Qstock väliin tänä kesänä?

enne_uni

Uskaltaako tuonne mennä ?

19

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannustaja

      mihinkään ei enää uskalla mennä. pitää pysyä kotona ja tilata ruuat netistä kotiinkuljetuksella.

      • juuriharjat

        juuri näin


    • Mullahi

      Kannattaa mennä ennemmin Oritkariin.

    • MinttuW

      No ei kyllä yksin kannata. Isommalla porukalla on varmaan vielä turvallista.

    • Voielämänkäsi

      No miksi ei uskalla?

    • SuvisfaniOritkarista

      Suviseuroissa on kuulemma turvallisempaa ja siistimpää. Qstockin yhden yön hävitys on kuin kaatopaikka ja kaupungille iso lasku. Väkeä paikalla vain kymmenesosa suviksista, joissa juhlitaankin melkein viikko. Tiistaiaamuna ei kukaan löydä roskaakaan, jopa kondomitkin siivottu pois.

      Näin maailmalla.

      http://www.is.fi/viihde/art-2000005269204.html

      Suvisfani Oritkarista

      • Kun jumalaakin korkeammalla tasolla elelevät lestaporvarit päättävät parkeerata 100 000 maksaneen perävaununsa nurmikolle viikoksi on hieman eri tulos, kun tavallinen kansalainen päättää lähtä vähillä rahoillaan musiikkia kuuntelemaan.


    • MäkihypynRuotsinMestari

      Tottakai jätät väliin. Mitä tuonne laukkomaan.

    • 457654

      eipä oo koskaan tullu käytyä tälläisissa, mitä nyt ohi mennyt.

    • kannustaja

      lauantai on loppuunmyyty. Hyvä että löytyy vielä rohkeutta kohdata julma maailma.

    • SuviSurut

      elä mene
      ala säästämään ensi kesää varten, notta pystyt matkustamaan suvisuruihin

    • IlmanaseitaOk

      Syntiä kuunnella iskelmämusiikkia ja palvoa maailman tähtiä. Näin minua opetettiin. Kerran otin veitsen pois noin kymmenen vuotiaasta pojalta joka oli Radissonin vieressä menossa Kuusisaareen rokkiin. Tilasin pojalle poliisiauton. Pojan samanikäiset tyttöystävät haukkuivat minua vasikaksi. On jo kymmenen vuotta aikaa. Ehkä nuo tytöt ymmärtävät nyt että tein oikein kun en päästänyt poikaa puukon tai veitsen kanssa festarialueelle ja soitin poliisit.

      • SenkinJeesustelevaMatu

        oisit lyöny itsellesi sen veiten kitusiisi senkin matu!!!!
        (kirjoituksesi paljastaa sinut: vuotiaasta pojalta)


      • RaamatunJumala
        SenkinJeesustelevaMatu kirjoitti:

        oisit lyöny itsellesi sen veiten kitusiisi senkin matu!!!!
        (kirjoituksesi paljastaa sinut: vuotiaasta pojalta)

        Usko Jumalaan pelastaa sinutkin


    • lännentrokari

      kahden päivän liput myyty loppuun. Niinhän siinä taas käy, että osa halukkaista jää ulkopuolelle

    • vittuuntunna

      Ei kannata mennä, jos ei halua matujen raiskaamaksi.

    • EiHuonojaTarvi

      Ei todellakaan kannata mennä sakipaikkoihin. Jos ei ole oikeasti hyvää ystävää, on parempi olla yksin kotona yleensäkin. Näyttää nuo "sosiaaliset" naisnaapuritkin riitaan tuvan kun ensin muutamana viikonloppuna juopottelevat keskenään talojen takapihoilla. Monta sopua on särkynyt. Ole yksin, elä terveellistä elämää niin voit löytää joskus ihanan oikean ystävän jonka kanssa voi olla ilman viinaakin.

    • Hyvääonkala

      Parempi mennä vaikka ongelle

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      859
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      574
    5. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    6. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      32
      498
    7. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    8. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      82
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe