Mietin vaan et miks on niin vaikeeta löytää seuraa tälläselle 13v:lle pojalle ja niinku ylipäätänsä lenkkiseuraa koiranulkoilutusta,,, oon 170cm ja vaaleet hiukset Espoosta urheilullinen ja mukavaa seuraa kaikille.
Miks nuoren on niin vaikee löytää seuraa mistään
13
322
Vastaukset
"vaikea" on suhteellisen käsite.
Jos vaikka olet saatanan laiska etkä jaksa tehdä mitään asian eteen.. se on silloin omaa tyhmyyttäsi. Internetissä asiasta valittaminenkaan ei myöskään esitä kovin suurta kiinnostusta asiasta.- d1234d1234
yuggis_ olipa järkevä kommentti. enemmän syynä selittäisin seuran polarisoitumista suosittujen tyyppien keskuuteen ja huomion siirtyminen mamuihin jolloin moni jää yksin
d1234d1234 kirjoitti:
yuggis_ olipa järkevä kommentti. enemmän syynä selittäisin seuran polarisoitumista suosittujen tyyppien keskuuteen ja huomion siirtyminen mamuihin jolloin moni jää yksin
Se, että lisään kommenttiin sanan "polarisoituminen" ei tee siitä yhtään sen hienomman kuuloista.
- Juueimulmuut
Tekeehän se
- 13vpoikaEspoost
Minullapa onkin vanha polaroidkamera eli olen viisaampi kun te yhteensä. Sitä seuraa silti...
Ehkä ikäisesi porukka roikkuu internetissä ja somessa ja kuvailemasi "pelkkä" lenkkeily ja koiran ulkoiluttaminen on niistä liian tylsää, kun elämän pitäisi olla koko ajan suurta ilotulitusta ja äksöniä täynnä.
- Voisin
Muuten mä ainaki tulisin mut Espoo on aika kaukana...... oon siis 13v tyttö
- 13vpoikaEspoost
Joko sulla kasvaa karvat? Voin tulla hakee.
- Liiankaukana
Voisin, mutta asun liian kaukana ja oon 13v tyttö...
- 13poikaOulust
Mistäs päin oot?
- Liiankaukana
13poikaOulust kirjoitti:
Mistäs päin oot?
Keski-suomesta, vähän myöhässä tää vastaus. :D
- Vinkkaaja
No pistä rohkeasti viestiä jollekulla vaikkapa luokkalaiselle 😉 Kyllä sitä lenkkiseuraa löytyy!
- 7135
Tulis varmaa turpaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2732170Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2531554- 411279
- 571164
Millaista on elää masentuneen rinnalla? Annen pikkuveli teki itsemurhan: "Viimeisenä päivänä..."
Anne kertoo koulukiusatusta ja lopulta itsemurhan tehneestä pikkuveljestään Akuutti: Masentuneen rinnalla -ohjelmassa.7918Se tuntuu niin väärältä
Mutta kaipaan sinua, mies. Eli tarvitsen sua. Olisit järkyttynyt, jos tietäisit, että ajattelen sinua joka päivä.32890Ohhoh! Maajussi-Pekka avautuu fyysisestä läheisyydestä Reetta-morsion kanssa: "Ja sitten..."
Oi, onnea matkaan Pekka ja Reetta! Maajussi-Pekka teki lopullisen valintansa ja hänelle sopiva morsio on punatukkainen R6845- 43816
etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!47700Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom9686