Minkälainen tv-antenni pitää nykyisin törkätä talon katolle, että näkyy kaikki kanavat Ypäjällä?
-
Meillä ei nyt näyt Sub, Jimi ja Liv. Mielestäni aiemmin näkyivät, mutta nyt tulee vain ilmoitus:
Ei signaalia. Tarkista antenni/johto.
Tv ongelmaa Ypäjällä
2
303
Vastaukset 2
- antenniko
....katsoin netistä näitä kanavajuttuja, ja Liv kanava pitäisi näkyä Ypäjällä, siinä oli merkintöjä, että jossakin pohjoisessa Lapissa sitä ei näy, mutta minun telkkarini on kyllä mökkerössä Ypäjällä ja antennikin ihan ok, koska suurin osa kanavista näkyy selkeänä.
voiko siis yleensä olla mahdollista nähdä näitä Sub Jimi Liv,
tiedän että hämäläiset ei ihan heti vastaa, mutta kesälomaani on vielä jäljellä......... huoh ! - antenniko
..... juu vastaan itse, sillä saatiin päivitettyä vanha telkkari ja nyt näkyy kaikki kanavat. Ei siis enää huolta. Kesänjatkoja kaikille vastaamattomillekin, heips !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4081757- 1451141
- 671083
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143847- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654