ONKO JOKU SAANUT JO TIETÄÄ ONKO VALITTU AMK:N?
TÄLLÄ VIIKOLLA TULEE TIETO.
VALINTAKOE TULOKSET
29
2340
Vastaukset
- Hermoraunio
Mä odotan ihan tuskaisen fyssarivalintoja täällä..
- onnistuispa
Juu viimeiset päivät tosi jännittävää odottaa ja tylsää..
- huohu
Oliko pakko taas tehdä uusi topikki valintakoetuloksista? Miksi et voinut jatkaa aikaisempiin?
- Ensikertalainen123
Ei oo tullut tuloksia vielä mihinkään hakukohteeseen.. Hain jamk ja oamk.
- onnistuispa
Mullakin jamk mutta myös samk
- innoissaan
hain bioanalyytikoksi, tässä vielä odottelen Tuloksia.
Bioanalyytikoksi hakeneet, onko teillä tullut jo tulokset??- yyh
ei :|
- eitoivottu
haaga heliaan tytär pääsi
- Fyfan
Savonia fysioterapeutiksi tuli hyväksytty, oli toisena niin on vielä ehdollinen.. Savonian eh ensimmäisenä, se kesken!
- onnistuispa
Hyvä, että tuloksia alkaa tulemaan. Mulla ei mitään tulosta vieläkään. Lukee vain valinta kesken opintopolussa. Saitko tiedon koululta tai opintopolusta?
- onnistuispa
ONNEA!!
- Vihdoinsh
Mulle tuli eilen hyväksytty sairaanhoitajasta. Kävin Savonian sivuilla ja näin, että oli tullut tulokset. Menin suoraan opintopolkuun ja otin paikan vastaan. Sähköpostia ei ole kyllä näkynyt, että en tiedä eikö se kerenny tulla kun jo otin paikan vastaan vai mistä mätti.. : D Joku mietti myös tuleeko tiedot aakkosjärjestyksessä, mutta oma sukunimi alkaa p kirjaimella eli en usko..
- onnistuispa
Savonian sivuilla tosiaan lukee, että tulokset julkaistu!!
http://portal.savonia.fi/amk/fi/tutustu-savoniaan/opiskelijavalinnan-tulokset-julkaistu-0 - onnistuispa
Humanistinen ammattikorkeakoulu tulokset tulleet!
https://www.humak.fi/uutiset/humakin-opiskeluvalintojen-tulokset-julkaistu/ - lamksos
LAMK :n ilmoitus sosionomi opinnoista tuli opintopolulle .... toteamuksella opiskelupaikka myönnetty :)
- jxj
Monelta tuo lamk ilmoitus tuli?
- lamksos
kahdeltatoista katsoin
- saikkuaaaaa
Jamk vastaukset tulleet? Sairaanhoitaja.
- jippijaijees
opintopolussa ainakin kuntoutuksenohjaaja valinnat oli tulleen Jamkista tänään.
- fasdfas
osaatteko sanoa pääseekö 6 varasijalta tamk röntgenhoitajaksi?
- jopsis
riippuu montako otettiin sisään. Jos 80 niin luulisi että pääsee. jos 20 niin voi vieläkin päästä tuurilla..
- Aikainen_lintu
Itseasiassa osasta paikkoja tieto tuli jo kesäkuun alussa, joita oli haettu kevään haun aikaisemmassa osassa.
- Toimintaterapiaop
Onko täällä muita Oamkiin toiminaterapeutti opiskelijoita? Tänään illasta tuli tulokset: Opiskelupaikka MYÖNNETTY!! 😊😊😊
- oix
Onnea:)
- lamksos
Lahden amk:n pisteet monimuoto sosionomi opiskeluun tuli eilen sähköpostilla. Alin hyväksytty
pisteraja 53 (sain 68) :)- oix
HYVÄ. Reilusti yli sait pisteitä. Hieno suoritus. Onnea.
- Tuivio
Onko sulla sitä dexter oyn nunero mihin soittaa jos jää rannalle ruikuttamaan? Onnea sinulle!!! Minä en päässyt.
Jos sinulla on se numero niin voitko tähän laittaa? Kiitos tuhannesti. - lamksos
Tuivio kirjoitti:
Onko sulla sitä dexter oyn nunero mihin soittaa jos jää rannalle ruikuttamaan? Onnea sinulle!!! Minä en päässyt.
Jos sinulla on se numero niin voitko tähän laittaa? Kiitos tuhannesti.katson kun pääsen töistä laitan sitten
- lamksos
Dexterin paperissa lukee 4.7 tai 5.7 klo 9-14 numeroon 0400 270 506
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019