Nyt nautin lomasta, vapaudesta ja aikuisten oikeasta seksistä. Iiiiiiiiiiiiihanaa! Ja tosiaan pärjäilen ja voin paljon paremmin sekä henkisesti että fyysisesti, älkää fanit olko huolissanne, vaikken koskaan enää palaisi...
Antaa erään moniongelmaisen katkeran nillittäjän marinoitua omissa mehuissaan sen pari kk ja olla edes vähän aikaa elämässään "voittaja." Qruiserhan toimii homolle paljon paremmin kun viestittelee munakuvalla ja seksinhaulla kuin että alkaa taululla jankata jonkun verifioidusti kaappijuntin kanssa. Ikinä ei ole näin paljoa seksiehdotuksia tullut, ennenkuin laitoin munakuvaprofiilin, joten täytyy osata profiloitua oikein ja jättää päteminen niille päteville ;D
Huvittavinta on ollut huomata nämä samat minut bannanneet nillittäjät ja tässäkin keskustelussa mukana olevat "siveyden sipulit" nyt hakemassa seksiä mun kanssani, kun eivät tiedä kuka nyt olen :DDDDDD Eikä näytä haittaavan seksuaalinen suuntautuminen, jota tässä keskustelussa pyhänä pitävät ;DDDD
Elämä on tosiaan ihanaa, kun sen oikein oivaltaa. - rehellinenhomo
peepingtommi1 kirjoitti:
Kyllä sinulla takki kääntyy nopeammin kuin poliitikolla. Ensin haukut biseksuaalit ja naiset, mutta nyt yht'äkkiä biseksuaali kelpaakin seurustelukumppaniksi, kunhan on avoimesti bi? Ensin sanot ettei bi osaa päättää kumman haluaa ja seuraavassa lauseessa kumoat sen. Pettämistä ilmenee kaikilla, miksi siis korostat tiettyä ryhmää? Haluatko korostaa omaa ylivertaisuuttasi? Oma kokemus on, että homot pettävät aika usein tilaisuuden tullen. Joko salaa tai avoimessa suhteessa luvan perästä. Vanhemmat bi-ukkomiehet pettävät myös nimenomaan miehen kanssa. Niin, ulosantisi taso on kyllä huomattu ihan kiitettävästi eikä aina tarvi jankata samaa asiaa sataa viestiä.
Kuulehan nyt minun takissani on vain 1 vetoketju. Olen aina sanonut että ihminen voi olla bissekin kunhan tuo sen rehellisesti esiin, eikä käytä mitään homotitteliä jos ei oikeasti homo ole. Ja olen kyllä sanonut senkin että minkälaisia bisset ovat yleensäkkin mutta ei toki kaikki.
- rehellinenhomo
bear.is.the.best kirjoitti:
Qruiserin suomipalsta on kyllä totaalisesti muuttunut yhden "rehellisen" "isänmaallisen" "miehen" tuherruspalstaksi ;D
Muistakaa äänestää, tulisiko juntti-bearin palata, aikaa 20.9. saakka, niin ehkä toivenne toteutuu...
Nyt nautin lomasta, vapaudesta ja aikuisten oikeasta seksistä. Iiiiiiiiiiiiihanaa! Ja tosiaan pärjäilen ja voin paljon paremmin sekä henkisesti että fyysisesti, älkää fanit olko huolissanne, vaikken koskaan enää palaisi...
Antaa erään moniongelmaisen katkeran nillittäjän marinoitua omissa mehuissaan sen pari kk ja olla edes vähän aikaa elämässään "voittaja." Qruiserhan toimii homolle paljon paremmin kun viestittelee munakuvalla ja seksinhaulla kuin että alkaa taululla jankata jonkun verifioidusti kaappijuntin kanssa. Ikinä ei ole näin paljoa seksiehdotuksia tullut, ennenkuin laitoin munakuvaprofiilin, joten täytyy osata profiloitua oikein ja jättää päteminen niille päteville ;D
Huvittavinta on ollut huomata nämä samat minut bannanneet nillittäjät ja tässäkin keskustelussa mukana olevat "siveyden sipulit" nyt hakemassa seksiä mun kanssani, kun eivät tiedä kuka nyt olen :DDDDDD Eikä näytä haittaavan seksuaalinen suuntautuminen, jota tässä keskustelussa pyhänä pitävät ;DDDD
Elämä on tosiaan ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.Turhaa sinä minulle noista qruiserin klubeista jankutat koska minulla ei ole mitään tekemistä niiden kanssa. En ole edes liittynyt yhteenkään klubiin puhumattakaan niiden perustamisesta. Että metsään taas menee että oksat pölisee.
Kuulehan nyt minun takissani on vain 1 vetoketju. Olen aina sanonut että ihminen voi olla bissekin kunhan tuo sen rehellisesti esiin, eikä käytä mitään homotitteliä jos ei oikeasti homo ole. Ja olen kyllä sanonut senkin että minkälaisia bisset ovat yleensäkkin mutta ei toki kaikki.
Just just, katsohan vaan aiempia kirjoituksiasi. Turhaan enää yrität kaunistella asennettasi, kun se tuli jo selväksi kaikille. Eli siis kaikille kyltit kaulaan, joissa lukee suuntautuneisuutensa. Jesh!
- talonpoikaishomo
Ja todelliset isänmaalliset homot äänestävät Keskustaa eikä mitään vihervassareita ja sosialistejä.
- nollatoleranssinaisiin
"olen 99 % homomies ja mulla on tummanpunaiset skinhead-maiharit. "
isänmaallinenhomo: Sellaista suuntautumista ei ole olemassakaan kuin 99% homomies. Nimittäin jos et ole täysin 100% homo niin silloin olet biseksuaali, ne ovat 2 eri asiaa.- tääonjustnäin
Olipa hyvin sanottu. Oon tismalleen samaa mieltä ettei 99% homomiestä, eikä 99& lesbonaistakaan ole olemassa. Kaikki nää alle 100% ovat biseksuaalisia, niinkuin useimmat ihmiset ovat. Se on ihan sama juttu 100% heterojen kanssa, niitä on aivan yhtä vähän kuin 100% homojakin.
Olen eri mieltä. En usko kenenkään olevan 100% yhtään mitään ja jokainen luokittelee itsensä miten haluaa.
- tääonjustnäin
Nonii, tota just tarkoitin. Ei me olla mitään klooneja, ollaan erilaisia ihmisiä kaikki. Jotkut vaan haluu luokitella, kategorioida ja ryhmitellä. :D
- Miesten.miesten.mies
tääonjustnäin kirjoitti:
Nonii, tota just tarkoitin. Ei me olla mitään klooneja, ollaan erilaisia ihmisiä kaikki. Jotkut vaan haluu luokitella, kategorioida ja ryhmitellä. :D
Mä oon ainakin nimimerkistäni päätellen se ekstra 100 % heteromman oloinen homo, kun te ootte vain miesten miehiä :D
- skaterdude
Mä varmaan sit edustan tätä osastoa. En oo millään tavalla yli trendikäs vaan perus farkut tai chino housut, huppari, lippis tai pipo, tennarit tai skeitti kengät. Usein skeittilauta mukana.
- sr5tyast
moi. mä olen ns. junttimainen homo. kuuntelen just Tankardia ja vedän vodkaa!
- Miesten.miesten.mies
Etpäs oo kovinkaan juntti. Piti kuuklata, että mikä v*n Tankard, joten edustat juntin sijaan todella pienen piirin snobistista elitismiä, kuten vodkaa vetävät roskametallin kuuntelijat yleensäkin :D
Myö juntit kuunnellaan Reijo Taipaletta, Leeviä ja Irwiniä ja Juakko Teppoo ja viilistellään haekeina muaseuvvun homopulloo, enkä puhu mistään votkasta... Kun kaekki o just semmossii 99% heteronolossii, ni mistä niitä tiiät ies vongata ku ei ies peppu ketkuta tae ässä suhhauta sillee etelän malliin...
- Onhan_niitä
Yhessä työpaikassa oli sellanen junttihomo, joka esitti olevansa hetero. Koko ajan se osoitteli kaikkia muita sormella ja hoki, että toi on homo, toi on homo, toi on homo... Sit se etsi kaikesta mahdollisesta homouden merkkejä, että sai "vahvistuksen" niille se toi on homo, toi on homo väitteilleen. Sitten se heitti niitä homovitsejä ja nauroi kippurassa niille. Itse hän taisi se suurin homo olla. Oli muuten ihan superraskas tyyppi.
- VoikuuleON
Kyllä ihan juntti homoja löytyy ja itseasiassa enemmistö ihan kunnon homoista ovat juuri niin äijiä kun olla ja voi.
Homoseksuaalit eivät ole kiinnostuneita vastakkaisesta sukupuolesta ja yksi varmimpia tapoja jolla voit kääntää monen homon pois luotasi on juurikin olla helvetin neitimäinen (kuten esim. Mr Garrison south parkissa vaihdosleukkauksen jälkeisissä jaksoissa X'D).
Uskallan väittää, että ihan vaihdosleikkauksenkin tehneellä homollakin on se raja mihin asti pitää vastakkaisen sukupuolen omaksumisen seksikkäänä tai edes siedettävänä.
Itse olen mies ja pidän miehistä, en mistään naisten vaatteisiin pukeutuvsita, chihuahuaa käsilaukussa kantavista neideistä, sietokykyäni koetellaan jo pelkästään kynsilakan ja meikkien käyttämisessä :D.- Miesten.miesten.mies
"sietokykyäni koetellaan jo pelkästään kynsilakan ja meikkien käyttämisessä"
Voi hyvä mies. älä sitten käytä niitä!
:D - Miesten.miesten.mies
"sietokykyäni koetellaan jo pelkästään kynsilakan ja meikkien käyttämisessä"
Voi hyvä mies. älä sitten käytä niitä!
:D--- ja mun käsilaukussa ei muuten ole chihuahuaa. Sinne ei sovi, koska siellä täytyy olla isänmaallisten homojen varalta 100 kg painot, jotta mahdollisen nokkapokan uhoilijan kanssa voi kätevästi välttää kun isänmaalliselle sanoo, että "todistapa nyt, jaksatko nostaa."
- homokovaieiköhomo
Ja mun käsilaukkuuni ei myöskään mahdu mitään chihuahuaa koska siellä on jo maailman kaunein ja hemmotelluin kääpiöpinseri ^^
- DD----
En tiedä, mutta Linkin Parkin homohan se hirtti ittensä.
- HellNoThisAgain
No ainakin yks kunnon juntti ilmottautui tähän ketjuun! Ihme homohan se oli joo... naimisissa ja 6 lasta. Moni homohan siihenkin temppuun pystyy!
Mutta on se ihme ja kumma, jos ei jostain tykkää niin sen täytyy olla homo(a). Kunnon juntti meininkiä, sanon ma!
R.I.P Chester!
- Mietinvaan
Kappas vaan huomaan että tänne on eksynyt eräs 99% vapaamatkustaja, vaikka selvästi aloituksessani sanoin joita "naiset eivät kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN". Joten sanotaan nyt vieläkin selvemmästi että kysymys oli tarkoitettu vain ihan aidoille homoille, joten bisset älkää vaivautuko.
Missäs niitä feikkihomoja mahtaa olla? Aitoja homojakaan taida olla, on vaan homoja sekä yksilöitä.
- 1plus1onyhtäkuin2
Mutta yksilöllisyyskään ei muuta sitä tosiasiaa että jos et ole joko 100% homo tai hetero niin silloin olet biseksuaali. Ei siinä ole mitään neljättä vaihtoehtoa.
- kysynuteliaisuudesta
Mihin sitten esim. panseksuaali menee? Se on omansa
- bear.is.the.best
kysynuteliaisuudesta kirjoitti:
Mihin sitten esim. panseksuaali menee? Se on omansa
Voihan sitä asua b-rapussa ja olla ihan hetero. Tai puoliksi eläimellisen Panin huilun sijaan soittaa fagottia tai hanuria ja olla ihan hetero trumpetisti. Tai olla ihan hetero tai ihan homo, mutta valitettavasti myös 100% aseksuaali.
Meitä on niin moneen junaan. Kannattaa toki välillä aina kysäistä konnarilta, ettei oo väärässä vaunussa, kun niin monenlaista juttua vilistää ikkunasta ohi tai heiluttaa sulle asemalla.
- 1plus1onyhtäkuin2
Panseksuaali=Biseksuaali. Ihan yhtälailla kuin esimerkiksi Mustalainen ja Romaani, joten niitä ei eroita mikään muu kuin nimi. Ja mitä tulee Aseksualismiin niin se ei varsinaisesti ole edes seksuaalinen suuntautuminen vaan sillä tarkoitetaan ihmistä jolla ei ole seksuaalista viettiä eli suomennettuna sellaisella ei koskaan seiso. Mutta romanttiset tunteet ovat myös Aseksuaalilla joten Aseksuaali voi olla ihan yhtä hyvin homo hetero kuin bissekin.
Aikalailla mutkat suoraksi tuo ajattelusi. Jos nuo olisivat samoja keskenään, miksi niillä on oma terminsä? Minusta ne ovat omia suuntauksiaan ja noita suuntauksia on monta muuta kuin vain hetero/homo/bi. Mutta voit toki noinkin asian ajatella, luulen aseksuaalien ja panseksuaalien olevan eri mieltä kanssasi.
- 1plus1onyhtäkuin2
"Jos nuo olisivat samoja keskenään, miksi niillä on oma terminsä?"
No miksi sitten Mustalaisella Romaanilla, isällä isännällä faijalla, sisällissodalla kansalaissodalla vapaussodalla, on eri termejä vaikka kaikki ovat täysin samaa tarkoittavia asioita? - Anonyymi
Varmaan suurin osa. Mutta he eivät näy pridessa tai baareissa. Samoin varmasti lesbojen kohdalla. Amis lesbot ovat näkymättömiä scenessä.
- Anonyymi
Kaikki tulevat kansakoulussa tai peruskoulusta. Peruskoulun lopussa opetetaan yliopistotason aineita, ettei niitä opeteta enää yliopistossa. Mieluummin urheilen kun luen koulukirjoja.
- Anonyymi
Naiset ja naisten koulu ei kiinnosta pätkääkään. Päättötodistuksen keskiarvo vähän yli 5, niin läpi pääsee. Mieluummin kanssa urheilen kuin lukisin tylsiä kirjoja.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890