ryhtyykö äitipuoleksi vai ei? Onko se pakko? En tahtoisi, mutta jos on pakko niin kai se on alettava. Mitkä on mun oikeudet ja velvollisuudet, entä mitkä on lasten velvollisuudet mua kohtaan? Saanko komentaa ja laatia rangaistuksia? Onko pakko olla niiden kanssa jos mesi on vaikka kalassa? En tahtoisi mutta jos on pakko niin onnistun varmasti. Olen hyvä lasten kanssa, mutta en oikeasti tahtoisi, mutta pakolla kyllä voin kasvattaa miehen lapset, saa heitä ongelmat pois nopeemmin kun kasvatan omalla tavalla.
Olen ylpee jos saan kasvattaa mutta onhan se pakolla tietysti kurjaa, kaikista ei ole siihen, musta on. Rankkaa on varmasti, hulinaa ja tiukasti lankojen käsissä pitämistä vaatimista ja kometamista. Exää varmaan suututtaa kun vieras ihminen pääsee vaikuttamaan lasten käyttäytymiseeen ja vaateisiin ja tekemisiin, ja kova kuri mitä hän itse ei ole koskaan osannut. Olen tiukka äitipuoli. Jänskttä ja samalla kiva komentaa kakaroita ja kun tietää että on määräävässä asemassa jota on toteltava se tuo hyvän olon.
Saako valita itse
pakostikoäitipuoleksi
1
117
Vastaukset
- Pakkohoitoon
Saa valita, että kun vielä on ymmärrystä vähän, lähtee lääkäriin, muutoin viedään pakolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1106887KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846533Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653297Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521262832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082430- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351587Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257