Viikolla 28 Hossaan retkeilemään.

antsa50

Oletko reipas henkinen ulkoilija ja kiinnostunut patikoinnista? Olemme lähdöss Hossaan viikolla 28 retkeilemään. Porukasta yksi joutui perumaan, joten autossa ja mökissä olisi vielä tilaa yhdelle, reippaalle naispuoliselle retkeilijälle.
Me olemme n. 50 v retkeily kaverit, mies ja nainen.
Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä, aikaa on rajoitetusti.
[email protected]

7

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiselle, miksei miehelle?

    • Naispuoleinen kaveri on sitä mieltä, että hän haluaa mielummin naisen kolmanneksi, kuin miehen. Ei siinä mitään sen kummempaa syrjintää ole.

      • Outo toive vaimollasi, ha hah.


    • retki-retki

      Ja kun lähtöpäivä koittaa, niin oma naisesi sairastuu ihan yllättäen.
      No onhan teitä vielä kaksi innokasta retkeilijää, eikun menoksi.

    • pohjoinenmielessä

      Harmi, kun lomani alkaa vasta viikolla 29...Hossa on hieno alue.

      • Olisitko muuten ollut innostunut lähtemään. Ainahan asioita voi muutella.


      • pohjoinenmielessä
        antsa50 kirjoitti:

        Olisitko muuten ollut innostunut lähtemään. Ainahan asioita voi muutella.

        Ainahan uusiin ihmisiin on mukava tutustua. Niin, olen 61 ikäinen mies, näin väärien mielikuvien välttämiseksi. Luonnossa kulkeminen on aina ollut mieleistä. Pitkällä rinkkavaelluksella en ole koskaan ollut, Lapissakin vaellus on rajoittunut päiväretkiin. Omien poikien ollessa pieniä teimme parin yön telttaretkiä, milloin patikoiden, milloin meloen. Viimeiset 8 vuotta olen käynyt Lapissa kerran, pari kesässä.
        Joku melontaretki, vaikkapa Ounasjoen itäisiltä latvoilta alas, sopivalla porukalla voisi olla superia muistojen kirjaan. Esim. siten, että 4 hengen porukalla 2 meloo inkkarilla sovitun matkan, ja toiset 2 ajaa auton sovittuun paikkaan. Seuraavana päivänä toiset meloisivat, ja taas auto uuteen kohtauspaikkaan. Viikon aikana ehtisi kulkea 150-250 km:n matkan, upeissa maisemissa, ja hyvässä seurassa... Vain tuo porukka puuttuu...

        Toki Hossassakin on kymmenien kilometrien melontareitit,,Kerran meloin Hossasta vuokratulla kajakkiyksiköllä Julman Ölkyn kioskilta alas Hossan vesiin, mutta siitä on jo 20 v. aikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1010
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      35
      744
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe