Miksi en pääse tästä ihastumisen tunteesta eroon?

mikävaivaa

Olet unissani ja ajatuksissani mutta miksi? Ei edes tunneta ja olit vain samassa työpaikassa jota joskus ohimennen näin ja järjellä ajateltuna miksi kaltaisesi kaunotar edes tällaista hirviötä ajattelisi.

34

1486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitossamoin

Koko ajan mielessä enemmän tai vähemmän,jos ei näe pitemmän aikaa toista, niin se vain lisääntyy.en tiedä onko hän edes enää kiinnostunut,liian kauan kestänyt tämä, mut tunteilleen ei voi mittään😔

• mikävaivaa

Milloin näit hänet viimeksi?

• Kiitossamoin

Taisin vilaukselta nähä edellisviikolla

• etvarmaanole

Mikä sinusta tekee hirviö, ulkonäkökö (onpa hauskako sana)? Olen kyllä niin romanttinen höpsö, että tykkäsin hirmuisesti uudesta kaunotar ja kulkuri elokuvasta, tosin niin näytti tykkäävän poikanikin, joka muutoin on niin karski.

• vieläeiolehelpottanut

Mulla samaa vaivaa ja samanlainen tilanne. Tämä ihminen pyörii mielessä vaikka oikeasti mitään syytä ei olisi. Hän vain oli joku jossain. Eikä varmasti muistaisi edes minua.

Itsekin ajattelen että toinen on ihan eri lajia, minähän olen vain tällainen rupsahtanut kurppa.

Jospa aika helpottaa.

• tuskinolethirviökuiteska

Ehkä tykkäät ajatella häntä? :) Mitä unia oot nähnyt?

• mikävaivaa

Tietysti tykkään ajatella mutta miksi niin vahvasti tunnen. Kaikkia erikoisia mutta mieleen jäi eräs uni missä olin lähdössä sotaan mutta en voinut lähteä ennen kuin olin kysynyt häneltä odottaako kunnes palaan. Kun unessa hänet näin en voinut kuin katsoa häntä silmiin puhumatta sanaakaan ja siihen se päättyi kun heräsin.

Ehkä se on sun joku puolikas. En tiiä. Onhan toi aika pimeetä jos ei edes tunne toista. Aika romanttisia unia näet. Kyl se siitä. Onko tuo niin kamalaa...? ;)

• mikävaivaa

Kuten sanoit "Onhan toi aika pimeetä jos ei edes tunne toista" ja lisäisin tähän kommenttiin että todella ihmeellistä tuntea näin tuntematonta kohtaan. Näen aika usein tuollaisia unia hänestä mutta en itse ymmärrä että miksi. En tiedä, ehkä aika auttaa.

Mä voin antaa sulle vertaistukea, itellä kanssa samanlaisia oireita yhteen mieheen enkä edes tunne sitä ollenkaan. Sitkeästi pysyy vaan mielessä ja aikaakin mennyt tuhottomasti siitä kun ees olen nähnyt hänet. Ja en varmaan enää ikinä edes näe häntä. Kyl pakko sen on mennä niin että aika oikeesti hiivuttaa vahvatkin tunteet tai sit pitää olla aika sekopää. :D Hittolainen sentään.

• syyjaseuraus
        mikävaivaa kirjoitti:

Tietysti tykkään ajatella mutta miksi niin vahvasti tunnen. Kaikkia erikoisia mutta mieleen jäi eräs uni missä olin lähdössä sotaan mutta en voinut lähteä ennen kuin olin kysynyt häneltä odottaako kunnes palaan. Kun unessa hänet näin en voinut kuin katsoa häntä silmiin puhumatta sanaakaan ja siihen se päättyi kun heräsin.

Millainen sota siitä sitten syttyy? Kun en tunne tuota sodan toista osapuolta. Eipä sillä, kyllä minä sen ymmärränkin.

• mikävaivaa
        tuskinolethirviökuiteska kirjoitti:

Mä voin antaa sulle vertaistukea, itellä kanssa samanlaisia oireita yhteen mieheen enkä edes tunne sitä ollenkaan. Sitkeästi pysyy vaan mielessä ja aikaakin mennyt tuhottomasti siitä kun ees olen nähnyt hänet. Ja en varmaan enää ikinä edes näe häntä. Kyl pakko sen on mennä niin että aika oikeesti hiivuttaa vahvatkin tunteet tai sit pitää olla aika sekopää. :D Hittolainen sentään.

Milloin olet nähnyt hänet viimeksi? Kiitos, vertaistuki olisi tarpeen.

mikävaivaa kirjoitti:

Milloin olet nähnyt hänet viimeksi? Kiitos, vertaistuki olisi tarpeen.

Tossa keväällä näin. Hirveen nopee näkeminen seki oli. :(

• mikävaivaa

Tossa keväällä näin. Hirveen nopee näkeminen seki oli. :(

Muistatko tarkemmin kuukautta?

No ihan alkuvuodesta oli et on täs monta kuukautta menny! Mites ite, näetkö häntä usein?

• mikävaivaa

No ihan alkuvuodesta oli et on täs monta kuukautta menny! Mites ite, näetkö häntä usein?

En näe luultavasti enää ollenkaan. Alkuvuodesta itsekin näin hänet aika nopeasti.

Noni, samassa veneessä ollaan. Täältä saat vertaistukea.

• kuioisihanaa

ehkä kaipaatte toisianne :)) sydän alko väpättää ku ajattelin kaks ihastunutta kirjottaa tääl toisillee :)) <3

• mikävaivaa

Noni, samassa veneessä ollaan. Täältä saat vertaistukea.

Joo aika samanlaiset tilanteet kieltämättä molemmilla.

Niin on, mut voihan sitä helposti olla samantyyppisiä juttuja muillakin. Mä en ymmärrä tätä juttua kans, pimeetä. Miten voi olla näin juntturassa. :D

Tai siis en tiiä pitäskö täs itkee vai nauraa. Vakavaksikin vetää tilanne. :(

• mikävaivaa

Niin on, mut voihan sitä helposti olla samantyyppisiä juttuja muillakin. Mä en ymmärrä tätä juttua kans, pimeetä. Miten voi olla näin juntturassa. :D

Onhan monilla varmasti samantyyppisiä kokemuksia. Ja mielenkiintoista mielestäni kun en näin ole ennen tuntenut niin miksi tuntematon jota ei varmaankaan enää näe herättää kyseiset tuntemukset. Niinpä vakavaksi vetää kyllä välillä.

• Enainen
        mikävaivaa kirjoitti:

Onhan monilla varmasti samantyyppisiä kokemuksia. Ja mielenkiintoista mielestäni kun en näin ole ennen tuntenut niin miksi tuntematon jota ei varmaankaan enää näe herättää kyseiset tuntemukset. Niinpä vakavaksi vetää kyllä välillä.

Mikäs on paikkakunnan alkukirjain mis tätä kaunistusta näit??

• mikävaivaa
        Enainen kirjoitti:

Mikäs on paikkakunnan alkukirjain mis tätä kaunistusta näit??

Paikkakunta alkaa K:lla.

• Lämmin tunteesi tekee susta mun silmissä kauniin, ehkä myös kaipauksesi kohde ajattelee näin. Älä vähättele itseäsi, hirviön sydän voi olla vilpittömin kaikista!

• mikävaivaa

Näinhän se voi olla.

• urheilejaunohda

Minä en ole kaunotar, etkä sinä hirviö. Mutta toivoa ei ole.

• mikävaivaa

Hän on kaunotar. Valitettavasti en voi unohtaa.

• Relaxxx_
        mikävaivaa kirjoitti:

Hän on kaunotar. Valitettavasti en voi unohtaa.

Ei pidä lannistua, voihan sillä olla merkitystä..
        Jotkut on herkempiä vaistoamaan tuollaisia juttuja.

• mikävaivaa
        Relaxxx_ kirjoitti:

Ei pidä lannistua, voihan sillä olla merkitystä..
        Jotkut on herkempiä vaistoamaan tuollaisia juttuja.

Voihan se noinkin olla.

• ootluulosairas

ei elämässä kannata ihastua keneenkään!vain tyhmät ihastuu!

• OnkoJärkeäVaiE_

Ihastumisissa ei oo mitää väärää.Ajattele jos ottaisit kumppanin keneen et tunne mitään?

• joojoooj

nii i mut yksipuoliset ihastumiset on persees.tä!

• seseonn

Siksi et pääse koska jätit asiat keskeneräisiksi etkä saanut päätöstä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4280
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2161
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1701
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1425
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1078
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    Aihe