Mistä johtuu etten ymmärrä tämän palstan viesteistä mitään? Ihmeellistä puujalkaa, kirjoitusvirheitä, sisäpiirin läppää.. mitä helkkaria?
Voisko täällä alkaa keskustelemaan wankusta ihan asiallisesti kuten muropaketin foorumilla?
Mä itse olen Tommi Vuorisen puolustaja ja tulin tänne puolustamaan häntä.
Onecoin eli wankku
7
237
Vastaukset
- kjjfowncckw
No mitä sille Vuoriselle nykyään kuuluu? Ei ole vastaillut meileihin pitkään aikaan.
- Murot-aamuisin
Olet Onetasolla. Siksi olet väärällä saitilla. keskity muroihin. Osta lisää Tycoon paketteja, tue mafiaa.
- Ylivartia
Osta Vuoriselle purkki Tummelia, tarvii kohta.
Voi ostaa myös erikoisliukasta saippuuaaaaaa - CryptoNight
Mitäpä trolli...? Kuitenkin, Kusettaja-Vuorisessa ei ole mitään puolustettavaa. Tollojen viimeisten killinkien vieminen on vastenmielisintä, mitä kuvitella saattaa. Eikö tyhmyydessä itsessään ole jo riittävästi kestämistä. Tarvitaanko vielä tuollaista häikäilemätöntä hyväksikäyttäjää rehentelemään tekemillään kupruilla? VMP...
- KiikkuHelpottaa
Edelliselle, jospa luonnonvalinta, Darwinismi karsii näin puupäät pois elämän kiertokulusta. Kiikku helpottaa, alkuminuutit vaiketa.
- 0necoin
KiikkuHelpottaa kirjoitti:
Edelliselle, jospa luonnonvalinta, Darwinismi karsii näin puupäät pois elämän kiertokulusta. Kiikku helpottaa, alkuminuutit vaiketa.
Toivottavasti eivät ole kerinneet hankkia perhettä. Harvoin kusetettu on ainoa kärsijä. Saattaa moni lapsi myös olla onecoinin uhri. Kusettajien sietäisi sitä myös joskus miettiä.
Kehno trolli. Maajohtajaa ei voi puolustaa edes kahdella sanalla tekemättä itseään samalla pelleksi.
Tämä itsensä maajohtajaksi nimittänyt kävelevä karikatyyri oli mukana wincapitassa, t6pokerissa ja nyt tässä. Ja kaikissa tulee pataan.
No, kerro nyt aluksi vaikka konsertoivan mastercardin tarina maajohtajan vinkkelistä
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHA
Poijjaat!! Taasen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422880
- 622804
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492262Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401729
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096